Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 1.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ΣΤΑΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
#41
Η γραμμή 2 κατά την άποψή μου είναι το καμάρι του Μετρό της Αθήνας. Είναι αυτή που περνάει από τα περισσότερα κεντρικά σημεία και όπως είπαμε οι χρονοαποστάσεις είναι εξαιρετικές, ιδίως τις καθημερινές.
Απάντηση
#42
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/51...tou-metro/
Άλλη μια πραγματικότητα...
Απάντηση
#43
(05-04-2013, 11:34 AM)ecoj Έγραψε: http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/51...tou-metro/
Άλλη μια πραγματικότητα...

Το είχα θέσει από τις 18/2 σε ερώτημά μου σε αυτό το topic για το αν επαρκεί το προσωπικό για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες.
Από αύριο στις 05:30 το πρωί προστίθενται κάποια επιπλέον λεπτά στο δρομολόγιο κάθε συρμού. Ήδη σε αρκετές περιπτώσεις ακόμα και σε ώρες αιχμής υπάρχουν αρκετά μεγάλες χρονοαποστάσεις (έχει φτάσει και 8') στα δρομολόγια, με αποτέλεσμα ειδικά στους κεντρικούς σταθμούς να γίνεται κακός χαμός και φυσικά οι συρμοί να γεμίζουν όσο δεν πάει.
Νομίζω ότι η μόνη λύση είναι να επιστρέψουν στις θέσεις τους αυτοί που μπήκαν με ρουσφέτια. Άλλωστε δεν έχει σημασία το πως έχουν μπει, αφού έχουν λάβει την απαραίτητη εκπαίδευση. Γιατί αν περιμένουμε να γίνει προκήρυξη από ΑΣΕΠ, να εκπαιδευτούν κλπ, η ΣΤΑΣΥ θα χρυσοπληρώνει υπερωρίες για να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες.
Και ίσως θα έπρεπε να εξεταστεί έτσι αν μπορούν κάποιοι απ' αυτούς να εξυπηρετήσουν και ανάγκες στο δίκτυο της γραμμής 1, όπου εκεί κι αν υπάρχει πρόβλημα.

Πάντως, ας κρατήσουμε για αρχή το ότι στις 05:30 άυριο το πρωί οι σταθμοί ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ και ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ θα λειτουργούν κανονικά.
Στο 16:00 το ρεπορτάζ: http://www.antenna.gr/webtv/watch?cid=_wx3rm_u_ugbxc%3d

Εγώ έχω να θέσω και ένα ακόμη θέμα. Γιατί στη γραμμή 2 δεν ακολουθείται η λογική που υπάρχει στις γραμμές 1 και 3; Δηλαδή αντί να ξεκινάει ο πρώτος συρμός στις 05:30 και να καταλήγει να φτάνει στις 05:52 στον Άγ. Δημήτριο, να έχουμε πρώτους συρμούς προς Αγ. Δημήτριο στις 05:30 από Ανθούπολη, Μεταξουργείο και Συγγρού-Φιξ και προς Ανθούπολη να ξεκινάνε από Αγ. Δημήτριο, Σύνταγμα και Αττική. Και προτείνω αυτούς τους σταθμούς γιατί έτσι οι συρμοί έχουν μεταξύ τους τη χρονοαπόσταση των 8' που υπάρχει στο Μετρό τα ξημερώματα.
Απάντηση
#44
Καλησπέρα Μάριε,

Αυτή τη στιγμή με το άνοιγμα των 2 νέων σταθμών δεν νομίζω πως υπάρχει θέμα με τους ηλεκτροδηγούς (πρακτικά θα έχουμε άλλους 2 συρμούς στην αιχμή και 1 εκτός αιχμής) . Το πρόβλημα θα υπάρξει όταν θα ανοιίξουν και οι άλλες 2 επεκτάσεις και θα μπουν συνολικά 7 νέοι συρμοί για το μετρό. Μέχρι τότε όμως θα πρέπει να γίνουν προσλήψεις ηλεκτροδηγών, αλλά και προσωπικού για να στελεχώσει τους σταθμούς. Ειδικά οι ηλεκτροδηγοί πρέπει να προσληφθούν χθες, για να μπορέσουν να εκπαιδευτούν μέχρι το καλοκαίρι.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#45
Τα εγκαίνια σε ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ και ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ έγιναν. Από αύριο το Μετρό επεκτείνεται. Όμως θα ήταν χρήσιμο να επισημανθεί που θα λειτουργούν εκδοτήρια και που όχι, μιας και στους δύο νέους σταθμούς δε φαίνεται να επαρκεί το προσωπικό για να λειτουργήσουν τα εκδοτήρια.

Έτσι λοιπόν:
Εκδοτήρια που λειτουργούν όλες τις ημέρες της εβδομάδας
Με ωράριο 06:00-22:00: ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ, ΔΑΦΝΗ, ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ, ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ, ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ.
Με ωράριο 08:00-00:00: ΣΥΝΤΑΓΜΑ, ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ.
Με ωράριο 06:00-23:30: ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.
Στο στ. ΑΚΡΟΠΟΛΗ λειτουργεί 06:00-22:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και 11:00-18:30 τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.
Στο στ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ λειτουργεί 06:00-22:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή και 07:00-22:00 τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.

Εκδοτήρια που λειτουργούν μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή
Με ωράριο 06:00-22:00: ΣΥΓΓΡΟΥ/ΦΙΞ, Ν. ΚΟΣΜΟΣ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΜΕΓ. ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΠΑΝΟΡΜΟΥ, ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑ.
Με ωράριο 08:00-00:00: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Με ωράριο 06:30-12:00: ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Με ωράριο 07:00-14:30: ΣΕΠΟΛΙΑ
Με ωράριο 07:00-15:00: ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ, ΚΑΤΕΧΑΚΗ

Δε λειτουργούν εκδοτήρια: ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΕΛΑΙΩΝΑΣ, ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ και ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.
Λειτουργούν εκδοτήρια ΣΤΑΣΥ/ΗΣΑΠ: ΑΤΤΙΚΗ, ΟΜΟΝΟΙΑ.
Λειτουργούν εκδοτήρια ΤΡΑΙΝΟΣΕ: ΠΑΛΛΗΝΗ, ΠΑΙΑΝΙΑ/ΚΑΝΤΖΑ, ΚΟΡΩΠΙ.
Απάντηση
#46
Οι πρώτες ελλείψεις, πάντως, φαίνονται στο προσωπικό των εκδοτηρίων. Στους δύο νέους σταθμούς, ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ και ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, του Μετρό δε θα λειτουργούν τα εκδοτήρια!
Απάντηση
#47
(05-04-2013, 05:50 PM)nikos1991 Έγραψε: Καλησπέρα Μάριε,

Αυτή τη στιγμή με το άνοιγμα των 2 νέων σταθμών δεν νομίζω πως υπάρχει θέμα με τους ηλεκτροδηγούς (πρακτικά θα έχουμε άλλους 2 συρμούς στην αιχμή και 1 εκτός αιχμής) . Το πρόβλημα θα υπάρξει όταν θα ανοιίξουν και οι άλλες 2 επεκτάσεις και θα μπουν συνολικά 7 νέοι συρμοί για το μετρό. Μέχρι τότε όμως θα πρέπει να γίνουν προσλήψεις ηλεκτροδηγών, αλλά και προσωπικού για να στελεχώσει τους σταθμούς. Ειδικά οι ηλεκτροδηγοί πρέπει να προσληφθούν χθες, για να μπορέσουν να εκπαιδευτούν μέχρι το καλοκαίρι.

Μη βαρέσετε με αυτό που θα πω.. Σε περίπτωση έλλειψης ηλεκτροδηγών με την ένταξη και των υπόλοιπων σταθμών το καλοκαίρι μπορούν κάποιοι συρμοί να τερματίζουν στο σταθμό Εθνική Άμυνα.. (αλλά αυτό κανονικά έπρεπε να είναι στο θέμα της γραμμής 3).
Απάντηση
#48
(06-04-2013, 01:51 AM)Pelham Express Έγραψε: Μη βαρέσετε με αυτό που θα πω.. Σε περίπτωση έλλειψης ηλεκτροδηγών με την ένταξη και των υπόλοιπων σταθμών το καλοκαίρι μπορούν κάποιοι συρμοί να τερματίζουν στο σταθμό Εθνική Άμυνα.. (αλλά αυτό κανονικά έπρεπε να είναι στο θέμα της γραμμής 3).

Και τι ποιο θα είναι το όφελος; Αφού δεν επικρατεί ακόμα η προ Νομισματοκοπείου κατάσταση, τότε που ήταν οι αφετηρίες των λεωφορείων στην Εθνική Άμυνα, το μόνο που θα επιτυγχάνεται έτσι είναι μια βέβαιη ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό.
Απάντηση
#49
(06-04-2013, 02:03 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Και τι ποιο θα είναι το όφελος; Αφού δεν επικρατεί ακόμα η προ Νομισματοκοπείου κατάσταση, τότε που ήταν οι αφετηρίες των λεωφορείων στην Εθνική Άμυνα, το μόνο που θα επιτυγχάνεται έτσι είναι μια βέβαιη ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό.

Point taken. Απλά έχω την αίσθηση ότι ορισμένες περιοχές του δικτύου έχουν μεγάλη συχνότητα για τα δεδομένα τους ενώ άλλες (γραμμή 1) υποφέρουν.
Απάντηση
#50
(06-04-2013, 02:27 AM)Pelham Express Έγραψε: Point taken. Απλά έχω την αίσθηση ότι ορισμένες περιοχές του δικτύου έχουν μεγάλη συχνότητα για τα δεδομένα τους ενώ άλλες (γραμμή 1) υποφέρουν.

Η γραμμή 1 στην κυριολεξία υποφέρει. Είχα αναφέρει προ ελάχιστων ημερών, στο ανάλογο topic, ότι τις τελευταίες ημέρες είχαν προκύψει 2 βλάβες σε συρμούς με διαφορά λίγων μόλις 24ωρων.
Ωστόσο και από τη γραμμή 3 δεν παίρνει να αφαιρεθεί τίποτα. Ήδη η υπάρχουσα συχνότητα δε συμβαδίζει με αυτήν της γραμμής 2, με αποτέλεσμα στο Σύνταγμα να γίνεται κακός χαμός τις ώρες αιχμής στις αποβάθρες της "μπλε", αφού δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που για κάθε 2 συρμούς που περνάνε στην "κόκκινη" περνάει ένας στην "μπλε".
Νομίζω πως η επιστροφή των εκδιωχθέντων εργαζομένων της πρώην ΑΜΕΛ είναι η μόνη σωτηρία. Και αν αρχίσουν να βγαίνουν και περισσότεροι ελεγκτές στους σταθμούς, τότε θα αρχίσει να μπαίνει και περισσότερο ρευστό στα ταμεία της ΣΤΑΣΥ για να κρατηθεί ζωντανή και να ανταπεξέλθει.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)