Αξιολόγηση Θέματος:
  • 5 Ψήφοι - 3.4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ταχυδρόμος] Διαφωνία για το δακτύλιο στο Βόλο
#1
Αντιπροτείνουν την παρουσία γερανού για την απομάκρυνση των αυτοκινήτων

Αρνητικοί στην πρόταση του Δήμου Βόλου για την καθιέρωση δακτυλίου με μονά - ζυγά στο κέντρο της πόλης στάθηκαν οι εκπρόσωποι φορέων και παρατάξεων που συμμετέχουν στην Επιτροπή Βιώσιμης Κινητικότητας του Δήμου Βόλου που συνεδρίασε χθες το μεσημέρι στο Δημαρχείο και ασχολήθηκε με τις προτάσεις για το κυκλοφοριακό της πόλης.

Ο λόγος που αντιτίθενται στην καθιέρωση δακτυλίου στο κέντρο της πόλης, αν και ήταν σύμφωνοι στα περισσότερα από τα υπόλοιπα είκοσι άμεσα μέτρα που έχουν προταθεί από τη Δημοτική Αρχή, όπως ποδήλατα, επέκταση ελεγχόμενης στάθμευσης περιμετρικά του δακτυλίου και δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας, είναι ότι εκτιμούν πως ο δακτύλιος δεν θα επιφέρει καμία βελτίωση στο κυκλοφοριακό καθώς θα αυξήσει τον αριθμό των αυτοκινήτων που θα κινούνται στην περίμετρο του δακτυλίου.

Τυχόν υιοθέτηση του μέτρου, όπως τόνισαν, θα εστιάσει επίσης το έργο της αστυνόμευσης της Δημοτικής Αστυνομίας αποκλειστικά στο όρια του δακτυλίου, ενώ όπως επισημάνθηκε στις πόλεις όπου εφαρμόστηκε ο δακτύλιος δεν υπήρξαν θετικές επιπτώσεις.

Συμφώνησαν επίσης ότι πρώτη επιλογή θα πρέπει να είναι η συστηματική αστυνόμευση και η παρουσία γερανού για την απομάκρυνση όλων των αυτοκινήτων που είναι παράνομα παρκαρισμένα στους κεντρικούς δρόμους της πόλης.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

Απάντηση


Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Ελευθεροτυπία] Πρόταση για δακτύλιο και ποδήλατα στον Βόλο GeorgIrisbus 0 1.097 15-10-2011, 12:16 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)