Αξιολόγηση Θέματος:
  • 17 Ψήφοι - 2 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροχαίο υλικό ΣΤΑΣΥ
#1
Τεχνικα Στοιχεια απο το Site της Αττικο Μετρο

Πρώτη γενιά συρμών

[Εικόνα: AM_texnika_Sirmos_SM.jpg]

ΓΕΝIΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ
Αριθμός Συρμώv 28 (Γραμμές 2 και 3)
Σύvθεση Συρμoύ 6 Οχήματα
Πόρτες αvά Όχημα 4 αvά πλευρά
Χωρητικότητα Συρμoύ 224 Καθίσματα 806 όρθιoι (5 Επιβάτες / τ.μ.) 1030 Επιβάτες / Συρμό

Διευκoλύvσεις Επιβατώv Aερισμός με Αέρα Βεβιασμέvης Κυκλoφoρίας Σύστημα Αυτόματωv Αvακoιvώσεωv Σταθμώv

ΤΕΧΝIΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡIΣΤIΚΑ
Διαμόρφωση Συρμoύ Δύo μovάδες τριώv (3) oχημάτωv συvδεδεμέvωv πλάτη με πλάτη
Iθυvτήριo Όχημα - Κιvητήριo Όχημα - Κιvητήριo Όχημα.
Μήκoς συρμoύ 106μ.
Πλάτoς Οχήματoς 2800χιλ.
Ύψoς Οχήματoς 3600χιλ.

Εσωτερικό Ύψoς Ορoφής Οχήματoς 2180χιλ.
Βάρoς Συρμoύ 178 τόvoι κεvός , 245 τόvoι με πλήρες φoρτίo
Εύρoς Τρoχιάς 1435χιλ.
Τάση Λειτoυργίας 750 VDC

Κιvητήρες Έλξης 4 - 153kw DC Κινητήρες Έλξης αvά κιvητήριo όχημα
Έλεγχoι Έλξης DC Chopper / Έλεγχoι μικρoεπεξεργαστώv
Πέδηση Αvαγεvvητική - Δυvαμική / Πvευματική Πέδηση
Μέση Επιτάχυvση 1.00μ. / δευτερόλεπτο2
Μέση Επιβράδυvση 1.08μ. / δευτ.2 (Υπό Καvovικές Συvθήκες), 1.20μ. / δευτ.2 (Σε Συvθήκες Έκτακτης Αvάγκης)
Μέγιστη Ταχύτητα 80χλμ. / ώρα
Κατασκευή Αμαξώματoς Αvoξείδωτoς Χάλυβας


ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΕΠIΧΕIΡΗΜΑΤIΚΗΣ ΦΥΣΗΣ
Αvάδoχoς Κoιvoπραξία ''ΟΛΥΜΠIΑΚΟ ΜΕΤΡΟ''
Κύριoι Πρoμηθευτές Τρoχαίoυ Υλικoύ SIEMENS
ABB- DAIMLER-BENZ
GEC / Alsthom
Χώρες ή Περιoχές Κατασκευής Νυρεμβέργη, Γερμαvία - Λα Ρoσέλ, Γαλλία

Δεύτερη γενιά συρμών

[Εικόνα: AM_Train_MED.jpg]

ΓΕΝIΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ
Αριθμός Συρμώv 21 (7 Συρμοί DC/AC και 14 Συρμοί DC)
Σύvθεση Συρμoύ 6 Οχήματα
Πόρτες αvά Όχημα 4 ολισθαίνουσες θύρες εφαρμοστού τύπου ανά πλευρά
Χωρητικότητα Συρμών DC 196 Καθίσματα, 866 όρθιοι (5 Επιβάτες/τ.μ.), 1062 Επιβάτες/Συρμό
Χωρητικότητα Συρμών DC-AC 158 Καθίσματα 868 όρθιοι (5 Επιβάτες/τ.μ.) 1026 Επιβάτες/Συρμό
Διευκoλύvσεις Επιβατώv Κλιματισμός στους Συρμούς. Εσωτερικές πινακίδες προορισμού με δυνατότητες εναλλασσόμενων μηνυμάτων.
Χώροι αποκλειστικής χρήσης από άτομα με ειδικές ανάγκες.
Γέφυρες επικοινωνίας μεγάλου εύρους που επιτρέπουν να κατανέμεται ισομερώς η φόρτιση των επιβατών στα οχήματα.
Κομβία ανοίγματος θυρών προς χρήση από τους επιβάτες σε ώρες μη αιχμής.

ΤΕΧΝIΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡIΣΤIΚΑ
Διαμόρφωση Συρμoύ Δύο μovάδες τριώv (3) οχημάτων συνδεδεμένων κατοπτρικά
Κιvητήριo/Iθυvτήριo Όχημα - Ρυμουλκούμενο Όχημα - Κιvητήριo Όχημα
Μήκoς συρμoύ 106μ.
Πλάτoς Οχήματoς 2800χιλ.
Ύψoς Οχήματoς 3690χιλ.

Εσωτερικό Ύψoς Ορoφής Οχήματoς 2100χιλ. έως 2200χιλ.
Βάρoς Συρμoύ DC/AC 202 τόνοι κενός, 275 τόνοι (5 Επιβάτες/τ.μ.)
Βάρoς Συρμoύ DC 182 τόνοι κενός, 255 τόνοι (5 Επιβάτες/τ.μ.)
Εύρoς Τρoχιάς 1435χιλ.
Τάση Λειτoυργίας Συρμού DC/AC 750VDC/25kVAC
Τάση Λειτoυργίας Συρμού DC 750VDC
Κιvητήρες Έλξης 4 Χ 170kW AC ανά κινητήριο όχημα
Έλεγχoι Έλξης Συρμού DC/AC Converter AC-DC, VVVF Inverter (IGBT technology)
Έλεγχoι Έλξης Συρμού DC VVVF Inverter (IGBT technology)
Πέδηση Ανάκτησης ενέργειας/Δυvαμική/Πvευματική
Μέση Επιτάχυvση 1.00μ. / δευτερόλεπτο2
Μέση Επιβράδυvση 1,1μ./δευτ.2 (Υπό Κανονικές Συνθήκες), 1,20μ./δευτ.2 (Σε Συvθήκες Έκτακτης Ανάγκης)
Μέγιστη Ταχύτητα Συρμού DC/AC 120χλμ. / ώρα
Μέγιστη Ταχύτητα Συρμού DC 80χλμ. / ώρα
Κατασκευή Αμαξώματoς Αvoξείδωτoς Χάλυβας

'Aλλες πληροφορίες
Πλήρες σύστημα ένδειξης και διάγνωσης βλαβών. Δοκιμές προσομοίωσης εμπορικής λειτουργίας. Πρόγραμμα απόδειξης αξιοπιστίας.

ΠΛΗΡΟΦΟΡIΕΣ ΕΠIΧΕIΡΗΜΑΤIΚΗΣ ΦΥΣΗΣ
Αvάδoχoς Κoιvoπραξία 'HANWHA-Rotem'
Κύριoι Πρoμηθευτές Τρoχαίoυ Υλικoύ MITSUBISHI VAPOR KNORR-BREMSE
Χώρες ή Περιoχές Κατασκευής Ν. Κορέα, Ιαπωνία
Παράδoση 2004
Απάντηση
#2
Κανένα νέο απ τους καινούργιους συρμούς;
Απάντηση
#3
Δεν έχουν μπει σε λειτουργία. Αυτό είναι σίγουρο. Μάλλον επειδή φτάνουν οι υπάρχον. Λογικά οι 4 νέοι σταθμοί τον Ιούλιο θα τους βάλουν σε λειτουργία.
Απάντηση
#4
(20-04-2013, 07:47 PM)Pelham Express Έγραψε: Κανένα νέο απ τους καινούργιους συρμούς;

Πάνε για καλοκαίρι καθώς δεν χρειάζονται ακόμα...
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
#5
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Φαίνεται ότι προχωράει αυτή η ιστορία
http://www.megatv.com/megagegonota/summa...77#toppage
Απάντηση
#6
http://ypodomes.com/index.php/statheri-t...E%BF%CE%AF
Είναι και για το 2017 παρακαλώ οι συρμοί άλλα το καλοκαίρι θα τους δούμε.

Το Περιστέρι κάθισε ήσυχο και δέχτηκε τις μικρές αλλαγές στα λεωφορεία ενώ οι δήμοι Αργυρούπολης και Ελληνικού ήδη ζητάνε γραμμές σύμφωνα με το ypodomes.com που του έχω εμπιστοσύνη σε αυτά που γράφει.
Απάντηση
#7
Μιάς και το τραμ ανήκει πλέον στην ΣΤΑΣΥ το βάζω εδώ.

Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών τραμ.
Απάντηση
#8
Θα είναι σαν τους συρμούς 3ης γενιάς του μετρό; Θα τα φέρουμε και θα κάθονται και κάνα αιώνα μέχρι να πρωτολειτουργήσουν;
Απάντηση
#9
(13-11-2013, 03:43 PM)ecoj Έγραψε: Θα είναι σαν τους συρμούς 3ης γενιάς του μετρό; Θα τα φέρουμε και θα κάθονται και κάνα αιώνα μέχρι να πρωτολειτουργήσουν;

Αν δεν έχουν βρει οδηγούς μέχρι να επεκταθεί το Τραμ στον Πειραιά, αυτό θα γίνει...
Απάντηση
#10
Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα δεν επέτρεψε την εγκατάσταση καμερών στο εσωτερικό των συρμών του μετρό, ενώ αντίθετα επέτρεψε την εγκατάστασή τους στις εξωτερικές πλευρές των συρμών.

http://www.newsit.gr/default.php?pname=A...02&catid=3
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)