Αξιολόγηση Θέματος:
  • 18 Ψήφοι - 3.61 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3
Αυτό μπορεί να γινότανε γιατί κάνανε δοκιμαστικά δρομολόγια στο νέο κομμάτι και χρειάζονταν μειωμένη κίνηση συρμών στην Αγ. Μαρίνα...
Απάντηση
(05-07-2020, 12:44 AM)MitsosDaBest Έγραψε: Βασικά εδώ και 10 μέρες που επέστρεψα Αθήνα (μετά την καραντίνα), βλέπω ότι 1 στα 2 τρένα της γραμμής 3 τερματίζει Αιγάλεω. Απορούσα γιατί.

Πράγματι, από 23/06/2020 τα δρομολόγια εκτελούνται υπηρεσιακά ήδη από/προς Νίκαια.  Επίσης, κάτι άλλο που κανένας βλάκας από τον ΟΑΣΑ/ΣΤΑΣΥ δεν έχει τονίσει, είναι ότι ΑΛΛΑΞΕ η ωρα διέλευσης των αεροδρομίων. Επί 15 χρόνια ήταν κάθε :05 και :35 από Σύνταγμα. Τώρα είναι, σύμφωνα με τον καινούργιο πίνακα, κάθε : 17 και  :47. Πήγαν τις αναχωρήσεις 12 λεπτά πίσω ώστε να καλυφθεί η αντιδρόμηση στη Νίκαια.

Με δεδομένο ότι τα κατερχόμενα από Αεροδρόμιο, έχουν μείνει στο ίδιο χρονοκάναλο (κάθε :02 / :32) θα έχουμε αφετηρία τη Νίκαια.  Τα δρομολόγια θα είναι :
ΑΕΡ     :02 / 32
ΠΛΑΚ   :22 / 52
ΣΥΝΤ   :40 / 10
ΑΓΜΑΡ :50 / 20
ΝΙΚΑΙΑ :56 / 26

ΝΙΚΑΙΑ :01 / 31
ΑΓΜΑΡ :07/ 37
ΣΥΝΤ   :17 /47
ΠΛΑΚ   :35/ 05
ΑΕΡ     :55/ 25

Προβλέπω καθυστερήσεις μεγάλες, καθώς το κομμάτι Συνταγμα - Πλακεντίας δεν βγαίνει σε 18' . Θέλει 22-23 μαζί με την αλλαγή οδηγών και ελξης. Τόσα χρόνια, τα τρένα από Σύνταγμα έφταναν Παλλήνη Παιανια Κορωπί και Αεροδρόμιο με 7-8' καθυστέρηση, αλλά είχαν χρόνο ανάκτησης. Τώρα, με χρόνο 5' στη Νικαια και 7' στο Αεροδρόμιο, προβλέπω μπάχαλο και απώλεια δρομολογίων
Απάντηση
(05-07-2020, 01:04 AM)genesis_jnr Έγραψε: Αυτό μπορεί να γινότανε γιατί κάνανε δοκιμαστικά δρομολόγια στο νέο κομμάτι και χρειάζονταν μειωμένη κίνηση συρμών στην Αγ. Μαρίνα...

Από αυτά που έμαθα, η κυκλοφορία στο τμήμα Κορυδαλλού - Nίκαιας (κάπου 700 μέτρα περίπου), θα γίνεται από τη μία τροχιά (μονογράμμιση), γιατί ενώ στη Νίκαια δεν προβλέφθηκε επίσταθμος (αφού τερματικός θα ήταν το ΔΘ), ενώ το τελευταίο ψαλίδι είναι μετά τον σταθμό του Κορυδαλλού (προς Νίκαια). Οπότε, φαντάζομαι ότι τα τραίνα θα εισέρχονται στη γραμμή ανόδου, ως τη Νίκαια, όπου και θα τερματίζουν (σε ορισμένες περιπτώσεις έχω δει να γίνεται πολύ περιστασιακά αυτό και στη Δ.Πλακεντίας).

Μάλλον στη δοκιμαστική λειτουργία, όπου οι συρμοί κινούνταν άδειοι στο τμήμα Αγία Μαρίνα - Νίκαια, παρουσιάστηκαν κάποιες καθυστερήσεις λόγω αναμονής των διασταυρώσεων των συρμών στο σημείο που θα γίνει η μονογράμμιση. Οπότε, πιθανώς η απόφαση για το εναλλάξ τέρμα, να είναι αποτέλεσμα ανάγκης και όχι επιλογής. Σίγουρα πάντως, θα δοκιμαστούν τα όρια και οι αντοχές της Γ3, λόγω Αεροδρομίου και χρονοαποστάσεων. Όταν έρθουν οι νέοι διαρευματικοί θα λυθεί το θέμα, αν και σταδιακά οι ελλείψεις δεν είναι μόνο υλικοτεχνικά, αλλά και ανθρώπινου δυναμικού.
Απάντηση
(05-07-2020, 05:05 PM)Citaro Έγραψε: Πράγματι, από 23/06/2020 τα δρομολόγια εκτελούνται υπηρεσιακά ήδη από/προς Νίκαια.  Επίσης, κάτι άλλο που κανένας βλάκας από τον ΟΑΣΑ/ΣΤΑΣΥ δεν έχει τονίσει, είναι ότι ΑΛΛΑΞΕ η ωρα διέλευσης των αεροδρομίων. Επί 15 χρόνια ήταν κάθε :05 και :35 από Σύνταγμα. Τώρα είναι, σύμφωνα με τον καινούργιο πίνακα, κάθε : 17 και  :47. Πήγαν τις αναχωρήσεις 12 λεπτά πίσω ώστε να καλυφθεί η αντιδρόμηση στη Νίκαια.

Με δεδομένο ότι τα κατερχόμενα από Αεροδρόμιο, έχουν μείνει στο ίδιο χρονοκάναλο (κάθε :02 / :32) θα έχουμε αφετηρία τη Νίκαια.  Τα δρομολόγια θα είναι :
ΑΕΡ     :02 / 32
ΠΛΑΚ   :22 / 52
ΣΥΝΤ   :40 / 10
ΑΓΜΑΡ :50 / 20
ΝΙΚΑΙΑ :56 / 26

ΝΙΚΑΙΑ :01 / 31
ΑΓΜΑΡ :07/ 37
ΣΥΝΤ   :17 /47
ΠΛΑΚ   :35/ 05
ΑΕΡ     :55/ 25

Προβλέπω καθυστερήσεις μεγάλες, καθώς το κομμάτι Συνταγμα - Πλακεντίας δεν βγαίνει σε 18' . Θέλει 22-23 μαζί με την αλλαγή οδηγών και ελξης. Τόσα χρόνια, τα τρένα από Σύνταγμα έφταναν Παλλήνη Παιανια Κορωπί και Αεροδρόμιο με 7-8' καθυστέρηση, αλλά είχαν χρόνο ανάκτησης. Τώρα, με χρόνο 5' στη Νικαια και 7' στο Αεροδρόμιο, προβλέπω μπάχαλο και απώλεια δρομολογίων

Αυτό θα γίνει για να κρατήσουν με νύχια και με δόντια το 55' που διαφημίζουν για το Νίκαια - Αεροδρόμιο. Χρόνος όμως, ο οποίος απαιτείται τώρα για την διαδρομή Αγία Μαρίνα - Αεροδρόμιο και όχι για την Νίκαια, λες και θα τους πει κανείς τίποτα αν πουν ότι θέλει 1.05 πχ για την διαδρομή.

Θα μου πεις βέβαια για να γίνει αυτό χρειάζονται και περισσότεροι συρμοί.

Τέλος πάντων εύχομαι να πάνε όλα καλά και να μην τους ξανά έρθει η ιδέα του τοπικού συρμού Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρόμιο.
Απάντηση
Πέρασα νωρίτερα από τους 3 νέους σταθμούς και θα αναφέρω κάποια πράγματα που είδα σε μορφή bullet:

  • Και οι 3 έχουν παρόμοια βασική αρχιτεκτονική διάταξη.
  • Από τους 3 μου άρεσε λίγο περισσότερο ο σταθμός της Αγ.Βαρβάρας.
  • Από άποψη κόσμου, την ώρα που κυκλοφόρησα, πιο πολύ είχε ο Κορυδαλλός, καθώς ο συνδυασμός της αγοράς και των καφετεριών του προσέλκυσε πολύ κόσμο στην πλατεία (που ακόμη διαμορφώνεται με προσθήκη φυτών και μεταλλικών στοιχείων), αλλά και στις αποβάθρες. Αντίθετα, στους άλλους δύο η κίνηση ήταν πιο υποτονική. Ειδικά στη Νίκαια, το σημείο μου φάνηκε κέντρο-απόκεντρο.
  • Στους σταθμούς Νίκαια και Αγ.Βαρβάρα, εκτός από τις 2 βασικές εξόδους, υπάρχει και μια 3η μικρότερη - κάπως όπως στην Πανόρμου στην έξοδο έμπροσθεν του everest ή στο Σύνταγμα στη Μ.Βρετανία. Στη Νίκαια είναι με απλή κλίμακα, στην Αγ.Βαρβάρα - κυλιόμενη (μόνο άνοδος).
  • Σε έναν από τους συρμούς της 1ης Γενιάς (μάλλον είναι και άλλοι) δεν έχουν αλλάξει τους χάρτες, αλλά και ηχητικά δεν είχαν προστεθεί οι 3 νέοι σταθμοί και οι αναγγελίες γίνονταν από τον οδηγό. Σε συρμό 2ης και 3ης Γενιάς που επιβιβάστηκα, είχαν γίνει οι τροποποιήσεις ηχητικά και σε χάρτες. Στο Σύνταγμα, τέλος, δεν είχε γίνει η ηχητική τροποποίηση στην αναγγελία ανταπόκρισης με την Γ3 (είχε μείνει το "Αγ.Μαρίνα-Δουκ.Πλακεντίας-Αεροδρόμιο), τουλάχιστον στο συρμό που επιβιβάστηκα.
  • Επίσης, στους σταθμούς Σύνταγμα, Πανεπιστήμιο και Αμπελόκηποι, που διήλθα, δεν είχαν αλλαχθεί οι χάρτες επί των αποβαθρών.
  • Στους 3 νέους σταθμούς, οι χάρτες περιλαμβάναν και τη Γραμμή Τραμ προς Πειραιά. Οι στάσεις ήταν αριθμημένες από 1 ως 13 για να υποδηλωθεί η κυκλική λειτουργία.
Τέλος, πιστεύω πως αργά ή γρήγορα θα κόψουν τα αεροδρομιακά στο Αιγάλεω. Ήδη οι αρρυθμίες που παρατηρούνται στα δρομολόγια στο Μετρό, μετά από 10ετή κρίση, θα χειροτερέψουν με τη μονογράμμιση στο τμήμα Κορυδαλλός - Νίκαια. Με τα αεροδρομιακά να είναι χρονικά (και σε οχήματα) στο όριό τους, θα υπάρξουν, δρομολόγια που θα χαθούν. 
Ήδη περί τη 1 που ήμουν στους Αμπελλοκήπους, αφού πέρασα από τους νέους σταθμούς, στα μεγάφωνα ανακοίνωναν "μικρή καθυστέρηση στα δρομολόγια του αεροδρομίου". Ακόμα κι όταν έρθουν οι νέοι διαρευματικοί, η αντιδρόμηση μάλλον θα οδηγήσει τα αεροδρομιακά να ξεκινούν από Αιγάλεω.
Απάντηση
(07-07-2020, 02:42 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Ακόμα κι όταν έρθουν οι νέοι διαρευματικοί

Νέοι διρευματικοί; Πότε, που, πως, με τι λεφτά;
Απάντηση
(07-07-2020, 04:03 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Νέοι διρευματικοί; Πότε, που, πως, με τι λεφτά;

Όποτε. Θεωρητικά είχε ειπωθεί όταν ανοίξει όλη η επέκταση του Πειραιά, γιατί δεν θα επαρκούν οι σημερινοί. Δεν είπα ότι έρχονται αύριο-μεθαύριο. Εν ολίγοις, ακόμη κι αν είχε προχωρήσει κάτι τέτοιο, η μονογράμμηση πάλι πρόβλημα θα δημιουργούσε (μέχρι να άνοιγε ο Πειραιάς, πάλι ίσως θα έπρεπε να πάνε στη λύση Αιγάλεω).
Απάντηση
(07-07-2020, 02:42 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Τέλος, πιστεύω πως αργά ή γρήγορα θα κόψουν τα αεροδρομιακά στο Αιγάλεω. Ήδη οι αρρυθμίες που παρατηρούνται στα δρομολόγια στο Μετρό, μετά από 10ετή κρίση, θα χειροτερέψουν με τη μονογράμμιση στο τμήμα Κορυδαλλός - Νίκαια. Με τα αεροδρομιακά να είναι χρονικά (και σε οχήματα) στο όριό τους, θα υπάρξουν, δρομολόγια που θα χαθούν. 
Ήδη περί τη 1 που ήμουν στους Αμπελλοκήπους, αφού πέρασα από τους νέους σταθμούς, στα μεγάφωνα ανακοίνωναν "μικρή καθυστέρηση στα δρομολόγια του αεροδρομίου". Ακόμα κι όταν έρθουν οι νέοι διαρευματικοί, η αντιδρόμηση μάλλον θα οδηγήσει τα αεροδρομιακά να ξεκινούν από Αιγάλεω.
 
Eπιβεβαιώνω κι εγώ , που το έγραψα άλλωστε πριν λίγες μέρες : Ώρα 15:00 στη Νίκαια και ενώ ήταν να αναχωρήσει αεροδρομιακό, έδειχνε άφιξη σε ... 10' , άρα οι καθυστερήσεις πάνε σύννεφο. Θεωρώ κι εγώ λογική τη λύση του "κοψίματος" των αεροδρομιακών στο Αιγάλεω, όπου υπάρχει σύρτης. Επειδή όμως ο εν λόγω σύρτης χρησιμοποιείται και για τους άλλους συρμούς που αναστρέφουν Αιγάλεω, θα πρέπει να ξανατροποποιηθούν τα δρομολόγια,  κατά τρόπον ώστε να μένει στο Αιγάλεω χρόνος αναστροφής γύρω στα 5' και να επανέλθει η εξισορρόπηση των χρόνων στο σταθμό Αεροδρομίου.
Απάντηση
Δεν έχει ανακοινωθεί αγορά διρρευματικων συρμων.

Οι 7 υποτίθεται έχουν αγοραστεί για την διαδρομή όλη μέχρι και Πειραιά για να επαρκούν.

Τώρα αν δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για συντήρηση, ηλεκτροδηγοι επαρκείς και εκπαιδευμένοι στο δίκτυο ΟΣΕ κλπ είναι μια άλλη ιστορία.

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι είτε να κοπεί πχ Μοναστηράκι που έχει κοινή αποβάθρα ή δεν ξέρω που και να περιμένει ο άλλος συρμός για να συνεχίσει ο κόσμος είτε να αυξήσουν τον χρόνο διαδρομής με χρήση περισσότερων συρμων (εφόσον υποτίθεται ότι επαρκούν αφού αγοράστηκαν για αυτή την διαδρομή) είτε να κοπούν κάποιοι σταθμοί εντός στοάς και να περνάει ο συρμός χωρίς στάση.

Αλήθεια ο συρμός στην Νίκαια δεν μπαίνει τελικά στην γραμμή που αναχωρεί κιόλας;
Απάντηση
(07-07-2020, 05:42 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Δεν έχει ανακοινωθεί αγορά διρρευματικων συρμων.

Οι 7 υποτίθεται έχουν αγοραστεί για την διαδρομή όλη μέχρι και Πειραιά για να επαρκούν.

Τώρα αν δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για συντήρηση, ηλεκτροδηγοι επαρκείς και εκπαιδευμένοι στο δίκτυο ΟΣΕ κλπ είναι μια άλλη ιστορία.

Αλήθεια ο συρμός στην Νίκαια δεν μπαίνει τελικά στην γραμμή που αναχωρεί κιόλας;

Σχετικά με τους διαρευματικούς συρμούς, σωστά επισημαίνεις πως δεν υπάρχει παραγγελία ή στον ορίζοντα δημοπράτηση. Πριν 1 χρόνο, ωστόσο, είχαν κυκλοφορήσει δημοσιεύματα (πάντα φυσικά κρίνονται για την εγκυρότητά τους) για αγορά νέων διαρευματικών. Στο παρακάτω link δεν αναφέρεται πως δεν επαρκούν τα ανταλλακτικά ή οι πιστοποιήσεις, αλλά καθαρά πως πρέπει να προστεθούν 6-7 νέοι διαρευματικοί https://ypodomes.com/metro-anaziteitai-c...ra-syrmon/. Τέλος πάντων, κουβέντα να γίνεται... Εν προκειμένω, η μονογράμμιση δημιουργεί το ζήτημα.

Σχετικά με τη Νίκαια, εισέρχεται στη γραμμή ανόδου (προς Αθήνα), λίγο μετά τον Κορυδαλλό (δεν υπάρχει άλλο ψαλίδι από ό,τι είδα) και αποβιβάζει/επιβιβάζει από την ίδια πλατφόρμα. Από ό,τι παρατήρησα, η καθυστέρηση δεν είναι μόνο στην αναμονή της διασταύρωσης με τον εξ αντιθέτως κινούμενο συρμό, αλλά ότι πρέπει να υπάρχει και η κατάλληλη χρονοαπόσταση με το Αιγάλεω, όπου γίνονται οι ελιγμοί των εκεί αφικνούμενων και αναχωρούντων συρμών (με τη μονογράμμιση δεν μπορείς να έχεις απόλυτο συγχρονισμό). Έτσι, αναμονές υπάρχουν και σε Κορυδαλλό & Αγ.Βαρβάρα για τα τραίνα προς κέντρο.

Τώρα, Μετρό και Αεροδρόμιο είναι γενικά μια ιδιαίτερη ιστορία. Τουλάχιστον μέχρι το 1997 (https://www.tovima.gr/2008/11/24/archive...sta-spata/) ο σχεδιασμός δεν προέβλεπε την σύνδεση του Ελ.Βενιζέλος με το Μετρό ούτε καν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά για πολύ αργότερα και αν!

Το γιατί άλλαξε αυτός ο σχεδιασμός, είναι μια άλλη ιστορία. Και αν κάνουμε υποθέσεις τι *θα* συνέβαινε, αν παρέμενε ο ίδιος ο σχεδιασμός, μπορούμε να σκεφτούμε πολλά: πχ να άνοιγε η επέκταση μετά την Εθνική Άμυνα πιο μετά, αλλά με χρόνο για να καμφθεί η αντίσταση στην Αγ.Παρασκευή και να γίνονταν ο σταθμός στην πλατεία και από εκεί να κατέληγε στον Σταυρό ή και παραπέρα αργότερα (αντί για τη σημερινή του θέση ή για το Χαλάνδρι, που δεν είναι Χαλάνδρι). Εξ ου και λόγω πίεσης χρόνου για τους ΟΑ άνοιξαν αργότερα και το Νομισματοκοπείο με το Χολαργό.

Ή μπορεί να αναγκάζονταν να πιεστούν και να λειτουργήσουν τον Προαστιακό πολύ καλύτερα, αφού θα έμενε μόνος να εξυπηρετεί το Αεροδρόμιο, όπως και είχε σχεδιαστεί και τα λεφτά που δόθηκαν για διαρευματικούς και εργασίες στους κοινούς σταθμούς και τα τέλη χρήσης στο Ελ.Βενιζέλος να πήγαιναν νωρίτερα για άλλες επεκτάσεις. Ή μπορεί και να είναι καλύτερα η αλλαγή της σχεδίασης και όπως έχουμε καταλήξει σήμερα. Μπορεί η κατάσταση να ήταν χειρότερη, αν κρίνουμε από κάποια σημερινά δεδομένα.

Πάντως, από γνωστούς μου που είναι εξ αντικειμένου εργασίας και σπουδών ειδικότεροι από εμένα (με συμμετοχή κάποιου εξ αυτών σε σχεδιασμό των ΜΣΤ της Αθήνας), μου έλεγαν πως μελλοντικά η κοινή χρήση της γραμμής του Αεροδρομίου από Desiro και Rotem θα δημιουργήσει πρόβλημα στη χωρητικότητά της (επειδή Desiro - Vmax = 160χλμ & Rotem Vmax = 100χλμ).

Αν αργότερα προστεθούν και express δρομολόγια Προαστιακού από τον Πειραιά ως Αεροδρόμιο, και γενικά με τη μεικτή χρήση της γραμμής ΣΚΑ-Αεροδρόμιο, πιθανώς θα πρέπει να κοπεί μια υπηρεσία και δεν θεωρώ απίθανο να είναι το Μετρό. Στην τελική, από τον Πειραιά με το Μετρό θα είναι τουλάχιστον ένα ταξίδι 70'-75' (αφού από Νίκαια είναι 55'), δεν ξέρω πόσο θα είναι θελκτική ως επιλογή με έναν express Προαστιακό που θα το κάνει πάνω κάτω 30' λιγότερο. Εδώ καλά-καλά για πολλές από τις συνδέσεις Πειραιά - Αθήνας ο ΗΣΑΠ πάλι θα είναι η ταχύτερη επιλογή και όχι ο κύκλος μέσω Αιγάλεω.

Σύναψη:[b]Citaro[/b]
Eπιβεβαιώνω κι εγώ , που το έγραψα άλλωστε πριν λίγες μέρες

Είχες δίκιο. Ένας λόγος που το κοίταξα λίγο παραπάνω, ήταν επειδή ήσουν σίγουρος και ήθελα να το δω σχετικά...
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 Cmaniac 164 153.040 11-09-2020, 03:46 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Sotirisdim4
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 45 42.913 07-07-2020, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (μελλοντική) nikos1991 13 17.480 23-10-2014, 03:41 PM
Τελευταία Δημοσίευση: TMantzas

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)