Αξιολόγηση Θέματος:
  • 27 Ψήφοι - 2.96 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
#11
"Καταργείται η λειτουργία των λεωφορειακών γραμμών εξπρές Ε1 (Πειραιάς-Βούλα), [.] λόγω μειωμένης επιβατικής κίνησης, όπως ανακοινώθηκε απο τον ΟΑΣΑ."

Δε ξέρω τι κάνανε οι άλλες γραμμές, αλλά η Ε1 μόνο μειωμένη επιβατική κίνηση δεν είχε. Ο N1Ellinikou το έθεσε στη σωστή του βάση . Όταν ερχόταν αυτό αντί για το Α1 όλοι χαίρονταν που το έβλεπαν. Και φυσικά όταν περιμένεις στη στάση για να πας πχ Πειραιά <-> Ελληνικό ή Πειραιά <->Γλυφάδα σε συνέφερε να πάρεις το γρήγορο λεωφορείο αντί της Α1-χελώνας.

Μα τι καπνίζουν εκεί στον ΟΑΣΑ; HuhAngry
#12
+1000 σε όλους τους προλαλήσαντες ! Άντε μην αρχίσω τα γαλλικά και τους πάρει ο εξαποδώ AngryAngryAngry!

Τους λείπουν οδηγοί, τα κάνανε μαντάρα με τις προμήθειες λεωφορείων, ξεμείναμε ξαφνικά από 12μετρα και γεμίσαμε ΜΙDI, και αντί να κάνουν κάτι απ' όλα όσα φωνάζουμε (κόψιμο Χολαροπαπάγων, Ε6 κλπ.) πάνε και κόβουν τα καλύτερα EXPRESS!

A, να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι το Α1 που δήθεν θα σηκώσει τους επιβάτες του Ε1, το έχουν αραιώσει δύο φορές από πέρσι, και δουλεύει με αιχμή 15-20' ! Ομοίως στην Κηφισίας, μετά το Χ14 τώρα κόβουν και το Ε7! Δηλαδή 5-6 δρομολόγια λιγότερα την ώρα! Στον πιο παραφορτωμένο με εμπορικές χρήσεις και εργασιακές θέσεις δρόμο της Αθήνας!

Όσο για το Ε16, ξέρετε γιατί; Γιατί από/προς Ελευσίνα παίρνουν κόσμο και τα ΚΤΕΛ Μεγάρων! Αυτοί κλέφτες θα γίνουν ;;

Αν καθίσω να μετρήσω τις αραιώσεις δρομολογίων που έχουμε φάει στη μάπα το τελευταίο δωδεκάμηνο, θα τελειώσω αύριο AngryAngry !
#13
(19-11-2009, 07:49 PM)panos81 Έγραψε: Δεν ξέρω τι κίνηση έχει το Ε1 και το Ε16, αλλά το Ε7 μόνο άδειο δεν πηγαινοέρχεται!

Και το Ε16 έχει κόσμο απ' ότι μου είπε η αδελφή μου που το βλέπει στην Καβάλας. Δεν ήταν φίσκα αλλά σίγουρα άδειο δεν το θεωρεί.

Ας τους κράξουμε ομαδικώς μπας και καταλάβουν τι πατάτες κάνουν.Angry
#14
Ουου τι να του πως ενα μεγαλο Μπραβο? Μπραβο κυριοι του ΟΑΣΑ που ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ οι ιδιοι την συγκοινωνια!Angry Που σας βρηκαν ηθελα να ξερα σε τιποτα γαριδακια? Το Ε1 μια φορα το πηρα και αυτο ειχε κοσμο! Απο πλυερας χρονου το Α1 ηταν χαλια γιατι δεν εδινε και συνηθως οι οδηγοι εφταναν καθυστερημενοι!
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
#15
Τολμώ να πω ότι δεν εκπλήσσομαι ιδιαίτερα. Έχω παρατηρήσει ότι τα τελευταία 3 χρόνια όλο και πιο συχνά τα λεωφορεία και τα τρόλλεϋ, αρχικά γύρω από τις αργίες αλλά πλέον και σε ανύποπτο χρόνο, δεν πραγματοποιούν δρομολόγια προγραμματισμένα, σε ώρες αιχμής και μη. Ταυτόχρονα το ίδιο αυτό διάστημα παρατηρούνται αρκετές αραιώσεις δρομολογίων σε βασικές γραμμές, μη πύκνωση σε γραμμές που οι επιβάτες στοιβάζονται σαν σακκιά πατάτες, καθώς και εξάπλωση σε άλλες περιοχές με αραιά δρομολόγια.

Δηλαδή δε με εκπλήσσει αυτή η κατάργηση: πλέον αν το λεωφορείο δε γονατίζει από το βάρος, η γραμμή κινδυνεύει από κατάργηση! Βέβαια η φιλοσοφία του να αναπροσαρμόζεις το δίκτυό σου στις μετακινήσεις που το επιβατικό κοινό τείνει να πραγματοποιεί είναι σωστή, φοβάμαι όμως ότι εύκολα φτάνουμε στο "πονάει χέρι, κόβει χέρι", ενώ ξεφυτρώνουν κι άλλα "χέρια" σε ακόμη πιο απομακρυσμένους προορισμούς!

Έτσι, έχουμε αστικές συγκοινωνίες που από τη μια αδυνατούν να ανταποκριθούν στη ζήτηση ακόμη και εντός του δήμου Αθηναίων και από την άλλη κοντεύουν να εξαπλωθούν μέχρι το Ζούμπερι με χορταστικές χρονοαποστάσεις ανά 35 λεπτά τις ώρες αιχμής και ώρες λειτουργίας τις Κυριακές από 08.40 ως 22.05.
#16
Κατ' εμέ θα έπρεπε να κόψουν τα Β7, Β1 και Γ16 ως τοπικά μέχρι Ο.Α.Κ.Α., Ελληνικό και Ελευσίνα αντίστοιχα, να κάνουν τοπικά Ο.Α.Κ.Α. - Κηφισιά - Νέα Ερυθραία, Ελληνικό - Άνω Γλυφάδα και Ελευσίνα - Ασπρόπυργο με ίδιες συχνότητες με τα υφιστάμενα, και ό,τι λεωφορείο περισσέψει να το δώσουν στο αντίστοιχο express. Για να έχει Ε7 κάθε 10-15 λεπτά. Και εκεί θα δουν αν θα έχουν κόσμο ή όχι. βέβαια τότε το λεωφορείο δεν θα γονατίζει από το βάρος, γιατί δεν θα προλαβαίνει να γεμίσει.
#17
κατα εμε ναι να κοψουν το Ε1 αλλα να πυκνωσουν το Α1 και να του δωσουν χρονο να γινει αξιοπιστο.Εγω οσες φορες εκανα Α1 παντα συναντω μπροστα μου το Ε1 αλλα ειναι παντελως αδειο και αυτο και εγω,προφανως εκει βασιστηκαν και το εκοψαν,ναι μεν παει σφαιρα αλλα αδειο.Ας μας αδειασουν το δρομο απο τα ιχ να βγουν ολα τα δρομολογια και να εξυπηρετηθει ο κοσμος.
Εκει ειναι το προβλημα στην κινηση οχι στα δρομολογια.Ο πειραιας ειναι ενα χαος ναι αλλα χαος ετσι?Ε λοιπον απο κει και περα τι συζηταμε?Ολοι βλεπεται το δεντρο και χανεται το δασος.Το προβλημα δεν ειναι να προσθεσουν γραμμες αλλα να μπορουν αυτες οι γραμμες που υπαρχουν να κινουνται σωστα και στην ωρα τους.ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ θα εξυπηρετηθει ο κοσμος.
#18
(20-11-2009, 11:55 AM)lanciahf Έγραψε: κατα εμε ναι να κοψουν το Ε1 αλλα να πυκνωσουν το Α1 και να του δωσουν χρονο να γινει αξιοπιστο.

Και το ΤΡΑΜ? Αυτο τι να το κανουμε? Να το ξηλωσουμε?

Το Ε1 θα μπορουσε να ειναι η EXPRESS εκδοχη της γραμμης του ΤΡΑΜ, αφου ολοι αποζητουν ταχυτητα, ειναι η λυση τους και να κοψουν το Α1 που παει ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με το τραμ και κανει τις ιδιες στασεις. Εκτος εαν αντιστραφουν οι ρολοι, ξηλωθουν οι μισες στασεις του ΤΡΑΜ και γινει αυτο το ΕΞΠΡΕΣ της υποθεσης.
#19
Πλακα πλακα το τραμ πηγαινοερχεται μισοαδειο μην πω αδειοAngry
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο μου
Υou can see my videos : στο/at TMantzas
#20
(20-11-2009, 01:34 PM)Cmaniac Έγραψε: Και το ΤΡΑΜ? Αυτο τι να το κανουμε? Να το ξηλωσουμε?

Το Ε1 θα μπορουσε να ειναι η EXPRESS εκδοχη της γραμμης του ΤΡΑΜ, αφου ολοι αποζητουν ταχυτητα, ειναι η λυση τους και να κοψουν το Α1 που παει ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με το τραμ και κανει τις ιδιες στασεις. Εκτος εαν αντιστραφουν οι ρολοι, ξηλωθουν οι μισες στασεις του ΤΡΑΜ και γινει αυτο το ΕΞΠΡΕΣ της υποθεσης.

Έρχεσαι στα λόγια μου! Το αυτό προτείνω στις "Προτάσεις Αναδιάθρωσης" για τους κορμούς Νοτιών Προαστίων. Κάτσε να ολοκληρωθεί το σχετικό thread, γιατί ήδη έχουν αρχίσει οι συμφορουμίτες και το στηρίζουν με πολύτιμες ιδέες, και μετά θα πρέπει να κάτσουμε να τα επισημοποιήσουμε και να τα τρίψουμε στη μούρη του ΟΑΣΑ με αρ. πρωτ., σχετ. υπ' οψ. και τα τοιαύτα .


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 27 4.545 18-03-2024, 03:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 17.205 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 43.582 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 47.475 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 87.512 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 81.965 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 67.221 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 153.248 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 115.623 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.473 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)