Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ζούγκλα] Τέλος δρομολογίων στα Δημοτικά Πάρκινγκ
#1
Το Αστικό ΚΤΕΛ της Πάτρας ανακοίνωσε ότι από την Δευτέρα 2 Ιανουαρίου, διακόπτει όλα τα δρομολόγια στα Δημοτικά Παρκινγκ και στο νεκροταφείο της Λεύκας για τον λόγο ότι ο Δήμος Πατρέων δεν προχώρησε στην ανανέωση της σχετικής σύμβασης.

Η απόφαση προκαλεί σοβαρό πρόβλημα μετακίνησης του επιβατικού κοινού, μιας και οι συγκεκριμένες γραμμές εξυπηρετούσαν καθημερινά εκατοντάδες πολίτες.
Απάντηση
#2
Καταβάλονται προσπάθειες για λειτουργήσει και πάλι

Σύσκεψη με αντικείμενο τις επιδοτούμενες γραμμές του αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας, που εξυπηρετούν τους επιβάτες που χρησιμοποιούν τα δημοτικά πάρκινγκ, Καλεντζώτη, Τερψιθέας και Πατρών-Κλάους, αλλά και το νεκροταφείο της Λεύκας, πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του αντιδημάρχου Πολεοδομικού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού, κ. Χρήστου Λέγκα, με τη συμμετοχή του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου του αστικού ΚΤΕΛ κ.κ. Ρήγα και Παπανικολάου, αντίστοιχα.

Στο πλαίσιο αυτό και με δεδομένη την τραγικά δύσκολη για τον Δήμο Πατρέων οικονομική περίοδο, γεγονός που σημαίνει ότι δεν δύναται να καταβάλει το ποσόν του 1,2 εκατ. ευρώ περίπου, για ετήσια επιδότηση στο ΚΤΕΛ, συζητήθηκαν εναλλακτικοί τρόποι, εξεύρεσης λύσης.

Στο πλαίσιο αυτό, από πλευράς Δήμου, προτάθηκε να επανενεργοποιηθούν οι γραμμές από και προς τα πάρκινγκ Καλεντζώτη και Τερψιθέας, γιατί είναι βιώσιμες, με μικρή αύξηση του κομίστρου σε σχέση με σήμερα.

Επίσης, η λεωφορειακή γραμμή που καλύπτει το δημοτικό πάρκινγκ στην Πατρών –Κλάους, να εξυπηρετηθεί από τα δρομολόγια των γραμμών 7 και 8, που θα πρέπει να πυκνώσουν, ενώ το νεκροταφείο Λεύκας, θα μπορεί να εξυπηρετηθεί από τροποποίηση άλλης γραμμής.

Σημειώνεται, ότι η Δημοτική Αρχή, από τον Σεπτέμβριο προσπαθεί να περάσει από το Δημοτικό Συμβούλιο την έγκριση της εκπόνησης μελέτης για επικαιροποίηση των αστικών συγκοινωνιών, όμως για πολλούς και διαφόρους λόγους, το θέμα δεν έχει περάσει και το πρόβλημα με τις αστικές συγκοινωνίες παραμένει.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#3
Mετά τη χθεσινή παρέμβαση του Αντιδημάρχου Πολεοδομικού και Κυκλοφοριακού Σχεδιασμού, Χρήστου Λέγκα στον Πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ Πάτρας κ. Ρήγα, για το θέμα των λεωφορειακών γραμμών που εξυπηρετούν τους επιβάτες για τα τρία δημοτικά πάρκινγκ και το Β’ Δημοτικό Κοιμητήριο Αγίου Μηνά Λεύκας, συνεδρίασε σήμερα, Τετάρτη, το Δ.Σ. του Αστικού ΚΤΕΛ και σε τηλεφωνική επικοινωνία, που έγινε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, μεταξύ του κ. Λέγκα και του κ. Ρήγα, επήλθε συμφωνία επί των προτάσεων του Δήμου Πατρέων και δίδεται λύση στο πρόβλημα που υπήρξε σχετικά με τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ από και προς τα τρία δημοτικά πάρκινγκ καθώς με την εξυπηρέτηση των επιβατών από και προς το Β’ Κοιμητήριο.

Έτσι από Δευτέρα 9 Ιανουαρίου, γίνεται επανενεργοποίηση των τεσσάρων λεωφορειακών γραμμών που εξυπηρετούν το πάρκινγκ «Γ. Καλεντζώτης» (Παπαφλέσσα και Ακτή Δυμαίων), και το πάρκινγκ της Τερψιθέας. Το αντίτιμο του κομίστρου από και προς τα δύο πάρκινγκ θα αντιστοιχεί στο αντίτιμο του κανονικού εισιτηρίου.

Το δημοτικό πάρκινγκ στην Πατρών – Κλάους (έναντι περίπου του νοσοκομείου «Άγιος Ανδρέας») θα εξυπηρετείται με πύκνωση από το Αστικό ΚΤΕΛ των δρομολογίων της γραμμής Νο 7. Το Β’ Δημοτικό Κοιμητήριο στη Λεύκα, θα εξυπηρετείται από τη λεωφορειακή γραμμή των Ζαρουχλείκων.
Απάντηση
#4
Οι γραμμές επαναλειτουργούν αλλά... ακριβότερα

Διαμαρτυρίες προκαλεί η επαναλειτουργία των γραμμών των αστικών λεωφορείων από και προς τα Δημοτικά Πάρκινγκ της Πάτρας (π.χ. γραμμή 10 , γραμμή 11) με ακριβότερο εισιτήριο, από τις 9 Ιανουαρίου. Μετά τη διακοπή, για λίγες μέρες, των δρομολογίων, λόγω οφειλών του Δήμου στο Αστικό ΚΤΕΛ Πάτρας, αποφασίστηκε η επανεκτέλεση των δρομολογίων με κανονικό εισιτήριο, μιας και οι γραμμές δεν μπορούν πλέον να επιδοτηθούν από τον Δήμο.

Κατά συνέπεια, μέχρι προ ημερών, οι χρήστες των γραμμών και των δημοτικών πάρκινγκ πλήρωναν 90 λεπτά για τη μεταφορά και την επιστροφή τους από τους χώρους στάθμευσης, στο κέντρο της πόλης.

Πλέον χρειάζεται να καταβάλουν 2,10 ευρώ για τα δύο αυτά δρομολόγια, ακυρώνοντας εισιτήριο των 1,10 ευρώ, σε κάθε διαδρομή, καθώς δεν ισχύει με επιστροφή.

Το γεγονός έχει προκαλέσει διαμαρτυρίες από δημότες, οι οποίοι λένε στο www.thebest.gr ότι δεν μπορούν σε μέρες κρίσης να πληρώνουν διπλάσιο εισιτήριο, για τη μεταφορά τους στους χώρους στάθμευσης.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)