Αξιολόγηση Θέματος:
  • 25 Ψήφοι - 2.56 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
#11
Στο Μαρούσι έχει ολοκληρωθεί η slab track και έχουν τοποθετηθεί όλοι οι στρωτήρες μέχρι τον σταθμό. Μετά τις αλλαγές τροχιάς που υπάρχουν λίγο πριν την γέφυρα της οδού Αγ. Κωνσταντίνου, έχουν τοπθετηθεί τσιμεντένιοι στρωτήρες μέχρι το ύψος της εκκλησίας της Νερατζιώτισσας. Από εκεί ξεκινά η slab track, συνεχής μέχρι περίπου την οδό Αθανασίου Διάκου. Το υπόλοιπο τμήμα μέχρι το Μαρούσι έχει στρωτήρες, κατά κύριο λόγο ξύλινους, εκτός από λίγες περιπτώσεις στα "συμπαγή" τμήματα της αερογέφυρας (δηλ. εκεί που δεν περνά δρόμος από κάτω) όπου είναι τσιμεντένιοι. Σήμερα το πρωϊ το ειδικό μηχάνημα ασφάλιζε τις σιδηροτροχιές πάνω στους στρωτήρες.
#12
Απο αυριο και μεχρι τις 7 Ιανουαριου θα λειτουργει σε ολο το μηκος του.
#13
Σημερα στους σταθμους του ηλεκτρικου εβγαζαν συνεχεια ανακοινωσεις οτι λογω τεχνικων προβηματων οι συρμοι θα φευγουν με καθυστερηση απο τους σταθμους! Στο τσαθμο της Αττικης γινοταν το αδιαχωρητο νωριτερα και ολο το μηκος της αποβαθρας ειχε γεμισει με αγανακτισμενους επιβατες που περιμεναν ακομη και 6 τρενα χωρις υπερβολες!*
*Μεσα σε αυτους ημουν και εγω, τελικα γυρισα με το μετρο κανοντας μια βολτα μεχρι την Κατεχακη.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
#14
Τι εγινε, δεν δουλεψε σωστα η νεα γραμμη στο Μαρουσι και τα καναν μπαχαλο?
#15
Δεν εχω ιδεα. Παντως στις 12:30 που ηθελα να κατεβω για μια δουλεια και στις 15:00 για να γυρισω σπιτι εβγαζαν συνεχεια την ιδια ανακοινωση. Αυριο θα δω τι λεει και ο σταθμος της Καλλιθεας.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
#16
Κουκλα ο σταθμος της Καλλιθεας και συγκεκριμενα οι γραμμες! Τσιμεντο ολο το κομματι!
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
#17
Απο 12-1-2010 ερχεται το μαγικο Χ13 ΣΤΑΘΜΟΣ ΗΣΑΠ ΚΑΛΛΙΘΕΑ- ΣΤ.ΗΣΑΠ Ν.ΦΑΛΗΡΟ για να αντικαταστησει το κομματι λογω εργων, Περαστικα μας!
Η πληροφορια προερχεται απο τον φιλο Lanciahf!
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
#18
Μερικές σαββατιάτικες φωτογραφίες απο τον ΗΣΑΠ.

Από την γέφυρα ανάμεσα στον Περισσό και την γέφυρα της Ηρακλείου, προς τα νότια.
[Εικόνα: kataperisso.th.jpg]

Από την γέφυρα της Ηρακλείου, προς τα βόρεια.
[Εικόνα: irakleioun.th.jpg]

Από το ίδιο σημείο ένα 10ης καθώς αλλάζει τροχιά.
[Εικόνα: dekatis.th.jpg]

Από το ίδιο σημείο ένα 11ης.
[Εικόνα: entekatisk.th.jpg]

Από την γέφυρα της Ηρακλείου, προς τα νότια. Φαίνονται οι ξυλωμένες γραμμές.

[Εικόνα: irakleious.th.jpg]
#19
Μπορεί να λανθάνω ή να μην πρόσεξα καλά, αλλά τις εργάσιμες μέρες ανάμεσα στις εορτές Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς, δεν εκτελούνται εργασίες στα Άνω Πατήσια. Μόνο ένα φύλακα είδα μια μέρα να υπάρχει.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
#20
Όπως θα έχετε δει, η Παρασκευή είναι η τελευταία μέρα κυκλοφορίας για το τμήμα Καλλιθέας - Φαλήρου μέχρι (υποτίθεται) την 1η Απριλίου. Επίσης, το ερχόμενο Σαββατοκύριακο αλλά και την Δευτέρα (τρομάρα τους) θα είναι κλειστό το τμήμα από Φάληρο μέχρι Ταύρο αλλά και από Ειρήνη και πάνω. Λογικά από την Τρίτη στο Μαρούσι θα παραδοθεί πάλι η γραμμή ανόδου και θα κλείσει αυτή της καθόδου. Στο τμήμα από Φάληρο μέχρι Μοσχάτο, η πάλαι ποτέ γραμμή καθόδου έχει ξηλωθεί εδώ και καιρό, τόσο που ο χώρος στον οποίο βρισκόταν έχει χορταριάσει!

Πλέον όπως αντιλαμβανόμαστε η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο με αυτά τα έργα καθώς, πέραν των μειωμένων δρομολογίων, υπάρχουν περιπτώσεις που λόγω προβλημάτων με τις προσωρινές αλλαγές γραμμών, οι καθυστερήσεις στα μονογραμμημένα σημεία είναι μεγάλες. Την περασμένη Δευτέρα ήμασταν στην άνοδο της Νερατζιώτισσας για 25 λεπτά, ενώ άλλη φορά στην άνοδο του Αγ. Ελευθερίου περιμέναμε να περάσουν 3 τρένα καθόδου για να ξεκινήσουμε εμείς. Η κατάσταση αποκτά πλέον χαρακτήρα ντόμινο, καθώς η όλη κατάσταση στον ΗΣΑΠ προκαλεί αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο και συνεπώς καθυστερήσεις και στα λεωφορεία, αφενός μεν λόγω του αυξημένου κυκλοφοριακού φόρτου στους γύρω δρόμους, και αφετέρου επειδή η μίσθωση λεωφορείων για τις ειδικές γραμμές έχει ως αποτέλεσμα να μειώνονται τα διαθέσιμα λεωφορεία για τις υπόλοιπες, ειδικά αυτές του Α/Σ Π. Ράλλη που παραχωρεί κατά κύριο λόγο λεωφορεία (και μάλιστα αρθρωτά).


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)