Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Χθες στο Μετρό, τραμ και προαστιακό δημιουργήθηκαν αλλαγές και προβλήματα λόγω της φωτιάς και πτώσης τάσης ηλεκτροδότησης.
Αναλυτικά:

Χθές, διακόπηκε η κυκλοφορία λόγω πτώσης της τάσης στο τμήμα Κορωπί-Αεροδρόμιο με το μετρό και τον προαστιακό να τερματίζουν στο Κορωπι. Το πρόβλημα εχει αποκατασταθεί τώρα.
Επίσης, χθές λόγω πτώσης της τάσης το Τραμ τερμάτιζε στην στάση Λ.Βουλιαγμένης. Το πρόβλημα εχει αποκατασταθεί τώρα.
Ακόμα, χθες διακόπηκε η κυκλοφορία στο τμήμα Οινόη-Πειραιάς και τα δρομολόγια από Κιάτο τερματίζαν στα Άνω Λιόσια. Δεν γνωρίζω αν αυτό το πρόβλημα εχει αποκατασταθεί σήμερα.
Απάντηση
https://www.youtube.com/watch?v=9SUzGKRV_Rs

Στο 6:53 διακρίνεται στην πινακίδα 7 Πειραιάς-2η Αγίου Κοσμά. Προστίθενται νέες γραμμές λογικά.
Απάντηση
(15-11-2021, 12:25 PM)Ody. Έγραψε: https://www.youtube.com/watch?v=9SUzGKRV_Rs

Στο 6:53 διακρίνεται στην πινακίδα 7 Πειραιάς-2η Αγίου Κοσμά. Προστίθενται νέες γραμμές λογικά.
Ευχάριστη έκπληξη , μάλλον με την επέκταση προς Πειραιά θα δούμε νέες γραμμές. Επίσης δεν λέει Πειραιάς-2η Αγ.Κοσμά. Λέει σε εισαγωγικά το Πειραιάς άρα είναι η ονομασία της γραμμής όπως πχ το Αριστοτέλης στην γραμμή 4. Αν και προσωπική μου άποψη πρέπει να καταργηθούν τα ονόματα των γραμμών
Απάντηση
(15-11-2021, 05:55 PM)kostas720 Έγραψε: Ευχάριστη έκπληξη , μάλλον με την επέκταση προς Πειραιά θα δούμε νέες γραμμές. Επίσης δεν λέει Πειραιάς-2η Αγ.Κοσμά. Λέει σε εισαγωγικά το Πειραιάς άρα είναι η ονομασία της γραμμής όπως πχ το Αριστοτέλης στην γραμμή 4. Αν και προσωπική μου άποψη πρέπει να καταργηθούν τα ονόματα των γραμμών
Συμφωνώ, δεν προσφέρουν τίποτα τα ονόματα. Επιπλέον, δεν κατανοώ το λόγο για τον οποίο οι γραμμές τραμ ξεκινάνε από το 3 αντί του 1...
Απάντηση
Μετά από καιρό ξεκίνησα να ξαναχρησιμοποιώ το μετρό για την δουλειά.

Η κατάσταση στην Γραμμή 1 είναι πλέον τραγική από πλευράς συχνοτήτων. Στην πρωινή αιχμή και στην απογευματινή αιχμή έχουμε συχνότητες 12'-15'! Μία διαδρομή όπως η Νέα Ιωνία - Σύνταγμα έχει χρόνο ταξιδίου 26' αλλά με τις αναμονές στις γραμμές 1 & 2 (στην 2 μέγιστο 6') φτάνουμε στο σύνολο στα 47'!

Όντως δεν έχει την επιβατική κίνηση που είχε παλαιότερα (2008) το δίκτυο και ειδικά η γραμμή 1 που δεν έχει επηρεαστεί από ανασχεδιασμό αλλά 15' αναμονή, ειδικά στην αιχμή, είναι απλά αποθαρρυντικό και έχει ως συνέπεια την ακόμα μικρότερη επιβατική κίνηση.

Περιττό να αναφέρω ότι επίσημα στην ιστοσελίδα η συχνότητα αναγράφεται σε 6' με 7:30'...
Απάντηση
(19-05-2022, 12:04 PM)sgkatsos Έγραψε: Μετά από καιρό ξεκίνησα να ξαναχρησιμοποιώ το μετρό για την δουλειά.

Η κατάσταση στην Γραμμή 1 είναι πλέον τραγική από πλευράς συχνοτήτων. Στην πρωινή αιχμή και στην απογευματινή αιχμή έχουμε συχνότητες 12'-15'! Μία διαδρομή όπως η Νέα Ιωνία - Σύνταγμα έχει χρόνο ταξιδίου 26' αλλά με τις αναμονές στις γραμμές 1 & 2 (στην 2 μέγιστο 6') φτάνουμε στο σύνολο στα 47'!

Όντως δεν έχει την επιβατική κίνηση που είχε παλαιότερα (2008) το δίκτυο και ειδικά η γραμμή 1 που δεν έχει επηρεαστεί από ανασχεδιασμό αλλά 15' αναμονή, ειδικά στην αιχμή, είναι απλά αποθαρρυντικό και έχει ως συνέπεια την ακόμα μικρότερη επιβατική κίνηση.

Περιττό να αναφέρω ότι επίσημα στην ιστοσελίδα η συχνότητα αναγράφεται σε 6' με 7:30'...
Το ότι η γραμμή 1 είναι σε τραγική κατάσταση ισχύει. Ειδικά της τελευταίες μέρες κάτι έχει αλλάξει και οι συχνότητες χειροτέρεψαν απότομα. Το 6-7:30 λεπτά δεν είναι και λάθος. Πριν ένα μήνα σε ώρα αιχμής τόσο ήταν. Φυσικά πλέον δεν είναι!

Το 2008 πως συμπαιρενουμε ότι υπήρχε η μεγαλύτερη κίνηση στο δίκτυο; Σίγουρα με τον κορονοιο μειώθηκε αλλά σε καμία περίπτωση, θεωρώ, αν συγκρίνουμε το 2019 με το 2008 δεν θα βρούμε το 2008 περισοτερη κίνηση. 

Την στιγμή που στης δυο γραμμές του μετρό οι περισοτεροι σταθμοί έχουν υψηλή συσχέτιση μετάξι τους σχετικά με της επικυρώσεις εισιτηρίων (με εξαίρεση της Ακρόπολης, του Κεραμεικού και του Ελαιώνα) τότε μόνο και μόνο οι επεκτάσεις που παραδόθηκαν από τότε έχουν αυξήσει αισθητά την κίνηση. Πέρα από αυτό και οι περικοπές λεωφορείων που πάνε προς το κέντρο με την τοπικοποίηση ως τροφοδοτικων στο μετρο αυξάνουν την κίνηση σε αυτό.

Αν υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν το αντίθετο θα τα εκτιμουσα πολύ!!!
Απάντηση
(19-05-2022, 01:50 PM)panos._.photography Έγραψε: Το ότι η γραμμή 1 είναι σε τραγική κατάσταση ισχύει. Ειδικά της τελευταίες μέρες κάτι έχει αλλάξει και οι συχνότητες χειροτέρεψαν απότομα. Το 6-7:30 λεπτά δεν είναι και λάθος. Πριν ένα μήνα σε ώρα αιχμής τόσο ήταν. Φυσικά πλέον δεν είναι!

Το 2008 πως συμπαιρενουμε ότι υπήρχε η μεγαλύτερη κίνηση στο δίκτυο; Σίγουρα με τον κορονοιο μειώθηκε αλλά σε καμία περίπτωση, θεωρώ, αν συγκρίνουμε το 2019 με το 2008 δεν θα βρούμε το 2008 περισοτερη κίνηση. 

Την στιγμή που στης δυο γραμμές του μετρό οι περισοτεροι σταθμοί έχουν υψηλή συσχέτιση μετάξι τους σχετικά με της επικυρώσεις εισιτηρίων (με εξαίρεση της Ακρόπολης, του Κεραμεικού και του Ελαιώνα) τότε μόνο και μόνο οι επεκτάσεις που παραδόθηκαν από τότε έχουν αυξήσει αισθητά την κίνηση. Πέρα από αυτό και οι περικοπές λεωφορείων που πάνε προς το κέντρο με την τοπικοποίηση ως τροφοδοτικων στο μετρο αυξάνουν την κίνηση σε αυτό.

Αν υπάρχουν στοιχεία που δείχνουν το αντίθετο θα τα εκτιμουσα πολύ!!!

Δεν έχω κάποια πρόσβαση σε στοιχεία επιβατικής κίνησης με αριθμούς. Το σχόλιο μου για την μειωμένη επιβατική κίνηση βασίζεται σε προσωπική παρατήρηση. Ως φοιτητής το 2007 η γραμμή 1 είχε συχνότητα ανά 2:30' και εμφάνιζε φαινόμενα συνωστισμού στους σταθμούς του Άγιου Νικολάου και των Κάτω Πατησίων σε βαθμό που ήταν πιθανό να περίμενα τον επόμενο ή τον μεθεπόμενο συρμό. Πλέον αυτό δεν το συναντάς συχνά οπότε θεωρώ ότι λιγότερος κόσμος χρησιμοποιεί την γραμμή σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετιά. 

Έχω προλάβει και την περίοδο που υπήρχαν συμπληρωματικά δρομολόγια Άνω Πατήσια - Ομόνοια και Ηράκλειο - Ταύρος λόγω αυξημένης επιβατικής κίνησης!

Πάντως συμφωνώ ότι όσο το δίκτυο επεκτείνεται θα ανέρχεται η επιβατική κίνηση σε όλους τους σταθμούς και τις γραμμές. Απλά δυστυχώς στην γραμμή 1 το επίπεδο παρεχόμενης υπηρεσίας είναι εξαιρετικά χαμηλό που αποτελεί αποθαρρυντικό παράγοντα για τις μετακινήσεις με τα ΜΜΜ έναντι του αυτοκινήτου.
Απάντηση
(19-05-2022, 02:55 PM)sgkatsos Έγραψε: Δεν έχω κάποια πρόσβαση σε στοιχεία επιβατικής κίνησης με αριθμούς. Το σχόλιο μου για την μειωμένη επιβατική κίνηση βασίζεται σε προσωπική παρατήρηση. Ως φοιτητής το 2007 η γραμμή 1 είχε συχνότητα ανά 2:30' και εμφάνιζε φαινόμενα συνωστισμού στους σταθμούς του Άγιου Νικολάου και των Κάτω Πατησίων σε βαθμό που ήταν πιθανό να περίμενα τον επόμενο ή τον μεθεπόμενο συρμό. Πλέον αυτό δεν το συναντάς συχνά οπότε θεωρώ ότι λιγότερος κόσμος χρησιμοποιεί την γραμμή σε σχέση με την προηγούμενη δεκαετιά. 

Έχω προλάβει και την περίοδο που υπήρχαν συμπληρωματικά δρομολόγια Άνω Πατήσια - Ομόνοια και Ηράκλειο - Ταύρος λόγω αυξημένης επιβατικής κίνησης!

Πάντως συμφωνώ ότι όσο το δίκτυο επεκτείνεται θα ανέρχεται η επιβατική κίνηση σε όλους τους σταθμούς και τις γραμμές. Απλά δυστυχώς στην γραμμή 1 το επίπεδο παρεχόμενης υπηρεσίας είναι εξαιρετικά χαμηλό που αποτελεί αποθαρρυντικό παράγοντα για τις μετακινήσεις με τα ΜΜΜ έναντι του αυτοκινήτου.
Δεν έχω ιδέα για την κίνηση τότε μιας και ημουν πολύ μικρός, για αυτό και σε ρώτησα. Από αυτά που περιγράφεις προφανώς και στην γραμμή 1 υπήρχε περισοτερη κίνηση. Σήμερα πάντως συνεχίζει να υπάρχει συνωστισμός σε ώρες αιχμής, αλλά αν τα δρομολόγια ήταν ανα 2:30’ τότε προφανώς δεν θα ήταν τόσο άσχημα. Πάντως αν αυξηθούν τα δρομολόγια σίγουρα θα δούμε και supply induced demand κάτι που θελουμε. Με τις ανακαινίσεις όμως δεν φαίνεται να γίνετε κάτι τέτοιο.

Για την επιβατική κίνηση του 2008-9 υπάρχει μια πολύ καλή εργασία που θα παραθέσω
https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/bitstre...poulos.pdf
Απάντηση
(19-05-2022, 12:04 PM)sgkatsos Έγραψε: Μετά από καιρό ξεκίνησα να ξαναχρησιμοποιώ το μετρό για την δουλειά.

Η κατάσταση στην Γραμμή 1 είναι πλέον τραγική από πλευράς συχνοτήτων. Στην πρωινή αιχμή και στην απογευματινή αιχμή έχουμε συχνότητες 12'-15'! Μία διαδρομή όπως η Νέα Ιωνία - Σύνταγμα έχει χρόνο ταξιδίου 26' αλλά με τις αναμονές στις γραμμές 1 & 2 (στην 2 μέγιστο 6') φτάνουμε στο σύνολο στα 47'!

Όντως δεν έχει την επιβατική κίνηση που είχε παλαιότερα (2008) το δίκτυο και ειδικά η γραμμή 1 που δεν έχει επηρεαστεί από ανασχεδιασμό αλλά 15' αναμονή, ειδικά στην αιχμή, είναι απλά αποθαρρυντικό και έχει ως συνέπεια την ακόμα μικρότερη επιβατική κίνηση.

Περιττό να αναφέρω ότι επίσημα στην ιστοσελίδα η συχνότητα αναγράφεται σε 6' με 7:30'...
Και εγώ τις τελευταίες μέρες έχω την ίδια εμπειρία. Την προηγούμενη Παρασκευή , ώρα περίπου 5 το απόγευμα και η ηλεκτρονική πινακίδα στην γραμμή 1 έγραφε σε 1' και το επόμενο σε 13' !!! λεπτά σε αιχμή (βεβαίως αυτό που ήρθε ήταν γεμάτο και δεν το πήρα από το κέντρο , αλλά από Αγ.Ελευθέριο προς Κηφισιά)! Τελευταία έχω παρατηρήσει πως κυκλοφορούν πάρα πολλά 8ης και 10ης και πολύ πιο λίγα 11ης. Μάλλον αντιμετωπίζουν κάποια προβλήματα με τις θύρες τους αλλά δεν υπάρχει κανείς να τα επισκευάσει. Τότε που είχαν έρθει και τα 2 1ης στην γραμμή 1 οι συχνότητες ήταν πάρα πολύ καλές με 6' στην αιχμή και τώρα έχουν πάει στα 12 και 15 λεπτά ΑΙΧΜΗ που δεν είναι ούτε συχνότητες 15Αυγουστου (και εν μέσω covid!) Πώς γίνεται η γραμμή 1 να έχει 3λεπτο πριν από μερικά χρόνια?!Και για να μην το ξεχάσω η γραμμή 1 έχει αυτή τη στιγμή 45 οχήματα. Αν βγάλουμε και 5 εφεδρικά με χρόνο διαδρομής περίπου 100' βγάινει ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ συχνότητα 3λεπτου και λιγότερο! Άρα οχήματα υπάρχουν.
Απάντηση
Πέρα από αυτά που αναφέρουν οι άλλοι το θέμα που υπάρχει στην γραμμή 1 είναι και ο κλιματισμός. Δεν έχω μπει σε συρμο που να δουλεύει ο κλιματισμός τις τελευταίες 15 μέρες (και δεν μιλάω για πρώτης γενιάς που είναι αναγκαίο κακό ότι δεν έχουν, αλλά για υπόλοιπα)
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)