Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΚΤΕΛ Ν. Λακωνίας
#41
(20-10-2019, 10:52 PM)Giannis Έγραψε: Α ναι; Δεν είχα ιδέα γι' αυτό. Έβλεπα την μούρη με το σήμα της Setra και υπέθεσα ότι είναι S215HD. Πάντως δεν έγραφε κάτι σχετικό με πλαίσιο ΜΑΝ στο πλάι.

Και μιας και φαίνεται να έχεις σχέση με την Καλαμάτα, το δρομολόγιο Καλαμάτα - Σπάρτη εκτελείται ακόμα μια φορά την εβδομάδα;

Για το πλαίσιο δεν είμαι ούτε εγώ σίγουρος.Αλλά σίγουρα το αμάξωμα ήταν Ρουμπά-Σπηλιοτόπουλου. Το Καλάματα-Σπάρτη εκτελείτε Παρασκευή και Κυριακή (όπως ακριβώς και το Καλαμάτα-Άργος-Ναύπλιο).Μέχρι πρόσφατα είχαν και άλλα δρομολόγια κάθε Τρίτη και Πέμπτη αλλά χειμώνα δεν εκτελούνται (περίεργο γιατί η Καλαμάτα έχει πολλούς φοιτητές από Σπάρτη).Τα δρομολόγια της Παρασκευής και της Κυριακής περνούσαν από Ταύγετο αλλά μόλις χάλασε ο δρόμος τον περασμένο χειμώνα από τότε και μετά περνάνε από τον καινούριο δρόμο.
Απάντηση
#42
Volvo B12 ήταν το 6, σαφώς με αμάξωμα Ρουμπά-Σπηλιωτοπουλου.

Για το ΚΡΧ-1633 έχω την εντύπωση ότι δεν είναι πλέον στο ΚΤΕΛ και ΗΤΑΝ το 3 (το ΑΧΙ-1700). Έχω ζητήσει επιβεβαίωση...
Απάντηση
#43
(20-10-2019, 11:10 PM)eliasfp Έγραψε: Το Καλάματα-Σπάρτη εκτελείτε Παρασκευή και Κυριακή (όπως ακριβώς και το Καλαμάτα-Άργος-Ναύπλιο).Μέχρι πρόσφατα είχαν και άλλα δρομολόγια κάθε Τρίτη και Πέμπτη αλλά χειμώνα δεν εκτελούνται (περίεργο γιατί η Καλαμάτα έχει πολλούς φοιτητές από Σπάρτη).Τα δρομολόγια της Παρασκευής και της Κυριακής περνούσαν από Ταύγετο αλλά μόλις χάλασε ο δρόμος τον περασμένο χειμώνα από τότε και μετά περνάνε από τον καινούριο δρόμο.

Ναι πραγματικά η διαδρομή Καλαμάτα-Σπάρτη όσο την θυμάμαι δεν είχε καλή εξυπηρέτηση. Όταν έμενα στην Σπάρτη, το 2016-17, υπήρχαν 2 δρομολόγια τις καθημερινές για Καλαμάτα με αναχώρηση 9 το πρωί και 2:30 το μεσημέρι από Σπάρτη, και παρόμοιες ώρες αναχώρησης από Καλαμάτα. Το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Λακωνίας (συνήθως κάποιο μικρό όπως το #82 ή το #84) έφτανε ως το χωριό Αρτεμησία και εκεί γινόταν μετεπιβίβαση με λεωφορείο του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας. Μετά το κάθε λεωφορείο γύριζε στην έδρα του. Τα ΣΚ γινόταν μόνο το δρομολόγιο των 14:30. Απ' ότι βλέπω τώρα γίνονται ακόμα λιγότερα δρομολόγια.

Κρίμα πάντως γιατί θυμάμαι να το συζητώ με ορισμένους ντόπιους και όλοι παραπονούνταν ότι έπρεπε να πάνε με το αυτοκίνητο τους Καλαμάτα γιατί το ΚΤΕΛ είχε ελάχιστα δρομολόγια για Καλαμάτα ενώ υπάρχει γενικά κίνηση μεταξύ των δύο πόλεων, όπως λες κι εσύ. Πλέον έκλεισε και ο δρόμος από τον Ταΰγετο και έμειναν οι δύο πόλεις με ένα ζεύγος λεωφορεία την εβδομάδα... Θεωρώ πάντως πως αν τα βρίσκανε τα 2 ΚΤΕΛ και έβαζαν συχνή συγκοινωνία μέσω του νέου δρόμου θα μπορούσε να έχει κόσμο η γραμμή αυτή. Ο παλιός δρόμος δεν έχει διόδια και είναι εντυπωσιακός αλλά θες 1,5 με 2 ώρες για να πας από την μια πόλη στην άλλη και είναι στενός με πολλές στροφές. Ο νέος έχει τα διόδια αλλά σε 1 ώρα και κάτι είσαι από Σπάρτη Καλαμάτα. Ένα λεωφορείο που θα έκανε 1,5 ώρα την διαδρομή θα μπορούσε να σταθεί πιστεύω.

Γενικά αρκετά θα μπορούσε να κάνει το ΚΤΕΛ με τα μέρη που εξυπηρετεί (ανταποκρίσεις πχ με το καράβι για Κύθηρα στην Νεάπολη) αλλά μάλλον πολλά θέλω...
Απάντηση
#44
(22-10-2019, 05:53 PM)Giannis Έγραψε: Ναι πραγματικά η διαδρομή Καλαμάτα-Σπάρτη όσο την θυμάμαι δεν είχε καλή εξυπηρέτηση. Όταν έμενα στην Σπάρτη, το 2016-17, υπήρχαν 2 δρομολόγια τις καθημερινές για Καλαμάτα με αναχώρηση 9 το πρωί και 2:30 το μεσημέρι από Σπάρτη, και παρόμοιες ώρες αναχώρησης από Καλαμάτα. Το λεωφορείο του ΚΤΕΛ Λακωνίας (συνήθως κάποιο μικρό όπως το #82 ή το #84) έφτανε ως το χωριό Αρτεμησία και εκεί γινόταν μετεπιβίβαση με λεωφορείο του ΚΤΕΛ Μεσσηνίας. Μετά το κάθε λεωφορείο γύριζε στην έδρα του. Τα ΣΚ γινόταν μόνο το δρομολόγιο των 14:30. Απ' ότι βλέπω τώρα γίνονται ακόμα λιγότερα δρομολόγια.

Κρίμα πάντως γιατί θυμάμαι να το συζητώ με ορισμένους ντόπιους και όλοι παραπονούνταν ότι έπρεπε να πάνε με το αυτοκίνητο τους Καλαμάτα γιατί το ΚΤΕΛ είχε ελάχιστα δρομολόγια για Καλαμάτα ενώ υπάρχει γενικά κίνηση μεταξύ των δύο πόλεων, όπως λες κι εσύ. Πλέον έκλεισε και ο δρόμος από τον Ταΰγετο και έμειναν οι δύο πόλεις με ένα ζεύγος λεωφορεία την εβδομάδα... Θεωρώ πάντως πως αν τα βρίσκανε τα 2 ΚΤΕΛ και έβαζαν συχνή συγκοινωνία μέσω του νέου δρόμου θα μπορούσε να έχει κόσμο η γραμμή αυτή. Ο παλιός δρόμος δεν έχει διόδια και είναι εντυπωσιακός αλλά θες 1,5 με 2 ώρες για να πας από την μια πόλη στην άλλη και είναι στενός με πολλές στροφές. Ο νέος έχει τα διόδια αλλά σε 1 ώρα και κάτι είσαι από Σπάρτη Καλαμάτα. Ένα λεωφορείο που θα έκανε 1,5 ώρα την διαδρομή θα μπορούσε να σταθεί πιστεύω.

Γενικά αρκετά θα μπορούσε να κάνει το ΚΤΕΛ με τα μέρη που εξυπηρετεί (ανταποκρίσεις πχ με το καράβι για Κύθηρα στην Νεάπολη) αλλά μάλλον πολλά θέλω...


Αυτή τη διαδρομή τη χρησιμοποιούν φίλοι μου και θεωρούν ακατανόητη την επιλογή του ΚΤΕΛ να αφήσει μόνο ένα δρομολόγιο την Παρασκευή και ένα την Κυριακή και αν θέλουν να φύγουν άλλη μέρα πρέπει να πάρουν το λεωφορείο μέχρι Τρίπολη και από εκεί για Σπάρτη. Για την ιστορία οι ώρες αναχώρησης πλέον είναι από Καλαμάτα 16:15 την Παρασκευή και 14:30 την Κυριακή και αντίστροφα από Σπάρτη.Πλέον αν δεν κάνω λάθος το δρομολόγιο της Παρασκευής το εκτελεί το ΚΤΕΛ Λακωνίας και της Κυριακής το Μεσσηνίας (αντίστοιχα γίνεται και με το Καλαμάτα-Άργος-Ναύπλιο που χρησιμοποιώ εγώ). Όσον αφορά το δρόμο του Ταΰγετου τα σχόλια είναι"ας μην το φτιάξουν ποτέ" ήταν μεγάλη ταλαιπορία για του επιβάτες και τον οδηγό (να συνηπολογήσουμε ότι τα ΚΤΕΛ Λακωνίας και Μεσσηνίας δεν έχουν και από τους πιο σύγχρονους στόλους πράγμα που έκανε το ταξίδι ακόμα ποιο δύσκολο). Να πω επίσης ότι πλέον από Καλαμάτα για Αρτεμησία έχει το ΚΤΕΛ δυο δρομολόγια το Σάββατο για Αρτεμησία-Νέδουσα και άλλα δυο την Τρίτη που τα εκτελεί ο δήμο Καλαμάτας σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ (εκτελούνται συνήθως με το Sprinter του δήμου Καλαμάτας).
Απάντηση
#45
Από παρατηρήσεις που έγιναν τον Ιούλιο προκύπτει ότι έχουμε κάποιες αλλαγές στο ΚΤΕΛ Λακωνίας:
  • Έχει κάνει την εμφάνιση του ένα Futura με πινακίδες ΑΚΜ-5640, άγνωστου αριθμού παρμπρίζ.
  • Έχω δει ένα Setra S315GT-HD με πινακίδες ΧΚΝ-4182 να κυκλοφορεί στο ΚΤΕΛ. Αν θυμάμαι καλά έχει τον αριθμό 25 στο πλάι του. Αν μπορεί κάποιος ας επιβεβαιώσει τον αριθμό παρμπρίζ του.
  • Εθεάθη ένα O350-15RHD Tourismo με πινακίδες ΑΚΜ-5711. Πρέπει να είναι το νέο #1 αν κρίνω από τα κουκλάκια στο παρμπρίζ. Tongue
  • Στα τέλη του Ιουλίου πέτυχα το παλιό #18 του ΚΤΕΛ, ένα Ο404, χωρίς πινακίδες στο ΚΤΕΛ του Κηφισού οπότε σύντομα θα έχουμε αντικατάσταση.
Απάντηση
#46
Ανέβηκα πρόσφατα Αθήνα με ένα λεωφορείο που προσωπικά δεν έχω ξαναδεί. Ένα Neoplan Tourliner με κωδικό #77. Πινακίδα δεν συγκράτησα, ίσως και να είναι αυτή που έγραψε ο Giannis στην προηγούμενη σελίδα . Μάλλον είναι του οδηγού, γιατί είχε ένα επώνυμο στο παράθυρο.

Πολύ ωραίο πάντως, μοντέρνο εσωτερικό, καλή ηχομόνωση και στις ανωμαλίες του δρόμου ήταν αρκετά "soft". Ίσως το πιο νέο σε ηλικία όχημα που διαθέτει το ΚΤΕΛ Λακωνίας.

Το έβγαλα μία φωτογραφία στον Κηφισό. (τη βάζω με screenshot, γιατί η άλλη προδίδει ημερομηνία και ώρα  που ήμουν εκεί Tongue

https://ibb.co/gTvbqFX
Απάντηση
#47
Το Bova στο #79 έχει αντικασταθεί με αυτό το MAN
https://leoforeia.gr/photos/displayimage...play_media
Απάντηση
#48
Το #18 έχει αλλάξει με Tourismo του 2001
Απάντηση
#49
Επίσης το #35 πήρε καινούργιο Lions Coach, το #91 πήρε τοEuroliner πρώην #79 Τρικάλων και στη θέση κάποιου άλλου Lions Star έχει πάει ένα VDL Futura.
Απάντηση
#50
(06-09-2021, 08:28 PM)0530 CITARO Έγραψε: Το #18 έχει αλλάξει με Tourismo του 2001

Νομίζω έχει αριθμό κυκλοφορίας ΑΚΜ-6470.

(07-09-2021, 01:47 PM)eliasfp Έγραψε: Επίσης το #35 πήρε καινούργιο Lions Coach, το #91 πήρε τοEuroliner πρώην #79 Τρικάλων και στη θέση κάποιου άλλου Lions Star έχει πάει ένα VDL Futura.

Σίγουρα ένα Magiq έχει πάει στο #50 (ΑΚΜ-6770).

Επίσης φέτος τον Ιούλιο πέτυχα το παλιό ΕΛΒΟ του #5 αραγμένο στους Μολάους. Σε ποιο νούμερο έχει πάει άραγε;
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)