Αξιολόγηση Θέματος:
  • 25 Ψήφοι - 2.56 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
(07-12-2011, 08:01 PM)abc Έγραψε: Αυτό λέει το άρθρο που αντέγραψα παραπάνω.

Ησουν σαφέστατος, ζητάω ειλικρινά συγνώμη
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Βέβαια μην περιμένετε την παλιά, καλή, προ-έργων συχνότητα του ΗΣΑΠ. Άκουσα ότι θα χρησιμοποιηθούν 22 συρμοί άρα, αν ισχύει αυτό, πάμε για δρομολόγια ανά 5' περίπου. Βέβαια για το κομμάτι Πειραίας-Ομόνοια είναι μεγάλη η βελτίωση σε σχέση με την σημερινή κατάσταση.
Wink 
Πάντως, πόσο ΔΕΝ με πείθει το ότι "δεν θα ξανακλείσει κανένα κομμάτι της γραμμής"......................... Trompas Tomates
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
Απ' όσο θυμάμαι πάντως όλο το τμήμα Φάληρο-Κηφισιά έχει ανακαινιστεί πλέον οπότε δεν αναμένονται άλλα κλεισίματα σε αυτό. Το Πειραιάς-Φάληρο έχει μείνει μόνο αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει με αυτό καθώς πρόκειται να υπογειοποιηθεί.
(08-12-2011, 02:17 AM)Giannis Έγραψε: Βέβαια μην περιμένετε την παλιά, καλή, προ-έργων συχνότητα του ΗΣΑΠ. Άκουσα ότι θα χρησιμοποιηθούν 22 συρμοί άρα, αν ισχύει αυτό, πάμε για δρομολόγια ανά 5' περίπου. Βέβαια για το κομμάτι Πειραίας-Ομόνοια είναι μεγάλη η βελτίωση σε σχέση με την σημερινή κατάσταση.

Καλό είναι το 5λεπτο, βέβαια δεν ξέρω μήπως αν αυξήσουν την ταχύτητα των συρμών ανα τμήματα, γλιτώσουμε λιγα λεπτά ακόμη. Επίσης, χρειάζεται και η επαναφορά των νυχτερινών δρομολογίων ως τις 2:00 Παρασκευή-Σάββατο.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Ανέβασα μία φωτογραφία που τράβηξα το Σάββατο από το Θησείο και μία σόμπα της γραμμής 011. Η γραμμή βέβαια είχε κυρίως GN.

[Εικόνα: thumb_04-thiseio-a.jpg] [Εικόνα: thumb_011-isap-last-replacement-bus.jpg]

Εντυπώσεις από την πρώτη μέρα πλήρους επαναλειτουργίας της γραμμής 1.

Χρησιμοπόιησα τον ΗΣΑΠ στις 12 και έκανα το Περισσός-Μοναστηράκι σε 16', αν και πρέπει να το χρονομετρήσω ξανά για να δω την διαφορά, προ έργων το έκανα σε 17' συνήθως. Στον Περισσό υπήρχαν ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα ότι η γραμμή λειτουργεί σε όλο το μήκος της κανονικά, χωρίς μετεπιβίβαση στην Ομόνοια.

Στην Ομόνοια υπήρχε κόσμος που δεν ήξερε για την αλλαγή ή είχε μπερδευτεί. Στο βαγόνι μου όταν πήγαινα προς Μοναστηράκι υπήρχαν 4 άτομα που είτε μπήκαν γιατί νόμιζαν ότι το τρένο θα γύριζε προς Κηφισιά είτε ρωτούσαν, τα ίδια και στον γυρισμό. Τι κι αν οι σεκιουριτάδες φώναζαν σε ποια αποβάθρα πρέπει να πάνε οι επιβάτες για να φτάσουν στον προορισμό τους. Το ίδιο και προς Περισσό.

Τοπικά δεν είδα, ο κόσμος ήταν σίγουρα λιγότερος σε σχέση με πριν το κλείσιμο του Αττική-Μοναστηράκι, η τηλεματική ήταν εκτός.

Επίσης κακή εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι χθες και σήμερα που χρησιμοποίησα τον ΗΣΑΠ 4 φορές, και στα τέσσερα τρένα στο βαγόνι που μπήκα, υπήρχε πόρτα που είχε βλάβη και δεν άνοιγε! Τουλάχιστον τους είχαν βάλει το ειδικό αυτοκόλλητο...
Προσωπική μου άποψη ήταν απο την αρχή και -δυστυχώς- μάλλον θα επιβεβαιωθώ οτι όλα αυτά τα 'έργα' που έγιναν στη γραμμή αφ' ενός μεν ταλαιπώρησαν αφάνταστα επι σχεδόν τρία χρόνια το επιβατικό κοινό, το οποίο έχασε (μεταξυ των οποίων και εγω) την εμπιστοσύνη που είχε στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, στρέφοντάς τον σε άλλες εναλλακτικές λύσεις μετακίνησης, αφ' ετέρου δε δεν έφεραν ουσιαστική αναβάθμιση με μικρότερους χρόνους και βέβαια οπως γίνεται συνήθως τα τελευταία χρόνια κατασπαταλήθηκαν τεράστια ποσά (θα μάθουμε άραγε ποτέ Wink, τα οποία πληρώνουμε εμείς οι αγρίως φορολογούμενοι. Οσο για την εικόνα των συρμών που γράφεις, άστα καλύτερα να μη τα συζητάμε....


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)