Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου
#31
(01-09-2015, 09:11 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: [quote='AstikosVolou4780' pid='32350' dateline='1441010947']

Το τυχερό νούμερο είναι το ...14.

Σε αυτό το σημείο να εκφράσω την διαμαρτυρία μου γιατι ο 420 Ag.Paraskeui ήρθε Βόλο και δεν μας είπε ένα γεια...Dodgy Κρίμα εσύ έχασες τα τσιπουράκια με μεζέ και φυσικά τις νέες αφίξεις στο αμαξοστάσιο του Κτέλ.
( το οποίο και θα παρουσιάσω ! )
Πάντα στη διάθεσή σαςSmileSmile

[/quote

Φίλε AstikosVolou4780, κατ αρχάς σ ευχαριστώ για την πληροφορία. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να πω ένα γειά γιατί ήμουν μόνο περαστικός από το Βόλο. Θα δηλώσω όμως παρουσία για τα τσιπουράκια στην επόμενη, πιο άνετη χρονικά επίσκεψη! Όσον αφορά την ερώτηση που θέτεις στη φωτογραφία στην προσωπική σου γκάλερυ, το λεωφορείο είναι Citaro 1ης γενιάς και βάσει χρωμάτων πρωτοδούλεψε στη Hochbahn στο Αμβούργο. Αυτό που με μπερδεύει κάπως είναι το ίχνος από τον αριθμό παρμπρίζ (0197) που δείχνει ότι μετά τη Hochbahn το όχημα πρέπει να δούλεψε και σε άλλη εταιρία. Από τα τεφτέρια μου δεν μπόρεσα να το εντοπίσω όμως. Στο Βόλο πήρε ήδη πινακίδες?

Χρώματα ΗΗΑ έχει άρα ήταν σίγουρα αρχικά δικό της και πράγματι 0197 δεν υπάρχει στον στόλο της, ούτε σε καμία άλλη εταιρία στην περιοχή. Μας λέει όμως ότι είναι κατασκευής 2001 (αυτό σημαίνει το 01) συνεπώς είναι ένα εκ των 2206-2221. Η σχετικά πρόσφατη απόσυρσή τους δείχνει ότι όπου πήγε δούλεψε ελάχιστα και στη συνέχεια ήρθε στην Ελλάδα. Με τον αριθμό πλαισίου (και λίγη τύχη) ίσως μπορέσουμε να εντοπίσουμε κάτι, αν βρούμε ποιο από τα 16 είναι ίσως να μπορέσουμε να ακολουθήσουμε τα ίχνη του...
Απάντηση
#32
(01-09-2015, 05:31 PM)garvanitis Έγραψε: Χρώματα ΗΗΑ έχει άρα ήταν σίγουρα αρχικά δικό της και πράγματι 0197 δεν υπάρχει στον στόλο της, ούτε σε καμία άλλη εταιρία στην περιοχή. Μας λέει όμως ότι είναι κατασκευής 2001 (αυτό σημαίνει το 01) συνεπώς είναι ένα εκ των 2206-2221. Η σχετικά πρόσφατη απόσυρσή τους δείχνει ότι όπου πήγε δούλεψε ελάχιστα και στη συνέχεια ήρθε στην Ελλάδα. Με τον αριθμό πλαισίου (και λίγη τύχη) ίσως μπορέσουμε να εντοπίσουμε κάτι, αν βρούμε ποιο από τα 16 είναι ίσως να μπορέσουμε να ακολουθήσουμε τα ίχνη του...

Η απάντηση ;Wink

[img][Εικόνα: thumb_15___Arkheio_Apostolou_Balote_10_8_2015.JPG][/img]
Απάντηση
#33
Κι όμως δεν είναι σωστή η πρόβλεψη μου... Το αυτοκίνητο μάλλον αναγνωρίστηκε (δες τον αριθμό πλαισίου και στείλε μου τον με ένα μήνυμα αν θέλεις AstikosVolou7480 για να το σιγουρέψω απόλυτα) και ΔΕΝ είναι κάποιο από τα παραπάνω που αναφέρω... Είναι μάλλον το 1919 (HH-BD 1919) που συνέχισε ως VB Bachstein 17 (και κάποια στιγμή στην πορεία άλλαξε αρίθμηση σε 0197) με πινακίδες WOB-OW 217.
Απάντηση
#34
(02-09-2015, 07:44 PM)garvanitis Έγραψε: Κι όμως δεν είναι σωστή η πρόβλεψη μου... Το αυτοκίνητο μάλλον αναγνωρίστηκε (δες τον αριθμό πλαισίου και στείλε μου τον με ένα μήνυμα αν θέλεις AstikosVolou7480 για να το σιγουρέψω απόλυτα) και ΔΕΝ είναι κάποιο από τα παραπάνω που αναφέρω... Είναι μάλλον το 1919 (HH-BD 1919) που συνέχισε ως VB Bachstein 17 (και κάποια στιγμή στην πορεία άλλαξε αρίθμηση σε 0197) με πινακίδες WOB-OW 217.

Σωστός ο garvanitis. Κι οι Γερμανοί συνάδελφοι, στους οποίους αποτάνθηκα, απάντησαν πως πρόκειται μάλλον για το 1919. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από την καριέρα του στη Hochbahn:

http://www.hamburger-fuhrparklisten.de/2...HA,HT.html
Απάντηση
#35
Στη σελίδα που κοινοποίησες 420 Peiraias Agia Paraskevi αναφέρεται η πώληση του. Η άλλαγη του συστήματος αρίθμησης στον νέο ιδιοκτήτη του όμως κρύβει την πληροφορία...Η αλήθεια είναι πάντως ότι δεν με δυσκόλεψε ιδιαίτερα, μια αναζήτηση στο Google για "VB Bachstein 0197" μας δίνει μεταξύ άλλων αυτό που είναι αρκετά επεξηγηματικό:

http://www.tram-braunschweig.de/index.php?page=Thread&postID=42144

Επιμένω να θέλω αριθμό πλαισίου πάντως για να θεωρήσω σίγουρη την αναγνώριση - αν και μικρές πιθανότητες έχει να είναι άλλο αυτοκίνητο.
Επίσης με δεδομένο ότι κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2001 πρέπει να είναι κατασκευής 2000 (στα τέλη) - επίσης μόνο με αριθμό πλαισίου μπορούμε να το σιγουρέψουμε.
Απάντηση
#36
Αναλυτικό φωτορεπορτάζ σημερινής μέρας στο open gallery.

Και μία γεύση...
[img][Εικόνα: thumb_17__Arkheio_Apostolou_Balote_IVECO...9_2015.JPG][/img]
Απάντηση
#37
Αστικέ Βόλου, ξέρεις τον ακριβή τύπο των οχημάτων αυτών και τα νούμερα ή αριθμούς κυκλοφορίας που είχαν όσο υπηρετούσαν στην ΕΜΤ; Απ' ότι έχω καταλάβει πρόκειται για Cityclass κατασκευασμένα από την ισπανική Hispano, σωστά;

Προς το παρόν από τις φωτογραφίες σου (ευχαριστούμε!) φαίνονται δύο οχήματα, τα 4794-BSB και 4802-BSB.
Απάντηση
#38
(04-09-2015, 09:12 PM)Giannis Έγραψε: Αστικέ Βόλου, ξέρεις τον ακριβή τύπο των οχημάτων αυτών και τα νούμερα ή αριθμούς κυκλοφορίας που είχαν όσο υπηρετούσαν στην ΕΜΤ; Απ' ότι έχω καταλάβει πρόκειται για Cityclass κατασκευασμένα από την ισπανική Hispano, σωστά;

Προς το παρόν από τις φωτογραφίες σου (ευχαριστούμε!) φαίνονται δύο οχήματα, τα 4794-BSB και 4802-BSB.

Ναι σε όλα.

Ποσότητα 10
Καταρχήν μάρκα IVECO
Μοντέλο CITYCLASS
Καρότσα HISPANO

Θα αντικαταστήσουν τα:
8 4807 BSB
15 4802 BSB
16 ( Δεν πρόφτασα να κρατήσω πινακίδα )
20 ( Δεν πρόφτασα να κρατήσω πινακίδα γιατί ήταν το πρώτο που
μπήκε για βαφή και αναμένεται εντός τριημέρου να κυκλοφορήσει)
21 4794 BSB
24 ( Δεν έχει εκτελωνιστεί ακόμη )
36 4803 BSB
37 (Δεν πρόφτασα να κρατήσω πινακίδα )
44 ( Δεν έχει εκτελωνιστεί ακόμη )
49 ( Είναι σε δυσπρόσιτο φρενατζίδικο... )

Μιλάμε για 10 μονάδες οι οποίες αφου εκτελωνίστηκαν ή θα εκτελωνιστούν γίνεται γενικό service στο χώρο του πρατηρίου , γενικό check up στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της IVECO εδώ στο Βόλο, εγκέφαλο...σκόπηση στη Λάρισσα και τέλος και τα 10 θα βαφούν το ίδιο στον Πλατύκαμπο της Λάρισσας.

Αυτά μαζί με τα 5 Citaro που αντικαθιστούν τα :
5
14
18
26
40

Και τα 6 ΜΑΝ Α 21 που αντικατέστησαν τα :
10
17
23
30
32
41

Στο σύνολό τους 21 απο τα 49 λεωφορεία είναι 12ετίας .

Τα υπόλοιπα που έχουν απομείνει 28 έχουν ηλικία απο 24 έτη έως 20 έτη και 2 απο αυτά είναι 15ετίας



Απομένουν να αλλαχθούν τα :
1 ΜΒ Ο.405
2 ΜΒ Ο.405
4 ΜΑΝ SL 202
7 ΜΑΝ SL 202
11 ΜΒ Ο.405
12 ΜΑΝ SL 202
13 ΜΑΝ SL 202
19 ΜΒ Ο.405
22 DAF SB 220
25 ΜΒ Ο.405
27 ΜΑΝ SL 202
28 ΜΑΝ SL 202
29 ΜΒ Ο.405
31 ΜΒ Ο.405
33 NEOPLAN NF 4014
34 ΜΒ Ο.405
35 ΜΑΝ SL 202
38 ΜΑΝ SL 202
39 ΜΒ Ο.405
42 ΜΑΝ SL 202
43 ΜΑΝ SL 202
45 ΜΒ Ο.405
46 NEOPLAN NF 4014
47 ΜΒ Ο.405


Δεν αναφέρω τα :
3 VOLVO
6 ΜΒ Ο.405 II
9 ΜΒ Ο.405 II
48 ΜΒ Ο.405 II Λογω 15 ετίας είναι λίγο απίθανο να τα αλλάξουν
Απάντηση
#39
Αναλυτικότατος ο Αστικός Βόλου! Yeah!

Επιτέλους και κάποια διαφορετικά οχήματα σε αστικό ΚΤΕΛ από Citaro και ΜΑΝ Α21. Tongue
Απάντηση
#40
Καταρχάς, οφείλω να ευχαριστήσω τον AstikosVolou4780 για την φωτογραφία με τα Iveco!

(04-09-2015, 09:12 PM)Giannis Έγραψε: Αστικέ Βόλου, ξέρεις τον ακριβή τύπο των οχημάτων αυτών και τα νούμερα ή αριθμούς κυκλοφορίας που είχαν όσο υπηρετούσαν στην ΕΜΤ; Απ' ότι έχω καταλάβει πρόκειται για Cityclass κατασκευασμένα από την ισπανική Hispano, σωστά;

Προς το παρόν από τις φωτογραφίες σου (ευχαριστούμε!) φαίνονται δύο οχήματα, τα 4794-BSB και 4802-BSB.

Έκανα μια έρευνα και βρήκα κάποια πράγματα. Το πλήρες όνομα του τύπου είναι: Iveco 591E.12.27 CityClass Cursor Hispano Habit

Έχουμε και τους αριθμούς παρμπρίζ επί εποχής ΕΜΤ!
Το πρώτο όχημα της σειράς που παραλήφθηκε ήταν το 6401 με αριθμό κυκλοφορίας 4793BSB. Στο διαδίκτυο βρήκα τo 6416 (4808BSB) και το 6417 (4809BSB). Άρα, άμα τα βάλουμε κάτω, συνάγουμε το εξής:
- το 4794BSB ήταν το 6402
- το 4802BSB ήταν το 6410
- το 4803BSB ήταν το 6411
- το 4807BSB ήταν το 6415

Wink
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)