05-12-2013, 05:06 AM
Η μόνιμη άρνηση των ανεξάρτητων αρχών και οι αλλοπρόσαλλες αποφάσεις τους (βλ. πρόστιμα ΕΣΡ) είναι γνωστά. Με την εν λόγω υπόθεση, θα μπορούσε η ΑΠΔΠΧ να δώσει το οκ. Τώρα ως προς το αν θα πρέπει ή όχι ο οδηγός να εποπτεύει το εσωτερικό κύκλωμα, εγώ προσωπικά διαφωνώ. Να μπορεί να έχει πρόσβαση μεν, κατά την αναμονή του συρμού σε σταθμό, αλλά με το κλείσιμο των θυρών να απενεργοποιείται η οθόνη.
Η ύπαρξη κλειστού κυκλώματος και εντός του συρμού, μπορεί σίγουρα να καλύψει και τα όποια κενά υπάρχουν από το αντίστοιχο κλειστό κύκλωμα εντός του σταθμού. Λειτουργεί -ως ένα βαθμό- αποτρεπτικά σε κλέφτες, αλλά και βάνδαλους, που προκαλούν φθορές με γκράφιτι στο συρμό.
ΥΓ: Πληροφοριακά, δεν έχουν μόνο τα Solaris κάμερες. Αλλά και κάποιες γκαζιέρες.
Η ύπαρξη κλειστού κυκλώματος και εντός του συρμού, μπορεί σίγουρα να καλύψει και τα όποια κενά υπάρχουν από το αντίστοιχο κλειστό κύκλωμα εντός του σταθμού. Λειτουργεί -ως ένα βαθμό- αποτρεπτικά σε κλέφτες, αλλά και βάνδαλους, που προκαλούν φθορές με γκράφιτι στο συρμό.
ΥΓ: Πληροφοριακά, δεν έχουν μόνο τα Solaris κάμερες. Αλλά και κάποιες γκαζιέρες.