Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Newscode.gr] Αλλαγές στο νόμο για τα ταξί ζητούν 21 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ
#1
Αλλαγές στο νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί ζήτησαν 21 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ με επιστολή τους προς τον αρμόδιο υπουργό, κ. Γιάννη Ραγκούση, ενόψει της συζήτησης των νέων ρυθμίσεων στο ΚΤΕ Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ.

Στην επιστολή τους, οι 21 «πράσινοι» βουλευτές ζητούν οι νέες άδειες να μην είναι περισσότερες από το 7% των σημερινών και το παράβολο για την έκδοση νέας άδειας να μην υπερβαίνει τις 40.000 ευρώ.

Συγκεκριμένα, οι βουλευτές προτείνουν:

1. Ως προς τον αριθμό των νέων αδειών, να εκδοθούν νέες άδειες σε ποσοστό 5%-7% επί των υπαρχόντων πανελλαδικά στο πρώτο εξάμηνο από την εφαρμογή του νέου νόμου. Ο αριθμός αυτός είναι ικανός για το διάστημα των έξι μηνών ώστε το παρατηρητήριο να έχει πλήρη εικόνα της νέας κατάστασης που θα διαμορφωθεί, ώστε να συντάξει μελέτη-πρόταση συνεκτιμώντας τα νέα δεδομένα (αριθμητικά, χωροταξικά, κυκλοφοριακό κλπ. ) ως προς τις επιπτώσεις για τις υπηρεσίες, το κόστος μεταφοράς του ταξί, αλλά και την επαγγελματική θέση των ιδιοκτητών.

2. Η αντικειμενικοποίηση της τιμής μιας νέας άδειας (ΑΠΥ) δίνει τη δυνατότητα στο κράτος

Α. να εισπράξει τους φόρους (φόρο μεταβίβασης και Φ.Π.Α.) από κάθε παροχή νέας άδειας ή από οποιαδήποτε μεταβίβαση άδειας ή

Β. αντί για την υποχρέωση της απόσβεσης της άυλης αξίας των υπαρχουσών αδειών από το κράτος, να δημιουργηθεί εθνικό δημοπρατήριο αδειών, ώστε με εκκίνηση την ορισθείσα αντικειμενική τιμή, να αποζημιώνεται ο παλιός ιδιοκτήτης στην τιμή αυτή και το επιπλέον ποσό να εισπράττεται από το κράτος.

3. Το παράβολο έκδοσης νέας άδειας ταξί να ορισθεί σε ύψος περίπου 40.000 € όπως προτείνατε στην Κ.Ο. του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στην προηγούμενη συνεδρίαση του Κ.Τ.Ε.. Με τον τρόπο αυτό θα υπάρξουν τα εξής αποτελέσματα.

Α. Το κράτος να έχει αυξημένα έσοδα, κρίσιμο μέγεθος για την εποχή.

Β. Αποφεύγονται περιπτώσεις κατά τις οποίες ο οποιοσδήποτε θα αγοράσει μία άδεια (ΑΠΥ) να χρησιμοποιεί το όχημά του για προσωπική χρήση και να απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας, εισφορές για όχημα μεγαλύτερο των 2.000cc, αντικειμενικά φορολογικά κριτήρια κ.α.

4. Για τα ειδικά μισθωμένα οχήματα πρέπει να υπάρξει

Α. Αντικειμενικοποίηση της αξίας

Β. ορισμός τυπικών και ειδικών προσόντων του κατόχου της άδειας

Γ. δυνατότητα πρόσβασης στον κλάδο και των σημερινών ιδιοκτητών ταξί με αντικατάσταση του οχήματος και της άδειας σε συγκεκριμένο χρόνο

Δ. Διαχωρισμός από τα κοινά ταξί με ορισμό του αριθμού των θέσεων του οχήματος χωρίς τον οδηγό.

Οι υπογράφοντες βουλευτές είναι: Γιάννης Αμοιρίδης, Σάββας Εμινίδης, Αλέξανδρος Αθανασιάδης, Χρήστος Μαγκούφης, Δημήτρης Καρύδης, Νίκος Ζωίδης, Γιάννης Μιχελογιαννάκης, Βασίλης Κεγκέρογλου, Σπυροπάνος Μαργέλης, Γιάννης Βλατής, Τάσος Σιδηρόπουλος, Γιάννης Βούρος, Παύλος Στασινός, Γιώργος Φραγγίδης, Δημήτρης Κουσελάς, Αργύρης Λαφαζάνης, Ελένη Τσιαούση, Χρύσα Αράπογλου, Τάκης Αντωνακόπουλος, Ηλίας Θεοδωρίδης και Γιώργος Παπαμανώλης.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)