Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου
Για να σας λύσω τις απορίες σας . Αυτή τη στιγμή που γράφουμε ως παλιά θεωρούνται τα 6 , 9 , 13 , 19 , 28 και 47 και 48. Και εννοούμε παλια όσο αφορά το σουλούπι τους. Η αλήθεια είναι οτι βάσει αδείας το σημερινό 13 τελειώνει τη ζωή του σε δύο μήνες καθότι 92άρι .  Οσο αφορά τα επόμενα που έχουν ακόμη ένα χρόνο ζωής βάσει πλαισίου δηλαδή είναι 93άρια είναι το 19 και το 28. Οι διαδικασίες για την αντικατάσταση του 19 θα αρχίσουν πρώτα ο Θεός και εκτός απροόπτου τέλος καλοκαιριού 2020. Το 28 αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην Κατερίνη με τα αρχικά του χρώματα της Postbus και περιμένει τη σειρά του για να πάει στον Στάυρο στον Πλατύκαμπο μόλις τελειώσει το σουλούπωμα του νέου 32 που φυσικά για να σας κρατήσω σε αγωνία δεν σας λέω τι είναι. Το γιατί πουλήθηκε θα σας το γράψω απλά. Τωρα που είναι 20 χρονών πουλήθηκε έναντι 7.000 ευρώ στο Αστικό Τριπόλεως (τα χαιρετίσματα στούς συναδέλφους εκεί ) Δεν ήταν ποτέ προβληματικό αλλά μεγαλομήχανο σε σχέση με αυτό που ήρθε .  Το 47 έχει ζωή άλλα δύο χρόνια ακόμη δηλαδή πάμε για 2021. Μετά θα ακολουθήσει το πρόσφατα επισκευασμένο ...αεροπλάνο 9 δηλαδή για 2022 . Το 6 και 48   θα είναι τα τελευταία που θα μείνουν. 
Κάτι ανάλογο θα παρατηρηθεί και στα εταιρικά με σειρά παλαιότητος 51 , 54 , 52 και 53 .
Απάντηση
(30-10-2019, 11:32 PM)AstikosVolou4780 Έγραψε: Για να σας λύσω τις απορίες σας . Αυτή τη στιγμή που γράφουμε ως παλιά θεωρούνται τα 6 , 9 , 13 , 19 , 28 και 47 και 48. Και εννοούμε παλια όσο αφορά το σουλούπι τους. Η αλήθεια είναι οτι βάσει αδείας το σημερινό 13 τελειώνει τη ζωή του σε δύο μήνες καθότι 92άρι .  Οσο αφορά τα επόμενα που έχουν ακόμη ένα χρόνο ζωής βάσει πλαισίου δηλαδή είναι 93άρια είναι το 19 και το 28. Οι διαδικασίες για την αντικατάσταση του 19 θα αρχίσουν πρώτα ο Θεός και εκτός απροόπτου τέλος καλοκαιριού 2020. Το 28 αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην Κατερίνη με τα αρχικά του χρώματα της Postbus και περιμένει τη σειρά του για να πάει στον Στάυρο στον Πλατύκαμπο μόλις τελειώσει το σουλούπωμα του νέου 32 που φυσικά για να σας κρατήσω σε αγωνία δεν σας λέω τι είναι. Το γιατί πουλήθηκε θα σας το γράψω απλά. Τωρα που είναι 20 χρονών πουλήθηκε έναντι 7.000 ευρώ στο Αστικό Τριπόλεως (τα χαιρετίσματα στούς συναδέλφους εκεί ) Δεν ήταν ποτέ προβληματικό αλλά μεγαλομήχανο σε σχέση με αυτό που ήρθε .  Το 47 έχει ζωή άλλα δύο χρόνια ακόμη δηλαδή πάμε για 2021. Μετά θα ακολουθήσει το πρόσφατα επισκευασμένο ...αεροπλάνο 9 δηλαδή για 2022 . Το 6 και 48   θα είναι τα τελευταία που θα μείνουν. 
Κάτι ανάλογο θα παρατηρηθεί και στα εταιρικά με σειρά παλαιότητος 51 , 54 , 52 και 53 .

Κατατοπιστικότατος ο astikosvolou(είναι cool).. με το #13 ξέρουμε με τι θα αλλαχθεί ή ακόμα δεν έχουν ξεκινήσει διαδικασίες αντικατάστασης;;
Απάντηση
(30-10-2019, 11:32 PM)AstikosVolou4780 Έγραψε:  Τωρα που είναι 20 χρονών πουλήθηκε έναντι 7.000 ευρώ στο Αστικό Τριπόλεως.

Δεν υπάρχει Αστικό ΚΤΕΛ Τριπόλεως αλλά το ΚΤΕΛ Αρκαδίας έχει γύρω στα 10 αστικά λεωφορεία (όπως το Κορινθίας και το Ηλείας ).Επίσης δεν έχει αναφερθεί η αντικατάσταση του #50.Επίσης μια τελευταία ερώτηση :To δικό μας πρώην #8 (ΒΟΝ-8400) σε εσάς τι αριθμό είχε;
Απάντηση
Ήταν το πρώην #34..
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)