Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου
#21
(23-10-2013, 12:21 AM)garvanitis Έγραψε: Το λεωφορείο αυτό είναι ένα από τα 8 Neoplan που ήρθαν το 1993 επί ΣΕΠ και κυκλοφόρησαν με πινακίδες ΔΟΚ. Λόγω του ότι δεν μπορούσαν να πάρουν έγκριση τύπου επειδή δεν ανταποκρίνονταν απόλυτα στις προδιαγραφές εστάλησαν πίσω στη Γερμανία για προσαρμογή στα οριζόμενα στην ελληνική νομοθεσία. Αντί να τροποποιηθούν και να επιστρέψουν, τα συγκεκριμένα οχήματα διατέθηκαν από το δίκτυο της Neoplan σε άλλους πελάτες και προστέθηκε αντίστοιχος αριθμός οχημάτων στην παραγγελία της Αθήνας που ήδη κατασκευαζόταν. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο έχει πολύ κοντινό serial number με το πρώτο της ΕΘΕΛ (μόλις 25 νούμερα διαφορά). Συνεπώς όταν το είδε ο 420 Peiraias - Agia Paraskevi του φάνηκε γνώριμη η εικόνα του...

Μόλις πριν λίγες μέρες επιβεβαίωσα αυτή την ιστορία από τον tangalos2002 (πρωην μέλος).
"Ομόνοια: Τέρμα τα δίφραγκα!"
Απάντηση
#22
Καλησπερίζοντας τους συναδέλφους και τους ...συμφορουμίστες στα πλαίσια της αντικατάστασης μέρους του στόλου της Αστικό Κτέλ Βόλου ΑΕ θα μεταφέρω νέα και φωτό απο τις νέες αφίξεις .
Ηδη απο το Μάιο έχουν κυκλοφορήσει με νέα χρώματα πλέον τρια ΜΒ Citaro
δύο προέχομενα απο την HOCHBAHNN και ένα απο τις αστικές συγκοινωνίες της Βαρκελώνης.
( Θα ήθελα να παρακαλέσω να με βοηθήσει κάποιος γιατί θέλω να ανεβάσω φωτό πατώντας το σχετικό εικονίδιο αλλα δεν γνωρίζω τι σημαίνει οταν μου ζητάει να εισάγω το απομακρυσμένο url της εικόνας )
Απάντηση
#23
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες! Γνωρίζεις ποια οχήματα θα αντικαταστήσουν και τι πινακίδες θα πάρουν; Θυμάμαι πχ ότι ο Βόλος έχει ένα τουλάχιστον DAF/Castrosua SB220, θα αποσυρθεί με την έλευση των Citaro;

(03-08-2015, 12:19 AM)AstikosVolou4780 Έγραψε: Θα ήθελα να παρακαλέσω να με βοηθήσει κάποιος γιατί θέλω να ανεβάσω φωτό πατώντας το σχετικό εικονίδιο αλλα δεν γνωρίζω τι σημαίνει οταν μου ζητάει να εισάγω το απομακρυσμένο url της εικόνας

Στο πεδίο αυτό θα συμπληρώσεις το url της φωτογραφίας, της διεύθυνσης που υπάρχει στην γραμμή διευθύνσεων του browser σου.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν είναι φωτογραφία από τις gallery του leoforeia.gr θα κάνεις copy/paste την διεύθυνση που υπάρχει στο κάτω μέρος των πληροφοριών της εικόνας, στα δεξιά του πεδίου Embed URL, κατευθείαν στο κείμενο που γράφεις χωρίς να κάνεις κλικ στο "Εισαγωγή εικόνας".
Απάντηση
#24
(10-08-2015, 02:05 PM)Giannis Έγραψε: Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες! Γνωρίζεις ποια οχήματα θα αντικαταστήσουν και τι πινακίδες θα πάρουν; Θυμάμαι πχ ότι ο Βόλος έχει ένα τουλάχιστον DAF/Castrosua SB220, θα αποσυρθεί με την έλευση των Citaro;
Αυτή τη στιγμή έχει ένα αποσυρμένο και 5 εν ενεργεία.
Μετά την αντικατάσταση θα μείνει μόνο ένα.
Πιό συγκεκριμένα θα παραμείνει το 22 και θα αποσυρθούν τα 20 24 36 37.
Το 12 (επονται φωτο ) ήδη πεθαίνει εντός του πρατηρίου της εταιρείας.
Επίσης σημαντικό στοιχείο τα DAF θα αντικατασταθούν ολα με IVECO που παρουσιάζω στο gallery[/size]
Απάντηση
#25
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Για τη συμπλήρωση των στοιχείων της γκάλερυ λείπουν οι αριθμοί παρμπρίζ των κάτωθι λεωφορείων του αστικού ΚΤΕΛ Βόλου:

ΒΟΝ-3863

ΒΟΝ-3682

ΒΟΝ-7686

ΒΟΜ-8963

ΒΟΙ-3141

ΒΟΙ-5580

ΒΟΟ-3416

ΒΟΟ-4299

Κάθε βοήθεια για τη σωστή ταξινόμηση είναι ευπρόσδεκτη!
Απάντηση
#26
(29-08-2015, 07:03 PM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Για τη συμπλήρωση των στοιχείων της γκάλερυ λείπουν οι αριθμοί παρμπρίζ των κάτωθι λεωφορείων του αστικού ΚΤΕΛ Βόλου:

ΒΟΝ-3863

ΒΟΝ-3682

ΒΟΝ-7686

ΒΟΜ-8963

ΒΟΙ-3141

ΒΟΙ-5580

ΒΟΟ-3416

ΒΟΟ-4299

Κάθε βοήθεια για τη σωστή ταξινόμηση είναι ευπρόσδεκτη!

Με την σειρά που τα έχεις είναι : 25-27-45-35-23-41-26.
Το τελευταίο δεν το ξέρω...ελπίζω να μας διαφωτίσει ο AstikosVolou4780...
Die Deutschen bullen
Απάντηση
#27
(30-08-2015, 01:33 PM)OBELIX Έγραψε: Με την σειρά που τα έχεις είναι : 25-27-45-35-23-41-26.
Το τελευταίο δεν το ξέρω...ελπίζω να μας διαφωτίσει ο AstikosVolou4780...

Ευχαριστώ πολύ, Obelix. Ήδη ενημέρωσα σχετικά τις πληροφορίες στη γκάλερυ.
Απάντηση
#28
(30-08-2015, 01:33 PM)OBELIX Έγραψε: Το τελευταίο δεν το ξέρω...ελπίζω να μας διαφωτίσει ο AstikosVolou4780...

Το τυχερό νούμερο είναι το ...14.

Σε αυτό το σημείο να εκφράσω την διαμαρτυρία μου γιατι ο 420 Ag.Paraskeui ήρθε Βόλο και δεν μας είπε ένα γεια...Dodgy Κρίμα εσύ έχασες τα τσιπουράκια με μεζέ και φυσικά τις νέες αφίξεις στο αμαξοστάσιο του Κτέλ.
( το οποίο και θα παρουσιάσω ! )
Πάντα στη διάθεσή σαςSmileSmile
Απάντηση
#29
[quote='AstikosVolou4780' pid='32350' dateline='1441010947']

Το τυχερό νούμερο είναι το ...14.

Σε αυτό το σημείο να εκφράσω την διαμαρτυρία μου γιατι ο 420 Ag.Paraskeui ήρθε Βόλο και δεν μας είπε ένα γεια...Dodgy Κρίμα εσύ έχασες τα τσιπουράκια με μεζέ και φυσικά τις νέες αφίξεις στο αμαξοστάσιο του Κτέλ.
( το οποίο και θα παρουσιάσω ! )
Πάντα στη διάθεσή σαςSmileSmile

[/quote

Φίλε AstikosVolou4780, κατ αρχάς σ ευχαριστώ για την πληροφορία. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να πω ένα γειά γιατί ήμουν μόνο περαστικός από το Βόλο. Θα δηλώσω όμως παρουσία για τα τσιπουράκια στην επόμενη, πιο άνετη χρονικά επίσκεψη! Όσον αφορά την ερώτηση που θέτεις στη φωτογραφία στην προσωπική σου γκάλερυ, το λεωφορείο είναι Citaro 1ης γενιάς και βάσει χρωμάτων πρωτοδούλεψε στη Hochbahn στο Αμβούργο. Αυτό που με μπερδεύει κάπως είναι το ίχνος από τον αριθμό παρμπρίζ (0197) που δείχνει ότι μετά τη Hochbahn το όχημα πρέπει να δούλεψε και σε άλλη εταιρία. Από τα τεφτέρια μου δεν μπόρεσα να το εντοπίσω όμως. Στο Βόλο πήρε ήδη πινακίδες?
Απάντηση
#30
(01-09-2015, 09:11 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: [quote='AstikosVolou4780' pid='32350' dateline='1441010947']

[/quote

Όσον αφορά την ερώτηση που θέτεις στη φωτογραφία στην προσωπική σου γκάλερυ, το λεωφορείο είναι Citaro 1ης γενιάς και βάσει χρωμάτων πρωτοδούλεψε στη Hochbahn στο Αμβούργο. Αυτό που με μπερδεύει κάπως είναι το ίχνος από τον αριθμό παρμπρίζ (0197) που δείχνει ότι μετά τη Hochbahn το όχημα πρέπει να δούλεψε και σε άλλη εταιρία. Από τα τεφτέρια μου δεν μπόρεσα να το εντοπίσω όμως. Στο Βόλο πήρε ήδη πινακίδες?

Μέσα είσαι !!!!!!!
Προς το παρόν είναι ακόμη άβαφο και περιμένει τη σειρά του για το βαφείο.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)