Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
(09-09-2021, 03:37 AM)NightLine Έγραψε: Γιατί δεν γίνονται αρθρωτά τα Α11/Β11 & Β12 όπως τα Α10/Β10 εφ'όσον μαζεύουν πολύ κόσμο, και εφόσον δεν περνάνε από στενάκια (με εξαίρεση το Α11 προς Πετρούπολη στο τέλος), οπότε δεν υπάρχει θέμα, όπως θυμάμαι που είχαμε συζητήσει παλιότερα για το 790, και ο λόγος που δεν ήταν αρθρωτό.
Ήταν επί χρόνια αρθρωτά. Και το ΑΒ11 και το Β12. Έλλειψη υλικού κ οδηγών με κατηγ. Ε. Εδω δεν βγαίνουν αρθρωτα εκεί που πρεπει (Α7, Β5) ...
Απάντηση
(09-09-2021, 03:37 AM)NightLine Έγραψε: Γιατί δεν γίνονται αρθρωτά τα Α11/Β11 & Β12 όπως τα Α10/Β10 εφ'όσον μαζεύουν πολύ κόσμο, και εφόσον δεν περνάνε από στενάκια (με εξαίρεση το Α11 προς Πετρούπολη στο τέλος), οπότε δεν υπάρχει θέμα, όπως θυμάμαι που είχαμε συζητήσει παλιότερα για το 790, και ο λόγος που δεν ήταν αρθρωτό.
Το Β12 σιγουρα πρέπει να γινει. Τα Α11/Β11 έχουν κάπως καλύτερες συχνότητες ίσως για αυτό δεν γίνονται αρθρωτά.
Απάντηση
Έχω Μια απορία Γιατί το Α10 να πηγαίνει από Λιοσίων και όχι από Αχαρνών ????
Απάντηση
(12-03-2022, 01:44 AM)I Kostas vrettos Έγραψε: Έχω Μια απορία Γιατί το Α10 να πηγαίνει από Λιοσίων και όχι από Αχαρνών ????
Είναι ανούσιο. Η Λιοσίων και η Πλ. Αγίων Αναργυρων τα εχει ανάγκη.

Επίσης η αχαρνων καλύπτεται λεωφορειακά για την κίνηση της (Β9/6) και έχει την δυνατότητα καποιος (με καλές συχνότητες) να βγει στην αχαρνων από τις Αχαρνές (με το 755/755Β) 

Αν ο λόγος να πηγαίνει από Αχαρνων είναι για να αυξηθούν οι διελεύσεις στην Αχαρνων γενικά αυτό απλώς απαιτεί πύκνωση του 6 ή του Β9
Απάντηση
(12-03-2022, 08:50 AM)panos._.photography Έγραψε: Είναι ανούσιο. Η Λιοσίων και η Πλ. Αγίων Αναργυρων τα εχει ανάγκη.

Επίσης η αχαρνων καλύπτεται λεωφορειακά για την κίνηση της (Β9/6) και έχει την δυνατότητα καποιος (με καλές συχνότητες) να βγει στην αχαρνων από τις Αχαρνές (με το 755/755Β) 

Αν ο λόγος να πηγαίνει από Αχαρνων είναι για να αυξηθούν οι διελεύσεις στην Αχαρνων γενικά αυτό απλώς απαιτεί πύκνωση του 6 ή του Β9
Σωστό δεν λέω αλλά στο ύψωμα του Μενίδιου εξυπηρετη πιο πολλή από κόκκινο μύλο Φιλαδέλφειας και κατευθείαν Αθήνα από Αχαρνών παρά στην δημοκρατίας που δεν πατάει ψυχή μόνο στο πάρκο Τρίτση πουθενά αλλού.......και η Λιοσίων έχει πήξει στα λεωφορεία σε σχέση με την Αχαρνών.....εγώ απλός ρώτησα
Απάντηση
(12-03-2022, 11:13 PM)Kostas vrettos Έγραψε: Σωστό δεν λέω αλλά στο ύψωμα του Μενίδιου εξυπηρετη πιο πολλή από κόκκινο μύλο Φιλαδέλφειας και κατευθείαν Αθήνα από Αχαρνών παρά στην δημοκρατίας που δεν πατάει ψυχή μόνο στο πάρκο Τρίτση πουθενά αλλού.......και η Λιοσίων έχει πήξει στα λεωφορεία σε σχέση με την Αχαρνών.....εγώ απλός ρώτησα
Δεν το λέω με κακή πρόθεση απλώς απαντάω στην ερώτηση σου. Ορίστε κάποια μειονεκτήματα. Θεωρώ ότι υπερτερούν αρκετά από τυχών πλεονεκτήματα που μπορεί να έχει η αλλαγή:

Από άποψη χρόνου δρομολογίου η διέλευση από δημοκρατίας-Λιοσίων είναι πιο γρήγορη από την διέλευση Φιλαδέλφειας-Αχαρνων (Και από άποψη χρόνου καθαρά και από άποψη ότι δεν πατάει ψυχή σε τμήμα της δημοκρατίας). Όποτε δεν συμφέρει τους χρήστες του Α/Β10 που θέλουν να κάνουν μετακίνηση Αχαρναί-Αθήνα και αντίστροφα να αλλάξει η διαδρομή.

Παράλληλα το να τα επαναφέρουμε στο κέντρο από την Αχαρνων είναι αντίθετο στην προσπάθεια αποσυμφόρησης του κέντρου από λεωφορεία και την  δημιουργία γραμμών τροφοδοτικων σε ΜΣΤ. Επίσης δεν υπαχει κάπου χώρος για Αφετηρία στο κέντρο. 

Με διαδρομή την Αχαρνων χάνει την ανταπόκριση με την γραμμή 2 που αντλεί αρκετό κόσμο από Α/Β10.

Επισης επειδή από τον Σταθμό Λαρισης πολλοί παίρνουν και τον προαστιακό για να πάνε Αχαρναί τους δίνεις και την εναλλακτική του λεωφορείου αν συμβει κάτι στον προαστιακό. Κάτι που θα χαθεί αν αλλάξει διέλευση.

Και τέλος αρκετοί έχουν αντιληφθεί τα οφέλη της μετεπιβίβασης σε ΜΣΤ και την εφαρμόζουν. Όποτε θα υπάρχει μαζική έξοδος από το Α/Β10 στα κάτω πατησια με αποτέλεσμα η υπόλοιπη διαδρομή να βαράει μύγες ή να γεμίζει με κόσμο του 6/Β9. Άρα η γραμμή ουσιαστικά θα λειτουργεί ως Στ. Κάτω Πατησια - Αχαρναί. Άρα καταλήγουμε ότι θα γίνει 755 (χωρίς την εσωτερική διέλευση στην Φιλαδέλφεια). Άρα δεν χρειάζεται αλλαγή αφού υπάρχει το 755 με πολύ καλές συχνότητες και πληρότητες που δεν απαιτούν αρθρωτά. Δηλαδή αν είναι να σπαταλάμε αρθρωτά ας τα σπαταλήσουμε σε γραμμές που όταν έχουν 12m (καλησπέρα Β5 εσένα κοιτάω) είναι γεμάτα μέχρι αηδίας.
Απάντηση
(12-03-2022, 01:44 AM)Kostas vrettos Έγραψε: Έχω Μια απορία Γιατί το Α10 να πηγαίνει από Λιοσίων και όχι από Αχαρνών ????
Οι κορμί '9 (Α9/Β9/Γ9) πάνε/πήγαιναν από Αχαρνών και οι 10 (Α10/Β10/Γ10) από Λιοσίων.
Απάντηση
Πάντως από το 1995 που πρωτοσχεδιάστηκαν οι γραμμές κορμοί, έχει έρθει πλέον ο καιρός να γίνει ένας επανασχεδιασμός.

Μία απλή πρόταση για εύκολη συνοχή θα ήταν η παρακάτω:
A1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΑΡΚΙΖΑ
Α2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΟΥΛΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΑΜΦΙΘΕΑΣ)
Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ (ΜΕΣΩ ΕΥΡΥΑΛΗΣ)
Α4 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
Α5 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΝΘΟΥΣΑ
Α6 ΣΤΑΘ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Α7 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΚΗΦΙΣΙΑ
Α8 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ - ΜΑΡΟΥΣΙ
Α9 ΠΛΑΤ. ΒΑΘΗ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - ΝΕΑ ΚΗΦΙΣΙΑ
Α10 ΣΤΑΘ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΑΧΑΡΝΑΙ (ΜΕΣΩ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ)
Α11 ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Α12 ΜΑΡΝΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ - ΦΥΛΗ
Α13 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Α14 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ
Α15 ΣΤΑΘ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΔΑΣΟΣ
Α16 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ (ΜΕΣΩ ΛΕΩΦ. ΑΘΗΝΩΝ)
Α17 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)
Α18 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΠΕΡΑΜΑ (ΜΕΣΩ ΓΡΗΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ)

Όλες οι υπολοιπες γραμμές (Β & Γ) που δεν έχουν μεταφερθεί στην παραπάνω λίστα θα μπορούσαν να πάρουν αρίθμηση ΧΧΧ.
Απάντηση
(14-03-2022, 12:15 PM)sgkatsos Έγραψε: Πάντως από το 1995 που πρωτοσχεδιάστηκαν οι γραμμές κορμοί, έχει έρθει πλέον ο καιρός να γίνει ένας επανασχεδιασμός.

Μία απλή πρόταση για εύκολη συνοχή θα ήταν η παρακάτω:
A1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΑΡΚΙΖΑ
Α2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΟΥΛΑ (ΜΕΣΩ Λ. ΑΜΦΙΘΕΑΣ)
Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ (ΜΕΣΩ ΕΥΡΥΑΛΗΣ)
Α4 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
Α5 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΝΘΟΥΣΑ
Α6 ΣΤΑΘ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Α7 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΚΗΦΙΣΙΑ
Α8 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ - ΜΑΡΟΥΣΙ
Α9 ΠΛΑΤ. ΒΑΘΗ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - ΝΕΑ ΚΗΦΙΣΙΑ
Α10 ΣΤΑΘ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΑΧΑΡΝΑΙ (ΜΕΣΩ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ)
Α11 ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Α12 ΜΑΡΝΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ - ΦΥΛΗ
Α13 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ
Α14 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ
Α15 ΣΤΑΘ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΔΑΣΟΣ
Α16 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ (ΜΕΣΩ ΛΕΩΦ. ΑΘΗΝΩΝ)
Α17 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΕΛΕΥΣΙΝΑ (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)
Α18 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΠΕΡΑΜΑ (ΜΕΣΩ ΓΡΗΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ)

Όλες οι υπολοιπες γραμμές (Β & Γ) που δεν έχουν μεταφερθεί στην παραπάνω λίστα θα μπορούσαν να πάρουν αρίθμηση ΧΧΧ.
Nα διορθώσω τον πίνακα με τα σημερινά δεδομένα : 

Α1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΒΟΥΛΑ
Β1 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
Α2 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΒΟΥΛΑ
Β2 ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ-ΦΙΞ - ΑΓ. ΚΟΣΜΑΣ
Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΓΛΥΦΑΔΑ
Α5 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ - ΑΝΘΟΥΣΑ
Β5 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 
Α7 ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ - ΚΗΦΙΣΙΑ
Α8 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - Ν.ΙΩΝΙΑ - ΜΑΡΟΥΣΙ
Β9 ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ - Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ
Α10 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΑΧΑΡΝΑΙ
Β10 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΑΧΑΡΝΑΙ ΜΕΣΩ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ 
Α11 ΠΛ. ΒΑΘΗ- ΙΛΙΟΝ ΠΑΝΟΡΑΜΑ
Β11 ΠΛ. ΒΑΘΗ - ΙΛΙΟΝ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Β12 ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Α13 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ 
Α15 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ -ΔΑΣΟΣ 
Β15 ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ

Εκ των ως άνω γραμμών : 
Το Α1 πλέον είναι παράλληλο της γραμμής 7 του τράμ και πρέπει να διακοπεί.
Το Β1 έχει χρησιμότητα καθώς αποτελεί το μόνο συνδετήριο μέσο του Πειραιά με τη Βουλιαγμένης και τα νότια προάστια. 
Το Β15 είναι ενισχυτικός κλάδος του Α15 (και ως τέτοιος θα παραμείνει). 

Οι λοιπές γραμμές έχουν το κοινό τους και το σκοπό τους. Θα μπορούσε να γίνει επαναρίθμηση του Β9 και Β12 σε Α9 και Α12 αντίστοιχα (αφού δεν υπάρχει πλέον κλάδος Α)

Επίσης θα μπορούσε να λάβει αριθμό κορμού το σημερινό 550 (πχ να γινόταν Α6) αφού αυτόν το σκοπό επιτελεί.
Απάντηση
(14-03-2022, 03:00 PM)Citaro Έγραψε: […]
Το Α1 πλέον είναι παράλληλο της γραμμής 7 του τράμ και πρέπει να διακοπεί.
[…]
Αντικειμενικά αυτό είναι πολύ κακή ιδέα. Το τραμ πάει παρά πολύ αργά για να κοπεί το Α1. Μόνο όταν υπάρχει κίνηση είναι συγκρίσιμα σε χρόνο. Αν αυξηθεί η ταχύτητα του τραμ και δουλέψει σωστά το πράσινο κύμα ίσως να κοπει το Α1
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.889 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 200.373 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 358.796 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 159.149 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 372.840 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 79.051 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.986 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 91.239 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 173.556 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.021 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)