Αναρτήθηκαν στο site του ΟΑΣΑ τα νέα δρομολόγια για τα 651/653. Απο τη μελέτη τους διαφαίνεται η σταδιακή αλλαγή φιλοσοφίας στη δρομολόγηση και στον ορισμό της "ώρας αιχμής". Τι θέλω να πώ; Ενώ με την τελευταία μεγάλη αναδρομολόγηση του 1999, είχε ενισχυθεί η τότε πρωινή (06:30-09:00) και μεσημεριανή (13:00-16:00) αιχμή, σε βάρος των υπολοίπων ωρών, με τους νέους πίνακες που σταδιακά εφαρμόζονται, η πρωϊνή αιχμή μετατοπίζεται κατά μία ώρα, ενώ και το μεσοδιάστημα 09:00 - 13:00 αποκτά συχνότητες πολύ καλύτερες.
Τώρα, όσον αφορά το δεκάλεπτο που θα εφαρμοστεί στα 651/653, το βρίσκω τουλάχιστον σπάταλο, από τη στιγμή που άλλες γραμμές πιο βαριές και με πολύ παραπάνω κόσμο (230) είναι αραιωμένες στα 15'. Θεωρώ ότι με ένα όχημα λιγοτερο ανά γραμμή και συχνότητα 13-15' θα ήταν εντάξει οι γραμμές.
Τώρα, όσον αφορά το δεκάλεπτο που θα εφαρμοστεί στα 651/653, το βρίσκω τουλάχιστον σπάταλο, από τη στιγμή που άλλες γραμμές πιο βαριές και με πολύ παραπάνω κόσμο (230) είναι αραιωμένες στα 15'. Θεωρώ ότι με ένα όχημα λιγοτερο ανά γραμμή και συχνότητα 13-15' θα ήταν εντάξει οι γραμμές.