Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας
#21
Ωραία, ευχαριστώ για την πληροφορία! Yeah!

Νομίζω μάλιστα ότι το συγκεκριμένο είναι και το πρώτο Citaro του συγκεκριμένου αστικού ΚΤΕΛ.

Μιας και το θυμήθηκα, πλέον το αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας έχει 36 λεωφορεία. Όταν ανέβηκα Χαλκίδα τον Φλεβάρη είδα και ένα ΜΑΝ στο #36 αλλά ήταν σε κίνηση και δεν πρόλαβα να το φωτογραφίσω.
Απάντηση
#22
(17-01-2020, 02:31 AM)eliasfp Έγραψε: Η Χαλκίδα απέκτεισε ένα Centroliner N4516 αν δεν κάνω λάθος το πρώτο Centroliner τέτοιου τύπου στην Ελλάδα (έχει και η Χίος τέτοιο αλλά στη midi εκδοσή του).
Είναι το #10 με πινακίδες ΧΑΥ-4554. Αντικατέστησε ΜΑΝ Α10.
Απάντηση
#23
Το Αστικό ΚΤΕΛ Χαλκίδας διαθέτει 36 λεωφορεία εκ των οποίον τα 21 είναι ιδιόκτητα και τα υπόλοιπα εταιρικά. Ακολουθεί αναλυτική λίστα.

#1 MAN Α21 (XAΟ-6929)
#2 MAN A21 (ΧΑΟ-7202)
#3 ΜΑΝ Α21 (ΑΜΕ-2527) Πρώην €20 Λαμίας
#4 Μercedes Citaro 0530 (ΧΑΥ-3960)
#5 Mercedes Ο405N2 (ΜΙΤ-2630) Πρώην #2 Λαμίας
#6  Μercedes Citaro O530 (ΧΑΥ-6460)
#7 Μercedes Citaro O530 (ΙΝΧ-7799) Πρώην #14 Ιωαννίνων
#8 ΜΑΝ Α21 (ΧΑΥ-4288)
#9 ΜΑΝ Α21 (ΧΑΟ-6919)
#10 ΝΕΟPLAN N4516 CENTROLINER (ΧΑΥ-4554)
#11 MAN A21 (EHA-4060) πρώην #133 Ηρακλείου 
#12 VOLVO B7RLE / ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (ΧΑΤ-6474)
#13 ΜΑΝ Α21 (ΧΑΟ-6898)
#14 ΜΑΝ Α21 (ΧΑΥ-5858)
#15 Μercedes Citaro O530 (HKM-5699) πρώην #114 Ηρακλείου
#16 Μercedes Ο405 (XAT-2186)
#17 Μercedes Ο405 Ν2 (ΑΜΕ-2868) πρωήν #3 Λαμίας
#18 MAN A20 (ΧΑΟ-8380)
#19 MAN A21 (ΧΑΥ-2191)
#20 Mercedes Citaro O530 (ΚΗΒ-2190) Πρώην #7 Λαμίας 
#21 Μercedes Citaro Ο530 (ΧΑΥ-3399)
#22 ΝΕΟPLAN N4516 CENTROLINER (ΧΑΥ-4191)
#23 Mercedes Ο530 Citaro (XAΥ-6005)
#24 
#25 MAN / GÖPPEL NM223.2 Α76 (ΧΑΥ-3734)
#26 
#27 MAN / GÖPPEL NM223.2 (A76) (ΧΑΥ-9430)
#28 Neoplan Centoliner N4411 ( ΧΑΥ-3733)
#29 Neoplan N4010 (ΧΑΧ-5675)
#30 Μercedes Sprinter (XAO-2400)
#31 Mercedes Sprinter (ΧΑΟ-8308) (πρώην ΚΤΕΑΛ Νάουσας)
#32 Mercedes Sprinter (ΡΑΖ-3140)
#33 Mercedes Sprinter (ΧΑΟ-5633)
#34 NEOPLAN N4411 (ΚΒΤ-1340) (πρώην ΚΤΕΑΛ Καβάλας)
#35 VANHOOL NEW A309 (ΧΑΟ-6920)
#36 MAN / GÖPPEL NM223 (ΧΑΟ-8846)
#37
#38
#39 Mercedes O530 Citaro (ΧΑΥ-8384)

#?  MAN / GÖPPEL NM223 (ΧΑΥ-3416)
#? Merceds Citaro O530 (XAY-6004)
#? Μercedes O530 Citaro (XAY-8388)
#? MAN A76 FL '07 (EHA-5751)
Απάντηση
#24
Ωραίος, ευκαιρία να συμπληρώσω τα οχήματα που μου λείπουν! Τα S215SL κυκλοφορούν ακόμα;

Μια γενική διόρθωση μοναχά, τελείως φιλικά: Τα μοντέλα της Mercedes-Benz (O405 κλπ) ξεκινάνε με Ο (όμικρον) και όχι με 0 (μηδέν), λογικά από την λέξη Omnibus που σημαίνει λεωφορείο. Wink
Απάντηση
#25
(04-06-2020, 09:19 PM)Giannis Έγραψε: Ωραίος, ευκαιρία να συμπληρώσω τα οχήματα που μου λείπουν! Τα S215SL κυκλοφορούν ακόμα;
Ναι, τα setra κυκλοφορούν κανονικά.
Απάντηση
#26
Υπάρχει και δεύτερο Neoplan n4516 το οποίο είναι το 22 αντικατέστησε το Ο405.

Επίσης το 8 κυκλοφορεί ακόμα , ΜΑΝ SL202, αλλά πιστεύω ότι θα αντικαταστάθει φέτος μιας και η παραγωγή τους σταμάτησε το 1993 οπότε κόβετε απο ηλικία.
Απάντηση
#27
Είδα φωτό σε ομάδα του fb του νέου Νο18.. Μου έκανε εντύπωση το πάντρεμα της παλιάς μούρης με της νεας οπίσθιας εμφάνισης.. Ετσι είναι τα Α20;
Απάντηση
#28
(08-09-2020, 06:30 PM)patrinos Έγραψε: Είδα φωτό σε ομάδα του fb του νέου Νο18.. Μου έκανε εντύπωση το πάντρεμα της παλιάς μούρης με της νεας οπίσθιας εμφάνισης.. Ετσι είναι τα Α20;
Όχι, το Α20 είναι εξωτερικα το ίδιο με τα Α21 απλά στο συγκεκριμένο του έχουν αλλάξει, εδω στην Χαλκίδα, το πισω μέρος καθος του έχουν κάνει καποιες προσθήκες μπροστά.

Στην Χαλκίδα έχει φθάσει άλλο ένα Α20 του 2004 για να αντικαταστήσει το 8 που φέτος κόβεται από το όριο. Επίσης φέτος από το όριο κόβονται το 3 (που εχει εξαφανιστεί εδώ και μήνες), το 5, το 14, ισως το 17 που ειναι κατασκευης 1993 ή 1994 καθώς και τα midi 24 και 26 που έχουν κοπεί και αυτα εδω και αρκετό καιρό. Του χρόνου κόβονται τα 6,7 και 11.
Απάντηση
#29
(08-09-2020, 08:39 PM)0530 CITARO Έγραψε: Στην Χαλκίδα έχει φθάσει άλλο ένα Α20 του 2004 για να αντικαταστήσει το 8 που φέτος κόβεται από το όριο. Επίσης φέτος από το όριο κόβονται το 3 (που εχει εξαφανιστεί εδώ και μήνες), το 5, το 14, ισως το 17 που ειναι κατασκευης 1993 ή 1994 καθώς και τα midi 24 και 26 που έχουν κοπεί και αυτα εδω και αρκετό καιρό. Του χρόνου κόβονται τα 6,7 και 11.
 Επίσης πάει και το #23 για αντικατάσταση. To #17 (πρώην #140 Ηρακλείου) είναι του '94 (δύσκολο το βλέπω να κοπεί φέτος ούτε ένα χρόνο δεν έχει που έχει πάει Χαλκίδα). Το #5 θα αντικατασταθεί με το #2 της Λαμίας (ένα N2 του '98).
Απάντηση
#30
Ξανά στους δρόμους της Χαλκίδα το πρώην #22 με τις ίδιες πινακίδες  ΧΑΤ-4477 και άγνωστο αρ. παρμπρίζ.

Επίσης είναι γνωστό στην Χαλκίδα αλλά και σε άλλα αστικά ΚΤΕΛ ότι στις προμετωπίδες αριστερά γράφουν το καθένα τον αριθμό παρμπρίζ τους. Στην Χαλκίδα από το καλοκαίρι του 2019 κυκλοφορεί και δεύτερο MAN / GÖPPEL NM223 με αριθμό προμετωπίδας #36 και πινακίδες (ΧΑΥ-3416). Να θυμίζω ότι το πρώτο #36 είχε έρθει το 2017 με πινακίδες ΧΑΟ-8846 (υπάρχει φωτογραφία στην gallery), ενώ έχει τύχει να τα δει φίλος μου ταυτόχρονα. Πολύ πιθανό να έχει επεκταθεί ο στόλος σε 37 λεωφορεία και απλά να έχει γίνει λάθος στην προμετωπίδα.
 
Το #2 του Αστικού ΚΤΕΛ Λαμίας συνεχίζει να πωλείται κανονικά στο γνωστό sait αγγελιών, ίσως στο #5 της Χαλκίδας δούμε κάτι άλλο να το αντικαθιστά.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)