09-12-2010, 01:58 AM
(11-09-2010, 03:01 PM)panos81 Έγραψε: Από την Δευτέρα 13-9-2010 τέλος και τα 321 (Στ. Δουκ. Πλακεντίας - Άρτεμις) και 448 (Στ. Αμαρουσίου - Άνω Βριλήσσια), λόγω χαμηλής κίνησης και αλληλοκάλυψης από άλλες γραμμές.
Μάλλον το κόψιμο του 448 αποτελεί σωσίβιο για το 555, αν και προσωπικά πιστεύω ότι μάλλον έπρεπε να γίνει το αντίθετο (κόψιμο του 555 καθώς, με διατήρηση του 448, και τα Βριλήσσια και τα Μελίσσια ούτως ή άλλως έχουν απευθείας σύνδεση με το Μαρούσι). Η διαδρομή του 448 προς Άνω Βριλήσσια είναι συντομότερη από του 555, που ανεβαίνει πρώτα Άνω Μελίσσια και μετά Μελίσσια πριν φτάσει στα Βριλήσσια. Το τμήμα δε μέχρι το Σισμανόγλειο καλύπτεται από τα 030 και 040 της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου - το δεύτερο με αυξημένη χωρητικότητα πια λόγω της χρήσης τουλάχιστον μίας, ή μερικές φορές και δύο, "Βεργίνων".
Το 555 τροποποιήθηκε αρκετά από το καλοκαίρι και μετά. Συγκεκριμένα: βγαίνοντας από την Α. Παπανδρέου στα Μελίσσια, κάνει αριστερά στην Πεντέλης και συνεχίζει όπως το 447 στα Άνω Βριλήσσια. Ακολούθως βγαίνει στην Αναπαύσεως δεξιά και μετά συνεχίζει αριστερά και ευθεία κάτω στην Πεντέλης για τον ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ. Από ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ πρός Μελίσσια, έχω καιρό να το χρησιμοποιήσω.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.