Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 3.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo Saracakis B7LA "Αθηνά"
#11
Έχουμε ημερομηνίες παραλαβής?Νομίζω στην αρχή είχαν για λίγο διαστημα αριθμούς παρπρίζ 500κάτι
Απάντηση
#12
Πόσα Volvo είναι εκτός δύναμης; Πόσα βγαίνουν καθημερινά στο δρόμο;
Απάντηση
#13
Με αφορμή την ενημέρωση από τον χρήστη dora σχετικά με την επικείμενη απόσυρση 35 "Αθηνών" έχω την εξής απορία: Τα λεωφορεία αυτά αποσύρονται επειδή έχει κριθεί ως ασύμφορη η επισκευή τους, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, λόγω έλλειψης ανάγκης δρομολόγησης ή λόγω όλων αυτών των παραγόντων μαζί? Πάντως είναι κατά την άποψή μου κρίμα γιατί είναι σχετικά νέα (13 ετών) και έχουν το προσόν, σε σχέση με τις GN, να είναι χαμηλοδάπεδα καθ όλο το μήκος, πράγμα που διευκολύνει τον επιβάτη.
 
Απάντηση
#14
Είχαν κάποια υπέρ (πιο ήσυχα πχ) και κάποια μείον (πιο αργά πχ) σε σχέση με τις GN. Φαντάζομαι είμαι ο μόνος που τα προτιμούσε από τις GN εδώ μέσα. Πλέον κυκλοφορούν κυρίως στη βόρεια Αθήνα είτε αυτή είναι Κηφισιά (Α7) είτε Άνω Λιόσια (Β12). Αντίθετα στο Πειραία δεν βλέπεις πολύ εκτός και αν πάρει κανένα το 703 που και που. Ούτε σε Β18 και Γ18 κυκλοφορούν πια. Η απορία μου παραπάνω ουσιαστικά απαντήθηκε [img]images/smilies/smile.gif[/img]. Απλά αυτά τα 35 που θα αποσυρθούν εντελώς που θα πάνε άραγε;

ΥΓ: Βλέπεις και κανένα στο 608 και λυπάσαι και το Volvo και το 608

 

 
Απάντηση
#15
(23-12-2013, 01:54 PM)'420 Peiraias - Agia Paraskevi' Έγραψε: Με αφορμή την ενημέρωση από τον χρήστη dora σχετικά με την επικείμενη απόσυρση 35 "Αθηνών" έχω την εξής απορία: Τα λεωφορεία αυτά αποσύρονται επειδή έχει κριθεί ως ασύμφορη η επισκευή τους, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, λόγω έλλειψης ανάγκης δρομολόγησης ή λόγω όλων αυτών των παραγόντων μαζί? Πάντως είναι κατά την άποψή μου κρίμα γιατί είναι σχετικά νέα (13 ετών) και έχουν το προσόν, σε σχέση με τις GN, να είναι χαμηλοδάπεδα καθ όλο το μήκος, πράγμα που διευκολύνει τον επιβάτη.
 



 

Λόγω όλων των παραγόντων μαζί. Το κόστος επισκευής τους υπερβαίνει την αξία τους (η οποία όπως και όλων των συνομίληκων τους ανά την Ευρώπη είναι το βάρος τους ως σκραπ), τα ανταλλακτικά εξαντλούνται τόσο στις αποθήκες όσο και τα προερχόμενα από τον κανιβαλλισμό των "ημιαποσυρθέντων" ενώ για νέα προμήθεια για έναν τόσο προβληματικό τύπο ούτε λόγος, ενώ και οι σημερινές συνθήκες δρομολόγησης δεν απαιτούν τόσο μεγάλο αριθμό αρθρωτών.

Θα διαφωνήσω σφόδρα με τον χαρακτηρισμό τους "σχετικά νέα", στην πράξη πρόκειται για υπέργηρα λεωφορεία ήδη... Τα B7L από κατασκευής είχαν life span δέκα χρόνια. Ιδιαίτερα της Αθήνας τα οποία και είναι από τα πρώτα πλαίσια που κατασκευάστηκαν και κουβαλάνε όλες τις "παιδικές ασθένειες" ενός ούτως ή άλλως προβληματικού τύπου σε συνδυασμό με την πλημμελή (το λιγότερο) συντήρησή τους καθιστούν το συγκεκριμένο τύπο μάλλον "τελειωμένο" από τους δρόμους της Αθήνας. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη όπου κυκλοφόρησαν B7L - ασχέτως αμαξώματος - αποσύρονται με ταχύτατους ρυθμούς ενώ ελάχιστα αναλογικά βρίσκουν νέους ιδιοκτήτες με τα περισσότερα να καταλήγουν σε διαλυτήρια. Ως παράδειγμα αναφέρω τα 20 Eclipse Fusion του Δουβλίνου που αποσύρθηκαν πριν λίγα χρόνια και αν και αγοράστηκαν από την Ensign με σκοπό να μεταπωληθούν αλλά όλα πλην ενός που αγοράστηκε από την People's Bus στο Liverpool διαλύθηκαν δεδομένου ότι η αξία τους ως ανταλλακτικά ήταν μεγαλύτερη από αυτήν ως ολόκληρο όχημα. Αλλά και τα σκανδιναβικά και λοιπά ευρωπαϊκά αριστεροτίμονα "αδερφάκια" τους δεν έχουν καλύτερη μοίρα, στην καλύτερη των περιπτώσεων καταλήγουν είτε ως πηγές ανταλλακτικών για τα ανάλογα οχήματα στις χώρες της Βαλτικής είτε - κάποια ελάχιστα - αγοράζονται από μικρές επιχειρήσεις στην Δυτική Ρωσία και την Ουκρανία, οι δε τιμές τους σχεδόν πάντα εξευτελιστικές. Αλλά και στην Ελλάδα, τα Β7L του ΟΑΣΘ αν και αρκετά μεταγενέστερα και αναβαθμισμένα σε σχέση με της Αθήνας εδώ και χρόνια περνάνε από (ιδιαίτερα δαπανηρή) γενική επισκευή.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι αποσύρθηκε επίσημα με τη μία το ένα τέταρτο της δύναμής τους και τα παραπάνω όσοι όπως ο ecoj τα συμπαθείτε κυνηγήστε τα να ταξιδέψετε μαζί τους διότι δεν θα κυκλοφορούν για πολύ καιρό ακόμη στο δίκτυο των ΟΣΥ.
 

 
Απάντηση
#16
38 εχουν καταθεσει πινακιδες και εχουν κριθει ως ασυμφορα προς επισκευη απο κινητηρες και σαζμαν. Το πιο πιθανο ειναι να μεταφερθουν Θριασιο. Πονηρες εξελιξεις γιατι συμφωνα με την κοινοτικη νομοθεσια οι αδειες κυκλοφοριας ενοικιαζονται

Διορθωση μπορουν να ενοικιαστουν
Απάντηση
#17
(23-12-2013, 04:00 PM)'dora' Έγραψε: 38 εχουν καταθεσει πινακιδες και εχουν κριθει ως ασυμφορα προς επισκευη απο κινητηρες και σαζμαν. Το πιο πιθανο ειναι να μεταφερθουν Θριασιο. Πονηρες εξελιξεις γιατι συμφωνα με την κοινοτικη νομοθεσια οι αδειες κυκλοφοριας ενοικιαζονται

Διορθωση μπορουν να ενοικιαστουν

 



Οι άδειες κυκλοφορίας των αποσυρμένων λεωφορείων των ΟΣΥ διαγράφονται. Παρόλα αυτά πράγματι εφόσον διατηρηθούν μπορούν να ενοικιαστούν σε κάποιον άλλο φορέα που έχει το συγκοινωνιακό έργο κάποιας περιοχής (πχ κάποιο αστικό ΚΤΕΛ) επ' ονόματι όμως του νομικού προσώπου και πάντα μετά από έγκριση της τοπικής περιφερειακής ενότητας. Κάτι τέτοιο έγινε για παράδειγμα το καλοκαίρι στην Ρόδο όπου ο ΡΟΔΑ είχε μισθώσει κάποια αρθρωτά λεωφορεία από το ΑΚΤΕΛ Λάρισας.
Απάντηση
#18
Επειδή η αξία τους είναι πολύ χαμηλή και η κατάσταση σε αρκετά άσχημη είναι χρήσιμα να μπαίνουν σε γραμμές σαν το Α10 και να συμπληρώνουν κενά επειδή τα Solaris δεν είναι πολλά. 
Απάντηση
#19
Η Αθηνά με αριθμό παρμπρίζ 207 απέκτησε νέο αριθμό κυκλοφορίας: ΥΝΝ-9961.
Απάντηση
#20
(30-11-2014, 09:48 AM)nikos99 Έγραψε: http://etheldrivers.blogspot.com/2014/11/volvo.html

Το είδαμε κι αυτό!Big Grin

Η ανακατασκευασμένη πλέον #166 κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους... Αμάξωμα λες και το είχαν αγοράσει χτες, γυάλιζε, καθαρές προμετωπίδες, λιγότερο τραγικός κινητήρας... Και η έλλειψη σομπών από το Β9, αλλά και η εθέαση (όπως διάβασα) Solaris στο Α/Β10 λογικά κι άλλες σόμπες έχουν πάρει τον ίδιο δρόμο (ας επιβεβαιώσει κάποιος αν γίνεται)
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)