07-07-2010, 10:57 AM
Όσο κάποιοι (βλέπε ΟΑΣΑ, ΥΜΕ, κλπ) αφήνουν δημάρχους, κοινοτάρχες και λοιπούς αυτοδιοικητικούς να χαράσουν συγκοινωνιακή πολιτική, αυτά θα γίνονται.
Το 340 είχε 3(!) δρομολόγια ανά κατεύθυνση Δευτέρα-Παρασκευή. Η μέση κίνηση του κυμαινόταν σε 10-15 επιβάτες. Είχε ίσως κάποια χρηστική αξία προ ΜΕΤΡΟ στα Μεσόγεια. Το κενό του μπορεί να καλυφτεί με συχνότερα δρομολόγια στο 120, μετεπιβίβαση στο Κορωπί για χρήση ΜΕΤΡΟ ή ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ μέχρι Παλλήνη και μετεπιβίβαση στην Παλλήνη στο 314 πρός Νομαρχία.
Η ιστορία με το 324 κρατάει πάνω από 10 χρόνια! Όντας για χρόνια η μοναδική γραμμή που έμπαινε στην Κάντζα (μέχρι την ίδρυση του 307), από αφετηρίας ΕΡΤ οι συχνότητες δρομολογίων...θύμιζαν ΚΤΕΛ! Από μιάμιση ως 3 ώρες! Θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερα τα δρομολόγια του 324 να ενσωματω θούν στο 307. Επίσης το 315 πρέπει να ξαναεπανέλθει στο Πικέρμι.
Το 340 είχε 3(!) δρομολόγια ανά κατεύθυνση Δευτέρα-Παρασκευή. Η μέση κίνηση του κυμαινόταν σε 10-15 επιβάτες. Είχε ίσως κάποια χρηστική αξία προ ΜΕΤΡΟ στα Μεσόγεια. Το κενό του μπορεί να καλυφτεί με συχνότερα δρομολόγια στο 120, μετεπιβίβαση στο Κορωπί για χρήση ΜΕΤΡΟ ή ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ μέχρι Παλλήνη και μετεπιβίβαση στην Παλλήνη στο 314 πρός Νομαρχία.
Η ιστορία με το 324 κρατάει πάνω από 10 χρόνια! Όντας για χρόνια η μοναδική γραμμή που έμπαινε στην Κάντζα (μέχρι την ίδρυση του 307), από αφετηρίας ΕΡΤ οι συχνότητες δρομολογίων...θύμιζαν ΚΤΕΛ! Από μιάμιση ως 3 ώρες! Θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερα τα δρομολόγια του 324 να ενσωματω θούν στο 307. Επίσης το 315 πρέπει να ξαναεπανέλθει στο Πικέρμι.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση.
Η κρίση θα βοηθήσει κάπως, να "αγαπήσουμε" τις συγκοινωνίες και ιδίως το τρένο.