Αξιολόγηση Θέματος:
  • 30 Ψήφοι - 2.9 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Στην κατάσταση που είναι το 12 δεν είναι καθόλου σωστή ιδέα να κόψεις το Α13 που αυτή τη στιγμή μαζεύει τον κύριο όγκο κόσμου στον Κολωνό και στο Περιστέρι και μάλιστα έχει την υψηλότερη επιβατική κίνηση από οποιαδήποτε άλλη γραμμή στα Δυτικά προάστια. Αν μπορούσε το 12 να κατέβει στο 7λεπτο με 8λεπτο εγώ θα το συζήταγα αλλά στην κατάσταση που είναι τα τρόλει αυτή τη στιγμή τέτοιο σενάριο δεν παίζει οπότε η κατάργηση του Α13 αυτή τη στιγμή είναι λάθος. Πάντως και να κατάφερνες να ενισχύσεις πραγματικά το 12 και πάλι το Α13 θα κοβόταν στον Άγιο Αντώνιο όχι στην Ανθούπολη. Και μην ακούσω αστειότητες για νταλίκες γιατί και το 21 που ουσιαστικά έμεινε μόνο του στη Ράλλη, έχει μαξιμουμ 1-2 αρθρωτά την ημέρα με αποτέλεσμα να γίνεται χαμός σε 6000αρα και 7000αρα όταν το κομμάτι που το 21 είναι μόνο του έχει σαφώς λιγότερη κίνηση από τον Κολωνό.

Για το Γ12 το πιο σωστό θα ήταν να είχε κοπεί Στ. Αττικής και να συνέχιζε το Β12 κέντρο αλλά αφού τα έκαναν ανάποδα για να βγαίνει το Β12 με τη Ζωφριά σαν μία γραμμή ας μείνει ως έχει.

Το Β15 λειτουργεί ενισχυτικά στο Α15 κυρίως τις ώρες αιχμής (δηλαδή το πρωί) και ειδικά όταν λειτουργούν οι σχολές που γίνεται χαμός. Δεν είναι λάθος να έχει δύο οχήματα να ενισχύουν εκεί που υπάρχει πρόβλημα την ώρα αιχμής. Με την ίδια λογική φτιάχτηκε το τρόλει 7 πχ που ουσιαστικά είναι σαν μισό 11 ή κομμάτι του 5. Σε κάθε περίπτωση το Α15 έχει φορτωθεί και αρκετό κόσμο του πρώην Γ16 που πλέον κατεβαίνει πριν το 866 στρίψει στην Κύπου οπότε η Αθηνών δεν σηκώνει περισσότερο κόψιμο από όσο έχει ήδη υποστεί στα χρόνια της κρίσης. Στο Δάσος υπάρχει και το 803 που μάλιστα προσφέρει και αξιόλογη σύνδεση σε μέσο σταθερής τροχιάς και το προτιμάει κάποιος κόσμος αλλά η συχνότητα στο μισάωρο δεν βοηθάει.
Απάντηση
(21-06-2021, 10:03 PM)ecoj Έγραψε: Στην κατάσταση που είναι το 12 δεν είναι καθόλου σωστή ιδέα να κόψεις το Α13 που αυτή τη στιγμή μαζεύει τον κύριο όγκο κόσμου στον Κολωνό και στο Περιστέρι και μάλιστα έχει την υψηλότερη επιβατική κίνηση από οποιαδήποτε άλλη γραμμή στα Δυτικά προάστια. Αν μπορούσε το 12 να κατέβει στο 7λεπτο με 8λεπτο εγώ θα το συζήταγα αλλά στην κατάσταση που είναι τα τρόλει αυτή τη στιγμή τέτοιο σενάριο δεν παίζει οπότε η κατάργηση του Α13 αυτή τη στιγμή είναι λάθος. Πάντως και να κατάφερνες να ενισχύσεις πραγματικά το 12 και πάλι το Α13 θα κοβόταν στον Άγιο Αντώνιο όχι στην Ανθούπολη. Και μην ακούσω αστειότητες για νταλίκες γιατί και το 21 που ουσιαστικά έμεινε μόνο του στη Ράλλη, έχει μαξιμουμ 1-2 αρθρωτά την ημέρα με αποτέλεσμα να γίνεται χαμός σε 6000αρα και 7000αρα όταν το κομμάτι που το 21 είναι μόνο του έχει σαφώς λιγότερη κίνηση από τον Κολωνό.

Για το Γ12 το πιο σωστό θα ήταν να είχε κοπεί Στ. Αττικής και να συνέχιζε το Β12 κέντρο αλλά αφού τα έκαναν ανάποδα για να βγαίνει το Β12 με τη Ζωφριά σαν μία γραμμή ας μείνει ως έχει.

Το Β15 λειτουργεί ενισχυτικά στο Α15 κυρίως τις ώρες αιχμής (δηλαδή το πρωί) και ειδικά όταν λειτουργούν οι σχολές που γίνεται χαμός. Δεν είναι λάθος να έχει δύο οχήματα να ενισχύουν εκεί που υπάρχει πρόβλημα την ώρα αιχμής. Με την ίδια λογική φτιάχτηκε το τρόλει 7 πχ που ουσιαστικά είναι σαν μισό 11 ή κομμάτι του 5. Σε κάθε περίπτωση το Α15 έχει φορτωθεί και αρκετό κόσμο του πρώην Γ16 που πλέον κατεβαίνει πριν το 866 στρίψει στην Κύπου οπότε η Αθηνών δεν σηκώνει περισσότερο κόψιμο από όσο έχει ήδη υποστεί στα χρόνια της κρίσης. Στο Δάσος υπάρχει και το 803 που μάλιστα προσφέρει και αξιόλογη σύνδεση σε μέσο σταθερής τροχιάς και το προτιμάει κάποιος κόσμος αλλά η συχνότητα στο μισάωρο δεν βοηθάει.
Το 803 υπάρχει πιθανότητα με την έλευση του μετρό στο Δημοτικό Θέατρο να κοπεί έως σταθμό Αιγάλεω. Το Β15 αν θυμάμαι καλά ήταν να το καταργήσουν στα τέλη του 19, αν και μπορεί να επεκταθεί το 821 στο Παλατάκι. Εκτός αυτου παρατηρείται μεγάλη έλειψη αρθρωτών οχημάτων κυρίως στα τρόλεϊ. Έχω ερωτηματικά να δω τι αλλαγές μπορεί να γίνει κατά την επέκταση του μετρό σε Δημοτικό θέατρο, Γλυφάδα, Κηπούπολη και Λιόσια. Επίσης θα έλεγα με την έλευση του τραμ στον Πειραιά θα ήταν δυνατή η διακοπή λειτουργίας της 130 καθώς σε μεγάλο τμήμα της κινείται το τραμ με καλύτερη συχνότητα
Απάντηση
Νομίζω πως κόψιμο του 803 στο Αιγάλεω ή στο Κρατικό Νίκαιας είχε προτείνει ο ίδιος ο ΟΑΣΑ στο δήμο Χαιδαρίου πριν 2-3 χρόνια με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση και την καλύτερη συχνότητα αφού τότε έφτανε τα 50λεπτα καθημερινές, αλλά σαν λύση δεν προχώρησε. Πάντως δεν είναι κακό σαν ιδέα με την προυπόθεση να έχει καλή συχνότητα.

Το 821 θα μπορούσε να πάει στο Παλατάκι αλλά δεν χρειάζεται καθώς ο λόγος ύπαρξης του Β15 δεν είναι το Παλατάκι και 0,5 επιβάτες που έχει εκεί, αλλά η Αθηνών και τα ΤΕΙ. Ο ΟΑΣΑ είχε προσπαθήσει να καταργήσει το Β15 τουλάχιστον 2 φορές αλλά υπάρχουν αντιδράσεις και από το δήμο Χαιδαρίου και από άλλού.

Μετρό σε Κηπούπολη, Γλυφάδα και Λιόσια θα πάει σε καμιά 15αρια χρόνια οπότε μέχρι τότε έχουμε καιρό...
Απάντηση
(21-06-2021, 10:39 PM)N1 Botanikou Έγραψε: Το 803 υπάρχει πιθανότητα με την έλευση του μετρό στο Δημοτικό Θέατρο να κοπεί έως σταθμό Αιγάλεω. Το Β15 αν θυμάμαι καλά ήταν να το καταργήσουν στα τέλη του 19, αν και μπορεί να επεκταθεί το 821 στο Παλατάκι. Εκτός αυτου παρατηρείται μεγάλη έλειψη αρθρωτών οχημάτων κυρίως στα τρόλεϊ. Έχω ερωτηματικά να δω τι αλλαγές μπορεί να γίνει κατά την επέκταση του μετρό σε Δημοτικό θέατρο, Γλυφάδα, Κηπούπολη και Λιόσια. Επίσης θα έλεγα με την έλευση του τραμ στον Πειραιά θα ήταν δυνατή η διακοπή λειτουργίας της 130 καθώς σε μεγάλο τμήμα της κινείται το τραμ με καλύτερη συχνότητα

Υπενθυμίζω ότι είμαστε στο θέμα τον κορμών. 
Απάντηση
Μιας και το ενδιαφέρον στρέφεται στις παραλιακές περιοχές αυτον τον καιρό καλή θα ήταν η δημιουργία μιας γραμμής Γ2 που να λειτουργεί Ιούλιο/Αύγουστο/Σεπτέμβριο με αφετηρία την Ακαδημία είτε τον Στ.Συγγρού Φιξ και να ακολουθει την διαδρομή του τελευταίου Α2 (00:00) είτε του Β2 και έπειτα 115 και να έχει τέρμα την Λίμνη Βουλιαγμένης είτε την πλαζ της Βάρκιζας.
Απάντηση
(26-06-2021, 12:18 AM)oasagr123 Έγραψε: Μιας και το ενδιαφέρον στρέφεται στις παραλιακές περιοχές αυτον τον καιρό καλή θα ήταν η δημιουργία μιας γραμμής Γ2 που να λειτουργεί Ιούλιο/Αύγουστο/Σεπτέμβριο με αφετηρία την Ακαδημία είτε τον Στ.Συγγρού Φιξ και να ακολουθει την διαδρομή του τελευταίου Α2 (00:00) είτε του Β2 και έπειτα 115 και να έχει τέρμα την Λίμνη Βουλιαγμένης είτε την πλαζ της Βάρκιζας.

Παντελώς ανούσιο να έχει μια γραμμή Φιξ - Βάρκιζα, ειδικά το καλοκαίρι που η Ποσειδώνος είναι ένα απέραντο πάρκινγκ. Το Γ2 θα κάνει κατ' ελάχιστον 2 ώρες να φτάσει Βάρκιζα, όταν με το μετρό και το 171 θα έχει φτάσει σε λιγότερο από 1:15.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
Με την Γ2 θα πρότεινα και την επαναλειτουργία της Γ1 όπου και έχει μείνει ξεχασμένο και στην στάση "Ακταιον"
Απάντηση
Διαφωνώ μιας και δεν υπάρχει πλέον λόγος ύπαρξης γραμμών που θα πηγαίνουν από Πειραιά ή Αθήνα στην Βάρκιζα και την Βουλιαγμένη. Την δουλειά αυτή την επιτελουν τα 117,122 και 171, στα οποία χρειάζεται ενίσχυση δρομολογίων για να λειτουργούν χωρίς να επικρατεί σε κάθε δρομολόγιο απέραντο χάος
Απάντηση
Θα κανω μια ολοκληρωμένη πρόταση αναδιάταξης των κορμών και των Express γραμμών με τα πρόσφατα δεδομενα:

1
Α1 Πειραιάς-Βούλα: Παραμένει ως έχει με μια μικρή αραίωση συχνότητας όταν φτάσει το τραμ στον Πειραιά. Καλό θα ήταν να διέρχεται και από το λιμάνι-Πλ.Καραϊσκάκη με μια παράκαμψη. Μετεπιβιβασεις:Τοπικά Γλυφάδας,Τοπικά Βούλας(162)
Β1 Πειραιάς-Άνω Γλυφάδα: Είναι χρήσιμη γραμμή η οποία έχει απαξιωθεί εντελώς με συχνότητες 40’ στην καλύτερη περίπτωση. Χρειαζεται βελτίωση συχνότητας στα 25’.
Γ1 Πειραιάς-Βάρκιζα: Έχει καταργηθεί αλλά θα μπορούσε από Μάιο έως Σεπτέμβριο να επαναλειτουργήσει για να αποσυμφορήσει και τα 122,122Θ,171.

2
Α2 Ακαδημία-Βούλα(μέσω Λ.Αμφιθέας): Παραμένει ακριβως όπως είναι τωρα.Μετεπιβιβάσεις:Τοπικά Γλυφάδας,Τοπικά Βούλας(162)
Β2 Στ.Συγγρού Φιξ-Αγ.Κοσμάς(μέσω Παραλιακής): Δεν προσφέρει καμία μετεπιβίβαση και μετά την στάση Αλίμου έχει ελάχιστη επιβατική κίνηση οπότε χρειαζεται να επεκταθεί στην Πλ.Γλυφάδας(τέρμα 140) που θα επιβαρύνει το πολύ 10 λεπτά, θα βοηθήσει τις μετεπιβιβάσεις και θα προσφέρει επιπλέον επιβατική κίνηση.
Γ2 Στ.Συγγρού Φιξ-Λ.Αλίμου-Αργυρούπολη: Προτείνω να δημιουργηθεί αυτη η νέα γραμμή για καλύτερη σύνδεση της Λ.Αλίμου με το μετρό και την παραλιακή. Διαδρομή: Συγγρού-Ποσειδώνος-Αλίμου-Λαμίας/Αλεξιουπολεως-Πλ.Ηρώων Πολυτεχνείου-Γερουλάνου-Αβέρωφ

*Τα Α1,Α2 θα μπορούσαν να έχουν τέρμα στην Γλυφάδα με αλλαγή του 162 σε ΓΛΥΦΑΔΑ-ΒΟΥΛΑ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ και συνδυασμό των διαδρομών του Α1/Α2 στην Βούλα και του τωρινού 162 και συχνότητα 10’-15’ 


Α3 Ακαδημία-Γλυφάδα(μέσω Λ.Βουλιαγμένης): Μενει ως εχει. Στην Βουλιαγμένης έως Στ.Ελληνικό δεν εχει ιδιαίτερη επιβατική κίνηση αλλά είναι απαραίτητη για μετακινησεις αναμεσα στους σταθμούς μετρό και για την Ηλιουπολεως που έχει κάποια αποσταση από το μετρό.Μετά το Στ.Ελληνικό ειναι πιο χρήσιμη καθώς συνδέει την Γρ.Λαμπράκη και την Κύπρου με το μετρό. Μετεπιβιβάσεις:Τοπικά Γλυφάδας

4: 
Έχουν καταργηθεί ολες οι γραμμές του κορμού 4 και εχει απομείνει το 164 πρώην Α4. Θα πρότεινα να επαναλειτουργήσει και το 165 ως Τερψιθέα-Αργυρούπολη-Στ.Άλιμος(κυκλική) για να καλύπτει και το μέρος της Λ.Κύπρου(από εκει που περνούσε παλαιότερα το Α4) που μενει ακάλυπτο όταν στρίβει το 164 στην Γ.Παπανδρέου και να είναι μια πιο γρήγορη εναλλακτική για την Τερψιθέα και την Αργυρουπολη. Διαδρομή: Κ.Αθανάτου,Γ.Γεννηματά,Λ.Κύπρου,Παρ.Λ.Βουλιαγμένης,Θερμοπυλων,Κρήτης,Ανεξαρτησίας,Λ.Κύπρου,Γ.Γεννηματά,Κ.Αθανάτου

5
Α5 Ακαδημία-Αγ.Παρασκευή-Ανθούσα: Όπως και με το Α3 αν και καλύπτεται από το μετρό είναι αναγκαία γραμμή και εξυπηρετεί αρκετά μετά το Στ.Νομισματοκοπείο. Μετεπιβιβάσεις: Τροφοδοτικά/Τοπικά Στ.Νομισματοκοπείου

Β5 Στ.Λαρίσης-Αγ.Παρασκευή:
Να παραμείνει όπως είναι καθώς εξυπηρετεί την Λ.Αλεξάνδρας

7
Α7 Στουρνάρη-Κηφισιά:

Χρειαζεται να συγχρονιστεί με το 550 και στις δυο κατευθύνσεις. Πιστευω ότι το Πολυτεχνείο δεν είναι καλη επιλογή για αφετηρία μιας και είναι διπλα στον σταθμό Ομόνοιας που εχει σύνδεση με την Κηφισιά μέσω του ΗΣΑΠ, αλλά εξυπηρετεί και την Χαρ.Τρικουπη και Λ.Αλεξάνδρας. Θέλει καλύτερες συχνότητες. Μετεπιβιβάσεις : Τοπικά Ζηρινειου*,Τοπικά Κηφισιάς (*Τα τοπικά Ζηρινειου θα πρέπει αντί για Ζηρίνειο να γράφουν Κηφισιά ή Πλ.Πλατάνου καθώς ο όρος Ζηρίνειο δεν είναι τοσο γνωστός.)

Β7 Σύνταγμα-Κηφισιά-Ν.Ερυθραία:
Επαναφορά του Β7 με αφετηρία το Σύνταγμα και επέκταση μετα την Πλ.Πλατάνου στην Ν.Ερυθραία με διαδρομή 560, γιατί η συχνότητα εντός της Ν.Ερυθραίας με το 560 είναι 50’-55’.

8
Α8 Πολυτεχνείο-Ν.Ιωνία-Μαρούσι:
Έως το Ηράκλειο έχει χαρακτήρα κορμού,έπειτα δεν νομιζω κανεις να το επέλεγε από Πολυτεχνείο για Μαρούσι, οπότε μετά το Ηράκλειο λειτουργεί ως τοπικό. Θα μπορούσε να κοπεί στον Προαστιακό Ηράκλειο και έπειτα να δημιουργηθεί τοπική γραμμή ως το ΟΑΚΑ. Μετεπιβιβάσεις:καμία

9
Β9 Χαλκοκονδύλη-Μεταμόρφωση-Νέα Κηφισιά 
Θα ηταν καλυτερα η αφετηρία να είναι στην Ακαδημία. Εξαιρετικά σημαντική γραμμή για την τροφοδοσία Ν.Κηφισίας από ΗΣΑΠ Κηφισιάς και για τον άξονα της Αχαρνών. Χρειαζεται αποκλειστικά 18 μετρο. Μετεπιβιβάσεις:Τοπικά Κηφισιάς/Ζηρινείου

10
Α10/Β10: Στ.Λαρίσης/Αχαρναί
Πλήρως συγχονισμένες γραμμές μεταξύ τους. Το Α10 να ακολουθει την ιδια διαδρομή και στις δυο κατευθύνσεις. Μετεπιβιβάσεις:Τοπικά Μεσονυχίου/Καράβου

11
Α11/Β11 Πλ.Βάθη-Ίλιον-Πετρούπολη
Όπως είναι είναι εντάξει, μόνο που η αφετηρία θα ηταν προτιμότερο να μεταφερθεί είτε στο Μεταξουργείο είτε στην Ομόνοια, είτε στον Στ.Λαρίσης για μετεπιβίβαση με μετρό.

12 
Β12 Στ.Αττική-Άνω Λιόσια
Ουσιαστικά δεν είναι κορμός αλλά τροφοδοτική του μετρό και η Πλ.Αττικής δεν είναι κέντρο κέντρο. Μετεπιβιβάσεις: Τοπικά Άνω Λιοσίων
Γ12 Καματερό-Αγ.Νικόλαος-Ίλιον-Πολυτεχνείο 
Δεν γνωρίζω από αυτες τις περιοχές όποτε δεν έχω κατι να προτείνω.
Μετεπιβιβάσεις: 704

13 
Α13 Ομόνοια-Κηπούπολη

Κορμός με μεγαλη επιβατική κίνηση ειδικά μετά το Στ.Ανθούπολη. Οπως τωρα είναι εντάξει με μόνη αλλαγή η παράκαμψη μεταξύ 2ης και 7ης Κηπουπόλεως που μπορεί να γινεται από κάποιο τοπικό.

14 
Χ14 Σύνταγμα-Κηφισιά(νυχτερινή)
Ως εχει

Ε14 Σύνταγμα-ΟΑΚΑ-Υπ.Παιδείας(ΕΞΠΡΕΣ)
Αλλαγή σε Σύνταγμα-Κηφισιά και λειτουργία και τα Σαββατοκύριακα καθώς ολη η υπερφορτωμένη από κίνηση Κηφισίας χρειαζεται εναν κορμό σε ολο το μήκος και πιο γρήγορη σύνδεση Συντάγματος-Πλ.Πλατάνου

15 
Α15 Στ.Λαρίσης-Δάσος
Επιτυχημένος κορμός. Οι στάσεις έχουν μεγαλη αποσταση μεταξύ τους σε κάποια σημεία της διαδρομής. Καμία αλλαγή
Β15 Στ.Λαρίσης-Παλατάκι
Λειτουργεί ως ενισχυτικό του Α15. Καμία αλλαγή.

97 
Χ97 Στ.Ελληνικό-Αερολιμένας Αθηνών(ΕΞΠΡΕΣ)
Πιστευω ότι αυτή η γραμμή εξυπηρετεί μόνο την Λ.Βουλιαγμένης μετά το Ελληνικό προς Αεροδρόμιο. 
Κάποιος που εχει προορισμό κάποιον σταθμό του μετρό μπορεί να το παρει απευθείας από Αεροδρόμιο. Προτείνω κατάργηση καθώς σαμποτάρει το μετρό που παει απευθείας αεροδρόμιο. Τα υπόλοιπα του αεροδρομίου είναι ενταξει.


Περιμενω τις γνώμες σας.
Απάντηση
Γιατί δεν γίνονται αρθρωτά τα Α11/Β11 & Β12 όπως τα Α10/Β10 εφ'όσον μαζεύουν πολύ κόσμο, και εφόσον δεν περνάνε από στενάκια (με εξαίρεση το Α11 προς Πετρούπολη στο τέλος), οπότε δεν υπάρχει θέμα, όπως θυμάμαι που είχαμε συζητήσει παλιότερα για το 790, και ο λόγος που δεν ήταν αρθρωτό.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 154 157.372 , 11:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 75.619 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 114 131.727 08-12-2021, 10:23 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 43 48.939 05-12-2021, 09:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 40 51.213 05-12-2021, 04:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: oasagr123
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 73 57.318 24-11-2021, 09:58 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Citaro
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 142.381 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 269 294.157 09-10-2021, 09:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: oasagr123
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 252 308.025 12-08-2021, 12:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: oasagr123
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 58.650 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)