Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 3.11 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
#69
Οπότε έχουμε και λέμε:

Για το 021

(30-05-2014, 11:12 PM)nikos1991 Έγραψε: Συμφωνώ με το 021, αρκετά καλή κίνηση. Κυκλική μπορεί να γίνει, γιατί η Ιπποκράτους δεν βολεύει για αφετηρία. Το 6 πλέον έχει μεταφερθεί στην πλ. Λαυρίου.

(30-05-2014, 11:47 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Εξαιρετική σαν σκέψη, καθώς το Γκύζη αυτή τη στιγμή δεν έχει ανταπόκριση με το Μετρό (μόνο με τα πόδια μέχρι Στ. Αμπελοκήπων). Όπως, όμως, επισήμανε και ο nikos1991, μόνο σαν κυκλική υπάρχει τρόπος εφαρμογής, καθώς στην Ιπποκράτους είναι αδύνατο να μπει αφετηρία.


(31-05-2014, 12:21 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Καθόλου άσχημη σαν ιδέα, αλλά καλύτερα να μείνει ως έχει. Είναι το μόνο λεωφορείο από την Ιπποκράτους που σε πάει στην περιοχή της Ομόνοιας χωρίς καθυστερήσεις (γιατί αν περιμένεις το 813 να περάσει το φανάρι Ιπποκράτους-Πανεπιστημίου, το παίρνεις καλύτερα με τα ποδια...). Οι Γκυζιώτες σήμερα κατεβαίνουν στη στάση της Ιπποκράτους μεταξύ Σόλωνος και Ναυαρίνου/Σκουφά και όλα καλά (είναι λίιιιγο μακριά, αλλά περπατιέται!).

Αυτό για το 6 δεν το ξερα, ακόμα "Ιπποκράτους" δε λέει η προμετωπίδα? Τελοσπάντων, για αυτό που λέει ο N1Ellinikou, σύμφωνοι, αλλά γνώμη μου ότι για έναν που θέλει να πάρει το 021 ερχόμενος από το μετρό είναι λίγο θέμα το περπάτημα (ειδικά μετά από το τέλος μιας κουραστικής διαδρομής με τα ΜΜΜ) και γενικά ίσως είναι καλύτερα για έναν που δεν ξέρει καλά την περιοχή/τα τοπικά λεωφορεία να είναι όσο πιο κοντά γίνεται η στάση του λεωφορείου στο μετρό για να μην ψάχνεται. Αν βέβαια οι Γκυζιώτες και όσοι το παίρνουν από την Ιπποκράτους προτιμούν/εξυπηρετούνται καλύτερα από τη σύνδεση με την Ομόνοια, τότε καλύτερα ή να μείνει ως έχει ή να συνεχίζει από Σόλωνος, Καποδιστρίου, αριστερά Πατησίων, Ομόνοια, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Χαλκοκονδύλη και συνέχεια ως έχει. Έτσι αποκτά απευθείας σύνδεση με το μετρό και διατηρείται και η δυνατότητα για κάποιον να κατέβει στη Σόλωνος και να πάει στον Στ. Πανεπιστήμιο.

Για το 022
(30-05-2014, 11:12 PM)nikos1991 Έγραψε: Το 022 μπορεί να κάνει τέρμα απέναντι από το Νοσ. Έλενας, στην άλλη γωνία απ' αυτή που κάνει σήμερα.


(30-05-2014, 11:47 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Θετική σαν ιδέα, γιατί το 022 έχει το αρνητικό του ότι περνάει σε πολλά σημεία αρκετά κοντά από σταθμούς της γραμμής 3 του Μετρό (Αμπελόκηποι, Μεγ. Μουσικής, Ευαγγελισμός, Σύνταγμα), αλλά δεν έχει στάση πουθενά έξω ή σε σχετικά μικρή απόσταση από το σταθμό (εξαίρεση η περίπτωση του στ. Σύνταγμα).

Βέβαια, δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο στην προτεινόμενη διαδρομή είναι εφικτό να διέλθει midi όχημα.


(31-05-2014, 12:21 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Εκ πρώτης άποψης, μ' αρέσει πολυ. Βέβαια, όπως ειπε και ο προλαλήσας, δε γνωρίζω τη περιοχή για να ξέρω αν η διέλευση του μιντίου θα είναι άνετη (ευκαιρία για αυτοψία!).

Ναι, η περιοχή πίσω από το Γήπεδο έχει μια... όχι και τόσο βολική ρυμοτομία οπότε όντως χρειάζεται αυτοψία. Κυκλική προτείνω να γίνει γιατί δε θα χει πολύ νόημα να το πάρει κάποιος από το μετρό μέχρι το τέρμα τρία στενά πιο κάτω. (Πού είναι τα vanhool όταν τα χρειάζεσαι? Tongue)

Για τα 025/026/027

(30-05-2014, 11:47 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 1. Και εδώ θεωρώ δύσκολη τη διέλευση midi. Αλλά δεν το έχω τσεκάρει, οπότε δε μπορώ να πω κάτι ξεκάθαρα.
2. Δε νομίζω πως υπάρχει σηματοδότης για αριστερή στρόφη από την Αλεξάνδρας προς τη Δημητσάνας. Αλλά και κατάλληλη ρύθμιση να γίνει (βλ. περίπτωση Κηφισίας/Πανόρμου για αριστερή στροφή του 046), από την Αμπελακίων και την Ευπατορίας δε θεωρώ πως υπάρχει περίπτωση να περάσει midi.
3. Η επιλογή της Ζαχάρωφ για αφετηρία, είναι απλά μη υλοποιήσιμη. Στη Ζαχάρωφ υπάρχει διπλός στίχος, αλλά είναι μία οδός την οποία χρησιμοποιούν και τα οχήματα των γραμμών 230, 813 και Β5. Αν πούμε ότι τον έναν στίχο τον κάνουμε αφετηρία λεωφορείων (ακούγεται ανέκδοτο αν το δεις λίγο στην πράξη σε ώρα αιχμής), τότε αυτομάτως τα οχήματα των παραπάνω γραμμών υποχρεώνονται να πάνε από αριστερά, άρα θα δυσκολευτούν στη συνέχεια να προσεγγίσουν με ασφάλεια την στάση στον "Γαλαξία". Πέραν του ότι και το πεζοδρόμιο στο σημείο είναι ανύπαρκτο, οπότε τα πράγματα θα γίνουν εξαιρετικά δύσκολα και για τους πεζούς, μιας και αν κινείσαι από τον Πύργο των Αθηνών προς το Στ. Αμπελοκήπων, είναι πιο ασφαλές να διασχίσεις κάθετα τη Ζαχάρωφ κοντά στη συμβολή της με τη Βασ. Σοφίας, παρά πιο ψηλά (κοντά στην Αλεξάνδρας δηλαδή), όπου τα οχήματα κινούνται με μεγαλύτερη ταχύτητα.

1. Δε μου φαίνεται προβληματικό το συγκεκριμένο κομμάτι, όπως λέει και ο nikos1991 το όποιο θέμα είναι στη Μελά, που θα πάω να το κοιτάξω για να βγει συμπέρασμα (όπως και τα υπόλοιπα).

2. Δε θυμάμαι αν υπάρχει, σύμφωνα με το google maps υπάρχει. Έχεις δίκιο για αυτά τα στενά, οπότε μόνη περίπτωση από αυτή την πλευρά είναι να πάει από την Αλφειού, αλλά νομίζω ότι είναι υπερβολικά ψηλά.

3. Εντάξει, πιο εμπεριστατωμένη απάντηση δε γίνεται, πάω πάσο. :p Όντως το μέρος δεν το χω δει σε ώρα αιχμής και πίστευα ότι τα λεωφορεία πάνε από τον αριστερό στίχο έτσι και αλλιώς, οπότε άκυρο.

(31-05-2014, 12:21 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Απ' τη στιγμή που τα 230 και 813 πάνε Στ. Αμπελοκήπων, πιστέυω δε χρειάζεται. Ο ρόλος των 025/6/7 σε Ιπποκράτους και Ασκληπιού είναι οι καθαρά τοπικές μετακινήσεις.

Απαραίτητο δεν είναι και όπως λες υπάρχουν ήδη άλλες γραμμές που κάνουν αυτή του δουλειά, αλλά θα βελτιώσει πολύ τη συχνότητα της σύνδεσης (Στ.) Αμπελοκήπων - Ιπποκράτους/Τρικούπη και την περιοχή της Νεάπολης που εξυπηρετείται από τα 025-6-7 (Ασκληπιού).


Για το 100

(30-05-2014, 11:12 PM)nikos1991 Έγραψε: Συμφωνώ με 1 και 2, διαφωνώ με το 3 γιατί μπροστά στη Μ. Βρετάνια θα δημιουργεί κίνηση (τα φανάρια συγχρονίζονται, οπότε θα κλείσει την μία λωρίδα).

(30-05-2014, 11:47 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: 1. Αυτή τη διαδρομή δεν ακολουθεί το 100 στο Μεταξουργείο ή εγώ κάνω λάθος;
2. Συμφωνώ.
3. Είναι σε προβληματικό σημείο και νομίζω πως θα τεθεί θέμα και από μέρους των ξενοδοχείων.

(31-05-2014, 12:21 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Το 100 είναι πλεον ένα απομεινάρι της δεκαετίας του 90. Έτσι όπως είναι σήμερα,πρέπει είτε να κοπεί, είτε να επαναχαραχθεί ριζικά, εξυπηρετώντας σημεία του κέντρου που σήμερα δε συνδέονται από κάποια λεωφορειακή γραμμή.

1. Δεν είμαι σίγουρος, αλλά υπέθεσα ότι δεν περνάει από εκεί καθώς δεν κάνει στάση στην "Αγ. Κωνσταντίνου" με τα υπόλοιπα λεωφορεία. Σε κάθε περίπτωση, αν πηγαίνει ήδη από Πλ.Μεταξουργείου, να κάνει στάση και εκεί με τα άλλα.

3. Ναι πιο πολύ wishful thinking ήταν αυτό, αν και δεν πιστεύω να χουν σοβαρούς λόγους τα ξενοδοχεία (το Μεγ.Βρετανία δηλαδή) να χουν θέμα, καθώς από άποψη ηχορύπανσης, ένα midi δε θα κάνει καμια αξιοσημείωτη διαφορά μέσα σε ολόκληρο Σύνταγμα, ενώ από άποψη αισθητικής, είναι μόνο ένας στήλος και υπάρχουν και πολύ χειρότερες εικόνες στην περιοχή. Το ζήτημα είναι ουσιαστικά το φανάρι το οποίο ακυρώνει τη συγκεκριμένη πρόταση.

Είναι αλήθεια ότι ίσως το καλύτερο θα ταν ο πλήρης επανασχεδιασμός του 100, αλλά καλύτερα ας πει κάποιος άλλος παλιότερος από μένα τι προτείνει.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 08-03-2010, 01:25 AM
RE: - από abc - 08-03-2010, 01:45 AM
RE: - από Citaro - 08-03-2010, 11:15 PM
RE: - από abc - 09-03-2010, 12:04 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 - από panos1 - 31-05-2014, 03:43 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 626.693 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.328 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 198.828 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 356.279 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 370.174 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 78.142 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.518 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 90.561 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 172.375 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 68.535 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)