15-07-2015, 02:37 AM
(15-07-2015, 01:13 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Νομίζω πάντως πως σοφότερη επιλογή, εφόσον υπάρξει κάποια στιγμή διαθεσιμότητα σε προσωπικό και οχήματα, θα ήταν να δημιουργηθούν κάποιες εξπρές γραμμές αντίστοιχες με το πολύ επιτυχημένο Ε90, παρά η επαναφορά του 245 από τον Νέο Κόσμο για την Πολυτεχνειούπολη ή του 251 από την Κατεχάκη για την Πανεπιστημιούπολη.
Το 245 ήταν η πιο πετυχημένη γραμμή που έχει σχεδιάσει ποτέ ο ΟΑΣΑ (και αυτό γιατί ήταν καρμπόν η πρότασή μας..) Φυσικά, με τα αρχικά 35λεπτα δρομολόγια και το κυκλοφοριακό του 2007, η γραμμή πήγε άκλαφτη.. Άμεση επαναφορά με αξιοπρεπή δρομολόγια θέλει!! (όταν υπάρχει διαθεσιμότητα για το 813, το 815, το 856, το 024, τους ψευτοκορμούς και τα ξεχασμένα ακτινικά που κατεβαίνουν ακόμη στην Αθήνα, και ένα σωρό άλλες γραμμές που σχεδιαστικά παραμένουν όπως ήταν πριν 20 χρόνια και πάνε άδειες, να με συγχωρέσεις, αλλά μια χαρά υπάρχει διαθεσιμότητα, θέληση δεν υπάρχει..!)
(για το 051, δεν θα σχολιάσω, προς το παρόν προτιμώ να συμφωνήσω μαζί σου, και ας θεωρώ επιεικώς απαράδεκτη την Αφετηρία στην Μενάνδρου.)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''