Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 2.88 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
Διαβάζοντας τις παραπάνω απόψεις, θα σχολιάσω τα εξής:

-> Τόσο το 021, όσο και το 046, δεν έχουν κάποιον βάσιμο λόγο τροποποίησης. Αν η Αφετηρία του τελευταίου, θα είναι 3-5 στενά δίπλα είναι σχεδόν αδιάφορο. Οι μόνες προτάσεις που θα είχαν νόημα είναι συνένωσης με άλλες γραμμές, για να είναι πιο προσιτές.

-> Για το Α7, ουσιαστικά έχει δίκιο ο antonis, αν και έχω στηρίξει παλαιότερα την πρόταση Ιπποκράτους - Σόλωνος - Κάνιγγος.
Άλλωστε, για να φτάσουμε σε σημείο να προτείνουμε τέτοια αλλαγή, πρέπει να δούμε τι θα γίνει με τα 025/6/7, απομεινάρια του τραμ 10 και με το 813. Διότι, αν η βάση του 813 παραμείνει, μαζί με ένα 230, και με το 021, δεν χρειάζεται κι άλλη γραμμή. Όπως έλεγα και για την Λιοσίων, η συγκοινωνία δεν είναι για να μπαλώνουμε τρύπες με τραβήγματα! Η Αλεξάνδρας, αν κοπούν τελείως τα βαγόνια του Χαλανδρίου, έχει πολύ περισσότερη ανάγκη το Α7 τελικώς..

-> Σχετικό με τον τομέα συζήτησης, είναι και η μεταφορά Αφετηρίας του 051 στον Σταθμό Λαρίσης! Απαράδεκτη κίνηση, η Αφετηρία που ενώνει τον κεντρικό σταθμό λεωφορείων της πόλης να μην είναι μέσα στο κέντρο! Και να αποδίδουμε παραπάνω χώρο για να τον καταλάβουν μόνιμα τα ΙΧ (όπως έγινε στην Βούλγαρη, Αγησιλάου, Ζήνωνος, Κάνιγγος, Ακαδημίας, Πλ.Κουμ/ρου (ΑΦ812/851 - προσεχώς και απέναντι).
Ήδη, η γεωργιανων συμφερόντων εταιρεία μεταφοράς, στάθμευε στην Αφετηρία καθημερινά πούλμαν και νταλίκες που ξεφόρτωναν ώρες, τώρα θα γίνει επίσημα πάρκινγκ και μετά θα λέμε ότι δεν υπάρχει χώρος για Αφετηρίες στο κέντρο! Έπρεπε να είχε πάει για αρχή στην παλιά ΑΦΓ9 στην Χαλκοκονδύλη, που ήδη έχει γίνει πάρκινγκ, μέχρι και το Β9..
Απάντηση
Με αφορμή τη συζήτηση για την Ιπποκράτους/Αλεξάνδρας θεωρώ πρέπει να κοιταχτούν πρώτα αρκετές γραμμές που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με τους άξονες αυτούς..

Τα 025/6/7 μετά το Σύνταγμα σχεδόν πάντα πάνε με ελάχιστους επιβάτες έως και παντελώς άδεια. Στην επιστροφή μόνο κάποιες ώρες από Μοναστηράκι είναι κάπως καλύτερα.. Παρομοια, το 230 μετά την Ακαδημία/Συνταγμα για Ακρόπολη έχει μικρή επιβατική κίνηση ενώ συχνά πάει και με 0 επιβάτες βραδυνές ώρες. Επίσης, για το συγκεκριμένο ειδικά οφείλει να τροποποιηθεί η διαδρομή στο Ζωγράφου (από Γεωργίου Παπανδρεού και στις 2 κατευθύνσεις) ώστε να δρομολογηθεί με 12μετρα που υπάρχουν διαθέσιμα. Επίσης, και το 046 μετά την Πανόρμου, όπως έχει αναφερθεί ήδη, έχει σχεδόν μηδενική επιβατική κίνηση και δεν νομίζω ότι έχει πλέον πολύ νόημα να φτάνει μέχρι Ελληνορώσων.

Για την Ιπποκράτους συγκεκριμένα όντως υπάρχει έλλειμμα εξυπηρέτησης από Αμπελόκηπους τουλάχιστον, όμως αντίστοιχο θέμα υπάρχει και στη Χ. Τρικούπη ώρες ώρες. Αν περάσει πρώτα 230 το μίντι στοιβάζεται μέχρι αηδίας και στην άνοδο. Το Α7 εδώ και καιρό είναι υπό διάλυση με αρκετά κενά 25'-30' μέσα στη μέρα και μόνιμα το απόγευμα από Κηφισιά έχει 40λεπτο κενό (19:20-20:00). Μέχρι πριν κάποιους μήνες μάλιστα ειδικά πρωινά ενίοτε έλειπαν σωρηδόν βάρδιες και βάραγε κενά 50'-60' σε ώρες αιχμής.. Συνεπώς είτε από Αλεξάνδρας πηγαίνει είτε από Ιπποκράτους/Χ. Τρικούπη πρώτιστο μέλημα είναι να φτιαχτεί η δρομολόγηση για να υπάρξει σωστή εξυπηρέτηση από όπου και αν περάσει..

Τέλος, για το 051 η υπάρχουσα κατάσταση είχε αρκετά αρνητικά με βασικά την κακή θέση αφετηρίας στην Ομόνοια και λόγω χωροταξίας και λόγω εγκληματικότητας, στο Μεταξουργείο ήθελε σχετικά αρκετό περπάτημα προς ΚΤΕΛ και έχανε αρκετό χρόνο στο γύρνα με τον κύκλο από Βάθη. Από 01/03 τουλάχιστον θα υπάρχει σωστή σύνδεση με Μεταξουργείο (ούτως ή άλλως από εκεί διακινείται και σήμερα ο κύριος όγκος επιβατών), επιτυγχάνεται απευθείας πρόσβαση στα υπεραστικά τραίνα και θεωρώ θα γλιτώσει και μερικά λεπτά από το χρόνο διαδρομής.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 250 218.991 08-06-2020, 04:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: gregory
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 374 374.282 03-06-2020, 11:54 AM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 115 104.125 01-06-2020, 12:18 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 167 92.746 28-02-2020, 07:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 241 199.894 03-01-2020, 10:59 AM
Τελευταία Δημοσίευση: NightLine
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 41.400 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 55 53.712 19-10-2019, 05:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 32 34.075 17-09-2019, 10:07 AM
Τελευταία Δημοσίευση: NightLine
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 32 33.724 24-06-2018, 01:30 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos._.photography
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 28 33.116 18-12-2016, 05:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)