Αξιολόγηση Θέματος:
  • 24 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος λεωφορείων ΟΣΥ
(28-07-2019, 10:37 PM)Larioupol Έγραψε: Δεν ξέρω πόσο ακραίο μπορεί να ακουστεί, αλλά το καλύτερο για τις αστικές συγκοινωνίες είναι να γίνει επιμελημμενα ένας σοβαρότατος διαγωνισμός για την προμήθεια όχι 100 ούτε 200, αλλά 1000 και 2000 λεωφορείων και τρόλεϊ. Τα οχήματα τα καινούρια να προκαλούν όσο το δυνατόν μικρότερους ρυπους και όσα οχήματα έχουν ξεπεράσει τον αριθμό ομαλής λειτουργίας τους (σε έτη) είτε να αποσυρθούν είτε να πωληθούν. Έτσι, και θα γίνει πιο αξιοπρεπής η συγκοινωνία για έναν μέσο πολίτη και θα είναι μικρότερη η περιβαλλοντική ρύπανση των 2 μεγαλουπόλεων (η όποιος πλήττουν από αυτό το θέμα).

Βέβαια, με τα "αχρηστα" οχήματα, αν δεν υπάρχει ικανότητα πώλησης στο εξωτερικό, να πάνε για πώληση ώστε να χρησιμοποιούνται εκείνα πλέον στα αστικά ΚΤΕΛ

Φίλε μου που θα βρεθούνε λεφτά για τόσα πολλά λεωφορεία?
Απάντηση
(28-07-2019, 10:37 PM)Larioupol Έγραψε: Δεν ξέρω πόσο ακραίο μπορεί να ακουστεί, αλλά το καλύτερο για τις αστικές συγκοινωνίες είναι να γίνει επιμελημμενα ένας σοβαρότατος διαγωνισμός για την προμήθεια όχι 100 ούτε 200, αλλά 1000 και 2000 λεωφορείων και τρόλεϊ. Τα οχήματα τα καινούρια να προκαλούν όσο το δυνατόν μικρότερους ρυπους και όσα οχήματα έχουν ξεπεράσει τον αριθμό ομαλής λειτουργίας τους (σε έτη) είτε να αποσυρθούν είτε να πωληθούν. Έτσι, και θα γίνει πιο αξιοπρεπής η συγκοινωνία για έναν μέσο πολίτη και θα είναι μικρότερη η περιβαλλοντική ρύπανση των 2 μεγαλουπόλεων (η όποιος πλήττουν από αυτό το θέμα).

Βέβαια, με τα "αχρηστα" οχήματα, αν δεν υπάρχει ικανότητα πώλησης στο εξωτερικό, να πάνε για πώληση ώστε να χρησιμοποιούνται εκείνα πλέον στα αστικά ΚΤΕΛ

Άμα μιλάμε για αγορά 1000-2000 λεωφορείων, κατ' αρχάς θα κόστιζε πάρα πολύ, ενώ θα έπρεπε να ψωνίσουμε τουλάχιστον από 4 με 5 μάρκες ώστε να τα παραλάβουμε σε ένα σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Επίσης, τα σημερινά οχήματα οι κτελατζήδες δε τα θέλουν, μιας και α) είναι σε τραγική κατάσταση και β) πλησιάζουν στο έτος της αναγκαστικής εκ του νόμου απόσυρσης. Επομένως, θα συνεχίζουν να αγοράζουν εκ Γερμανίας μεταχειρισμένα Citaro και ΜΑΝ. Οι μόνοι οι οποίοι θα ενδιαφερθούν να αγοράσουν τα λεωφορεία της ΟΣΥ, είναι οι σκραπάδες.
Απάντηση
(28-07-2019, 11:05 PM)ecoj Έγραψε: Φίλε μου που θα βρεθούνε λεφτά για τόσα πολλά λεωφορεία?

Για αυτο ειπα πως ειναι ακρεα ιδεα. Αλλα για να κανεις σοβαρες αλλαγες σε (καταστραμμενες) αστικες συγκοινωνιες πρεπει να αλλαξουν ΟΛΑ απο την αρχη. Και εν μερει, αν υπαρχει ενα οργανωμενο και συγχρονο αστικο δικτυο, θα ενδιαφερθει ο ιδιωτης να κατεχει την εταιρεια (μιας και θελουν ιδιωτικοποιηση)
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
Ακυρώθηκε και επίσημα ο τεράστιος διαγωνισμός οπότε αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τι θα κάνει το υπουργείο υποδομών για το θέμα των στόλων της ΟΣΥ και του ΟΑΣΘ. Μήπως απολύτως τίποτα ειδικά στην περίπτωση της Αθήνας? Πολύ πιθανόν!
Απάντηση
(04-08-2019, 02:27 PM)ecoj Έγραψε: Ακυρώθηκε και επίσημα ο τεράστιος διαγωνισμός οπότε αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τι θα κάνει το υπουργείο υποδομών για το θέμα των στόλων της ΟΣΥ και του ΟΑΣΘ. Μήπως απολύτως τίποτα ειδικά στην περίπτωση της Αθήνας? Πολύ πιθανόν!

Θα βλέπουμε Ν1 και Αλέκους μέχρι να πεθάνουμε!  Tongue

Σύμφωνα με δημοσιεύματα πάντως (που δε φημιζονται για την αξιοπιστία τους, γι' αυτό δεν παραθέτω κάτι), τον διαγωνισμό ακύρωσε η ΑΕΠΠ με απόφασή της, ύστερα από προσφυγή δύο εισαγωγέων. Ωστόσο, στο site της ΑΕΠΠ δεν έχει δημοσιευτεί κάποια απόφαση ακόμα, οπότε ακόμη επιφυλάσσομαι.
Απάντηση
(04-08-2019, 02:31 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Θα βλέπουμε Ν1 και Αλέκους μέχρι να πεθάνουμε!  Tongue

Σύμφωνα με δημοσιεύματα πάντως (που δε φημιζονται για την αξιοπιστία τους, γι' αυτό δεν παραθέτω κάτι), τον διαγωνισμό ακύρωσε η ΑΕΠΠ με απόφασή της, ύστερα από προσφυγή δύο εισαγωγέων. Ωστόσο, στο site της ΑΕΠΠ δεν έχει δημοσιευτεί κάποια απόφαση ακόμα, οπότε ακόμη επιφυλάσσομαι.

Ναι ουσιαστικά η είδηση έμεινε ανεπιβεβαίωτη.
Απάντηση
και εδω ενα λινκ σε περιπτωση που δεν εχει ξαναποσταριστει !
https://ypodomes.com/akyrothike-o-diagon...ssaloniki/
Απάντηση
Μπορεί κάποιος να μου πεί την κατάσταση των λεωφορείων σας του ΟΣΥ;; Δηλαδή , σε εμάς στον ΟΑΣΘ είναι πχ CITARO MERSEDES 770-798,931-945. Μπορείτε;;
Απάντηση
(10-09-2019, 01:36 PM)bill_781 Έγραψε: Μπορεί κάποιος να μου πεί την κατάσταση των λεωφορείων σας του ΟΣΥ;; Δηλαδή , σε εμάς στον ΟΑΣΘ είναι πχ CITARO MERSEDES 770-798,931-945. Μπορείτε;;

Έχουμε και λέμε:


Mercedes-Benz O405N (1993-1994)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 103, 104 και από 106 μέχρι 175. Μετά 801 (πρώην 101), 947 (247), 950 (250), 958 (258), 959 (259), 968 (268), 969 (269), 970 (270), 972 (272) και 977 (277).
Αμαξοστάσιο Μπραχαμιου (5): Από 176 μέχρι 246. Μετά από 281 μέχρι 350. Μετά 443. Μετά από 701 μέχρι 707. Και τέλος 956, 986, 996


Mercedes-Benz/ΕΛΒΟ O405N2 (C97.405N) (1998-1999)

Αμαξοστάσιο Βοτανικού (1): Από 541 μέχρι 729


Mercedes-Benz/ΕΛΒΟ O405N2 (C99.405N) (με δύο πόρτες) (2001)

Αμαξοστάσιο Βοτανικου (1): 730 μέχρι 749



Mercedes-Benz/ΕΛΒΟ O405GN2 (C97.405GN) (1997-1998)

Αμαξοστασιο Πέτρου Ράλλης (4): Από 402 μέχρι 483 και από 552 μέχρι 597. Τέλος από 700 μέχρι 719.
Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): Από 484 μέχρι 551



Irisbus/Iveco Agora S (2004)

Αμαξοστάσιο Πειραιά (3): Από 701 μέχρι 993



Neoplan/ΕΛΒΟ N4007 (C97.N4007) (1997)

Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων (7): 271, 274, 287, 364
Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 242, 286, 289, 291
Αμαξοστάσιο Βοτανικού (1): 305, 306, 308, 309, 327, 328, 331, 332, 333, 340, 357, 363, 372, 373, 374, 389, 397, 400, 402, 419


Solaris Urbino 8.6 (2009)

Αμαξοστάσιο Ρέντη (3): 601 μέχρι 606, 618 μέχρι 620 και από 622 μέχρι 679
Αμαξοστάσιο Βοτανικού (1): 7 (πρώην 607), 8 (608), 9 (609), 10 (610), 11 (611), 12 (612), 13 (613), 14 (614), 15 (615), 16 (616), 17 (617) και 21 (621). Μετά από 81 μέχρι 220



Volvo/Σαρακακης B7LA (1999)

Αμαξοστάσιο Πέτρου Ράλλης (4): Απο 121 μέχρι 237



Solaris Urbino 18 (2009)

Αμαξοστάσιο Πέτρου Ράλλης (4): Από 821 μέχρι 920 και 940



Renault/Irisbus Agora GNV (φυσικό αέριο) (2001)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 7213, 7278
Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων (7): 7006, 7020, 7063, 7074, 7082, 7094



Irisbus/Iveco Agora S GNC (φυσικό αέριο) (2005)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): Από 873 μέχρι 993



Irisbus/Iveco Citelis 12 CNG (φυσικό αεριο) (2010)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 9001, 9003, 9005, 9193 και 9195
Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων (7): 9002, 9004, απο 9006 μέχρι 9194, 9196 και 9200



Neoplan/ΕΛΒΟ Ν6014 (τρόλεϊ) (1998)

Αμαξοστάσιο Αγιάς Αννης (0): Από 6010 μέχρι 6103



Vanhool/Σφακιανάκης A300T (τρόλεϊ) (1999)

Αμαξοστάσιο Αγιάς Αννης (0): Από 7001 μέχρι 7111




Neoplan/ΕΛΒΟ Ν6216 (τρόλεϊ) (2003)

Αμαξοστάσιο Νέας Φιλαδέλφειας (8): Από 8002 μέχρι 8091



Neoplan/ΕΛΒΟ Ν6221 (τρόλεϊ) (2004)

Αμαξοστάσιο Νέας Φιλαδέλφειας (8): Από 9001 μέχρι 9051
Απάντηση
(10-09-2019, 01:53 PM)tomasxouliaras Έγραψε: Έχουμε και λέμε:


Mercedes-Benz O405N (1993-1994)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 103, 104 και από 106 μέχρι 175. Μετά 801 (πρώην 101), 947 (247), 950 (250), 958 (258), 959 (259), 968 (268), 969 (269), 970 (270), 972 (272) και 977 (277).
Αμαξοστάσιο Μπραχαμιου (5): Από 176 μέχρι 246. Μετά από 281 μέχρι 350. Μετά 443. Μετά από 701 μέχρι 707. Και τέλος 956, 986, 996


Mercedes-Benz/ΕΛΒΟ O405N2 (C97.405N) (1998-1999)

Αμαξοστάσιο Βοτανικού (1): Από 541 μέχρι 729


Mercedes-Benz/ΕΛΒΟ O405N2 (C99.405N) (με δύο πόρτες) (2001)

Αμαξοστάσιο Βοτανικου (1): 730 μέχρι 749



Mercedes-Benz/ΕΛΒΟ O405GN2 (C97.405GN) (1997-1998)

Αμαξοστασιο Πέτρου Ράλλης (4): Από 402 μέχρι 483 και από 552 μέχρι 597. Τέλος από 700 μέχρι 719.
Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): Από 484 μέχρι 551



Irisbus/Iveco Agora S (2004)

Αμαξοστάσιο Πειραιά (3): Από 701 μέχρι 993



Neoplan/ΕΛΒΟ N4007 (C97.N4007) (1997)

Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων (7): 271, 274, 287, 364
Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 242, 286, 289, 291
Αμαξοστάσιο Βοτανικού (1): 305, 306, 308, 309, 327, 328, 331, 332, 333, 340, 357, 363, 372, 373, 374, 389, 397, 400, 402, 419


Solaris Urbino 8.6 (2009)

Αμαξοστάσιο Ρέντη (3): 601 μέχρι 606, 618 μέχρι 620 και από 622 μέχρι 679
Αμαξοστάσιο Βοτανικού (1): 7 (πρώην 607), 8 (608), 9 (609), 10 (610), 11 (611), 12 (612), 13 (613), 14 (614), 15 (615), 16 (616), 17 (617) και 21 (621). Μετά από 81 μέχρι 220



Volvo/Σαρακακης B7LA (1999)

Αμαξοστάσιο Πέτρου Ράλλης (4):  Απο 121 μέχρι 237



Solaris Urbino 18 (2009)

Αμαξοστάσιο Πέτρου Ράλλης (4): Από 821 μέχρι 920 και 940



Renault/Irisbus Agora GNV (φυσικό αέριο) (2001)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 7213, 7278
Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων (7): 7006, 7020, 7063, 7074, 7082, 7094



Irisbus/Iveco Agora S GNC (φυσικό αέριο) (2005)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): Από 873 μέχρι 993



Irisbus/Iveco Citelis 12 CNG (φυσικό αεριο) (2010)

Αμαξοστάσιο Ανθουσας (6): 9001, 9003, 9005, 9193 και 9195
Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων (7): 9002, 9004, απο 9006 μέχρι 9194, 9196 και 9200



Neoplan/ΕΛΒΟ Ν6014 (τρόλεϊ) (1998)

Αμαξοστάσιο Αγιάς Αννης (0): Από 6010 μέχρι 6103



Vanhool/Σφακιανάκης A300T (τρόλεϊ) (1999)

Αμαξοστάσιο Αγιάς Αννης (0): Από 7001 μέχρι 7111




Neoplan/ΕΛΒΟ Ν6216 (τρόλεϊ) (2003)

Αμαξοστάσιο Νέας Φιλαδέλφειας (8): Από 8002 μέχρι 8091



Neoplan/ΕΛΒΟ Ν6221 (τρόλεϊ) (2004)

Αμαξοστάσιο Νέας Φιλαδέλφειας (8): Από 9001 μέχρι 9051

ευχαριστώ! Μπορείς να μου πεις και σε ποιες γραμμές είναι;
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Στόλος λεωφορείων ΚΤΕΛ MrVanHool 139 66.936 15-03-2024, 12:15 AM
Τελευταία Δημοσίευση: patrinos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)