Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 2.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ΥΜΕ] ΔΤ: Αύξηση εσόδων 7,5% το Μάρτιο στις Αστικές Συγκοινωνίες
#1
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα, 13 Απριλίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και του ΟΑΣΑ αποδίδει και καταγράφονται τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης στα έσοδα των εταιριών του Ομίλου ΟΑΣΑ, γεγονός που προϊδεάζει για την επιτυχή υλοποίηση του σχεδίου αναδιοργάνωσης στις εταιρίες των αστικών συγκοινωνιών. Για τον σχεδιασμό του Υπουργείου, ο Μάρτιος αποτελούσε τον μήνα καμπής προς θετικά οικονομικά αποτελέσματα σε σχέση με το προηγούμενο έτος, καθώς αποτέλεσε τον πρώτο μήνα εφαρμογής της νέας τιμολογιακής πολιτικής στις αστικές συγκοινωνίες.
Παρά το ότι τον Μάρτιο καταγράφηκαν πολλές απεργίες και καταλήψεις οδοστρώματος στο κέντρο της Αθήνας, έγιναν περιορισμένες απεργιακές κινητοποιήσεις από τους εργαζομένους στις εταιρίες των αστικών συγκοινωνιών, γεγονός που βοήθησε σημαντικά στην αποδοτική λειτουργία του συστήματος συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, τον Μάρτιο καταγράφεται για πρώτη φορά στην τελευταία τριετία, σημαντική αύξηση στα έσοδα από πωλήσεις εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα της περασμένης χρονιάς. Για τον μήνα Μάρτιο καταγράφεται συνολική αύξηση 7,6% στα έσοδα από κόμιστρο, όπου περιλαμβάνει:

Εισπράξεις 2011 2010 Μεταβολή
ΚΑΡΤΕΣ 7.145.760 7.153.456 -0,1%
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ 16.877.584 15.165.356 +11,3%
Σύνολο 24.023.344 22.318.812 +7,6%
Κάρτες/Εισιτήρια 70/30 68/32

Με βάση τα ιστορικά δεδομένα της ζήτησης για μετακίνηση και την εφαρμογή μέτρων ελέγχου της λαθρεπιβίβασης, τα οικονομικά αποτελέσματα του ΟΑΣΑ και των εταιριών του Ομίλου αναμένεται να είναι σημαντικώς βελτιωμένα για το τρίμηνο Μαρτίου - Απριλίου - Μαΐου σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Στόχος του ΟΑΣΑ είναι η προώθηση της κάρτας απεριορίστων διαδρομών στο επιβατικό κοινό, που αποτελεί την πιο οικονομική και αποδοτική λύση για τους συχνούς επιβάτες. Προς την κατεύθυνση αυτή, ο ΟΑΣΑ αναμένεται να προχωρήσει στη διάθεση ετήσιων καρτών απεριορίστων διαδρομών τον Ιούνιο και Σεπτέμβριο 2011, με στόχο την παροχή κινήτρων στους συχνούς επιβάτες, συλλόγους, ομάδες εργαζομένων και εταιρικούς σχηματισμούς για χρήση ετήσιων καρτών απεριορίστων διαδρομών.
Απάντηση
#2
Μας κοροϊδεύουν: αφού αυξήθηκαν τα εισητήρια 40% και σταμάτησαν οι απεργίες έπρεπε να είναι μεγαλήτερη η αύξηση. Παρατηρήστε και την μείωση στα έσοδα από κάρτες η οποία οφείλεται στις συνεχείς απεργίες των προηγούμενων μηνών.
Απάντηση
#3
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΝΤΕΛΕΖΟΣ

[Εικόνα: Image.ashx?c=17945760&r=0&p=0&t=0&q=100&...=232&h=250]Αυξηµένα κατά 7,64%, σε σχέση µε τον Μάρτιο του 2010, ήταν τον περασµένοµήνα τα έσοδα του ΟργανισµούΑστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) από τα κόµιστρα.

Η ώθηση στα έσοδα,πρώτη φορά τα τελευταία τρία χρόνια, οφείλεται κυρίως στην αύξηση της τιµής των εισιτηρίων κατά 20% έως και 40%, η οποίαισχύει από την 1η Φεβρουαρίου, αλλάκαι στο γεγονός ότι τον περασµένο µήνα οι κινητοποιήσειςτων εργαζοµένων στα µέσα µαζικής µεταφοράς ήταν λιγότερες σε σχέση µε τους αµέσως προηγούµενους µήνες. Στον σχεδιασµό τουυπουργείου Μεταφορών, ο Μάρτιος ήταν κλειδί για τηνανάκαµψη των οικονοµικών αποτελεσµάτων των αστικών συγκοινωνιών, καθώς αποτέλεσε τον πρώτο µήνα εφαρµογής της νέας τιµολογιακής πολιτικής στις αστικές συγκοινωνίες.

Συγκεκριµένα, σύµφωνα µε τα στοιχείαπου ανακοίνωσε χθες το υπουργείοΥποδοµών, Μεταφορών και ∆ικτύων, τα έσοδα από πωλήσεις εισιτηρίων διαµορφώθηκαν τον περασµένο µήνα στα 16,877 εκατ. ευρώ, έναντι 15,165 εκατ. ευρώ τον αντίστοιχο µήνα του 2010, καταγράφοντας αύξηση 11,3%.

Ωστόσο, ταέσοδα απότην πώληση των καρτών απεριορίστων διαδροµώνεµφάνισαν οριακή µείωσηκατά 0,1%καιδιαµορφώθηκαν στα 7,145 εκατ. ευρώ, έναντι 7,153 εκατ. ευρώ τον Μάρτιο του 2010. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος, για τον οποίο ο ΟΑΣΑ θα επανεκδώσει τις ετήσιες κάρτες του τον ερχόµενο Ιούνιο και Σεπτέµβριο. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ. Σύµφωνα µε τη διοίκηση του ΟΑΣΑ, η αύξηση των εσόδων κατά 7,64% θεωρείται καλή αρχή για την αναστροφή της πορείας των ∆ΕΚΟ συγκοινωνιών, δεδοµένου ότι ο φετινός Μάρτιος ήταν αρκετά διαφορετικός από τον περσινόγια όλους τους Ελληνες. Συγκεκριµένα, τον περασµένο µήνα η συνολική κινητικότητα στην πρωτεύουσα (Ι.Χ., ταξί,αστικές συγκοινωνίες) µειώθηκε κατά περίπου 8%-10%. Λόγω της ύφεσης, µόνο οι µετακινήσεις για αναψυχή και αγορές ήταν µειωµένες κατά 5% σε σχέση µε τον Μάρτιο του 2010.

Επίσης, φέτος τον Μάρτιο καταγράφηκαν πολλές απεργίες στο κέντρο της Αθήνας (αποκλείστηκε 50 φορές), ενώ έγιναν και περιορισµένες απεργιακές κινητοποιήσεις από τους εργαζοµένους των αστικών συγκοινωνιών.

Ολα αυτά, σύµφωνα µετα στοιχεία του ΟΑΣΑ, είχαν ως αποτέλεσµα τον περασµένο µήνα να πωληθούν λιγότερα εισιτήρια κατά 7% (σε σχέση µε το 2010), ενώ και οι µηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδροµών ήταν λιγότερες κατά 6%.
Απάντηση
#4
Στο in.gr χτες υπήρχε η ακόλουθη είδηση:

Σύναψη:Αποκλίσεις έως 60%
Σε κατακόρυφη πτώση φέτος τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών

Υψηλότατες αποκλίσεις από τα προβλεπόμενα έσοδα παρουσιάζουν φέτος οι αστικές συγκοινωνίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2011, τα έσοδα από κόμιστρα της ΕΘΕΛ, των ΗΛΠΑΠ, των ΗΣΑΠ, της ΑΜΕΛ, του Μετρό και του ΟΑΣΑ έφτασαν τα 51 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, στόχος του επιχειρησιακού προγράμματος ήταν να έκλεινε το τρίμηνο με έσοδα από εισιτήρια και κάρτες ύψους τουλάχιστον 88 εκατ. ευρώ.

Η απόκλιση των εσόδων φτάνει το 60% και ναρκοθετεί την μετέπειτα πορεία των αστικών συγκοινωνιών, καθώς αφ' ενός τον Ιούλιο ξεκινά η «δαμόκλειος σπάθη» του Συμφώνου Ευθύνης και αφετέρου, σύμφωνα με το νέο νόμο, το κράτος θα χρηματοδοτεί μόνο το 40% του λειτουργικού ελλείμματος των εταιριών.

Μάλιστα, όπως επισημαίνουν στελέχη των αστικών συγκοινωνιών, η αύξηση των εσόδων από τις κάρτες ήταν παροδική, καθώς τους προηγούμενους μήνες, λόγω των κινητοποιήσεων των εργαζομένων, το επιβατικό κοινό τις απέφευγε. Έτσι, οι ίδιες πηγές εκτιμούν ότι οι πωλήσεις καρτών θα μειωθούν τους επόμενους μήνες, κάτι που αναμένεται να αποτυπωθεί και στα έσοδα.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το επιχειρησιακό πρόγραμμα, που ενέκρινε η διυπουργική επιτροπή ΔΕΚΟ, τα έσοδα από κόμιστρα για το 2011 θα έπρεπε να είναι περίπου 30 εκατ. ευρώ ανά μήνα.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι με την αύξηση του εισιτηρίου το υπουργείο Υποδομών και η Ειδική Γραμματεία ΔΕΚΟ ανέμεναν αύξηση εσόδων κατά 30%, στόχος που πλέον είναι πολύ μακριά από την πραγματικότητα.

Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Υποδομών τονίζει ότι τα έσοδα του Μαρτίου αυξήθηκαν κατά 7% σε σύγκριση με πέρυσι, παρόλη την αύξηση της τιμής του κομίστρου έως και 40%.

Το υπουργείο Υποδομών, επικαλούμενο τα στοιχεία του ΟΑΣΑ αναφέρει ότι «τον Μάρτιο καταγράφεται για πρώτη φορά στην τελευταία τριετία, σημαντική αύξηση στα έσοδα από πωλήσεις εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα της περασμένης χρονιάς», η οποία έφτασε το 7,6%.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, τον Μάρτιο τα έσοδα από κάρτες ανήλθαν σε 7,1 εκατ. ευρώ (μεταβολή -0,1% σε σύγκριση με πέρυσι), ενώ τα έσοδα από εισιτήρια έφτασαν τα 16,8 εκατ. ευρώ, πετυχαίνοντας αύξηση 11,3% (15,1 εκατ. το 2010). Εν συνόλω, τα έσοδα ανήλθαν σε 24 εκατ. ευρώ, έναντι 22,3 το Μάρτιο του 2010 (μεταβολή +7,6%).

Το υπουργείο Υποδομών επισημαίνει ότι «με βάση τα ιστορικά δεδομένα της ζήτησης για μετακίνηση και την εφαρμογή μέτρων ελέγχου της λαθρεπιβίβασης, τα οικονομικά αποτελέσματα του ΟΑΣΑ και των εταιριών του Ομίλου αναμένεται να είναι σημαντικώς βελτιωμένα για το τρίμηνο Μαρτίου - Απριλίου - Μαΐου σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά».

Μάλιστα, τονίζει ότι «στόχος του ΟΑΣΑ είναι η προώθηση της κάρτας απεριορίστων διαδρομών στο επιβατικό κοινό, που αποτελεί την πιο οικονομική και αποδοτική λύση για τους συχνούς επιβάτες», η διάθεση της οποίας θα γίνει τόσο τον Ιούνιο όσο και τον Σεπτέμβριο, «με στόχο την παροχή κινήτρων στους συχνούς επιβάτες, συλλόγους, ομάδες εργαζομένων και εταιρικούς σχηματισμούς για χρήση ετήσιων καρτών απεριορίστων διαδρομών».

Οι υπογραμμίσεις δικές μου.

Όντως μας δουλεύουν στο ΥΠΟΜΕΔΙ όπως λέει ο abc καθώς υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στα έσοδα.

Cmaniac Έγραψε:Εισπράξεις 2011 2010 Μεταβολή
ΚΑΡΤΕΣ 7.145.760 7.153.456 -0,1%
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ 16.877.584 15.165.356 +11,3%
Σύνολο 24.023.344 22.318.812 +7,6%
Κάρτες/Εισιτήρια 70/30 68/32

Αν αυτό είναι η σχέση καρτων και εισιτηρίων που πωλούνται, τότε γιατί εμφανίζονται περισσότερα τα έσοδα από εισιτήρια; Απ' ότι φαίνεται από την μεταβολή έχουν κάνει λάθος στο δελτίο τύπου στις εισπράξεις από εισιτήρια και κάρτες και πρέπει να αντιστρέψουν τα ποσά στο πινακάκι αυτό.
Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [ΣΚΑΪ] Πόσο συχνοί είναι οι έλεγχοι εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες; GeorgIrisbus 1 2.878 19-03-2012, 02:18 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikolas86
  [Ypodomes.com] Έρχονται τα ηλεκτρονικά εισιτήρια στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας GeorgIrisbus 0 2.090 30-12-2011, 06:33 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Έθνος] Χαμόγελα έφερε στον ΟΑΣΑ η αύξηση εσόδων Konstantinos MercedesBenz 2 3.621 13-07-2011, 05:10 AM
Τελευταία Δημοσίευση: argymeg
  [Τα Νέα] «Φωτιά» στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας ανάβουν οι νέες ΣΣΕ Cmaniac 0 2.714 05-07-2011, 12:10 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac
  [Tο Βήμα] Γεννήθηκαν η ΟΣΥ και η ΣΤΑΣΥ στις αστικές συγκοινωνίες Konstantinos MercedesBenz 0 2.578 28-06-2011, 09:40 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz
  [ΥΜΕ] ΔΤ:Έλεγχος Λαθρεπιβίβασης στις Αστικές Συγκοινωνίες Cmaniac 0 2.102 16-04-2011, 10:17 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac
  [Ναυτεμπορική] «Πράσινο» στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες abc 6 9.971 31-01-2011, 12:28 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Konstantinos MercedesBenz
  [YME] Συνέντευξη Τύπου: Το «πράσινο κύμα» και οι αστικές συγκοινωνίες Cmaniac 2 3.506 11-06-2010, 01:14 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)