Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
(09-09-2013, 08:39 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Η ταχύτητα ενός συρμού δεν εξαρτάται από τον οδηγό, όπως στα λεωφορεία. Υπάρχει το ΚΕΛ που δίνει εντολή για αναχώρηση και η σηματοδότηση που ρυθμίζει την κυκλοφορία, από κοινού με τους ελεγκτές.

Από τη στιγμή που ο επιταχυντής είναι στα χέρια ανθρώπου, εμπλέκεται και ο ανθρώπινος παράγοντας. Αν ήταν πλήρως αυτοματοποιημένα, βλέπε ATO http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_train_operation που έχουν και οι νέοι συρμοί, αλλά δεν θα χρησιμοποιηθεί επί του παρόντος, να λέγαμε πως δεν εμπλέκεται ο ηλεκτροδηγός. Δεν είμαι φαντάζομαι ο μόνος που έχει νιώσει μεγάλες επιταχύνσεις και βιαστικούς ηλεκτροδηγούς ή στην αντίπερα όχθη χαλαρούς που να κονταίνουν η μεγαλώνουν τις χρονοαποστάσεις.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(09-09-2013, 08:55 PM)nikos1991 Έγραψε: Από τη στιγμή που ο επιταχυντής είναι στα χέρια ανθρώπου, εμπλέκεται και ο ανθρώπινος παράγοντας. Αν ήταν πλήρως αυτοματοποιημένα, βλέπε ATO http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_train_operation που έχουν και οι νέοι συρμοί, αλλά δεν θα χρησιμοποιηθεί επί του παρόντος, να λέγαμε πως δεν εμπλέκεται ο ηλεκτροδηγός. Δεν είμαι φαντάζομαι ο μόνος που έχει νιώσει μεγάλες επιταχύνσεις και βιαστικούς ηλεκτροδηγούς ή στην αντίπερα όχθη χαλαρούς που να κονταίνουν η μεγαλώνουν τις χρονοαποστάσεις.

Όχι βέβαια. Όλοι έχουμε ζήσει κάτι τέτοιο. Αλλά δεν είναι μόνο ευθύνη του οδηγού αυτό. Αν μπεις στο πρώτο βαγόνι και είσαι κοντά στην πόρτα της καμπίνας, θα ακούσεις τον ασύρματο που δίνουν εντολές στους ηλεκτροδηγούς από το ΚΕΛ. Δεν αποφασίζει μόνος του ο οδηγός αν και πότε θα κλείσει τις πόρτες, καθώς και πότε θα εκκινήσει.
Απάντηση
(09-09-2013, 07:53 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Φαντάζομαι όμως πως δεν υπάρχουν σε όλα τα Μετρό του κόσμου χρονοαποστάσεις αιχμής 8' και 10', όπως συμβαίνει από σήμερα στο τμήμα ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ.
Αν η χρονοαπόσταση ήταν 5', δε θα διαμαρτύρονταν κανείς. Αλλά δε γίνεται εδώ να προτείνουμε αναδιάρθρωση του δικτύου των λεωφορείων και περικοπή γραμμών σε σταθμούς Μετρό, για να τροφοδοτούν το μέσο και να φορτώνει η ΣΤΑΣΥ 8-10' αναμονή σε τμήμα με εκτιμώμενη ημερήσια επιβατική κίνηση 83.000 επιβάτες.

Σε τερματικά τμήματα ναι, υπάρχουν! Ακόμη και σε γραμμές που έχουν αιχμή 90 δευτερόλεπτα!!! Τα μέσα σταθερής τροχιάς έχουν κάποιους επιπλέον περιορισμούς στην ελάχιστη χρονοαπόσταση που δεν πρέπει να τους αγνοούμε. Και στην περίπτωση που εξετάζουμε οι συρμοί κινούνται στην ελάχιστη δυνατή. Δεν συζητάμε κάν το ότι με αυτόν τον τρόπο ρίχνονται τουλάχιστον δύο συρμοί ανά ώρα στο υπόλοιπο τμήμα της γραμμής...
Απάντηση
(09-09-2013, 09:07 PM)garvanitis Έγραψε: Σε τερματικά τμήματα ναι, υπάρχουν! Ακόμη και σε γραμμές που έχουν αιχμή 90 δευτερόλεπτα!!! Τα μέσα σταθερής τροχιάς έχουν κάποιους επιπλέον περιορισμούς στην ελάχιστη χρονοαπόσταση που δεν πρέπει να τους αγνοούμε. Και στην περίπτωση που εξετάζουμε οι συρμοί κινούνται στην ελάχιστη δυνατή. Δεν συζητάμε κάν το ότι με αυτόν τον τρόπο ρίχνονται τουλάχιστον δύο συρμοί ανά ώρα στο υπόλοιπο τμήμα της γραμμής...

Η ελάχιστη δυνατή χρονοαπόσταση είναι γύρω στα 90-100". Και πάλι, δε μιλάμε για περιοχές όπως η Παλλήνη. Πυκνοκατοικημένες περιοχές εντός του αστικού ιστού είναι. Και με κατά πολύ μεγαλύτερη επιβατική κίνηση σε σχέση με άλλα τμήματα του δικτύου.
Απάντηση
Παράδειγμα χρονοαποστάσεων στη γραμμή με τη μεγαλύτερη συχνότητα στη Ν. Υόρκη
http://www.mta.info/nyct/service/pdf/t6cur.pdf
Υπάρχουν συρμοί που τερματίζουν ακόμη και στα μισά της διαδρομής ιδίως τις ώρες αιχμής.
Απάντηση
(10-09-2013, 10:06 PM)Pelham Express Έγραψε: Παράδειγμα χρονοαποστάσεων στη γραμμή με τη μεγαλύτερη συχνότητα στη Ν. Υόρκη
http://www.mta.info/nyct/service/pdf/t6cur.pdf.
Υπάρχουν συρμοί που τερματίζουν ακόμη και στα μισά της διαδρομής ιδίως τις ώρες αιχμής.

Δεν κατακρίνει κανείς την πρακτική του να υπάρχουν συρμοί που να εκτελούν τοπικά δρομολόγια στο δίκτυο του Μετρό. Και πιστεύω πως θα έπρεπε τις ώρες αιχμής να υπάρχουν τοπικά ενισχυτικά σε συγκεκριμένα τμήματα των 3 γραμμών Μετρό.
Αυτό που είναι κατακριτέο, είναι η 8λεπτη συχνότητα αιχμής τις καθημερινές στο ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ. Καταντήσαμε να έχει πιο συχνά δρομολόγια το 20:30-22:00 τις Καθημερινές και το 09:00-17:00 του ΣΚ, απ' ότι το διάστημα αιχμής 07:00-17:30, Δευτέρα-Παρασκευή. Αν η συχνότητα δρομολογίων σ' αυτό το τμήμα ήταν ανά 5', θα ήταν όλα μια χαρά.

ΥΓ: @Pelham Express: Σβήσε την τελευταία τελεία στο link, γιατί δεν το βγάζει! Wink
Απάντηση
Έγινε..
Απάντηση
Μάριε, οι χρονοαποστάσεις των 90-100 δευτερολέπτων είναι δυστυχώς ευσεβείς πόθοι. Δύσκολα με την υπάρχουσα υποδομή κατεβαίνει κάτω από τα 4' με ακραίο όριο τα 3 λεπτά. Οι χρονοαποστάσεις στα άκρα οριοθετούνται από τη διαθεσιμότητα των συρμών και το φόρτο του δικτύου. Με ποιον τρόπο θα ήταν δυνατόν να πάρει το Ελληνικό συχνότητα πενταλέπτου; Και με πόση ακρίβεια; Για να συμβεί κάτι τέτοιο τότε πρέπει να μπούνε παραπάνω συρμοί στην - κορεσμένη - γραμμή και ΟΛΟΙ να τερματίζουν στο Ελληνικό. Πέραν του ότι αυτό είναι αδύνατο τεχνικά, μεγαλώνεις την χρονοαπόσταση του υπολοίπου τμήματος κατά 25% για να εξυπηρετήσεις αναλογία επιβατικού κοινού 10% ή και λιγότερο (όσο πυκνοκατοικημένες και να είναι οι περιοχές που διέρχεται), κάτι το οποίο στερείται πάσας λογικής. Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι την παραδοξότητα της σύγκρισης του 8λεπτου στην αιχμή με το 7λεπτο εκτός αυτής. Δηλαδή είναι προτιμητέο να εφαρμόζεται η εναλλάξ δρομολόγηση σε τερματικό σταθμό Αγ. Δημήτριο και Ελληνικό καθ' όλη την ημέρα προκειμένου εκτός αιχμής να έχουμε 7' και 14'; Σε ώρα μη αιχμής στην οποία ο συρμός δεν έχει ούτε πιεστικό χρονοδιάγραμμα, ούτε και μεγάλο επιβατικό φορτίο στο υπόλοιπο τμήμα μπορεί να εκτελέσει δρομολόγιο στο σύνολο του μήκους της γραμμής - να μην το κάνει δηλαδή για να μην είναι μικρότερη η χρονοαπόσταση από την αιχμή; Αν σώνει και καλά υπάρχει ανάγκη (και χρονικό όφελος) να πάνε τα feeder λεωφορεία των σχετικά κοντινών περιοχών στον Αγ. Δημήτριο. Αλλά μήπως αυτό θα σημαίνει επιπλέον χρόνο διαδρομής;
Η άφιξη της γραμμής 2 στο Ελληνικό αναβάθμισε κατά πολύ την ποιότητα της επιβατικής μεταφοράς στα νότια προάστια. Μήπως είναι καιρός να μάθουμε να απολαμβάνουμε τα οφέλη που μας προσφέρονται από το να επιδιδόμαστε διαρκώς στο εθνικό σπορ της γκρίνιας - συχνά στηρίζοντας το σε ελλειπείς γνώσεις;
Απάντηση
(13-09-2013, 12:16 PM)garvanitis Έγραψε: Μάριε, οι χρονοαποστάσεις των 90-100 δευτερολέπτων είναι δυστυχώς ευσεβείς πόθοι. Δύσκολα με την υπάρχουσα υποδομή κατεβαίνει κάτω από τα 4' με ακραίο όριο τα 3 λεπτά. Οι χρονοαποστάσεις στα άκρα οριοθετούνται από τη διαθεσιμότητα των συρμών και το φόρτο του δικτύου. Με ποιον τρόπο θα ήταν δυνατόν να πάρει το Ελληνικό συχνότητα πενταλέπτου; Και με πόση ακρίβεια; Για να συμβεί κάτι τέτοιο τότε πρέπει να μπούνε παραπάνω συρμοί στην - κορεσμένη - γραμμή και ΟΛΟΙ να τερματίζουν στο Ελληνικό. Πέραν του ότι αυτό είναι αδύνατο τεχνικά, μεγαλώνεις την χρονοαπόσταση του υπολοίπου τμήματος κατά 25% για να εξυπηρετήσεις αναλογία επιβατικού κοινού 10% ή και λιγότερο (όσο πυκνοκατοικημένες και να είναι οι περιοχές που διέρχεται), κάτι το οποίο στερείται πάσας λογικής. Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι την παραδοξότητα της σύγκρισης του 8λεπτου στην αιχμή με το 7λεπτο εκτός αυτής. Δηλαδή είναι προτιμητέο να εφαρμόζεται η εναλλάξ δρομολόγηση σε τερματικό σταθμό Αγ. Δημήτριο και Ελληνικό καθ' όλη την ημέρα προκειμένου εκτός αιχμής να έχουμε 7' και 14'; Σε ώρα μη αιχμής στην οποία ο συρμός δεν έχει ούτε πιεστικό χρονοδιάγραμμα, ούτε και μεγάλο επιβατικό φορτίο στο υπόλοιπο τμήμα μπορεί να εκτελέσει δρομολόγιο στο σύνολο του μήκους της γραμμής - να μην το κάνει δηλαδή για να μην είναι μικρότερη η χρονοαπόσταση από την αιχμή; Αν σώνει και καλά υπάρχει ανάγκη (και χρονικό όφελος) να πάνε τα feeder λεωφορεία των σχετικά κοντινών περιοχών στον Αγ. Δημήτριο. Αλλά μήπως αυτό θα σημαίνει επιπλέον χρόνο διαδρομής;
Η άφιξη της γραμμής 2 στο Ελληνικό αναβάθμισε κατά πολύ την ποιότητα της επιβατικής μεταφοράς στα νότια προάστια. Μήπως είναι καιρός να μάθουμε να απολαμβάνουμε τα οφέλη που μας προσφέρονται από το να επιδιδόμαστε διαρκώς στο εθνικό σπορ της γκρίνιας - συχνά στηρίζοντας το σε ελλειπείς γνώσεις;
Μια ερώτηση: το υφιστάμενο πρόγραμμα με τον τερματισμό των συρμών εναλλάξ σε Ελληνικό και Αγ. Δημήτριο είναι μόνιμο ή προσωρινό μέχρι να ολοκληρωθεί η εκπάιδευση των νέων ηλεκτροδηγών;
Απάντηση
Με την πληροφόρηση που μόλις πήρα "είναι πιθανό"... Όοοταν ολοκληρωθεί η εκπαίδευση των νέων ηλεκτροδηγών (με όχι αισιόδοξη προοπτική για σύντομο χρόνο) τότε ΠΙΘΑΝΩΣ να τερματίζουν όλοι οι συρμοί στο Ελληνικό...
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 179 182.491 29-01-2024, 11:11 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panagiotisg
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 76 78.122 13-05-2022, 02:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 15 26.665 31-01-2022, 02:09 PM
Τελευταία Δημοσίευση: panos1b

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)