Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Skai.gr] Οδηγοί λεωφορείων στα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ
#1
Λιάνα Θάνου

Από τα λεωφορεία των αστικών συγκοινωνιών στο τιμόνι ασθενοφόρου θα βρεθούν περίπου 80 οδηγοί της ΕΘΕΛ και του ΗΛΠΑΠ μέχρι το τέλος του Σεπτέμβρη, σύμφωνα με την κοινή υπουργική απόφαση για τη μετάταξή τους.

Οι διασώστες του ΕΚΑΒ υποστηρίζουν ότι οι οδηγοί πρέπει να έχουν κατάλληλη κατάρτιση, προτού μπουν στο ασθενοφόρο μαζί τους.

Ο πρόεδρος των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ, Θοδωρής Κωνσταντίνου δήλωσε στον ΣΚΑΪ ότι οι διασώστες αντιδρούν στη συνεργασία με τους οδηγούς καθώς το πλήρωμα αποτελείται από δύο διασώστες, οι οποίοι έχουν τις ίδιες γνώσεις σε θέματα πρώτης βοήθειας. «Εάν έρθουν άνθρωποι, που δεν είναι γνώστες, θα έχουμε πρόβλημα στις παρεχόμενες υπηρεσίες του ΕΚΑΒ» συμπλήρωσε.

Η κατάρτιση για τους επαγγελματίες διασώστες διαρκεί δύο χρόνια και η πρακτική έξι μήνες. Ο Γιώργος Λέτσιος είναι διασώστης σε πλήρωμα ασθενοφόρου και εκπαιδευτής στη Σχολή. Στο ερώτημα αν μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του επαγγέλματος οδηγός χωρίς κατάρτιση είναι κατηγορηματικός. «Ήδη το ελληνικό Δημόσιο, ο πολίτης, έχει πληρώσει κάποιους από εμάς και έχουμε «υπερεξειδικευτεί» και τώρα το ίδιο το Κράτος εκμηδενίζει αυτή τη γνώση. Το ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε δύσκολη οικονομική κατάσταση δε σημαίνει ότι πρέπει να έχει χαμηλότερης ποιότητας υπηρεσίες υγείας» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Λέτσιος.

Το ΕΚΑΒ διαθέτει δική του σχολή, η οποία είναι αναγνωρισμένη ως ΙΕΚ. Κυρίαρχη βάση όλων σχεδόν των μαθημάτων είναι η Επείγουσα Προνοσοκομειακή Ιατρική. Οι μετατάξεις αυτές δρομολογήθηκαν σε μία εποχή που οι πιστοποιημένοι απόφοιτοι της ειδικευμένης σχολής του Κέντρου Άμεσης Βοήθειας, ξεπερνούν τους 1200 σε όλη τη χώρα και παραμένουν αδιόριστοι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Διοίκηση του ΕΚΑΒ προτίθεται να εκπαιδεύσει τους οδηγούς για δύο εξάμηνα. Με παρακολούθηση μαθημάτων για ένα χρόνο οι οδηγοί είναι πλέον έτοιμοι να μπουν στο ασθενοφόρο, όπως διευκρίνισε ο πρόεδρος των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ. Εντύπωση όμως προκαλεί το γεγονός ότι δεν είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση και έγκειται στη θέληση του συμβασιούχου οδηγού εάν θα παρακολουθήσει μαθήματα, δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο κ. Κωνσταντίνου. Πρόσθεσε ότι αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο υπάλληλος θα εργάζεται πρωινή βάρδια και το απόγευμα θα παρακολουθεί μαθήματα.

Ο νομικός σύμβουλος των Αποφοίτων Διασωστών του ΕΚΑΒ, Δημήτρης Βερβεσός, επεσήμανε ότι το Ελληνικό Κράτος οφείλει να μην εμπιστεύεται την υγεία των πολιτών σε τεχνικούς λεωφορείων αλλά σε εξειδικευμένους διασώστες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο εύλογο ερώτημα πώς θα απορροφηθούν οι συμβασιούχοι οδηγοί, η απάντηση είναι ότι υπάρχουν περίπου 40 ασθενοφόρα παρκαρισμένα στα γκαράζ του ΕΚΑΒ στην Αθήνα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
Απάντηση
#2
Μάλιστα...rifle

Από την μία πάνε τους οδηγούς κάπου που δεν θα μπορούν να προσφέρουν γιατί δεν έχουν τις γνώσεις, από την άλλη τους διώχνουν από ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ --> αραιότερα δρομολόγια, καθώς αποκλείεται να προσλάβουν κόσμο.

Μας βλέπω να μένουμε τον Χειμώνα με τα δρομολόγια Ιουλίου.Angry
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)