Αξιολόγηση Θέματος:
  • 27 Ψήφοι - 2.96 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
Σχέδιο αλλαγών για τα Mέσα Mεταφοράς για τα έτη 2010-2013


Ο ΟΑΣΑ έχει εκπονήσει σχέδιο αλλαγών για τα επίγεια μέσα μεταφοράς για τα έτη 2010-2013 με βάση τις συγκοινωνιακές ανάγκες της περιοχής ευθύνης του ΟΑΣΑ, όπου οι συγκοινωνιακές παράμετροι έχουν υπολογιστεί με βάση τις προβλέψεις της μελέτης του Γενικού Σχεδίου Μεταφορών της Αττικής (ΓΣΜΑ).

Τα σχέδια αναπροσαρμογής του δικτύου περιλαμβάνουν δεδομένα όπως:

• Τις επεκτάσεις των συγκοινωνιακών δικτύων των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακός)

• Την αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών ώστε να προσαρμοστούν στις επεκτάσεις των δικτύων σταθερής τροχιάς, γεγονός που δημιουργεί επί πλέον ανάγκες δρομολόγησης λεωφορείων με μεγαλύτερη συχνότητα

• Την αύξηση του πληθυσμού και την πληθυσμιακή μετατόπιση προς τα νέα αναπτυσσόμενα προάστια. Έτσι, παρατηρείται μεγάλη αύξηση:

– στα βόρεια και βορειανατολικά προάστια (Μαρούσι, Πεύκη, Νέα Πεντέλη, Ηράκλειο, Μελίσσια, Βριλήσσια, Φιλοθέη, Κηφισιά, Εκάλη, Χολαργός, Παπάγου, Αγ. Παρασκευή, Χαλάνδρι),

– στις Ν.Α. περιοχές προς τη θάλασσα (Π. Φάληρο, Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη) με ετήσιους ρυθμούς ελαφρώς υψηλότερους από την προηγούμενη ομάδα

– στα Μεσόγεια

– στα δυναμικά περιαστικά κέντρα όπως το Μενίδι, το Ζεφύρι και τα Άνω Λιόσια.

Αντίθετα, σοβαρή μείωση καταγράφεται:

– στον δήμο της Αθήνας

– στο δήμο Πειραιά και στους "προσφυγικούς" δήμους (Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Νίκαια, Ταύρος, Καισαριανή, Αιγάλεω, Νέα Ιωνία, Δάφνη, Μεταμόρφωση).

• Τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για υψηλότερο επίπεδο προσφερόμενης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης (συχνότερα δρομολόγια και μείωση του χρόνου αναμονής στις στάσεις, μικρότερες πληρότητες μέσα στα οχήματα, μικρά λεωφορεία στα τοπικά δίκτυα, μικρότερο μήκος περπατήματος προς/από τις στάσεις)

• Τους σημαντικούς πόλους έλξης μετακινήσεων που δημιουργούνται είτε από την ίδρυση και λειτουργία καινούργιων εγκαταστάσεων είτε από την μετεγκατάσταση υφιστάμενων σε νέες θέσεις (όπως νοσοκομεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα, υπουργεία, εμπορικές αναπτύξεις, η ανάπλαση του Βοτανικού και του Ελληνικού, εκτεταμένες πεζοδρομήσεις στο κέντρο κ.λπ.)

• Τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για συγκοινωνιακή κάλυψη προς/από ποικίλους πόλους έλξης των μετακινήσεων και όχι μόνο προς το κέντρο της Αθήνας και ιδιαίτερα προς τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς,

• Την αύξηση του κόστους κατοχής και λειτουργίας ΙΧ αυτοκινήτου

• Την αύξηση του συνολικού αριθμού των μετακινήσεων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ και ο στόχος για αύξηση του μεριδίου των αστικών συγκοινωνιών στις μετακινήσεις αυτές στο 45% του συνόλου στα επόμενα 3 έτη (2013).

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική συγκυρία, ο ΟΑΣΑ προχωρά στις παρακάτω δράσεις για τον εξορθολογισμό του δικτύου των Αστικών Συγκοινωνιών:

• τροποποιήσεις των λεωφορειακών γραμμών που διανύουν μεγάλες διαδρομές και κινούνται στο βεβαρυμένο κυκλοφοριακά κέντρο της Αθήνας με αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων, σύνδεση με τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς και ταυτόχρονη περικοπή του τμήματός της διαδρομής τους που διέρχεται από το κέντρο της Αθήνας

• συγχώνευση γραμμών με παράλληλες ή όμοιες διαδρομές

• περιορισμό και συγχώνευση ορισμένων γραμμών με πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση

• ενίσχυση του συνδυασμένου τρόπου μετακίνησης

• βελτίωση των συνδέσεων (μεγαλύτερη συχνότητα, περισσότερα δρομολόγια) προς σταθμούς του ΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ, άρα βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη και συμβολή στην μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων στο λεκανοπέδιο

• μείωση του λειτουργικού κόστους των αστικών συγκοινωνιών

• το ΜΕΤΡΟ, οι ΗΣΑΠ και το ΤΡΑΜ να είναι η ραχοκοκαλιά της σύνδεσης με το κέντρο της πόλης



Επίσης, σημαντικός στόχος του ΟΑΣΑ είναι ο σχεδιασμός με βάση τις πραγματικές ανάγκες του πολίτη, αλλά κυρίως η υλοποίηση αυτών των δράσεων που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά του, γεγονός που στα προηγούμενα χρόνια υστερούσε σημαντικά.



Οι πρώτες παρεμβάσεις στο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών θα γίνουν την 1η Δεκεμβρίου 2010 και είναι οι εξής :



Γραμμή Ονομασία
Είδος επέμβασης

208 ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ
ΣΥΓΧΩΝΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ Α4 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ

Α4 ΑΚΑΔ.- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

103 ΚΑΛΑΜΑΚΙ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ
ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 141 ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗ

141 ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗ
ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

113 ΑΛΙΜΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

Χ42 ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ – ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

Β13 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ – ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΕ ΝΕΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ: [748 ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ- ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ- ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ]

Α12 ΜΑΡΝΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ – ΦΥΛΗ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ 723 ΦΥΛΗ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ

Β12 ΜΑΡΝΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Β4 ΑΚΑΔ. - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΟΥΡΜΕΝΑ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΕ ΝΕΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ:[248 ΣΟΥΡΜΕΝΑ- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ- ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ]

Α9 ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ - ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ – ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ Β9 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ [542 ΣΤ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ- ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ]

Β9 ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ
ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

213 ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ – ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

Α17 ΟΜΟΝΟΙΑ – ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 806 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ

806 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Β17 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 807 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ

807 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

851 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 852 ΝΕΑΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ

852 ΝΕΑΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

839 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ
ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 837 ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ

837 ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Συμπερασματικά, οι αλλαγές στο δίκτυο της ΕΘΕΛ, σε συνδυασμό με τη δρομολόγηση των νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (φυσικού αερίου) αναμένεται να επιφέρουν σημαντικά οφέλη στους επιβάτες, στο περιβάλλον και στη διαχείριση του τροχαίου υλικού και του ανθρώπινου δυναμιικού.

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το Τηλεφωνικό Κέντρο 185 του ΟΑΣΑ και στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.oasa.gr

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΟΑΣΑ


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 19-11-2009, 02:46 PM
RE: - από abc - 19-11-2009, 02:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 19-11-2009, 04:46 PM
[Χωρίς Θέμα] - από christos126 - 20-11-2009, 01:45 AM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 02:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 13-01-2010, 02:08 PM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 29-03-2010, 04:08 PM
RE: - από Citaro - 29-03-2010, 07:38 PM
RE: - από antonis - 29-03-2010, 09:53 PM
RE: - από Citaro - 29-03-2010, 10:44 PM
RE: - από antonis - 29-03-2010, 11:45 PM
RE: - από Citaro - 30-03-2010, 12:52 AM
RE: - από antonis - 30-03-2010, 10:31 AM
[Χωρίς Θέμα] - από patrinos - 30-03-2010, 11:38 AM
RE: - από Giannis - 30-03-2010, 02:53 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-04-2010, 05:00 PM
RE: - από abc - 29-04-2010, 07:19 PM
Σχέδιο αλλαγών για τα Mέσα Mεταφοράς για τα έτη 2010-2013 - από abc - 26-11-2010, 04:12 PM
Επαναλειτουργία 624 - από abc - 06-10-2011, 05:39 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 27 5.265 18-03-2024, 03:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 18.073 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 44.624 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 48.264 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 88.868 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 83.007 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 67.976 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 154.963 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 116.623 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.514 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)