Το 100 πρέπει να καταργηθεί. "[Ε]ίναι πλεον ένα απομεινάρι της δεκαετίας του 90." όπως ορθότατα ανέφερε ο N1Ellinikou. Συνεχώς, άδειο πηγαίνει / δεν εξυπηρετεί κανέναν, τη στιγμή που υπάρχουν τόσο πολλές συγκοινωνιακές ανάγκες / ταλαιπωρία σε τόσα άλλα μέρη.
Επειδή από τον σταθμό Νέου Κόσμου δεν περνάει / ξεκινάει κανένα λεωφορείο του ΟΑΣΑ, και επειδή , όσον αφορά την Δημοτική Συγκοινωνία Νέας Σμύρνης "[λ]όγω προσωρινής έλλειψης προσωπικού τα Δημοτικά Λεωφορεία θα περνούν από τις στάσεις ανά μία ( 1 ) ώρα" (!) (http://www.neasmyrni.gr/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=238&lang=el ), προτείνω την επαναλειτουργια του νότιου κλάδου της γραμμής 057 με την εξής απλουστευμένη / εξορθλογισμένη προέκταση διαδρομής:
Σταδίου - Φιλελλήνων - Αμαλίας - Αθ. Διάκου - Καλλιρόης (Στάση σε Συγγρού-Φιξ όπου η αφετηρία των 106/126/136-7) - αριστερά Φραντζή - δεξιά Ηλία Ηλιού (στάση στο Μετρό Ν. Κόσμου) - αριστερά Μπακνανά - δεξιά Ακροπόλεως (στάσεις Πλ. Φάρου και Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου) απ' όπου και δύο επιλογές:
Α) ("Κλάδος Άνω Νέας Σμύρνης") στροφή δεξιά στην Μητροπολίτου Ευθυβούλη, και μετά δεξιά Αιγαίου, απ' όπου διαδρομή προς Στ. Νέου Κόσμου όπως Δημοτική Συγκοινωνία (δεξιά Αρτάκης, στην Πλ. Φάρου αριστερά στην Ακροπόλεως, *Ρουμπεση* και δεξιά στην Ηλία Ηλιού (σύνδεση με Μετρό στον Στ. Νέου Κόσμου), αριστερά Φραντζή, δεξιά Συγγρού, και μετά ευθεία Αμαλίας - Πανεπιστημίου
Β) ("Κλάδος Άνω Δάφνης") από την Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου αριστερά στην Εθνάρχου Μακαρίου και μετά τις στάσεις ΑΛΚΙΝΟΟΥ, ΜΩΡΙΑ, ΚΑΤΡΙΒΑΝΟΥ και ΝΙΑΡΧΟΥ στροφή αριστερά Μπουμπουλίνας όπου και πορεία όπως 218/232 μέχρι σχολεία Αγ. Γεωργίου όπου και στροφή δεξιά Ρουμπέση και μετά πορεία όπως υπό Α) παραπάνω.
Παράλληλα *καταργηση* της προεκτασης του 212 (Βύρωνα-Καρεα (!)) στη Δάφνη καθώς καλύπτεται από το Β)
Η ονομασία θα μπορούσε να είναι
057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΈ - ΑΓ. ΓΕΏΡΓΙΟΣ - ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ) (για ιστορικούς λόγους)
ή
057Α ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΈ - ΣΤ. Ν. ΚΟΣΜΟΥ - ΦΑΡΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ),
057Β ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΈ - ΣΤ. Ν. ΚΟΣΜΟΥ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
αντίστοιχα, για να τονιστεί η σκοπουμενη σύνδεση με τον Στ. Μετρό Ν. Κόσμου και η ακριβής "τερματικη" στόχευση εκάστου κλάδου.
Διέλευση ανά 18' έκαστο των 057Α/057Β, κατά το πρότυπο των 136/137.
(Σ.Σ.: Υπάρχουν πολλά γεροντακια που θέλουν να πάνε στο ΙΚΑ Ν. Κόσμου αλλά και στο Μετρό Ν. Κόσμου και δεν μπορούν να περπατησουν 15-20' (και η Δάφνη τόσο απέχει) ούτε έχουν χρήματα για ταξί - αλλά και εργαζόμενοι που γυρίζουν πτώμα από τη δουλεια - ο "φυσικός" σταθμός Μετρό για τις περιοχές Αγ. Γεώργιος, Φάρος, Άνω Δάφνη είναι ο Ν. Κόσμος - και πολλούς νεοκοσμιτες θα εξυπηρετήσει η γραμμή αυτή - συν απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο - δεν είναι δυνατόν Μπουμπουλίνας και Ρουμπέση - Δήμος Αθηναίων και 35' με τα πόδια από το Σύνταγμα - να μην έχει απ' ευθείας λεωφορειακή σύνδεση)
Επειδή από τον σταθμό Νέου Κόσμου δεν περνάει / ξεκινάει κανένα λεωφορείο του ΟΑΣΑ, και επειδή , όσον αφορά την Δημοτική Συγκοινωνία Νέας Σμύρνης "[λ]όγω προσωρινής έλλειψης προσωπικού τα Δημοτικά Λεωφορεία θα περνούν από τις στάσεις ανά μία ( 1 ) ώρα" (!) (http://www.neasmyrni.gr/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=238&lang=el ), προτείνω την επαναλειτουργια του νότιου κλάδου της γραμμής 057 με την εξής απλουστευμένη / εξορθλογισμένη προέκταση διαδρομής:
Σταδίου - Φιλελλήνων - Αμαλίας - Αθ. Διάκου - Καλλιρόης (Στάση σε Συγγρού-Φιξ όπου η αφετηρία των 106/126/136-7) - αριστερά Φραντζή - δεξιά Ηλία Ηλιού (στάση στο Μετρό Ν. Κόσμου) - αριστερά Μπακνανά - δεξιά Ακροπόλεως (στάσεις Πλ. Φάρου και Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου) απ' όπου και δύο επιλογές:
Α) ("Κλάδος Άνω Νέας Σμύρνης") στροφή δεξιά στην Μητροπολίτου Ευθυβούλη, και μετά δεξιά Αιγαίου, απ' όπου διαδρομή προς Στ. Νέου Κόσμου όπως Δημοτική Συγκοινωνία (δεξιά Αρτάκης, στην Πλ. Φάρου αριστερά στην Ακροπόλεως, *Ρουμπεση* και δεξιά στην Ηλία Ηλιού (σύνδεση με Μετρό στον Στ. Νέου Κόσμου), αριστερά Φραντζή, δεξιά Συγγρού, και μετά ευθεία Αμαλίας - Πανεπιστημίου
Β) ("Κλάδος Άνω Δάφνης") από την Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου αριστερά στην Εθνάρχου Μακαρίου και μετά τις στάσεις ΑΛΚΙΝΟΟΥ, ΜΩΡΙΑ, ΚΑΤΡΙΒΑΝΟΥ και ΝΙΑΡΧΟΥ στροφή αριστερά Μπουμπουλίνας όπου και πορεία όπως 218/232 μέχρι σχολεία Αγ. Γεωργίου όπου και στροφή δεξιά Ρουμπέση και μετά πορεία όπως υπό Α) παραπάνω.
Παράλληλα *καταργηση* της προεκτασης του 212 (Βύρωνα-Καρεα (!)) στη Δάφνη καθώς καλύπτεται από το Β)
Η ονομασία θα μπορούσε να είναι
057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΈ - ΑΓ. ΓΕΏΡΓΙΟΣ - ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ) (για ιστορικούς λόγους)
ή
057Α ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΈ - ΣΤ. Ν. ΚΟΣΜΟΥ - ΦΑΡΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ),
057Β ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΈ - ΣΤ. Ν. ΚΟΣΜΟΥ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
αντίστοιχα, για να τονιστεί η σκοπουμενη σύνδεση με τον Στ. Μετρό Ν. Κόσμου και η ακριβής "τερματικη" στόχευση εκάστου κλάδου.
Διέλευση ανά 18' έκαστο των 057Α/057Β, κατά το πρότυπο των 136/137.
(Σ.Σ.: Υπάρχουν πολλά γεροντακια που θέλουν να πάνε στο ΙΚΑ Ν. Κόσμου αλλά και στο Μετρό Ν. Κόσμου και δεν μπορούν να περπατησουν 15-20' (και η Δάφνη τόσο απέχει) ούτε έχουν χρήματα για ταξί - αλλά και εργαζόμενοι που γυρίζουν πτώμα από τη δουλεια - ο "φυσικός" σταθμός Μετρό για τις περιοχές Αγ. Γεώργιος, Φάρος, Άνω Δάφνη είναι ο Ν. Κόσμος - και πολλούς νεοκοσμιτες θα εξυπηρετήσει η γραμμή αυτή - συν απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο - δεν είναι δυνατόν Μπουμπουλίνας και Ρουμπέση - Δήμος Αθηναίων και 35' με τα πόδια από το Σύνταγμα - να μην έχει απ' ευθείας λεωφορειακή σύνδεση)