Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΚΤΕΛ Ν. Φθιώτιδας
#81
(20-11-2022, 09:26 PM)0530 CITARO Έγραψε: Το πρώην #63 ΜΑΝ BEULAS ΜΙΧ-1480 ανήκει ακόμη στο ΚΤΕΛ Φθιώτιδας με τις ίδιες πινακίδες. Το έχω δει και στον σταθμό του ΚΤΕΛ και σε συνεργείο.
Για την ακρίβεια επέστρεψε. Δούλεψε από το 2018 μέχρι το Φθινόπωρο του 2021 (τότε αντικαταστάθηκε με νέο Tourliner) στο #15 Ημαθίας. Όποτε μάλλον κάποιος μέτοχος το έφερε πίσω στην Φθιώτιδα. Για την ιστορία πριν την πρώτη του θητεία στο ΚΤΕΛ Φθιώτιδας ήταν στο #24 Κιλκίς.
Απάντηση
#82
Το πρώην #49 Καρδίτσας Bova Futura ΚΑΜ-9010, ανήκει πλέον στο ΚΤΕΛ Φθιώτιδας σε άγνωστος παρμπρίζ με τις ίδιες πινακίδες.
Απάντηση
#83
Το παλιό #37 Mercedes O404 που είχε πινακίδα ΜΙΡ-2113 συνεχίζει στο ίδιο ΚΤΕΛ με πινακίδες ΚΗΒ-1782.
Απάντηση
#84
(23-06-2023, 10:37 PM)0530 CITARO Έγραψε: Το παλιό #37 Mercedes O404 που είχε πινακίδα ΜΙΡ-2113 συνεχίζει στο ίδιο ΚΤΕΛ με πινακίδες ΚΗΒ-1782.
Νομίζω ότι είναι ακόμα το #37. Υπάρχει και ένα άλλο 404 με πινακίδες ΜΙΡ-3232.
Απάντηση
#85
Κυκλοφορεί εδώ και μήνες στο ΚΤΕΛ Φθιώτιδας ένα Bova Futura με πινακίδες από Τρίκαλα ΤΚΤ (το νούμερο δεν θυμάμαι), ο χρωματισμός της μούρης είναι όπως του #20 Τρικάλω οπότε ν ίσως πρόκειται για αυτό.
Απάντηση
#86
Το Setra που ήταν στο #40 και παλαιότερα #8 Μαγνησίας κόπηκε αρχές του 2023 και στην θέση του κυκλοφορεί ένα Neoplan Euroliner με πινακίδες ΚΑΗ, ίσως το πρώην #31 Καρδίτσας.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)