Αξιολόγηση Θέματος:
  • 30 Ψήφοι - 2.9 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
(21-07-2019, 09:57 AM)pvuccino Έγραψε: "Υπήρχε παλιότερα σύνδεση Αμαρουσίου-Χαλανδρίου, το 411 που λεγόταν [...] ήταν 12μετρο και όχι midi, αλλά και λόγω διαδρομής (έπρεπε να στρίψει προς Μελίσσια) δε διερχόταν από το κέντρο του Αμαρουσίου και το Σταθμό."

Κατ' αρχάς μπράβο που κάθεσαι και μοιράζεσαι αυτά που γνωρίζεις για τις παλιότερες διαδρομές και γραμμές, έχουν πάντα πολύ ενδιαφέρον όσα γράφεις, ειδικά τα "σεντόνια" για την ιστορική εξέλιξη των γραμμών (μαζί φυσικά με όσους συνεισέφεραν στον εμπλουτισμό τους).

Σύναψη:pvuccino "Οπότε ένα midi τοπικό θα ήταν ό,τι πρέπει για την περίπτωση, το πρόβλημα όμως είναι ότι όλοι ξέρουμε τις τραγικές συχνότητες που θα έδινε ο ΟΑΣΑ σε μια τοπική γραμμή στην παρούσα φάση και το πιθανότερο είναι ότι θα απαξιωθεί εντελώς και μετά θα κοπεί λόγω "έλλειψης επιβατικής κίνησης."

Η αρχική σκέψη που έκανα εδώ και αρκετά χρόνια είναι πως το ορθότερο είναι η δημιουργία τοπικής γραμμής. Ακριβώς όμως λόγω των όσων ανέφερες στην άνω παράθεση, δεν πιστεύω ότι θα λειτουργήσει σωστά. Οπότε σκέφτηκα ποια άλλη υπάρχουσα γραμμή θα μπορούσε να αναλάβει αυτό το ρόλο. Φυσικά είναι ορθό αυτό που λες για το Α8, ότι φτάνει ΟΑΚΑ γιατί εκεί μπορεί να κάνει τέρμα μετά το κέντρο του Αμαρουσίου, αλλά για αυτό έλεγα μήπως το επέκτειναν ως το Χαλάνδρι. Αφού κατεβαίνει που κατεβαίνει ως Δαχτυλίδι, ας δώσουμε νόημα σε αυτό το κενό τμήμα.
Η εύρεση αφετηρίας στο Χαλάνδρι επίσης είναι δύσκολη υπόθεση, εξ ου και η πρόταση "1(α)", δηλαδή για επιστροφή από Βασ.Γεωργίου Β' & Κηφισίας - επί της Β.Γεωργίου Β' μπορεί να βρεθεί χώρος στάθμευσης.
Η διέλευση 12μετρου, έχοντας πρόσφατες εικόνες από την περιοχή λόγω επαγγελματικών ραντεβού, πιστεύω θα είχε πρόβλημα στην Φραγκοκκλησιάς, αν όμως εφαρμόζονταν μέτρα περιορισμού (μιλάμε για 500μ. ως την Κηφισίας) το πρόβλημα θα λύνονταν.

Εν κατακλείδι το πρόβλημα είναι υλικοτεχνικό & ανθρώπινο. Είτε στη μία, είτε στην άλλη περίπτωση οι ελλείψεις θα είναι προφανείς. Φυσικά είναι ρεύμα της εποχής (και ορθώς) η midi-οποίηση των γραμμών για διέλευση πιο βαθιά στις γειτονιές, αλλά αν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, δεν πιστεύω ότι θα ήταν καταστρεπτικό για τον "χαρακτήρα" του Α8 μια τέτοια επέκταση. Όπως προείπα, δεν είναι κλασικός κορμός, πιο πολύ τοπικές και μέσης απόστασης διαδρομές εξυπηρετεί. Σίγουρα όμως μια επιμήκυνσή του θα δημιουργήσει αρρυθμίες χωρίς ενίσχυσή του, εις βάρος της υπόλοιπης διαδρομής που (από ό,τι καταλαβαίνω - δεν το χρησιμοποιώ) εξυπηρετεί με μια "άλφα" αξιοπρέπεια.
Απάντηση
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει λεωφορείο κόρμος ;
Απάντηση
(02-06-2020, 08:46 PM)Aggele Έγραψε: Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει λεωφορείο κόρμος ;
Χμ.. Λοιπόν!
Κορμοί είναι οι γραμμές που ξεκινούν με γράμμα στην αρχή. Ο λόγος που δημιουργήθηκαν το 1995 ήταν για να ξεκαθαρίσουν οι κεντρικές αρτηρίες από τις πολλές γραμμές προς την Περιφέρεια με την διατήρηση μιας (συνήθως) γραμμής κορμού, που συνδέει το κέντρο μέσω μιας αρτηρίας με ένα Τέρμα Μετεπιβίβασης σε Τοπικό Δίκτυο.

Έτσι για παράδειγμα, οι ακτινικές γραμμές των Άνω Λιοσίων με Αφετηρία στην Αθήνα και Τέρματα σε συνοικίες των Άνω Λιοσίων, αντικαταστάθηκαν από τον Κορμό Άνω Λιοσίων (με 2 παραλλαγές, Α12 και Β12) και όλες οι υπόλοιπες γραμμές ξεκινούσαν από το Τέρμα του Κορμού για τις συνοικίες.

Σε δεύτερη φάση βέβαια, έγιναν Κορμοί και άλλες ακτινικές γραμμές που δεν προσέφεραν μετεπιβίβαση σε τοπικές γραμμές, απλά ήταν πυκνές (πχ Α/Β17, Γ12, Α/Β13 κτλ).

Έτσι στην πράξη, γραμμές όπως το 608 ή το 550 είναι περισσότεροι "κορμοί" από το Γ12 ή το Β9. Ωστόσο, ο κανόνας είναι αυτός που έγραψα στην αρχή.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(02-06-2020, 10:43 PM)MrVanHool Έγραψε: Χμ.. Λοιπόν!
Κορμοί είναι οι γραμμές που ξεκινούν με γράμμα στην αρχή. Ο λόγος που δημιουργήθηκαν το 1995 ήταν για να ξεκαθαρίσουν οι κεντρικές αρτηρίες από τις πολλές γραμμές προς την Περιφέρεια με την διατήρηση μιας (συνήθως) γραμμής κορμού, που συνδέει το κέντρο μέσω μιας αρτηρίας με ένα Τέρμα Μετεπιβίβασης σε Τοπικό Δίκτυο.

Έτσι για παράδειγμα, οι ακτινικές γραμμές των Άνω Λιοσίων με Αφετηρία στην Αθήνα και Τέρματα σε συνοικίες των Άνω Λιοσίων, αντικαταστάθηκαν από τον Κορμό Άνω Λιοσίων (με 2 παραλλαγές, Α12 και Β12) και όλες οι υπόλοιπες γραμμές ξεκινούσαν από το Τέρμα του Κορμού για τις συνοικίες.

Σε δεύτερη φάση βέβαια, έγιναν Κορμοί και άλλες ακτινικές γραμμές που δεν προσέφεραν μετεπιβίβαση σε τοπικές γραμμές, απλά ήταν πυκνές (πχ Α/Β17, Γ12, Α/Β13 κτλ).

Έτσι στην πράξη, γραμμές όπως το 608 ή το 550 είναι περισσότεροι "κορμοί" από το Γ12 ή το Β9. Ωστόσο, ο κανόνας είναι αυτός που έγραψα στην αρχή.
Σημερα κατά ποσο λοιπόν μπορουμε να μιλάμε για κορμό και κατά ποσο έχουν διατηρηθεί οι κορμοι και γενικά ως συστημα Ένωσης Κέντρου και περειφεριας λειτουργεί ;
Απάντηση
(03-06-2020, 10:03 AM)Aggele Έγραψε: Σημερα κατά ποσο λοιπόν μπορουμε να μιλάμε για κορμό και κατά ποσο έχουν διατηρηθεί οι κορμοι και γενικά ως συστημα Ένωσης Κέντρου και περειφεριας λειτουργεί ;
Αυτό είναι στην κρίση του καθενός! Ωστόσο, είτε αμφισβητούμε την ύπαρξη ως κορμού του Γ12 πχ, σαν ταξινόμηση η γραμμή θεωρείται κορμός.

Στο δεύτερο ερώτημα, το μετρό είναι πλέον ο κύριος κορμός. Ελάχιστοι θα πάρουν το Α5 από την Αθήνα μέχρι το Νομισματοκοπείο και από εκεί για Μεσόγεια με τα υπόλοιπα.. Μόνο σε πολύ τοπικά παραδείγματα μπορεί να ισχύει (από Β/Γ18 στο 818 πχ)

Ωστόσο, η αλλαγή φιλοσοφίας σε μια περίοδο που υπάρχουν ακόμα αρκετές αλλαγές με κυριότερες τις επέκτασεις Μετρό/Τραμ σε νέες περιοχές, δεν είναι εύκολη. Άλλωστε, οι ψευτο-κορμοί θα γίνουν ξανά τοπικά αργά ή γρήγορα και οι κανονικοί θα μείνουν για την επίγεια εξυπηρέτηση της αρτηρίας, ανάλογα πάντα με τις συνθήκες εξυπηρέτησης της κάθε περιοχής.
Απάντηση
Προτείνω επέκταση του Β2 μέχρι ΠΛ.ΓΛΥΦΑΔΑΣ
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 34 39.156 04-05-2021, 03:12 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1 Botanikou
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 258 230.021 25-04-2021, 09:34 AM
Τελευταία Δημοσίευση: oasagr123
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 250 249.702 08-06-2020, 04:20 PM
Τελευταία Δημοσίευση: gregory
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 115 118.699 01-06-2020, 12:18 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 167 111.664 28-02-2020, 07:37 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 111 105.803 28-02-2020, 04:20 AM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 47.361 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 55 60.746 19-10-2019, 05:59 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 32 37.416 24-06-2018, 01:30 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos._.photography
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 28 37.020 18-12-2016, 05:13 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)