12-07-2013, 11:54 AM
Τι καλά που θα 'ταν πάντως αν αυτοί οι γραφειοκράτες του ΟΑΣΑ έριχναν μία ματιά και στις προτάσεις που γίνονται κατά καιρούς και εδώ στο leoforeia.gr και σε άλλα αντίστοιχα forum.
Υπήρξαν ένα σωρό προτάσεις τους προηγούμενους μήνες για το πως μπορούσαν να βελτιώσουν το συγκοινωνιακό δίκτυο στα ΝΠ, ενόψει επέκτασης Μετρό. ΔΕΝ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΚΑΜΙΑ!
Προσπάθησα λίγες μέρες αφού μάθαμε για την επιστολή που έστειλαν στους Δήμους, να μάθω ποιες είναι οι αλλαγές. Και τελική η απάντηση ήταν η εξής:
Γιατί πολύ απλά δεν τολμούν την υπέρβαση. Υπέρβαση η οποία θα είχε και όφελος και σε αριθμό οχημάτων και μάλιστα μεγαλύτερο απ' ότι η υπάρχουσα πρόταση.
Δε φρόντισαν καν για τη συγκοινωνιακή σύνδεση όλων των περιοχών με κοντινούς σταθμούς Μετρό: στην Τερψιθέα το μόνο που θα έχει σύνδεση με το Μετρό στο Ελληνικό είναι το 205 (δρομολόγια ανά 50'), ενώ τα περισσότερα τοπικά Γλυφάδας και όλα των 3Β (πλην 171) δε θα έχουν σύνδεση με Μετρό, αν και φτάνουν μέχρι το Γκολφ...
Υπήρξαν ένα σωρό προτάσεις τους προηγούμενους μήνες για το πως μπορούσαν να βελτιώσουν το συγκοινωνιακό δίκτυο στα ΝΠ, ενόψει επέκτασης Μετρό. ΔΕΝ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΚΑΜΙΑ!
Προσπάθησα λίγες μέρες αφού μάθαμε για την επιστολή που έστειλαν στους Δήμους, να μάθω ποιες είναι οι αλλαγές. Και τελική η απάντηση ήταν η εξής:
Σύναψη:Απαντώντας στην παραπάνω σχετική ηλεκτρονική επιστολή σας, η οποία αναφέρεται στο αντικείμενο του θέματος, σας ενημερώνουμε ότι με τη λειτουργία των νέων σταθμών ΜΕΤΡΟ εντός του 2013 η υπηρεσία μας έχει σχεδιάσει μία γενική αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών στα Νότια Προάστια. Ο σχεδιασμός αυτός περιλαμβάνει τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών, συνενώσεις γραμμών κ.ά. Οι αλλαγές αυτές θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα μας εγκαίρως, ενώ θα γίνουν γνωστές και μέσω δελτίων Τύπου και σχετικών ανακοινώσεων, ώστε να ενημερωθεί το επιβατικό κοινό της περιοχής.Φαντάζομαι κάποια αντίστοιχη απάντηση θα λαμβάναμε αν τυχόν οργανωμένα τα μέλη του forum καταθέταμε επίσημα μία ολοκληρωμένη πρόταση στον ΟΑΣΑ.
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία, η οποία μας βοηθά στον προσδιορισμό των αναγκών και την καταγραφή των προβλημάτων του επιβατικού κοινού.
Γιατί πολύ απλά δεν τολμούν την υπέρβαση. Υπέρβαση η οποία θα είχε και όφελος και σε αριθμό οχημάτων και μάλιστα μεγαλύτερο απ' ότι η υπάρχουσα πρόταση.
Δε φρόντισαν καν για τη συγκοινωνιακή σύνδεση όλων των περιοχών με κοντινούς σταθμούς Μετρό: στην Τερψιθέα το μόνο που θα έχει σύνδεση με το Μετρό στο Ελληνικό είναι το 205 (δρομολόγια ανά 50'), ενώ τα περισσότερα τοπικά Γλυφάδας και όλα των 3Β (πλην 171) δε θα έχουν σύνδεση με Μετρό, αν και φτάνουν μέχρι το Γκολφ...