14-07-2013, 11:13 AM
Για τα τοπικά Γλυφάδας/3Β, μπορούσαν να έχουν απλή διέλευση από το Μετρό Ελληνικού.
Τα 114/115/116 θα μπορούσαν από Ποσειδώνος να μπαίνουν μέσα από Βούλα με διαδρομή 162, να βγαίνουν Βουλιαγμένης, στάση στο Μετρό Ελληνικού, δεξιά μετά στην Ανώνυμη οδό και να συνεχίζουν μέχρι πλ. Αγ. Τριάδας και μετά μέσω Ελ. Βενιζέλου ξανά Βουλιαγμένης, δεξιά στην Ευρυάλη (Λ. Ελ. Βενιζέλου) και να κάνουν τέρμα στο Γκολφ Γλυφάδας. Και αντίστοιχα και η επιστροφή.
Αλλά και στο ενδεχόμενο να κατέληγαν στο στ. Ελληνικού αντί του Γκολφ, τουλάχιστον το 171 ποτέ μέχρι σήμερα δεν έκανε διαλείμματα στον Άγ. Δημήτριο, γιατί δεν υπήρχε χώρος. Γιατί να βάλουν τώρα τα 124/171/Ε22/Χ97 να κάνουν διαλείμματα στο Ελληνικό αντί για Γλυφάδα/Βάρκιζα/Σαρωνίδα/Αεροδρόμιο;
Όσο για το χώρο των αφετηριών, πιθανόν αυτός να μην είναι στη δικαιοδοσία της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ. Ή να έκανε μία παραχώρηση, γιατί ουσιαστικά είναι χώρος που βρίσκεται επί της οδού και όχι σε κάποιο οικόπεδο.
Ενδεχομένως αν προχωρήσει κάποια επένδυση στο Ελληνικό, να δούμε τις αφετηρίες να απομακρύνονται.
Τα 114/115/116 θα μπορούσαν από Ποσειδώνος να μπαίνουν μέσα από Βούλα με διαδρομή 162, να βγαίνουν Βουλιαγμένης, στάση στο Μετρό Ελληνικού, δεξιά μετά στην Ανώνυμη οδό και να συνεχίζουν μέχρι πλ. Αγ. Τριάδας και μετά μέσω Ελ. Βενιζέλου ξανά Βουλιαγμένης, δεξιά στην Ευρυάλη (Λ. Ελ. Βενιζέλου) και να κάνουν τέρμα στο Γκολφ Γλυφάδας. Και αντίστοιχα και η επιστροφή.
Αλλά και στο ενδεχόμενο να κατέληγαν στο στ. Ελληνικού αντί του Γκολφ, τουλάχιστον το 171 ποτέ μέχρι σήμερα δεν έκανε διαλείμματα στον Άγ. Δημήτριο, γιατί δεν υπήρχε χώρος. Γιατί να βάλουν τώρα τα 124/171/Ε22/Χ97 να κάνουν διαλείμματα στο Ελληνικό αντί για Γλυφάδα/Βάρκιζα/Σαρωνίδα/Αεροδρόμιο;
Όσο για το χώρο των αφετηριών, πιθανόν αυτός να μην είναι στη δικαιοδοσία της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΕ. Ή να έκανε μία παραχώρηση, γιατί ουσιαστικά είναι χώρος που βρίσκεται επί της οδού και όχι σε κάποιο οικόπεδο.
Ενδεχομένως αν προχωρήσει κάποια επένδυση στο Ελληνικό, να δούμε τις αφετηρίες να απομακρύνονται.