Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς
#21
Γεια σας. Ανακάλυψα το πολύ ενδιαφέρον φόρουμ σας, ψάχνοντας για πληροφορίες σχετικά με ένα παλιό Volvo που ανακάλυψα τυχαία στην Κεφαλλονιά. Δυστυχώς αλλού, δε βρήκα τίποτα. Ευελπιστώ, εδώ, να ξέρει κάποιος κάτι για την ιστορία του όμορφου αυτού λεωφορείου. Τουλάχιστον τον ακριβή τύπο του.

Επισυνάπτω παρακάτω ορισμένες φωτογραφίες του. Είναι πολύ κρίμα που σκουριάζει έξω στην ύπαιθρο ...

[img][Εικόνα: Volvo_1_zpscefb93b9.jpg][/img]

[img][Εικόνα: Volvo_2_zps060e50c8.jpg][/img]

[img][Εικόνα: Volvo_3_zps9709bb64.jpg][/img]
Απάντηση
#22
Και μια φωτογραφία του τελευταίου, εάν δεν απατώμαι, O303 του ΚΤΕΛ Κεφαλληνίας. Είναι για πούλημα, όπως φαίνεται.

[Εικόνα: P1020210_zps9f06d5e4.jpg]
Απάντηση
#23
To Volvo είναι χτισμένο σε σασσί φορτηγού. Ο τύπος του είναι L37507. Κατά πάσα πιθανότητα είναι το πρώην 32 του ΚΤΕΛ και αποσύρθηκε το 1977. Το αμάξωμά του (αν είναι πράγματι αυτό) είναι κατασκευής Σπαρταλιάν. Η τελευταία γνωστή σε εμένα αναφορά το θέλει να βρίσκεται στην Σάμη, αν το επιβεβαιώνεις έχουμε κάνει την μισή ταυτοποίηση. Αν ξαναβρεθείς προς τα εκεί δες για κάποια ένδειξη για τον αριθμό κυκλοφορίας του (κάποιο ίχνος εκεί που ήταν οι πινακίδες ή κάποιο πινακιδάκι εσωτερικά πάνω από τον οδηγό), αν είναι 72020 τότε αναγνωρίστηκε.

Σχετικά με το Ο303 τώρα, νομίζω (δεν είμαι απόλυτα σίγουρος) ότι υπάρχει ένα ακόμη στην Ιθάκη. Στην περίπτωση αυτή δεν είναι το μοναδικό που απέμεινε στο ΚΤΕΛ Κεφαλλονιάς.

Και μια δική μου παράκληση: Μπορεί κάποιος να μου επιβεβαιώσει ότι ο αριθμός πλαισίου του Cito τελειώνει σε 090001 όπως λέει η πληροφόρησή μου; Αν ισχύει τότε είναι το πρώτο Cito που κατασκευάστηκε...
Απάντηση
#24
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες σου!

Σχετικά με τον αριθμό του, αλλού μου είπανε ότι είναι το πρώην 19. Τώρα, 19 ή 32, δεν ξέρω. Άλλοι είναι οι ειδικοί.

Εάν σε βοηθάει, όντως βρίσκεται κοντά στη Σάμη. Αλλά, όχι πολλά χρόνια. Το που βρισκόταν παλαιότερα, δεν το γνωρίζω.
Είχα ρίξει μια πρόχειρη ματιά μέσα, αλλά δεν είδα τίποτα. Δυστυχώς θα πρέπει να περιμένεις μέχρι την άνοιξη, γιατί δεν είμαι πια στο νησί. Εκτός, άμα πάει κανείς άλλος.

Έχεις δίκιο για το Ο303. Πριν μερικές ημέρες είδα το #18. Συγγνώμη ...

Cito εννοείς ένα μικρό αστικό; Αυτό βρίσκεται τώρα αποθηκευμένο για το χειμώνα. Το καλοκαίρι θα κυκλοφορήσει ξανά.
Απάντηση
#25
Δεν κάνει τίποτα, για ό,τι άλλο θέλεις στη διάθεσή σου.

Για το Volvo τώρα, με βάση τις φωτογραφίες και την περαιτέρω προώθηση που τους έκανα αναγνωρίστηκε πέραν πάσης αμφιβολίας ότι είναι το 32. Αντικαταστάθηκε το 1977 από το "περίεργο" DAF με αμάξωμα Μπουχάγιερ που συνέχισε αργότερα στο 30. Τώρα σχετικά με το πού και κυρίως ποιοι είναι οι "ειδικοί" (και τι βαθμό "ειδικότητας" έχουν) δεν μπορώ να γνωρίζω. Εκείνο που γνωρίζω πέραν πάσης αμφιβολίας είναι ότι κατά τη συγκέντρωση των στοιχείων διαφόρων ερευνητών και την επεξεργασία τους μαζί με τα δικά μου δεν υπάρχει αναφορά για το 24αρι που ήταν στο 19. Επίσης για λόγους προστασίας της έρευνας κάποιες φορές όταν διακινήθηκαν τα σχετικά αρχεία σε διάφορους κάποια στοιχεία είχαν τροποποιηθεί εσκεμμένα. Τέτοια αλλαγή πάντως δεν θυμάμαι να έχω κάνει εγώ προσωπικά. Όμως μπορεί και να μην είναι τελείως λάθος η αναφορά αυτή. Από το 31 παρμπρίζ και πάνω τα λεωφορεία ήταν άγονα και εντάχθηκαν στο ΚΤΕΛ αρκετά αργότερα. Είναι λοιπόν πιθανό να ξεκίνησε την καριέρα του ως 19 και μετά την απόσυρσή του να συνέχισε ως άγονο του ΚΤΕΛ στον αριθμό 32. Ένα άλλο πιθανό ενδεχόμενο είναι η σημερινή αρίθμηση να είναι μεταγενέστερη (μετά τα ΚΤΕΥΛ) και στην παλιά αρίθμηση να ήταν πράγματι 19, κάτι που έχει κάποιες πιθανότητες μιας και τα 32αρια του ΚΤΕΛ έχουν αριθμούς παρμπρίζ κατά αριθμήτική σειρά του αριθμού κυκλοφορίας τους.

Σχετικά με την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται όπως έγραψα παραπάνω μου έχει αναφερθεί. Από την τελευταία μου επίσκεψη στο νησί σου έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια και δεν το είχα δει εγώ προσωπικά. Εκτός της ομορφιάς της Κεφαλλονιάς βέβαια το ίδιο το αυτοκίνητο είναι ένας καλός λόγος να το προγραμματίσω το συντομότερο.

Για το Ο303 δεν βλέπω κάποιο λόγο να μου ζητάς συγνώμη... Δεν έγινε δα και τίποτα αν είναι ένα ή δύο ή περισσότερα τα λεωφορεία...

Σχετικά με το Cito τώρα, ναι είναι το ένα από τα αστικά του νησιού (πρέπει να υπάρχει αν δεν κάνω λάθος και ένα Neoplan μικρό επίσης). Αλλά λόγος βιασύνης δεν υπάρχει... Εξάλλου υπάρχει κι άλλος χρήστης από εκεί που μάλιστα ενημερώνει σε τακτά διαστήματα το συγκεκριμένο topic με πληροφόρηση από την Κεφαλλονιά - Giannis Kefalonia θα μας βοηθήσεις;
Απάντηση
#26
Μάλιστα, κατατοπιστικότατος! Ευχαριστώ πολύ.

Πρέπει να ομολογήσω, πως σε ό,τι αφορά τα ΚΤΕΛ και τα λεωφορεία, είμαι αδαής. Μόλις πριν από μερικές εβδομάδες άρχισα να ασχολούμαι με αυτά. Είναι ενδιαφέρον θέμα!

Εάν δεν κάνω λάθος, πρέπει να υπάρχουν τρία αστικά στο νησί. Ξέρεις εάν ανήκουν όλα στο ΚΤΕΛ; Ένα μπλε/άσπρο βρίσκεται συνήθως στο σταθμό του ΚΤΕΛ και υπάρχουν και 1-2 πρασινωπά, ένα πολύ μικρό και ένα μεγαλύτερο (Neoplan; ).

Θυμάμαι μικρός κάτι πανέμορφα λεωφορεία 30 θέσεων περίπου, πιστεύω αγγλικής κατασκευής και ίσως και κάποιο παλιό Μερσεντές. Κρίμα που δε διατηρήθηκε κανένα. Μαζί με την κατασκευή του νέου σταθμού του ΚΤΕΛ, θα μπορούσαν κάλλιστα να είχαν στήσει και ένα από αυτά από μπροστά.

Γνωρίζεις μήπως, εάν υπάρχουν πουθενά αλλού στο νησί διατηρημένα/πεταμένα παλαιά λεωφορεία;

Επίσης, το ακόλουθο Ο303 δεν έφερε πινακίδες ή κάποια επιγραφή. Σου θυμίζει μήπως τίποτα ο χρωματισμός; Είναι κάποιο πρώην ΚΤΕΛ;

[Εικόνα: Agnosto_zpse5749c4b.jpg]

Δεν είναι από τα τουριστικά του νησιού.
Απάντηση
#27
Με κάθε επιφύλαξη μπορώ να πω οτι οσο για τα αστικά ισχύει οτι είναι 3 το μπλε-άσπρο, το νεοπλαν κ το cito.. Τα 3αρια κυκλοφορούν ολα με εξαιρεση το 13 που το αλλαξε ενα setra s315 gt-hd.
Απάντηση
#28
Ευχαριστώ! Και το μπλε-άσπρο, τι τύπος είναι; Δε λέει τίποτα και δεν ξέρω και τους τύπους ...
Απάντηση
#29
(13-12-2014, 08:48 PM)KEF_75 Έγραψε: Μάλιστα, κατατοπιστικότατος! Ευχαριστώ πολύ.

Πρέπει να ομολογήσω, πως σε ό,τι αφορά τα ΚΤΕΛ και τα λεωφορεία, είμαι αδαής. Μόλις πριν από μερικές εβδομάδες άρχισα να ασχολούμαι με αυτά. Είναι ενδιαφέρον θέμα!

Εάν δεν κάνω λάθος, πρέπει να υπάρχουν τρία αστικά στο νησί. Ξέρεις εάν ανήκουν όλα στο ΚΤΕΛ; Ένα μπλε/άσπρο βρίσκεται συνήθως στο σταθμό του ΚΤΕΛ και υπάρχουν και 1-2 πρασινωπά, ένα πολύ μικρό και ένα μεγαλύτερο (Neoplan; ).

Θυμάμαι μικρός κάτι πανέμορφα λεωφορεία 30 θέσεων περίπου, πιστεύω αγγλικής κατασκευής και ίσως και κάποιο παλιό Μερσεντές. Κρίμα που δε διατηρήθηκε κανένα. Μαζί με την κατασκευή του νέου σταθμού του ΚΤΕΛ, θα μπορούσαν κάλλιστα να είχαν στήσει και ένα από αυτά από μπροστά.

Γνωρίζεις μήπως, εάν υπάρχουν πουθενά αλλού στο νησί διατηρημένα/πεταμένα παλαιά λεωφορεία;

Επίσης, το ακόλουθο Ο303 δεν έφερε πινακίδες ή κάποια επιγραφή. Σου θυμίζει μήπως τίποτα ο χρωματισμός; Είναι κάποιο πρώην ΚΤΕΛ;

[Εικόνα: Agnosto_zpse5749c4b.jpg]

Δεν είναι από τα τουριστικά του νησιού.

Δεν κάνει τίποτα, οι απορίες είναι για να λύνονται... Όσο για τα περί "ασχετοσύνης" (δεν μου αρέσει καθόλου ο όρος), όλοι κάπως έτσι ξεκινήσαμε... Ψάχνοντας, ρωτώντας, διασταυρώνοντας και ερευνώντας μάθαμε ό,τι μάθαμε... Δυστυχώς όμως υπάρχουν και ορισμένοι που δεν κατάφεραν να περάσουν το στάδιο αυτό. Να είσαι σίγουρος όμως ότι εσύ δεν κινδυνεύεις από κάτι τέτοιο... Θα ανακαλύψεις ότι είναι ένα υπέροχο ταξίδι η ενασχόληση με τα μέσα μεταφοράς γενικότερα και ότι όσο καλύτερα θα τα γνωρίζεις τόσο περισσότερο θα σε συναρπάζει. Μη διστάσεις λοιπόν ποτέ να ρωτήσεις οτιδήποτε όσο και αν σου φαίνεται ενδεχομένως χαζό. Εξάλλου δεν υπάρχουν ανόητες απορίες, μόνο ανόητες απαντήσεις...

Για το τρίτο αστικό λεωφορείο που μας αναφέρει ο Γιάννης δυστυχώς δεν γνωρίζω να απαντήσω μιας και δεν το έχω δει. Αν υπήρχε ίσως μια φωτογραφία του να μπορούσα να βοηθήσω...

Για τα 32αρια τώρα των παιδικών σου χρόνων συνοπτικά δυο λόγια... (κανονικά ίσως θα έπρεπε να ανοιχτεί ξεχωριστό θέμα γι' αυτήν την κατηγορία λεωφορείων - ίσως το κάνω στο μέλλον μόλις βρω επαρκή χρόνο)
Κατασκευάστηκαν στο σύνολό τους στην Ελλάδα σε διάφορα σασσί (Mercedes, Magirus, Volvo, Scania-Vabis, Büssing αλλά και OM, Fiat, Hino, Leyland, AEC, MAN, Bedford, Dodge κ.α., καθώς και το αυτοφερόμενο Βιαμάξ R495) από το 1958 ως και τις αρχές της δεκαετίας του '80. Κύριοι κατασκευαστές των αμαξωμάτων τους ήταν τα μεγάλα εργοστάσια Βιαμάξ, Αφοι Σαρακάκη, Büssing Ελλάς, ΒΕΛΟ, Ταγκαλάκης, Ρεντούμης, Ελευθεριάδης, Μπουχάγιερ, Τσώκος (καθώς και άλλοι που σίγουρα μου διαφεύγουν αυτή τη στιγμή) και πλήθος μικρότερων αμαξοποιείων επιπέδου βιοτεχνίας. Ανήκαν στον τύπο Ε (32 θέσεων) και αποτέλεσαν την ραχοκοκκαλιά των λεωφορείων των ΚΤΕΛ ανά την Ελλάδα τις δεκαετίες του '60 και του '70 οπότε και σταδιακά άρχισαν να παραδίδουν τη σκυτάλη στα νεότερα και μεγαλύτερα Υ-1 (50 θέσεων). Αρκετά από αυτά συνέχισαν να προσφέρουν μέχρι και το 2004 οπότε και αποσύρθηκαν αναγκαστικά λόγω ορίου ηλικίας όμως πολλά από τα ήδη αποσυρμένα έκαναν δεύτερη καριέρα ως μεταφοράς προσωπικού σε διάφορα εργοστάσια, εκπαιδευτικά οχήματα, ακόμη και αγροτικά μηχανήματα ή αποθήκες, ενώ ένας αριθμός αυτών εξήχθη στο εξωτερικό (Αλβανία, Κόσοβο, Βουλγαρία κλπ) Σήμερα διασώζονται γύρω στα 10-15 ανά την Ελλάδα σε διάφορα στάδια αποκατάστασης, ενώ αρκετά βρίσκονται πεταμένα σε χωράφια στην επαρχία και σαπίζουν.

Παρατημένα λεωφορεία στην Κεφαλλονιά δεν γνωρίζω αν υπάρχουν ακόμη, υπάρχει όμως σίγουρα ένα διατηρημένο Ο302 που μου έχουν στείλει σε φωτογραφία. Δεν γνωρίζω όμως κάτι παραπάνω σχετικά με το πού ακριβώς βρίσκεται. Ίσως όταν ξαναπάς στο νησί να ήταν καλό να περάσεις μια βόλτα και να ρωτήσεις στο ΚΤΕΛ - στην πλειονότητα τους οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία είναι εξυπηρετικότατοι και ιδιαίτερα φιλικοί με όσους ενδιαφέρονται για το επάγγελμά τους.

Για το Ο303 της φωτογραφίας τώρα... Η έλλειψη διακριτικών δεν βοηθάει και πάρα πολύ την αναγνώρισή του (μια καλή συμβουλή: όταν βλέπεις ένα λεωφορείο χωρίς διακριτικά ή έχεις την υποψία ότι προέρχεται από κάπου αλλού πλησίασε το και παρατήρησε στο παρμπρίζ για κάποιο παλιό ασφαλιστήριο ή αυτοκόλλητο τελών κυκλοφορίας). Ο χρωματισμός του όμως είναι χαρακτηριστικός και ίσως εν μέρει να μπορέσουμε να βγάλουμε κάποια άκρη... Με αυτό το χρώμα γνωρίζω μόλις τρία λεωφορεία στην Ελλάδα. Τα δύο ήταν στην Θεσσαλονίκη, το ένα έχει "εξαφανιστεί" από χρόνια και το άλλο το είδα μόλις την προηγούμενη εβδομάδα οπότε δεν είναι κάποιο από αυτά. Ένα τρίτο (το οποίο και ανακάλυψα σχετικά πρόσφατα) ανήκει σε ένα γραφείο της Αθήνας (Diamond Travel) με τον ιδιοκτήτη του οποίου είχα την ευκαιρία για μια σύντομη κουβέντα το περασμένο Πάσχα. Δεν μου έδωσε την εικόνα ότι σκοπεύει να το πουλήσει αλλά δεν το αποκλείω κιόλας. Συνεπώς αν δεν είναι αυτό πρόκειται είτε για κάποιο μη ταυτοποιημένο μέχρι στιγμής αυτοκίνητο είτε για κάποιο που εισήχθη μόλις τώρα για ανταλλακτικά.
Απάντηση
#30
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις πληροφορίες. Οπότε, όλα αυτά κατασκευάστηκαν/συναρμολογήθηκαν στην Ελλάδα! Μπράβο. Καλές εποχές τότε, συνολικά για την αυτοκινητοβιομηχανία μας.

Θα λάβω σίγουρα υπόψη μου τη συμβουλή σου, σχετικά με τα άγνωστα λεωφορεία.
Βρισκόταν κοντά σε ένα βενζινάδικο, μαζί με δύο τουριστικά του ΚΤΕΛ.

Όταν ξαναβρεθώ στο νησί, θα ρωτήσω για το Ο302. Τόσα ταξίδια κάναμε μαζί τους Smile

Ορίστε και μια φωτογραφία του άγνωστου για εμένα μπλε-άσπρου αστικού. Έχει πινακίδες ΚΕΖ-2596.

[Εικόνα: thumb_P1020414a.JPG]

Είναι πρώην Emil H. Lang GmbH, Rödermark, Γερμανία

[Εικόνα: thumb_P1020415a.JPG]

Και μια τεχνικής φύσεως ερώτηση. Πώς μπορώ να δημιουργήσω δεύτερο άλμπουμ;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)