Δημοσιεύσεις: 67
Θέματα: 2
Εγγραφή: 28-10-2021
(18-02-2023, 02:22 AM)kostas720 Έγραψε: Η λύση δεν ήταν ξήλωμα , αλλά ανακαίνιση υποδομής , παραλαβή νέων συρμών , πρόσληψη προσωπικού και οδηγών , τροποποίηση χαράξεων και αύξηση των δρομολογίων. Αυτό πρέπει να γίνει και στα τρολει. Δεν εξηγούνται ούτε δικαιολογούνται έως και μιαμιση ώρα κενά σε ώρες αιχμής σε κεντρικές γραμμές όπως το 3 , το 5 και το 10
Όλα αυτά είναι από την απαξίωση του κράτους για την συγκοινωνία ... Δεν την ενδιαφέρει την κάθε κυβέρνηση οπότε θα πάμε και σε χειρότερα
Δημοσιεύσεις: 80
Θέματα: 1
Εγγραφή: 19-10-2021
Υπάρχει και χειρότερα? Πόσο χειρότερα ακόμα!
Δημοσιεύσεις: 2.756
Θέματα: 9
Εγγραφή: 24-11-2012
(18-02-2023, 02:22 AM)kostas720 Έγραψε: Η λύση δεν ήταν ξήλωμα , αλλά ανακαίνιση υποδομής , παραλαβή νέων συρμών , πρόσληψη προσωπικού και οδηγών , τροποποίηση χαράξεων και αύξηση των δρομολογίων. Αυτό πρέπει να γίνει και στα τρολει. Δεν εξηγούνται ούτε δικαιολογούνται έως και μιαμιση ώρα κενά σε ώρες αιχμής σε κεντρικές γραμμές όπως το 3 , το 5 και το 10
Για να γίνουν όλα αυτά χρειάζεται να επενδυθούν χρήματα και προσωπικά δεν είμαι σίγουρος ότι αξίζει να πέσουν τόσα λεφτά στα τρόλει που σαν μέσο έχει μια σειρά αρνητικά. Βέβαια δεν μπορούν να αφεθούν στη μοίρα τους άξονες που στηρίζονται σε αυτά όπως η Πατησίων εφόσον δεν επενδύονται πλέον καθόλου χρήματα στο συγκεκριμένο μέσο. Θα πρέπει να στηριχτούν εναλλακτικές λύσεις μέχρι να μπουν σε τροχειά κατάργησης τα τρόλει.
Δημοσιεύσεις: 181
Θέματα: 1
Εγγραφή: 11-10-2009
(18-02-2023, 02:22 AM)kostas720 Έγραψε: Η λύση δεν ήταν ξήλωμα , αλλά ανακαίνιση υποδομής , παραλαβή νέων συρμών , πρόσληψη προσωπικού και οδηγών , τροποποίηση χαράξεων και αύξηση των δρομολογίων. Αυτό πρέπει να γίνει και στα τρολει. Δεν εξηγούνται ούτε δικαιολογούνται έως και μιαμιση ώρα κενά σε ώρες αιχμής σε κεντρικές γραμμές όπως το 3 , το 5 και το 10
Δυστυχώς αν συνεχίσουμε τη συζήτηση θα βγούμε εκτός θέματος. Απλά μη σκέφτεσαι με τα σημερινά δεδομένα, αλλά με τα δεδομένα της τότε εποχής που οδήγησαν σε ανάλογες λύσεις πολλές άλλες πόλεις όπως το Παρίσι, το Λονδίνο, το Αμβούργο, το Δυτικό Βερολίνο κλπ
Δημοσιεύσεις: 1.103
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Από την Δευτέρα 6/3, το 211 επιστρέφει στο ΑΜ ΒΟΤ
Δημοσιεύσεις: 1.103
Θέματα: 4
Εγγραφή: 01-01-2015
Νέο πρόγραμμα δρομολόγησης για τα Τ.ΚΑΡ (734-735-878/9) από 1/4 για Δευ-Σαβ.
879: Καθ από τα 70' στα 75' στην αιχμή και αναχωρήσεις από Ελευσίνα προς Μενίδι με συνδυασμένη δρομολόγηση από την Πλ.Ασπροπύργου (όχι από την Ελευσίνα, αφού η διαδρομή του 879 είναι μεγαλύτερη)
735: Καθ από 85' στα 90' στην πρωινή και μεσημεριανή αιχμή
Σαβ 1230-1430 από 80' στα 85'.
Επίσης από 1/4, θα εφαρμοστεί και η ενίσχυση του 721/7 με 7 οχήματα εκτός απροόπτου.