Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
(22-10-2018, 11:25 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για τα υπόλοιπα σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να συμφωνήσω και να συνταχθώ σε καμία περίπτωση με τα όσα αναφέρθηκαν. Η αποψή μου είναι ότι πρώτα φτιάχνεις ένα σύστημα συγκοινωνιών το οποίο θα έχει συχνότητα, ταχύτητα, αξιοπιστία και σωστή πληροφόρηση. Όταν δημιουργήσεις κάτι τέτοιο και με την κατάλληλη προώθηση θα μπορείς να πείσεις κόσμο να αφήσει το ΙΧ και να προτιμήσει τη συγκοινωνία. Φυσικά όλα αυτά χρειάζονται πολλά χρήματα και αυτά είναι πολύ δύσκολο να βρεθούν οπότε και πρακτικά σχεδόν αδύνατο. Οπότε μέχρι τότε θα την χρησιμοποιούν σχεδόν μόνο αυτοί που δεν έχουν εναλλακτική (πλήν ίσως του Μετρό).

Στο leoforeia.gr ένα μέλος προτείνει τη χρήση ΙΧ στο κέντρο της Αθήνας. Χαίρομαι που ζω μαζί σας  Big Grin Big Grin
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608rifle
Απάντηση
(23-10-2018, 12:03 AM)nikos1991 Έγραψε: Στο leoforeia.gr ένα μέλος προτείνει τη χρήση ΙΧ στο κέντρο της Αθήνας. Χαίρομαι που ζω μαζί σας  Big Grin Big Grin

Αν αυτό κατάλαβες από όλα τα προηγούμενα ποστ δεν ευθύνομαι εγώ...
Απάντηση
(23-10-2018, 12:03 AM)nikos1991 Έγραψε: Στο leoforeia.gr ένα μέλος προτείνει τη χρήση ΙΧ στο κέντρο της Αθήνας. Χαίρομαι που ζω μαζί σας  Big Grin Big Grin
Νομίζω λέει ξεκάθαρα ότι για να πείσεις καποιον που χρησιμοποιεί αυτοκίνητο/ταξι να είναι καθημερινός χρήστης των ΜΜΜ θέλει σοβαρή συγκοινωνία. Κάτι το οποίο δεν υπάρχει τώρα. Και λέω ενα απλό παράδειγμα για χρήστες που χρησιμοποιούν έστω το μετρό.
Όταν τα τοπικά τα έχουν ξεσκίσει και στην αιχμή δουλεύουν με 20’ γιατί να περιμένει κάποιος το τοπικό για να πάει μετρό αντί να πάρει το αμάξι του παρκάρωντας σχετικά κοντά γλυτώνοντας χρόνο;
Σοβαρή συγκοινωνία θέλει δρομολόγια που τηρούνται,αύξηση δρομολογίων σε γραμμες με μεγαλη επιβατικη κίνηση (608,250,Α7,550 κλπ) , 18μετρα οχήματα, νυχτερινές γραμμες κλπ.
Στην Αθήνα δυστηχώς αν δεν έχεις αμάξι οι μετακινήσεις σου ειναι περιορισμένες και χρονοβόρες είτε για δουλειά είτε για διασκέδαση. Με εξαίρεση βέβαια κάποιους βασικούς οδικούς άξονες που η χρήση αμαξιού τις ωρές αιχμής κρίνεται «απαγορευτική».
Εμάς μπορεί να μας αρέσει να πηγαίνουμε με τα λεωφορεία, να γνωρίζουμε αν κοβονται καποια δρομολόγια, πότε λείπει όχημα κλπ αλλά ο μέσος χρήστης δεν τα γνωριπζει αυτά και δεν θέλει και πολύ για να τον χάσεις.
Στην Ηλιούπολη για παράδειγμα ο κόσμος όλο διαμαρτύρεται για το 237 ακόμα και τώρα που δεν λείπει τόσο συχνά όχημα και ότι το 206 περνάει συχνότερα..και πως να μην διαμαρτύρεται όταν επι χρόνια έχεις καθημερινά κομμένο 1 όχημα ή το καλοκαίρι δουλευε με 2 αμάξια στην αιχμή. Τον κόσμο αυτον δύσκολα τον γυρίζεις πίσω.
Επίσης πλεον έχουν «καταστραφεί» και ολες οι παλιές γραμμές του ΕΛΛ. Το Α1 βλέεπει ελάχιστα 18μετρα, 171-122 λείεπει συχνά όχημα, το Α2 δουλεύει ακόμα και με 8 αμάξια κάποιες μέρες κλπ.
Τελος στο μετρό στο τμήμα ΕΛΛ-Αγ Δημ χτυπάει και 10-12’ στην αιχμή καποιες φορές ή αργά το απόγευμα.
Αυτό δυστηχώς δεν είναι συγκοινωνία αλλά βγάζουμε ότι κάτσει και βλέπουμε...
Απάντηση
Πως να μην διαμαρτυρηθεί ο κόσμος που ενώ το 2013 υπήρχαν 5 γραμμές που πήγαιναν πλατεία Κανάρια και οι 3 από αυτές με καλές συχνότητες, ενώ τώρα έχουν μείνει 2 ,με μόνο 1 να πηγαίνει από σταθμό Δάφνης. Επίσης, παλιά υπήρχαν 10 λεπτά δεδομένα, ίσως και με 18 μέτρα. Όταν το καλοκαίρι έβλεπες 2 οχήματα την ώρα κι αν υπήρχαν τόσα, και μετά να μην μπορείς να μπεις σε αυτό επειδή γέμισε ήδη από την Δάφνη πως να κάνεις συγκοινωνία?? Μην αναφερθώ στο 164 που δεν υπάρχει μέρα χωρίς ελλείψεις και μεγάλα κενά σε δρομολόγια. Η γραμμή αυτή είναι η μόνη που εξυπηρετεί ταυτόχρονα Άνω Γλυφάδα με την Λεωφόρο Κύπρου και με την Ηλιούπολη, καθώς και με σταθμούς Μετρό. Και κάποτε η γραμμή αυτή ήταν κορμός...αν συνεχίσουν να "καταστρέφουν" τα δρομολόγια η γραμμή θα χάσει τους 30 επιβάτες που έχει σε κάθε δρομολόγιο και θα καταλήξει σαν το 201. Επιπλέον, πολλές διακεντρικες γραμμές δεν έχουν τις συχνότητες για διακεντρικη , όπως το 140 (δεν μπαίνει από την καρδιά του κέντρου, ίσα πιάνει λίγο κομμάτι του, αλλά κάνει τεράστια διαδρομή στο λεκανοπέδιο) που έχει συχνότητες ανα 30' στην αιχμή με τελευταία δρομολόγια πριν τις 11 τις καθημερινές. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι οι κόσμοι να έχουν δρομολόγια ώστε να ευνοούνται οι μετεπιβιβασεις από αυτές και όχι πχ να φτάνει το Α3 στον Άγιο Δημήτριο στις 9:07 ενώ το 109 στις 9:06
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
Μένω έκπληκτος από την φρασεολογία και την λογική αυτών που διαβάζω. Προφανώς διαφεύγει από την συλλογιστική κάποιων ότι δεν μετακινούμαστε μόνον για πλάκα, αλλά για να πάμε στις δουλειές μας και κάποιοι από εμάς έχουμε αυξημένα βάρη. Όταν λοιπόν για να πάω στη δουλειά μου χρειάζομαι 3 διαφορετικά μέσα και τουλάχιστον 35-40 λεπτά τις καλές εποχές, σήμερα σχεδόν μια ώρα, θα προτιμήσω το ΙΧ μου που χρειάζεται 15-18 λεπτά. Τα συνολικά 30+30 λεπτά που εξοικονομώ κάθε μέρα είναι πολύτιμα για την εργασία μου και την οικογένεια μου. Όπως επίσης δεν μπορώ να ανεβάσω το 3χρονο παιδί μου στο κατάμεστο λεωφορείο γιατί δεν μπορεί να σταθεί όρθιο με τα σταμάτα, ξεκίνα, στρίψε και για να βρεις θέση στο 220 πρέπει να είσαι πολύ τυχερός και ακόμη πιο τυχερός να σου παραχωρήσει κάποιος τη θέση του. Θα μπορούσα να γράφω όλο το βράδυ για ανάλογες περιπτώσεις με ΙΧ, όμως νομίζω ότι όλοι το καταλαβαίνουν. Αυτό που πρέπει όμως όλοι να καταλάβουν είναι ότι όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει το ΙΧ, θα πρέπει να μπορεί να το κάνει αναλαμβάνοντας και το ανάλογο κόστος, δηλ. να παρκάρει κανονικά. Και να μην ξεχνάμε ότι ακόμη και σε πόλεις με αναπτυγμένο σύστημα συγκοινωνιών η χρήση ΙΧ είναι κατά κανόνα ελεύθερη, παρά το γεγονός ότι εκεί έχει κάποιος λιγότερες δικαιολογίες να μην το χρησιμοποιήσει.
Απάντηση
Καλά το να βγεις να διαφημίζεις τη συγκοινωνία και να προσπαθείς να αναγκάσεις τον κόσμο να τη χρησιμοποιεί με το ζόρι είναι τουλάχιστον αστείο κρίνοντας από την κατάσταση που επικρατεί στα οδικά μέσα! Πρώτα φτιάχνεις ένα αξιοπρεπές δίκτυο που να λειτουργεί σωστά και μετά το προωθείς. Δεν προωθείς το μπάχαλο!
Το μετρό πολλοί που έχουν ΙΧ το επιλέγουν όταν είναι εφικτό αλλά το λεωφορείο για κανένα λόγο και ορθώς πράττουν.

Το χάος που επικρατεί στην Αθήνα με το παράνομο παρκάρισμα σχεδόν οπουδήποτε μπορεί να μπει ένα ΙΧ θα έπρεπε να τιμωρείται με πολύ αυστηρά πρόστιμα αλλά de facto έχει νομιμοποιηθεί αφού και κλήσεις να πέσουν όλο και κάποιο γνωστό έχουν οι περισσότεροι στη τροχαία και σβήνει τις κλήσεις!
Απάντηση
Πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η κουβέντα... Από το Α7 ξεκινήσαμε και καταντήσαμε να λέμε ιστορίες για αγρίους και για την... Ηλιούπολη! (lol) ROFL  ROFL

Ας μαζευτούμε λίγο (βάζω και τον εαυτό μου μέσα), μιας και μαγαρίσαμε το τόπικ τον κορμών. Πριν όμως θα ήθελα να πω το παρακάτω.

Καλό θα ήταν να μην εκπλήσσεται κανείς από την φρασεολογία. Δε πρέπει να ξεχνάει κανείς πως βρισκόμαστε στο internet, όπου υπάρχει πλήρης ελευθερία έκφρασης (υπό την επιφύλαξη πως δεν θίγεις ή εξυβρίζεις κάποιον άλλον προσωπικά) σε σχέση με τα παραδοσιακά media (τηλεόραση, ραδιόφωνο) τα οποία διέπονται από καθεστώς "δεοντολογίας" απο μια συνταγματικά κατοχυρωμένη ανεξάρτητη αρχή. Επομένως στο διαδίκτυο, και γαλλικά θα δει κανείς, αλλά και... "γαλλικά". Γενικώς... feel free! 

** Ήταν ένα κοινωνικό μήνυμα του Leoforeia.gr **
Απάντηση
(24-10-2018, 02:31 AM)N1Ellinikou Έγραψε:
** Ήταν ένα κοινωνικό μήνυμα του Leoforeia.gr **
Το μεγαλύτερο κοινωνικό μήνυμα ROFL Heart

Έχω να παραθέσω κάποιες τροποποιήσεις γραμμών κόσμων ώστε αυτές να λειτουργούν καλύτερα:

Οι τροποποιήσεις που προτείνω είναι οι εξεις:

* Α1 ως έχει ή κόψιμο στο εσωτερικό Βούλας και ανάληψη του από το Α2 ή το αντίστροφο (δεν χρειάζονται και οι 2 γραμμές εσωτερικά της Βούλας)

* Α2 βλέπε Α1

* Α3 ως έχει

* Α5 ως έχει με 18 μέτρα οπωσδήποτε

* Α7 διέλευση μέσω Πατησίων-Αλεξανδρας (η Τρικούπη έχει 3 γραμμές, μιας και στον γυρισμό δεν μπαίνει Ιπποκράτους)

* Α8 να ξεκινάει από πλατεία Κάνιγγος (είναι εύκολη η πρόσβαση εκεί) και να βρεθεί χώρος τέρματος στην Διασταύρωση Αμαρουσίου (δεν χρειάζεται να πηγαίνει μέχρι ΟΑΚΑ)

* Α10 είτε να κάνει τέρμα στην Αστυνομική Ακαδημία λίγο πιο πάνω ή να κάνει τέρμα στην Αγία Παρασκευή Αχαρνών

*Α11 ή Β11

Προς Τερμα: από Πρωτεσιλαου,
δεξιά Θερσιτου, ευθεία Ελαιών, δεξιά Δαβάκη, αριστερά Κλεισούρας, αριστερά Νάρκισσου, δεξιά Κερασοβου, Αριστερά Αναπαυσεως, Δεξιά Κανάρη, Δεξιά Μανιακιου, Αριστερά Παλαμά , Δεξιά 25ης Μαρτίου, συνέχεια κανονικά.

Προς Αφετηρία: από 25ης Μαρτίου, έξοδος από την πλατεία στην οδό Κρήτης, Αριστερά Αναπαυσεως, δεξιά Κερασοβου, αριστερά Πανοράματος, δεξιά Κλεισούρας, δεξιά Δαβάκη, αριστερά Ελαιών, ευθεία Θερσιτου, δεξιά Έκτορας, αριστερά Ποσειδώνος, Αριστερά Ιδομενεως, συνέχεια κανονικά

**) Η είσοδος μιας από τις γραμμές στο Πανόραμα Πετρούπολης θα βοηθήσει στην κατάργηση του 747

* Α13 ένωση με 12 (εφόσον γίνονται έργα για τρόλεϊ στο τμήμα Κηπούπολη - Άγιος Ιερόθεος, αλλιώς ξήλωμα) με διαδρομή από Κηπούπολη έως Μεταξουργείο (ίσως κυκλικά, αλλιώς αφετηρία στον Σταθμό Λαρίσης) με συχνότητες των 5-7 λεπτών αποκλειστικά αρθρωτα

*Α15: Ως έχει με δρομολόγια ανά 7 λεπτά

*Β1:

Προς Τέρμα: Από Λεωφόρο Κύπρου, Αριστερά Αγίου Νεκταρίου , Αριστερά Κωνσταντίνου Αθάνατου ΤΕΡΜΑ

Από Τέρμα:

ΤΕΡΜΑ - Πριγκιποννησων - Δεξιά Αγίου Νεκταρίου, αριστερά Μικράς Ασίας, δεξιά Άπω Ανατολής, Δωδεκανήσου, Δεξιά λεωφορος Κύπρου

(Αποφυγή Κύκλων)

*Β2:

Επέκταση μέχρι πλατεία Γλυφάδας (τέρμα μαζί με 140), κάνοντας την γραμμή Εξπρες. Αλλαγή ονομασίας σε Ε2: Ακαδημία - Πλ. Γλυφάδας (Express) - Μέσω Παραλιακής, και οι στάσεις που θα κάνει:

1)Απο Ακαδημία: [Αφετηρία, Πλατεία Συντάγματος, Σταθμός Συγγρού Φιξ, Πάντειος, Στροφή Νέας Σμύρνης, Ωνασειο, Φόρος, Τροκαντερό, Φλοίσβος, Εδεμ, 3η Καλαμακιου, 1η Αγίου Κοσμά, 2η Ελληνικού, Κολέγιο, Δικηγορικά, 2η Γλυφάδας, 4η Γλυφάδας, 5η Γλυφάδας, Τέρμα κοινό με 140]

2)Απο Γλυφάδα: {Τέρμα, Πλατεία Γλυφάδας, 5η Γλυφάδας, 4η Γλυφάδας, 3η Γλυφάδας, 2η Γλυφάδας, Δικηγορικά, Κολέγιο, 2η Ελληνικού, Αθλητικό Κέντρο, 1η Αγίου Κοσμά, 3η Καλαμακιου, Εδεμ, Φλοίσβος, Τροκαντερό, Ευγενιδειο, Στροφή Νέας Σμύρνης, Πάντειος, Σταθμός Συγγρού Φιξ, Μακρυγιάννη, Σύνταγμα, Ακαδημία, Αφετηρία}

Αποτελέσματα τροποποίησης: 1)Ταχύτερη σύνδεση Γλυφάδας - Παλαιού Φαλήρου - Αθήνας
2)Απαλοιφη στάσεων που είτε καλύπτονται από άλλες γραμμές είτε έχουν πάρα πολύ χαμηλή κίνηση
3)Ενισχυση της λεωφορειακής αυτής γραμμής => αποφορτισμος Α2

Κάποιες όπως βλέπετε είναι "τολμηρές" και "ακραίες" αλλά τέτοιες τροποποιήσεις μπορούν να είναι πολύ καλές και ουσιώδεις. Θα επανέλθω στο μέλλον και με άλλες τροποποιήσεις
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση
Σε συζητήσεις με γνωστούς μου διαμένοντες στο Μαρούσι, μου ανέφεραν πως πρακτικά δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ Αμαρουσίου & Χαλανδρίου. Οι περισσότεροι δε, δεν το ανέφεραν για (ή μόνο για) τη νυχτερινή ζωή του Χαλανδρίου, αλλά γιατί ορισμένοι εργάζονται εκεί. Πράγματι, η πρόσβαση εκτός ΙΧ γίνεται με αλχημείες (τύπου προαστιακός + 447). Ενώ το Χαλάνδρι λεωφορειακά ενώνεται (όπως ενώνεται) με τις γειτονικές του περιοχές ανατολικά της Κηφισίας, με τις όμορες δυτικές του - όχι (πλην 421).

Από την όποια εμπειρία έχω, πιστεύω πως μια σύνδεση Αμαρουσίου & Χαλανδρίου θα βοηθούσε πολύ στη συνδεσιμότητα περισσότερων περιοχών και όχι μόνο αυτών των δύο, δεδομένου πως εκ της θέσεώς τους καθημερινά συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό επισκεπτών και εργαζομένων. Ειδικά το Μαρούσι στέκεται σε επίκαιρο σημείο επί της Κηφισίας, ανάμεσα σε Κηφισιά, Πεύκη, Ηράκλειο, Χαλάνδρι. Ο Στ.Μαρούσι της Γραμμής 1 θα μπορούσε να αποτελεί το σημείο-κλειδί.

Αντί λοιπόν να φτιαχτεί μια τοπική γραμμή, νομίζω πως ήδη υπάρχει μία, που θα μπορούσε να λειτουργήσει προς αυτό το σκοπό - είναι η Α8. Το τελευταίο τμήμα της γραμμής μετά το κέντρο του Αμαρουσίου πρακτικά δεν έχει νόημα - οι περισσότεροι στην Κηφισίας κατεβαίνουν πολύ πιο κάτω και δεν τους βολεύει το Α8. Επίσης, διέρχεται από το Στ.Μαρούσι (το σημείο-κλειδί που ανέφερα πριν), συνεπώς θα υπάρχει εύκολη μετεπιβίβαση για επιβάτες από περισσότερες περιοχές (από Κηφισιά ως Ηράκλειο).

Ως προς τη διαδρομή, δεν έχω καταλήξει σε μία τελική, διότι η καθεμιά έχει και τα αρνητικά της. Ας δούμε τις επιλογές:
1. στο Δαχτυλίδι δεξιά Χειμάρρας - δεξιά Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - Βάρναλη - αριστερά Κολοκοτρώνη
και επιστροφή
(α) δεξιά Βασ.Γεωργίου Β' - δεξιά Κηφισίας - συνέχεια ως έχει
ή (β) από Κολοκτρώνη αριστερά Βασ.Γεωργίου Β - αριστερά Α.Παπανδρέου - Βάρναλη - Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - αριστερά Φραγκοκκλησιάς - δεξιά Κηφισίας - συνέχεια ως έχει

2. στο Δαχτυλίδι ευθεία - Κηφισίας έξοδος Helexpo - Ριζαρείου - Μικράς Ασίας - αριστερά Βασ.Γεωργίου Β' - αριστερά Α.Παπανδρέου - αριστερά Κολοκοτρώνη - δεξιά Βασ.Γεωργίου Β' - δεξιά Κηφισίας - συνέχεια ως έχει.

Τα προβλήματα που αναφέρω είναι κυρίως στην κίνηση που μπορεί να συναντήσει σε διάφορα σημεία. Προσωπικά θα ήμουν πιο πολύ υπέρ της περίπτωσης "1(β)", καθώς εξυπηρετεί και τις εταιρείες στον Παράδεισο, όπου γίνεται ο χαμός από αυτοκίνητα, αλλά το Α8 θα πρέπει να κάνει τον κύκλο του κέντρο του Χαλανδρίου και θα πρέπει να βρεθεί χώρος στάθμευσης.
Στις περιπτώσεις "1(β)" & "2" μπορεί να δημιουργηθεί χώρος στάθμευσης στην Βασ.Γεωργίου Β'. Ωστόσο η περίπτωση 1(α) δεν θα εξυπηρετεί αντίστροφα την Αμαρουσίου-Χαλανδρίου (τις εταιρείες δηλαδή), ενώ η περίπτωση "2" θα μπλέκει με την κίνηση στην έξοδο στην Helexpo και στο κέντρο του Χαλανδρίου.

Σίγουρα το Α8 θα τραβήξει ακόμη περισσότερο & ίσως να μην είναι εφικτό τώρα με βάση τους ανθρώπινους και υλικούς πόρους της ΟΣΥ, αλλά έτσι κι αλλιώς πρόκειται για μια ιδιαίτερη περίπτωση κορμού, που εξυπηρετεί κοντινές μετακινήσεις μεταξύ των περιοχών - κανείς δεν παίνρει Α8 από πχ τα Πατήσια ή τον Περισσό για το Μαρούσι - με λίγα λόγια δεν θεωρώ ότι αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του (όπως πχ το Β5 που μπαίνει Τσάκο).
Τέλος, μαζί με το 421 που συνδέει εγκάρσια το Χαλάνδρι με τη Ν.Ιωνία, πιστεύω ότι θα είχαν πολλαπλασιαστικά περισσότερα οφέλη.
Απάντηση
(20-07-2019, 12:45 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Σε συζητήσεις με γνωστούς μου διαμένοντες στο Μαρούσι, μου ανέφεραν πως πρακτικά δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ Αμαρουσίου & Χαλανδρίου. Οι περισσότεροι δε, δεν το ανέφεραν για (ή μόνο για) τη νυχτερινή ζωή του Χαλανδρίου, αλλά γιατί ορισμένοι εργάζονται εκεί. Πράγματι, η πρόσβαση εκτός ΙΧ γίνεται με αλχημείες (τύπου προαστιακός + 447). Ενώ το Χαλάνδρι λεωφορειακά ενώνεται (όπως ενώνεται) με τις γειτονικές του περιοχές ανατολικά της Κηφισίας, με τις όμορες δυτικές του - όχι (πλην 421).

Από την όποια εμπειρία έχω, πιστεύω πως μια σύνδεση Αμαρουσίου & Χαλανδρίου θα βοηθούσε πολύ στη συνδεσιμότητα περισσότερων περιοχών και όχι μόνο αυτών των δύο, δεδομένου πως εκ της θέσεώς τους καθημερινά συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό επισκεπτών και εργαζομένων. Ειδικά το Μαρούσι στέκεται σε επίκαιρο σημείο επί της Κηφισίας, ανάμεσα σε Κηφισιά, Πεύκη, Ηράκλειο, Χαλάνδρι. Ο Στ.Μαρούσι της Γραμμής 1 θα μπορούσε να αποτελεί το σημείο-κλειδί.

Αντί λοιπόν να φτιαχτεί μια τοπική γραμμή, νομίζω πως ήδη υπάρχει μία, που θα μπορούσε να λειτουργήσει προς αυτό το σκοπό - είναι η Α8. Το τελευταίο τμήμα της γραμμής μετά το κέντρο του Αμαρουσίου πρακτικά δεν έχει νόημα - οι περισσότεροι στην Κηφισίας κατεβαίνουν πολύ πιο κάτω και δεν τους βολεύει το Α8. Επίσης, διέρχεται από το Στ.Μαρούσι (το σημείο-κλειδί που ανέφερα πριν), συνεπώς θα υπάρχει εύκολη μετεπιβίβαση για επιβάτες από περισσότερες περιοχές (από Κηφισιά ως Ηράκλειο).

Ως προς τη διαδρομή, δεν έχω καταλήξει σε μία τελική, διότι η καθεμιά έχει και τα αρνητικά της. Ας δούμε τις επιλογές:
1. στο Δαχτυλίδι δεξιά Χειμάρρας - δεξιά Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - Βάρναλη - αριστερά Κολοκοτρώνη
και επιστροφή
(α) δεξιά Βασ.Γεωργίου Β' - δεξιά Κηφισίας - συνέχεια ως έχει
ή (β) από Κολοκτρώνη αριστερά Βασ.Γεωργίου Β - αριστερά Α.Παπανδρέου - Βάρναλη - Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - αριστερά Φραγκοκκλησιάς - δεξιά Κηφισίας - συνέχεια ως έχει

2. στο Δαχτυλίδι ευθεία - Κηφισίας έξοδος Helexpo - Ριζαρείου - Μικράς Ασίας - αριστερά Βασ.Γεωργίου Β' - αριστερά Α.Παπανδρέου - αριστερά Κολοκοτρώνη - δεξιά Βασ.Γεωργίου Β' - δεξιά Κηφισίας - συνέχεια ως έχει.

Τα προβλήματα που αναφέρω είναι κυρίως στην κίνηση που μπορεί να συναντήσει σε διάφορα σημεία. Προσωπικά θα ήμουν πιο πολύ υπέρ της περίπτωσης "1(β)", καθώς εξυπηρετεί και τις εταιρείες στον Παράδεισο, όπου γίνεται ο χαμός από αυτοκίνητα, αλλά το Α8 θα πρέπει να κάνει τον κύκλο του κέντρο του Χαλανδρίου και θα πρέπει να βρεθεί χώρος στάθμευσης.
Στις περιπτώσεις "1(β)" & "2" μπορεί να δημιουργηθεί χώρος στάθμευσης στην Βασ.Γεωργίου Β'. Ωστόσο η περίπτωση 1(α) δεν θα εξυπηρετεί αντίστροφα την Αμαρουσίου-Χαλανδρίου (τις εταιρείες δηλαδή), ενώ η περίπτωση "2" θα μπλέκει με την κίνηση στην έξοδο στην Helexpo και στο κέντρο του Χαλανδρίου.

Σίγουρα το Α8 θα τραβήξει ακόμη περισσότερο & ίσως να μην είναι εφικτό τώρα με βάση τους ανθρώπινους και υλικούς πόρους της ΟΣΥ, αλλά έτσι κι αλλιώς πρόκειται για μια ιδιαίτερη περίπτωση κορμού, που εξυπηρετεί κοντινές μετακινήσεις μεταξύ των περιοχών - κανείς δεν παίνρει Α8 από πχ τα Πατήσια ή τον Περισσό για το Μαρούσι - με λίγα λόγια δεν θεωρώ ότι αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του (όπως πχ το Β5 που μπαίνει Τσάκο).
Τέλος, μαζί με το 421 που συνδέει εγκάρσια το Χαλάνδρι με τη Ν.Ιωνία, πιστεύω ότι θα είχαν πολλαπλασιαστικά περισσότερα οφέλη.

Έχεις δίκιο, χρειάζεται όντως λεωφορειακή σύνδεση Αμαρουσίου-Χαλανδρίου, όχι όμως το Α8. Είναι ήδη μακρυνάρι και ο μόνος λόγος που κατεβαίνει τόσο χαμηλά στην Κηφισίας είναι γιατί δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος για το τέρμα πιο πάνω. Αρχικά τερμάτιζε μπροστά στο Σταθμό του ΗΣΑΠ ως 514, μετά ως Α8 μεταφέρθηκε επί της Κηφισίας κοντά στο Ιατρικό Κέντρο, λόγω έλλειψης χώρου στην πλατεία και όταν ξεκίνησε η κατασκευή της Αττικής Οδού (το τέρμα ήταν ακριβώς στο σημείο που σήμερα είναι το δαχτυλίδι) μεταφέρθηκε λίγο πιο κάτω στον Παράδεισο, στην Αγ.Θωμά. Μετά το 2004 με τους Ολυμπιακούς Αγώνες που κατσασκευάστηκε ο χώρος στάθμευσης στο ΟΑΚΑ μεταφέρθηκε εκεί, πάλι λόγω έλλειψης χώρου. Επίσης το Α8 παραέχει καλές συχνότητες για μια τέτοια σύνδεση, συν το γεγονός ότι αμφιβάλλω αν τα 12μετρα θα χωρούν να περάσουν απ' τις Χειμάρρας/Φραγκοκκλησιάς, που λογικά θα είναι τίγκα στα παρκαρισμένα. Ένα καλό τοπικό χρειάζεται, με midi κιόλας, για να χωρούν να μπουν και στο κέντρο του Αμαρουσίου, με αφετηρία μαζί με το 446, διαδρομή όπως την είπες και αναστροφή στο Χαλάνδρι όπως το 411. (επίσης αδύνατο να βρεθεί χώρος για στάθμευη στο κέντρο του Χαλανδρίου)

Υπήρχε παλιότερα σύνδεση Αμαρουσίου-Χαλανδρίου, το 411 που λεγόταν "Χαλάνδρι-ΝΙΕΝ-Αγ.Σίλλας" και ανέβαινε την Αμασρουσίου-Χαλανδρίου όπως σήμερα, αλλά αντί να στρίψει δεξιά στη Σώρου όπως τώρα, έστριβε αριστερά και δεξιά στην Κηφισίας. Ανέβαινε την Κηφισίας μέχρι τη Στροφή Μελισσίων, όπου έστριβε δεξιά στην Πεντέλης και κατευθυνόταν προς Μελίσσια, ΝΙΕΝ και Ν.Πεντέλη. Επίσης υπήρχε και το 448: Στ.Αμαρουσίου-Άνω Βριλήσσια που ξεκινούσε μαζί με το 446, αλλά στη Κηφισίας πήγαινε δεξιά, αντί για αριστερά που πάει το 446 και λίγο πριν τον ΟΤΕ έμπαινε αριστερά στη Σώρου κι έκανε τη σημερινή διαδρόμη του 411 προς Σισμανόγλειο και Βριλήσσια, όπου έστριβε αριστερά στη Θερμοπυλών προς Άνω Βριλήσσια, μαζί με το 447. Λόγω της οικονομικής κρίσης και του γεγονότος ότι στα περισσότερα σημεία των δύο διαδρομών, καλύπτονταν και από άλλες λεωφορειακές γραμμές, ο ΟΑΣΑ αποφάσισε να συνενώσει τις δύο γραμμές σε μία, την 411, να αποκόψει τα όλα τα κομμάτια που υπήρχαν κι άλλες επιλογές μετακίνησης και να κρατήσει μόνο το τμήμα που ήταν μόνο του, δηλαδή από Χαλάνδρι στην Αμαρουσίου-Χαλανδρίου και μετά μέσω Σώρου στο Σισμανόγλειο κι από εκεί στα Βριλήσσια. Επίσης την επέκτειναν μέχρι το Στ.Δουκ.Πλακεντίας, αφ' ενός για να υπάρχει σύνδεση με το μετρό και αφ' εταίρου για να μπορέσουν να το κάνουν κυκλικό στο Χαλάνδρι.

Το πρόβλημα με το 411 ήταν ότι δεν υπήρχε και τόσος κόσμος που το χρησιμοποιούσε στη σύνδεση Αμαρουσίου-Χαλανδρίου. Οι περισσότεροι το έπαιρναν από Χαλάνδρι προς Ν.Πεντέλη, αν είχε ώρα να περάσει το 423 ή αυτοί από Μαρούσι προς Μελίσσια/Ν.Πεντέλη ως εναλλακτική των 410/446. Ίσως γιατί επειδή ήταν 12μετρο και όχι midi, αλλά και λόγω διαδρομής (έπρεπε να στρίψει προς Μελίσσια) δε διερχόταν από το κέντρο του Αμαρουσίου και το Σταθμό. Οπότε ένα midi τοπικό θα ήταν ό,τι πρέπει για την περίπτωση, το πρόβλημα όμως είναι ότι όλοι ξέρουμε τις τραγικές συχνότητες που θα έδινε ο ΟΑΣΑ σε μια τοπική γραμμή στην παρούσα φάση και το πιθανότερο είναι ότι θα απαξιωθεί εντελώς και μετά θα κοπεί λόγω "έλλειψης επιβατικής κίνησης."
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 63.314 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 198.751 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 356.220 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 157.983 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 370.110 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 78.131 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 61.514 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 90.557 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 172.361 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 68.532 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)