Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 2 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροχαίο υλικό ΣΤΑΣΥ
#41
Thumbs Down 
Όσο απολογήθηκαν και τιμωρήθηκαν οι υπεύθυνοι για το θέμα της SIEMENS, όσο εξήγησαν στον κόσμο για την ''περίεργη'' καθυστέρηση της παράδοσης του σταθμού της Αγίας Μαρίνας, άλλο τόσο θα δώσουν τις εξηγήσεις που πρέπει στο επιβατικό κοινό για το πρωτοφανές περιστατικό που σημειώθηκε με την ακινητοποίηση του συρμού... Και το πιο εξοργιστικό δεν είναι η κλασική σιωπή από πλευράς ΣΤΑΣΥ ή και της Αττικό Μετρό, που είχε το θράσος τον Ιούνιο να ανακοινώσει και να διαβεβαιώσει πως ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές στους 17 συρμούς 3ης γενιάς και πως θα δίνονταν σε κυκλοφορία το ''προσεχές διάστημα'', αλλά και η σιωπή από αρκετά μεγάλα μέσα ενημέρωσης που δεν μπήκαν καν στον κόπο να μιλήσουν για αυτό το περιστατικό. Βέβαια, οι υπερβολές δεν έλειψαν και στα ενημερωτικά site που μπήκαν στον κόπο να μιλήσουν για αυτό το περιστατικό, αλλά τουλάχιστον δεν το έκρυψαν.
Για όσους θέλουν να δουν μερικές φωτογραφίες: http://www.enikos.gr/society/272025,FWTO..._kino.html
Απάντηση
#42
(23-10-2014, 05:03 PM)stratis Έγραψε: Δεν ειναι ετσι φιλε μου.Οπως ολοι ξερουμε οι συρμοι 3ης παραλαβης παρουσιαζουν προβληματα περισσοτερα απο τα φυσιολογικα.Αφου δεν μπορουν να κυκλοφορησουν κανονικα λογω θεματων θυρων και πεδης.Αφου στο δικτυο κυκλοφορουν ελαχιστοι.Εχουν προβλημα

(23-10-2014, 06:47 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αναρωτιέμαι πόσο "φυσιολογικό" μπορεί να αποκαλείται όταν μέσα σε λίγες ώρες ένας συρμός ακινητοποιείται λόγω βλάβης εντός της σήραγγας, ένας δεύτερος πάει να βοηθήσει ώστε να μετακινηθεί, αδυνατεί να κάνει σύζευξη και τελικά ακινητοποιείται και αυτός και ένας τρίτος, κάποιες ώρες αργότερα, ακινητοποιείται σε άλλο σημείο του δικτύου και τελικά αναγκάζεται να αποσυρθεί. Και όλοι αυτοί είναι 3ης παραλαβής!!!! Δηλαδή, δε μετράνε παρά 2,5 χρόνια στην Ελλάδα και 6 μήνες σε λειτουργική χρήση!!!

Σχετικά με το χθεσινό πρωινό περιστατικό, δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν έμειναν εγκλωβισμένοι για 15', για 30', για 45' ή για 60'. Αυτό που γνωρίζω μετά βεβαιότητα είναι ότι τουλάχιστον για 45' η κυκλοφορία στο δίκτυο είχε διακοπεί. Και αν είχε ολοκληρωθεί μέσα σε λίγα λεπτά ο απεγκλωβισμός και η απομάκρυνση των επιβατών (άγνωστο γιατί ΧΩΡΙΣ τη συνδρομή της Πυροσβεστικής!!) και άρα θα είχε επανέλθει σύντομα η τάση στην ηλεκτροφόρο γραμμή, δε φαντάζομαι κάποιον ιδιαίτερο λόγο που μέσα σε λίγα λεπτά δεν είχαν καταφέρει να επαναφέρουν την κυκλοφορία των συρμών, έστω και τμηματικά, παρά είχε διακοπεί πλήρως η κίνηση των συρμών.

Ρε παιδια, ας τα παρουμε απο την αρχη. Οταν λεμε ειχε βλαβη και δεν μπορουσε να κανει ζευξη, τι εννοουμε; οτι τα κλασε το συστημα επικοινωνιας η επειδη το αλλο ειχε μουλαρωσει και δεν ελεγε να ξεμαγκωσει τα φρενα του δεν μπορουσαν να το τραβηξουν; Διοτι θεωρητικα παντα, απο την στιγμη που ο σαφενμπεργκ μαγκωσει και το 2ο τρενο ειναι νεκρο δεν μας καιγεται καρφακι τι τρενο ειναι, θα το τραβηξει! Οσο για την κυκλοφορια των συρμων, σε περιπτωση που τραμπακουλιασει τρενο στους BVG -αρκετα συχνο φαινομενο οσο και να σου κανει εντυπωση-, και στο λεω με σιγουρια,που ανα 2 σταθμους σιγουρα υπαρχει ψαλιδι αναστροφης, το μισαωρακι θα το περιμενεις για πλακα.

Οσο για τα προβληματα των θυρων, οκ και τα 1ης τα ροτεμ ειχαν θεματακια με αυτο οσο και τα 11ης που οταν πιανουν υγρασια οι αισθητηρες οι πορτες αποφασιζουν να μην κλεισουν ποτε. Τωρα για τα φρενα ομολογω οτι δεν γνωριζω αν εχει ξαναπαρουσιαστει θεμα. Τι να πω, οπως και να εχει, απο την στιγμη που το προβλημα δεν προκαλεσε κινδυνο (π.χ δεν ελυσε τα φρενα αλλα τα κλειδωσε) δεν καταλαβαινω τον πολεμο.

Τωρα για τον ποσο καιρο κανουν να τα βγαλουν στην κυκλοφορια... Ειναι πολυ 2μιση χρονια, αλλα οπως και να το κανουμε, ενα τρενο με απειρα modules απο διαφορες εταιριες που ολα μαζι πρεπει να συνυπαρξουν ολα μαζι κατω απο την ομπρελα ενος λογισμικου που πρεπει να επικοινωνει με ολα. Δεν μου κανει εντυπωση οτι θα παρει καιρο. Εδω και ευρωπαικες εταιριες που βαρανε μαζικη παραγωγη με ενιαιες πλατφορμες (Stadler Kiss) κανουν πανω απο χρονο καθυστερησεις για παρομοιες καταστασεις. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως απλα δεν ξαναπηραν το παλιο καλο ροτεμακι που οτι προβληματα και να εχει, τα εχουν μαθει μεχρι σημερα.

Δευτερον, ποιος απεγκλωβισμος ρε Μαριε; Το τρενο ειχε ρευμα, απλα δεν τσουλαγε, ο οδηγος απλα ανοιξε τις πορτες οταν κριθηκε ασφαλες. Δεν χρειαζεται καμια βοηθεια πυροσβεστικης στην προκειμενη περιπτωση. Το προσωπικο υποτιθεται οτι ειναι εξειδικευμενο για αυτες τις περιπτωσεις και τον τροπο αντιμετωπισης τους.

Οσο για τις φωτογραφιες: Το τουνελ μια χαρα φωτισμενο ειναι, και στον συρμο αναψανε τα βασικα φωτα. Αν εμεινε για λιγη ωρα με τα παντα σβηστα πονταρω οτι εγινε επειδη εκανε reset ο μηχανοδηγος. Και οπως βλεπετε ολοι περπατανε απο το πλαι σε αποσταση ασφαλειας απο την 3η ραγα των 750v.

Οταν κατεβαινα στην σχολη το 2008 η 9 δεν θυμαμαι, επειδη σχεδον καθε πρωι περπαταγα απο Μαρουσι μεχρι Ειρηνη για την βολτα, θυμαμαι ειχε μεινει ενα 8ης καπου πριν την Νερατζωζα και εφτασε Ειρηνη οταν εγω ειχα φτασει εκει, δηλαδη κανα 25λεπτο αργοτερα. Παρομοιο περιστατικο, απλα εγινε σε οπερ ερ δικτυο. Εκει δεν τρεχει καστανο επειδη το τρενο ηταν 20 ετων και αμα επερνε φωτια (wait what?) θα την κοπαναγε ολοι απο παντου;

Επισης:
Σύναψη:«Αν έπαιρνε φωτιά σίγουρα θα είχαμε καεί. Και αν είμαστε σε μεγάλη απόσταση από σταθμό θα ήμασταν ακόμα μέσα», επισημαίνει η επιβάτης.

Και αν επεφτε το τουνελ θα ηταν θαμενη, αν ειχε παθει καρδιακο θα ηταν νεκρη, αν η κατερινα γιουλακη εκανε γυμνη στο πλευμποι ολοι οι αντρες της Ελλαδας θα ηταν τυφλοι την επομενη μερα.
Απάντηση
#43
Οκ, μαζί σου! Αλλά, χαρακτήρισέ με άσχετο, τρομολάγνο και ό,τι άλλο θες, όμως όταν έχουν παραδοθεί εδώ και 2,5 χρόνια, έχουν περάσει με επιτυχία τη φάση της πολύμηνης δοκιμαστικής χρήσης, παραδίδονται στη ΣΤΑΣΥ για λειτουργική χρήση, λίγο καιρό μετά αποσύρονται από την κυκλοφορία γιατί παρουσιάζουν βλάβη στο σύστημα πέδησης, επανέρχονται στο δίκτυο και τελικά οδηγούμαστε σ' ένα "πρωτόγνωρο", όπως το χαρακτήρισε εκπρόσωπος της εταιρείας, περιστατικό, που αφορά το λόγο για τον οποίο είχαν αποσυρθεί για έλεγχο, εγώ δε νομίζω πως όλα βαίνουν ομαλώς.

Όσο για την παρουσία της Πυροσβεστικής, αν εντός συρμού υπήρχε άτομο με κινητικά προβλήματα, δε νομίζω πως ένας οδηγός και ο σταθμάρχης, όσο εκπαιδευμένοι και να ήταν, θα ήταν σε θέση να το απομακρύνουν.
Απάντηση
#44
Είδα χθες το βράδυ κατά τις 21:30 ένα συρμό τρίτης γενιάς στο σταθμό του Αιγάλεω με κατεύθυνση προς Δουκίσσης Πλακεντίας (δεν είχε επιβάτες μέσα, έκανε δοκιμαστικό δρομολόγιο). Να δω πότε θα τελειώσουν οι δοκιμές...
Απάντηση
#45
(07-11-2014, 02:39 AM)pluss Έγραψε: Είδα χθες το βράδυ κατά τις 21:30 ένα συρμό τρίτης γενιάς στο σταθμό του Αιγάλεω με κατεύθυνση προς Δουκίσσης Πλακεντίας (δεν είχε επιβάτες μέσα, έκανε δοκιμαστικό δρομολόγιο). Να δω πότε θα τελειώσουν οι δοκιμές...

Στη γραμμή 3 οι δοκιμές είχαν σταματήσει για ένα μεγάλο διάστημα και έχουν ξεκινήσει ξανά εδώ και λίγο καιρό. Μόλις μαζέψουν οι συρμοί κάποια χιλιόμετρα, θα δοθούν σε λειτουργική χρήση.
Απάντηση
#46
Άντε, μακάρι!
Απάντηση
#47
Απίστευτο και όμως αληθινό! Συρμός τρίτης γενιάς εισήλθε στο σταθμό Αττική με κατεύθυνση Ανθούπολη στις 23.15 απόψε με επιβάτες μέσα και είχε όλα τα φώτα σβηστά!!!!!
Αποβίβασε επιβίβασε κόσμο και συνέχισε το "σκοτεινό" δρομολόγιό του! Απορώ αν οφειλόταν σε βλάβη ή σε άγνοια του ηλεκτροδηγού...
Επίσης όταν πήρα εγώ το συρμό προς Ελληνικό λίγα λεπτά αργότερα (επίσης 3ης γενιάς) ο κλιματισμός ήταν στο κρύο Νοέμβρη μήνα! Τώρα είναι τυχαία όλα αυτά??Angel
Απάντηση
#48
(11-11-2014, 02:48 AM)nikos2 Έγραψε: Απίστευτο και όμως αληθινό! Συρμός τρίτης γενιάς εισήλθε στο σταθμό Αττική με κατεύθυνση Ανθούπολη στις 23.15 απόψε με επιβάτες μέσα και είχε όλα τα φώτα σβηστά!!!!!
Αποβίβασε επιβίβασε κόσμο και συνέχισε το "σκοτεινό" δρομολόγιό του! Απορώ αν οφειλόταν σε βλάβη ή σε άγνοια του ηλεκτροδηγού...
Επίσης όταν πήρα εγώ το συρμό προς Ελληνικό λίγα λεπτά αργότερα (επίσης 3ης γενιάς) ο κλιματισμός ήταν στο κρύο Νοέμβρη μήνα! Τώρα είναι τυχαία όλα αυτά??Angel

Στους 3ης ορισμένες φορές έχει ακόμα και αυτό το διάστημα κλιματισμό σε λειτουργία ψύξης. Ορισμένες φορές, λόγω του ότι η θερμοκρασία στο εσωτερικό του Μετρό δεν έχει πέσει ακόμα και με την εναλλάξ δρομολόγηση στη γραμμή 2 δημιουργούνται καθυστερήσεις, με αποτέλεσμα να επικρατεί συνωστισμός εντός συρμών, η ύπαρξη κλιματισμού είναι χρήσιμη. Σίγουρα, όμως, δεν είμαστε στον Αύγουστο για να υπάρχει ανάγκη ψύξης.

Όσο για το συρμό που απεσύρθη, τα φώτα δεν κλείνουν μόνα τους. Πρέπει να τα κλείσει ο οδηγός. Άρα ήταν εν γνώση του. Απλά μπορεί να υπήρχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα και να χρειάζονταν να φύγει για Σεπόλια και για να αποφύγει τις καθυστερήσεις έσβησε τα φώτα για να γίνει αντιληπτό στον κόσμο ότι δε θα συνεχίσει το δρομολόγιο.
Απάντηση
#49
(11-11-2014, 09:11 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όσο για το συρμό που απεσύρθη, τα φώτα δεν κλείνουν μόνα τους. Πρέπει να τα κλείσει ο οδηγός. Άρα ήταν εν γνώση του. Απλά μπορεί να υπήρχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα και να χρειάζονταν να φύγει για Σεπόλια και για να αποφύγει τις καθυστερήσεις έσβησε τα φώτα για να γίνει αντιληπτό στον κόσμο ότι δε θα συνεχίσει το δρομολόγιο.

Μα το περίεργο είναι ότι ο συρμός δεν απεσύρθη!!! Συνέχισε κανονικά με επιβάτες μέσα γεμάτος και κλειστά φώτα, τα οποία σημειωτέον είχε κλειστά και κατά την είσοδο στο σταθμό Αττική!
Απάντηση
#50
"Όλα βαίνουν ομαλ..." Εεεε... Μάλλον όχι! Πάμε πάλι από την αρχή..

Όλα βαίνουν ανωμάλως με τους νέους συρμούς 3ης παραλαβής του Μετρό, αφού το απόγευμα της Τρίτης ένας ακόμα εξ' αυτών ακινητοποιήθηκε στη γραμμή 2.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες, πέρα από το γεγονός ότι, όπως είναι αναμενόμενο, το συμβάν προκάλεσε τη διακοπή των δρομολογίων στην "κόκκινη" γραμμή, με την κυκλοφορία λίγη ώρα μετά να αποκαθίσταται σταδιακά, αλλά να πραγματοποιείται με μονογράμμηση στο τμήμα Σύνταγμα - Φιξ και την αποβίβαση στους σταθμούς "Ακρόπολη" και "Συγγρού-Φιξ" να γίνεται και στις δύο κατευθύνσεις μέσω της αποβάθρας που εξυπηρετεί τους συρμούς με κατεύθυνση προς Ελληνικό.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)