Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου
#11
(23-10-2013, 11:34 PM)AstikosVolou4780 Έγραψε:

τώρα όσο αφορά το ίδιο το λεωφορείο έχει αγοραστεί απο μάντρα έξω απο την Στουτγκάρδη τον Ιούλιο του 2004. Ενα μήνα πρίν τους Ολυμπιακούς.Ητανε χρώματος άσπρου μέχρι και γύρω απο τα παράθυρα και όλο το υπόλοιπο κίτρινο κροκί.
Ο ιδιοκτήτης που το έφερε απο την Γερμανία όταν το αγόρασε του είπαν πως ήταν 1 απο τα 15 τελευταία κομμάτια που προοριζόταν για την Ελλάδα απλά εμείς εδώ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΠΟΤΕ άγνωστο γιατί.(Ετσι του είπαν έτσι σας λέω)Cool
Οσο αφορά τα φωτιστικά σώματα είναι το μοναδικό ΝΕΟΠΛΑΝ το οποίο έχει φώτα όπως τα Αθηναικά αστικά.(αυτά τα οποία αγοράστηκαν τότε και τα απολαύσαμε στις γραμμές όπως το 720 και το 721)

Φίλε AstikosVolou4780 καλώς ήρθες στο φόρουμ! Ευχαριστούμε για τις πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες! Η περιγραφή του αρχικού χρωματισμού δείχνει ότι πιθανότατα πρόκειται για ένα από τα δύο Neoplan N4014 NF που απέκτησε η SSB, η εταιρεία συγκοινωνιών της Στουτγκάρδης, το 1997 εν όψει της έκθεσης μεταφορών UITP, καθώς μέχρι τότε δεν είχε καθόλου χαμηλοδάπεδα λεωφορεία στο στόλο της. Φωτογραφίες είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτες!
Υ.Γ: Στην επόμενη επίσκεψή μου στο Βόλο ευχαρίστως να τα πούμε μ ένα τσιπουράκι!
Απάντηση
#12
(23-10-2013, 08:03 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Να σου πω την αλήθεια, μου πέρασε από το μυαλό όπως έθεσες την ερώτηση ότι μπορεί να ήταν κανένα από τα ντέμο, αλλά μετά θυμήθηκα ότι είχα δει φωτογραφίες από δύο ντέμο NEOPLAN που είχαν έρθει για τις ΣΕΠ, ενός κανονικού βαμμένο πορτοκαλί με μπλε ζωνάρι κι ενός αρθρωτού βαμμένου μπεζ. Και τα δύο όμως είχαν τον παλαιότερο, ενιαίο πρόσθιο τύπο φώτων αντί αυτών με τα τρία μικρότερα μέρη που είχαν τελικά τα αθηναϊκά. Νομίζω, αν θυμάμαι καλά, ότι το Neoplan του Βόλου έχει τα νεότερα φώτα.
Δεν είναι το demo. Αρκετά αργότερα από την παρουσίαση της άνοιξης του 1993 και συγκεκριμένα στις 9 Αυγούστου παρουσίασε ο Παπαδάκης στο Καλλιμάρμαρο 8 N4016NF τα οποία και μοιράστηκαν από ένα σε κάθε ΣΕΠ. Η εκδήλωση έτυχε μεγάλης δημοσιότητας μιας και παρέστησαν τότε ο Τζ. Τζανετάκης ως αντιπρόεδρος της τότε κυβέρνησης, ο Θ. Ανάγνωστόπουλος (Υπ. Μεταφορών-Επικοινωνιών), ο Κ. Στεφανάκος (ΓΓ ΥΜΕ) καθώς και ο τότε πρόεδρος του ΟΑΣ Α. Βαρδουλάκης - υπενθυμίζω τη βαρύτητα που είχε η ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών και η αντικατάσταση του στόλου των λεωφορείων για την κυβέρνηση εκείνη την περίοδο. Αυτά τα λεωφορεία (αν και υποτίθεται ότι ήταν μέρος της παραγγελίας) αφότου κυκλοφόρησαν για ένα μικρό χρονικό διάστημα στους δρόμους της Αθήνας δεν ταξινομήθηκαν ποτέ στην Ελλάδα και επεστράφησαν στην Neoplan. Ήταν απολύτως όμοια με αυτά που κυκλοφόρησαν τελικώς στην Αθήνα με μόνη εξαίρεση τα παράθυρά τους (τύπου hopper). Αυτός μάλιστα ήταν και ο λόγος για τον οποίο δεν μπορούσαν να πάρουν έγκριση τύπου και κυκλοφόρησαν με τις ΔΟΚ. Δεν πρέπει να συγχέονται με το πορτοκαλί demo (DGF-VP 81) αφού συνέχισε την περιπλάνηση του δειγματιζόμενο σε υποψήφιους πελάτες κατέληξε στο Graz της Αυστρίας από όπου και πρέπει να έχει πλέον αποσυρθεί...

(23-10-2013, 11:34 PM)AstikosVolou4780 Έγραψε:
Kαι επιστρέφω πάλι στο θέμα.
Συμφωνώ όσο αφορά τα ελληνικά γράμματα μέσα στις ασφαλειοθήκες και γενικά στα προβλεπόμενα απο τον κατασκευαστή εγγράμματα ταμπελάκια. Τα μόνα τα οποία ειναι γραμμένα στα γερμανικά είναι οι πινακίδες προορισμών που αν δεν κάνω λάθος ειναι της KRUEGER.
τώρα όσο αφορά το ίδιο το λεωφορείο έχει αγοραστεί απο μάντρα έξω απο την Στουτγκάρδη τον Ιούλιο του 2004. Ενα μήνα πρίν τους Ολυμπιακούς.Ητανε χρώματος άσπρου μέχρι και γύρω απο τα παράθυρα και όλο το υπόλοιπο κίτρινο κροκί.
Ο ιδιοκτήτης που το έφερε απο την Γερμανία όταν το αγόρασε του είπαν πως ήταν 1 απο τα 15 τελευταία κομμάτια που προοριζόταν για την Ελλάδα απλά εμείς εδώ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΠΟΤΕ άγνωστο γιατί.(Ετσι του είπαν έτσι σας λέω)Cool
Οσο αφορά τα φωτιστικά σώματα είναι το μοναδικό ΝΕΟΠΛΑΝ το οποίο έχει φώτα όπως τα Αθηναικά αστικά.(αυτά τα οποία αγοράστηκαν τότε και τα απολαύσαμε στις γραμμές όπως το 720 και το 721)
Και ένα σχόλιο επειδή το δούλεψα τον Αυγουστο για 5 μέρες. Παρότι την ηλικία του και το γεγονός οτι τρώει γύρω στο ένα κιλό λαδάκι το διήμερο ,στο δρόμο (πάντα για την ηλικία του και για τα χιλιόμετρά του) ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!
Πάντα στην διάθεση του φορουμ ακόμη και για φωτό.

(24-10-2013, 09:23 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Φίλε AstikosVolou4780 καλώς ήρθες στο φόρουμ! Ευχαριστούμε για τις πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες! Η περιγραφή του αρχικού χρωματισμού δείχνει ότι πιθανότατα πρόκειται για ένα από τα δύο Neoplan N4014 NF που απέκτησε η SSB, η εταιρεία συγκοινωνιών της Στουτγκάρδης, το 1997 εν όψει της έκθεσης μεταφορών UITP, καθώς μέχρι τότε δεν είχε καθόλου χαμηλοδάπεδα λεωφορεία στο στόλο της. Φωτογραφίες είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτες!
Υ.Γ: Στην επόμενη επίσκεψή μου στο Βόλο ευχαρίστως να τα πούμε μ ένα τσιπουράκι!
Το λεωφορείο είναι συνεπώς κατασκευασμένο πριν τα ανάλογα της ΕΘΕΛ. Φαίνεται άλλωστε και από το αριθμό πλαισίου, η ΕΘΕΛ είχε τα WAG24016*_PN21266 ως 21291, 21299 ως 21317, 21321 ως 21348, 21365 ως 21375, 21390 ως 394 και 21662 ως 21668 (όπου * 2 ή 6 αναλόγα αν ο κινητήρας είναι MB ή ΜΑΝ και _ το έτος κατασκευής P ή R). Το συγκεκριμένο έχει ένα λίγο μικρότερο serial number (δεν το αποκαλύπτω για ευνόητους λόγους). Άρα κακώς τον πληροφόρησαν τον ιδιοκτήτη, δεν είναι από τα τελευταία, αντίθετα από τα πολύ πρώτα - αν και δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.

Τα περίεργα της ιστορίας τώρα...

Η έρευνα το εμφανίζει να κυκλοφορεί από τον Νοέμβριο του 1995 στο Βερολίνο ως το 265 της Fürst Reisen (B-EZ 688) και από τον Δεκέμβριο του 2002 και μέχρι την άφιξη του στην Ελλάδα να είναι προς πώληση αρχικά στην Evobus μέχρι και τον Ιούνιο του 2004 και στη συνέχεια σε μια άλλη μάντρα στο Vippachedelhausen, το οποίο όμως είναι 300 χιλιόμετρα μακριά από την Στουτγάρδη!!! Η πληροφόρηση προέρχεται από την ιστοσελίδα-βάση δεδομένων http://www.fahrzeuglisten.de/ οπότε σε συνδυασμό με το ότι ο ιδιοκτήτης της είναι κάτοικος Στουτγάρδης με κάνει να πιστεύω ότι δεν πέρασε ποτέ από εκεί. Έλα όμως που η περιγραφή του χρώματός του από τον AstikosVolou4780 παραπέμπει στα χρώματα της SSB!!! Δηλαδή, ήταν βαμμένο έτσι...

http://open.phototrans.net/14,463687,0,M..._7502.html

Στο Βερολίνο με δεδομένο ότι η συγκεκριμένη εταιρία λειτουργεί και ως υπεργολάβος της BVG θα έπρεπε να είναι βαμμένο κάπως έτσι:

http://open.phototrans.net/14,375568,0.html

Στο από κάτω link παρατίθεται το ιστορικό του κατά το fahrzeuglisten.de

http://imageshack.us/photo/my-images/837/0o3k.png/
Απάντηση
#13
(24-10-2013, 09:23 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Έγραψε: Φίλε AstikosVolou4780 καλώς ήρθες στο φόρουμ! Ευχαριστούμε για τις πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες! Η περιγραφή του αρχικού χρωματισμού δείχνει ότι πιθανότατα πρόκειται για ένα από τα δύο Neoplan N4014 NF που απέκτησε η SSB, η εταιρεία συγκοινωνιών της Στουτγκάρδης, το 1997 εν όψει της έκθεσης μεταφορών UITP, καθώς μέχρι τότε δεν είχε καθόλου χαμηλοδάπεδα λεωφορεία στο στόλο της. Φωτογραφίες είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτες!
Υ.Γ: Στην επόμενη επίσκεψή μου στο Βόλο ευχαρίστως να τα πούμε μ ένα τσιπουράκι!



Καλησπέρα και πάλι.
Περιττο να πώ οτι με τις πληροφορίες έχω μείνει.............ιδίως με τήν ταυτότητα του λεωφορείου.
Αλήθεια μπορει να μου εξηγήσει ο συνάδελφος garvanitis τι είδους είναι αυτό το αρχείο που ανέβασε;

Οσο αφορά το τσιπουράκι, ένα ίσον κανένα!
Οι φωτό εν αναμονήSmile
Απάντηση
#14
Τα πρώτα δύο link είναι παραδείγματα φωτογραφιών για το πώς θα έπρεπε να είναι βαμμένο το Neoplan. Αν κάνεις έναν κόπο να τις δει ο ιδιοκτήτης του λεωφορείου μπορεί να μας βοηθήσει πολύ στο να λύσουμε το μυστήριο που το περιβάλλει. Το τελευταίο είναι ένα screenshot από την ιστοσελίδα βάση δεδομένων που αναφέρω παραπάνω και δείχνει το ιστορικό του όπως έχει καταγραφεί μέχρι στιγμής.
Απάντηση
#15
(01-11-2013, 07:44 PM)garvanitis Έγραψε: Τα πρώτα δύο link είναι παραδείγματα φωτογραφιών για το πώς θα έπρεπε να είναι βαμμένο το Neoplan. Αν κάνεις έναν κόπο να τις δει ο ιδιοκτήτης του λεωφορείου μπορεί να μας βοηθήσει πολύ στο να λύσουμε το μυστήριο που το περιβάλλει. Το τελευταίο είναι ένα screenshot από την ιστοσελίδα βάση δεδομένων που αναφέρω παραπάνω και δείχνει το ιστορικό του όπως έχει καταγραφεί μέχρι στιγμής.

Θα τον βρώ και θα του τις δείξω αν και στο σημείο που έχει χτυπηθεί το κίτρινο είναι τόσο έντονο όσο τα χαμόγελα εδώ δίπλα
Απάντηση
#16
(02-11-2013, 02:40 AM)AstikosVolou4780 Έγραψε:
Θα τον βρώ και θα του τις δείξω αν και στο σημείο που έχει χτυπηθεί το κίτρινο είναι τόσο έντονο όσο τα χαμόγελα εδώ δίπλα

Αγαπητοί μου μόλις τελείωσα βάρδια στο 33. Εχω λοιπόν τις πληροφορίες που θέλουμε. Αρχίζω:
1. πρόκειται για ένα ΝΕOPLAN N 4016NF από το εργοστάσιο του πολύ γνωστού μας GOTTLOB AUWARTER.
2. Τα μαγικά νουμεράκια του VIN του είναι:
WAG 240162PPN21241.

Περιμένω νέα σας !!!!!!!!!!!


(25-11-2013, 12:43 AM)AstikosVolou4780 Έγραψε:
Αγαπητοί μου μόλις τελείωσα βάρδια στο 33. Εχω λοιπόν τις πληροφορίες που θέλουμε. Αρχίζω:
1. πρόκειται για ένα ΝΕOPLAN N 4016NF από το εργοστάσιο του πολύ γνωστού μας GOTTLOB AUWARTER

2. Τα μαγικά νουμεράκια του VIN του είναι:
WAG 240162PPN21241.

Περιμένω νέα σας !!!!!!!!!!![/size][/font]

bus and coach chassis number database
Result of analysis
All information with our best knowledge about the numbering system of the different manufacturers, but without any warranty for correctness or real existence of the vehicle with the number below

Hersteller Gottlob Auwärter Neoplan
Typ N4016 NF
Ausführung Niederflur
Herstellerwerk Pilsting
Motor Daimler-Benz
Modelljahr 1993
Baujahr 1993
Fahrgestellnummer WAG 2 4016 2PPN 21241

Και η επίσημη ταυτότητα κατα fahrzeuglisten.de!!!!!!!!!
Λοίπουν μόνο οι φωτό κατα την γερμανική του υπηρεσία.

[font=Times New Roman][size=medium]
Kαι δύο πρόσφατες αφίξεις. Τέθηκε σε υπηρεσία το νέο 30 ένα ΜΑΝ Α21 μετά απο το παρα λίγο σοβαρό ατήχημα του παλιού 30 με πινακίδα κυκλοφορίας ΒΟΟ 3194.

Επίσης απο την Ισπανία ήρθε και αναμένεται να πάρει πινακίδες δτις επόμενες ημέρες ένα MB Citaro με ισπανικές πινακίδες 7543 BLF.
Απάντηση
#17
Καλησπέρα φίλε AstikosVolou4780 εξαιρετικές οι πληροφορίες όπως και η πόλη του Βόλου και γενικά ο Ν.Μαγνησίας Big Grin
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
Απάντηση
#18
Το αστικό κτελ Βόλου είχε απ' όσο θυμάμαι 4 μίνι λεωφορεία τα οποία έχω να τα δω για πάνω από 1 χρόνο να κυκλοφορούν στους δρόμους. Ίσως και 2 χρόνια. Γνωρίζει κανείς τι απέγιναν?
Απάντηση
#19
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Δυστυχώς δε μπορώ να σου απαντήσω με φωτογραφίες γιατί δε μπορώ να βρώ το εικονίδιο για να τις ανεβάσω.
Πάντως ξεκουράζονται τα 4 απο τα 5 πάνω απο δύο χρόνια. Το 5ο δουλεύει αραιά και πού.
Απάντηση
#20
Αγαπητοί κύριοι,

Για το NEOPLAN στο οποίο αναφέρεστε:
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, πέρασα ένα "long weekend" στο Βόλο. Ένα βράδυ, περιμένοντας στη στάση μετά το "Γαλαξία", (οδ. Δημητριάδος) το αστικό για την Ν. Ιωνία, είδα το NEOPLAN στο οποίο αναφέρεστε. Είχε χρώμα σκούρο μπλε, το παρμπριζ είχε χώρισμα στη μέση (όπως αυτά της Αθήνας), ήταν τρίθυρο κ τα καθίσματα μέσα είχαν τους ίδιους χρωματισμούς με αυτά της ΕΘΕΛ. Αμέσως το μυαλό μου πήγε ότι ήταν πρωην ΕΘΕΛ. Δεν πρόλαβα να ρωτήσω τίποτε τον οδηγό, γιατί είχε αρκετό κόσμο και έμεινα μέσα μόνο για 3 στάσεις (κατέβηκα μετά το Βασιλόπουλο).
Το χρώμα του αμαξώματος ήταν ίδιο με αυτό:
https://leoforeia.gr/photos/displayimage.php?album=121&pid=1696#top_display_media
"Ομόνοια: Τέρμα τα δίφραγκα!"
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)