Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 3.61 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3
Δυστυχώς έχεις δίκιο σε όλα...

Το μετρό έχει και επιπρόσθετη καθυστέρηση γιατί πέφτει πάνω στην ώρα του desiro προς αεροδρόμιο με την καθυστέρηση που έχει ήδη από την στοά.

Έτσι προφανώς, λόγω ταχύτητας αλλά και επειδή και στον προαστιακο είναι λίγο πιεσμένοι χρόνοι, αφήνουν να περάσει πρώτα το desiro και στην συνέχεια το rotem με την ανάλογη καθυστέρηση και αναμονή στην ανηφόρα στην έξοδο της Πλακεντίας.

Αυτό διορθωνόταν στο αεροδρόμιο γιατί στην χειρότερη ένα 8-10 λεπτά το καθόταν μέχρι την επόμενη αναχώρηση του. Τώρα με τον λιγοστό χρόνο που έχει δεν προλάβαινει να ανακάμψει οπότε χάνεται όλο το παιχνίδι εκεί.

Τέλος πάντων είναι η πρώτη μέρα λειτουργίας όλοι είτε ΣΤΑΣΥ είτε ΟΑΣΑ είτε ακόμα και ο ΟΣΕ θεωρώ ότι είναι σε φάση καταγραφής δεδομένων οπότε ίσως διορθωθούν πολλά. Το μόνο που αντεύχομαι είναι την λύση Πλακεντίας - Αεροδρόμιο.
Απάντηση
Σήμερα, πρώτη μέρα της εμπορικής λειτουργίας, πήρε πάνω από 40 λεπτά καθυστέρηση και χάθηκε ένα δρομολόγιο Αεροδρομίου.

Το δε δρομολόγιο των 2122 από Νίκαια (που ήταν να ξεκινήσει 2131) έφυγε με βλάβη κενό μέχρι τον Ελαιώνα που φτιάχτηκε και συνέχισε.

Είναι θέμα μήνα να πάνε τα Αεροδρόμια στο Αιγάλεω...
Απάντηση
Νομίζω ότι η γραμμή 3 έχει επιμυκηνθεί ήδη πέρα απο τις δυνατότητες της. Κατά την γνώμη μου θα πρέπει να ξεκινήσει ένας σχεδιασμός αναδιάταξης μαζί με την επιτακτική ανάγκη επιπλέον γραμμής. Η χάραξη Πειραιάς Δουκίσσης Πλακεντίας Αεροδρόμιο έιχε γίνει προ πολλών ετών και βασίζεται σε άλλα δεδομένα. Πλέον είναι μία γραμμή με μεγάλη επιβατική κίνηση στο ήδη λειτουργικό κομμάτι.

Επίσης καλό θα ήταν να εξεταστόυν και κάποιες βελτιώσεις στο υπάρχων δίκτυο, όπως η αύξηση χωρητικότητας στο Σύνταγμα και οι προσθήκη εξόδων και κυλιώμενων κλιμάκων σε σταθμόυς που παραδώθηκαν το 2000.
Απάντηση
Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι δεν έχει επιμηκυνθεί πάρα πολύ η γραμμή 3, αλλά το θέμα είναι η έλλειψη συρμών και προσωπικού. Το σωστό θα είναι το μετρό για το Αεροδρόμιο να ξεκινά από την Νίκαια και (όταν φτάσει Δημ. Θέατρο) από το Δημ. Θέατρο. Από την στιγμή που η γραμμή θα έχει μεγαλύτερο μήκος, σε σχέση με τις άλλες γραμμές, πρέπον είναι να αγοραστούν άμεσα τουλάχιστον 10 συρμοί, 4 εκ των οποίων να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το τμήμα προς το Αεροδρόμιο.

Αλλιώς, με μπαλώματα δεν φτιάχνεται η συγκοινωνία.

Σημείωση: Με τις τωρινές συνθήκες του ΗΣΑΠ, η γραμμή 3 φτάνει πιο γρήγορα στο Μοναστηράκι (με γνώμονα ότι θα ξεκινάει από Πειραιά, όταν με το καλό θα υπάρχει η επέκταση της) απ'ότι ο ηλεκτρικός, διότι ο δεύτερος χάνει απίστευτο χρόνο στο τμήμα Πειραιάς-Φαληρο.
Απάντηση
(10-07-2020, 06:52 PM)Larioupol Έγραψε: Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι δεν έχει επιμηκυνθεί πάρα πολύ η γραμμή 3, αλλά το θέμα είναι η έλλειψη συρμών και προσωπικού. Το σωστό θα είναι το μετρό για το Αεροδρόμιο να ξεκινά από την Νίκαια και (όταν φτάσει Δημ. Θέατρο) από το Δημ. Θέατρο. Από την στιγμή που η γραμμή θα έχει μεγαλύτερο μήκος, σε σχέση με τις άλλες γραμμές, πρέπον είναι να αγοραστούν άμεσα τουλάχιστον 10 συρμοί, 4 εκ των οποίων να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το τμήμα προς το Αεροδρόμιο.

Αλλιώς, με μπαλώματα δεν φτιάχνεται η συγκοινωνία.

Σημείωση: Με τις τωρινές συνθήκες του ΗΣΑΠ, η γραμμή 3 φτάνει πιο γρήγορα στο Μοναστηράκι (με γνώμονα ότι θα ξεκινάει από Πειραιά, όταν με το καλό θα υπάρχει η επέκταση της) απ'ότι ο ηλεκτρικός, διότι ο δεύτερος χάνει απίστευτο χρόνο στο τμήμα Πειραιάς-Φαληρο.
Το σωστό επίσης είναι να υπάρχουν συρμοί κάθε 2,5 λεπτά, το θέμα όμως είναι να συζητάμε και τι είναι εφαρμοστέο. Δεν διαφωνεί κανείς για την ανάγκη να εκκινούν από την Νίκαια, αλλά στην παρούσα φάση αυτό είναι ανεφάρμοστο.

Επίσης, από πού προκύπτει ότι το Πειραιάς-Μοναστηράκι της γραμμής 3 (όταν ανοίξει) θα είναι πιο σύντομο από την γραμμή 1; Μπορεί τότε να έχουν γίνει τα έργα στον ΗΣΑΠ, μπορεί να έχει γίνει εξπρες, μπορεί χιλιαδυο.. Πού πατάει αυτή η υπόθεση;! Έχουμε κάποιους συγκεκριμένους χρόνους να συγκρίνουμε;
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
Σχετικά με τους διρευματικούς  θα ήθελα να ρωτήσω, γιατί δεν γνωρίζω, αλλά καταλαβαίνω ότι πρόκειται για μια ακριβή και χρονοβόρα διαδικασία η παραγγελία νέων σε αυτή τη φάση: Κατά πόσο θα ήταν εφικτή η μετατροπή των συρμών 1ης γενιάς; Ψάχνοντας στο Wikipedia
βρήκα ότι τα πρώτα και τελευταία βαγόνια αυτών των συρμών είναι ουσιαστικά ''Driving Trailers'', δηλαδή δεν έχουν κινητήρες, κινητήριους άξονες ή ''ξύστρες'' αλλά μόνο καμπίνα οδηγού. Θα ήταν δυνατή η μετασκευή αυτών των βαγονιών ώστε να στεγάζουν παντογράφο και τον όλο τον υπόλοιπο σχετικό εξοπλισμό για κίνηση στο δίκτυο του ΟΣΕ;;;
Απάντηση
(12-07-2020, 02:41 AM)genesis_jnr Έγραψε: Σχετικά με τους διρευματικούς  θα ήθελα να ρωτήσω, γιατί δεν γνωρίζω, αλλά καταλαβαίνω ότι πρόκειται για μια ακριβή και χρονοβόρα διαδικασία η παραγγελία νέων σε αυτή τη φάση: Κατά πόσο θα ήταν εφικτή η μετατροπή των συρμών 1ης γενιάς; Ψάχνοντας στο Wikipedia
βρήκα ότι τα πρώτα και τελευταία βαγόνια αυτών των συρμών είναι ουσιαστικά ''Driving Trailers'', δηλαδή δεν έχουν κινητήρες, κινητήριους άξονες ή ''ξύστρες'' αλλά μόνο καμπίνα οδηγού. Θα ήταν δυνατή η μετασκευή αυτών των βαγονιών ώστε να στεγάζουν παντογράφο και τον όλο τον υπόλοιπο σχετικό εξοπλισμό για κίνηση στο δίκτυο του ΟΣΕ;;;

Δεν πιστεύω ότι ωφελεί σε κάτι μια τέτοια επένδυση. Οι διρρευματικοί συρμοί είναι επτά, κατασκευής 2001-2. Δεν έχουν φτάσει ούτε στο μισό της ωφέλιμης ζωής τους. Αν γίνει (κάποια στιγμή) σωστή συντήρησή τους, θα μπορούν να είναι έξω 5 συρμοί και οι δύο να είναι εφεδρία. Σε κάθε περίπτωση όμως, δεν έχει λογική να τραβάς τον αεροδρομιακό συρμό μέχρι Νίκαια ή στο μέλλον, μέχρι Δημοτικό Θέατρο. Ο Πειραιάς έχει τον προαστιακό που μπορεί (με βελτίωση δρομολογίων στο μέλλον) να βγάζει μισάωρη συχνότητα, επαρκέστατη για την απευθείας σύνδεση Λιμάνι - Αεροδρόμιο.

Για τις λοιπές μετακινήσεις, η άποψή μου είναι ότι τα αεροδρομιακά θα πρέπει να εκκινούν από Μοναστηράκι που έχει και μόρτα αναμονής. Οι επιβάτες από δυτικά (Νίκαια - Αιγάλεω) μπορούν να προωθούνται με τους λοιπούς συρμούς και να μετεπιβιβάζονται. Σε κανένα σύστημα μετρό του κόσμου, δεν καλύπτουν όλοι οι συρμοί, ολόκληρο το μήκος της γραμμής. Πάντα και παντού, υπάρχουν τοπικοί συρμοί. Ειδικά το αεροδρόμιο, μεταφέρει κυρίως κόσμο από κέντρο Αθήνας προς Μεσόγεια και Ελ.Βενιζέλο. Οι δε τουρίστες έχουν ως αφετηρία/προορισμό το Μοναστηράκι ή το Σύνταγμα. 

Άρα, οι παρόντες συρμοί φτάνουν και περισσεύουν.
Απάντηση
• Πολλές καθυστερήσεις στη γραμμή 3 την περασμένη εβδομάδα. Έτυχε οι συρμοί να σταματούν Σύνταγμα ή Ευαγγελισμό για 8-10 λεπτά... Τα τρένα ασφυκτικά γεμάτα.
• Ένα ασανσέρ στην Αγία Βαρβάρα πρόλαβε και χάλασε την Παρασκευή, την 4η μέρα λειτουργίας.
• Μερικά τρένα δεν είχαν ακόμα τις νέες κασέτες έως Νίκαια και έλεγε τις στάσεις ο οδηγός. Του αεροδρομίου, ενώ είχαν νέες κασέτες, δεν είχαν αλλάξει τους χάρτες μέσα (έως Αγία Μαρίνα)...
• Κακή επιλογή η χρήση κόκκινου χρώματος σε σταθμούς της Γραμμής 3. Η Νίκαια έχει και κίτρινο... Κιτσαριό για τη δική μου αισθητική. Μπορούσαν να βάλουν τιρκουάζ ή πετρόλ.
• Ο καλύτερος νέος σταθμός για όποιον θέλει βόλτα είναι ο Κορυδαλλός. Οι άλλοι δεν έχουν σχεδόν τίποτα τριγύρω.  Wink
Απάντηση
Από χθες Δευτέρα, 7/9/2020, έχουμε αλλαγή στη διεξαγωγή των δρομολογίων στη γραμμή... Πλέον όλοι οι συρμοί έχουν τερματικό τη Νίκαια, αλλά όταν η συχνότητα είναι μικρότερη από 10 λεπτά μόνο οι μισοί συρμοί δρομολογούνται από την αποβάθρα επιβίβασης της Νίκαιας. Οι άλλοι μισοί αναχωρούν κενοί επιβατών από την αποβάθρα αποβίβασης της Νίκαιας και ουσιαστικά εκκινούν από το σταθμό Κορυδαλλού. Έτσι τα σκέλη Δουκ. Πλακεντίας - Νίκαια και Κορυδαλλός - Δουκ. Πλακεντίας απολαμβάνουν 4-5 λεπτά συχνότητα στην αιχμή, με τον σταθμό στη Νίκαια να έχει αναχωρήσεις ανά 8-10 λεπτά τις ίδιες ώρες.

Τα δρομολόγια του Αεροδρομίου εξακολουθούν να δρομολογούνται από Νίκαια (ανά 30 λεπτά όπως πάντα), αλλά επίσης εξακολουθούν να "αναχωρούν από τον σταθμό Νίκαια με μικρή καθυστέρηση". Ίσως το να μετακομίσουν Αιγάλεω όπως έχουνε πει πολλοί εδώ μέσα είναι μονόδρομος για να εκτελούνται κανονικά τα δρομολόγια.
Απάντηση
(12-07-2020, 02:41 AM)genesis_jnr Έγραψε: Σχετικά με τους διρευματικούς  θα ήθελα να ρωτήσω, γιατί δεν γνωρίζω, αλλά καταλαβαίνω ότι πρόκειται για μια ακριβή και χρονοβόρα διαδικασία η παραγγελία νέων σε αυτή τη φάση: Κατά πόσο θα ήταν εφικτή η μετατροπή των συρμών 1ης γενιάς; Ψάχνοντας στο Wikipedia
βρήκα ότι τα πρώτα και τελευταία βαγόνια αυτών των συρμών είναι ουσιαστικά ''Driving Trailers'', δηλαδή δεν έχουν κινητήρες, κινητήριους άξονες ή ''ξύστρες'' αλλά μόνο καμπίνα οδηγού. Θα ήταν δυνατή η μετασκευή αυτών των βαγονιών ώστε να στεγάζουν παντογράφο και τον όλο τον υπόλοιπο σχετικό εξοπλισμό για κίνηση στο δίκτυο του ΟΣΕ;;;

Πωπωπωπω έχει πάρει φόρα το thread και έχω χάσει επισόδεια!

Ναι τα 1ης γενιάς όντως έχουν διάταξη όπως την περιγράφεις. ΑΛΛΑ: Είναι πακτωμένα μέχρι αηδίας. Μέχρι και δεξιά / αριστερά της ενδιάμεσης πόρτας υπάρχει Η/Μ εξοπλισμός. τα ιθυντήρια βαγόνια (πρώτο και τελευταίο) αν δεν απατώμαι έχουν στο πάτωμα τους τα κυκλώματα τροφοδοσίας και συστήματα των χμμ... εεεε auxiliary κυκλωμάτων (φώτα κομπρεσέρ αυτοματισμούς blah blah blah). Η μετατροπή που λες δεν είναι τόσο απλή. (Βέβαια και απλή να ήταν μην περιμένεις να γίνει, δες π.χ  το ξύλινο που δεν τσουλάει ποτέ, αλλά βγαίνω γκρινιάρικο off-topic). Αν δείς τα διρευματικά rotem έχουν μεγάλη διαφορά στα βαγόνια με τον παντογράφο σε σύγκριση με τα υπόλοιπα και δεν ξέρω αν έχουν και τεχνικές διαφορές πέρα του παντογράφου / ΜΣΤ (δεν ξέρω για τα 2ης παραλαβής όσα θα θελα)

Καλά για τα 8ης και 10ης απλά μια γερή επισκευή / ανακατασκευή θέλουν και οχι παπαρ..ούνες, αλλα ποιός είμαι εγώ να μιλήσω. Θεωρητικά τα 8ης είναι για σκράπ βάση του παλαίου χρονοδιαγράμματος του ΗΣΑΠ.  Λες και αμα δούν καινούργια τρένα στην γραμμή 1 θα τα σεβαστούν όλοι και δεν θα γίνουν όπως τα υπόλοιπα. Κάτσε πλήρωνε εσύ Σεκιούριτι βεβαια.

Επίσης πηγαίνοντας πίσω στο θέμα, θα ήθελα να δω πόσο διαφορά θα έχει χρονικά ο προαστιακός στα 120 αντί για 160 (i guess όσο και το μετρό θα κάνει περίπου) όπως και σε κατανάλωση ρεύματος.

Όσο για τους σταθμούλιδες, εμένα μου αρέσει το κιτρινάκι και το κοκκινάκι! Τσαχπινιές! Γενικά στο χρονοδιάγραμμα η Νίκαια δεν θα ήταν τερματικός για πολύ καιρό και για αυτό δεν είχε προβλεφθεί και δεύτερο ψαλίδι. Δυστυχώς όμως... με τις καθυστερήσεις θα τσούξει. Εϊναι πρόβλημα που η Αγ. Μαρίνα φορτώνει το δίκτυο και με Χαιδάρι - Ασπρόπυργο - Ελευσίνα οπότε αναγκαστικά θέλει μεγάλη κυκλοφορία που αν έκοβες τρένα στο Αιγάλεω δεν θα είχε.  Πάντως πως δηλώνω υπέρ των Ενισχυτικών δρομολογίων (Άμυνα - Αιγάλεω π.χ) και στεναχωριέμαι που έχουν κοπέι, ειδικά το Ειρήνη - Ταύρος της linie 1.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 Cmaniac 164 153.042 11-09-2020, 03:46 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Sotirisdim4
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 45 42.913 07-07-2020, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (μελλοντική) nikos1991 13 17.480 23-10-2014, 03:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: TMantzas

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)