Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
(16-08-2020, 09:26 PM)MitsosDaBest Έγραψε: Φοβερό το πρόγραμμα του Β10 σήμερα. Ούτε το ΚΤΕΛ τέτοια συχνότητα.  Tongue  (πατήστε τη φωτο ν' ανοίξει, αν την κόβει) 
Το κενό στο Β στην δρομολόγηση του Κορμού Μενιδίου είναι αμελητέο (απλά γινόταν μόνο Α)

021, 026 δεν είχαν καν πρωινή βάρδια, Τ.ΚΗΦ με 2 αμάξια και με ένα αμάξι από 220/1 μέχρι το 230! 

Φυσικά 024, 712 δεν λειτούργησαν, ενώ 560 είχε κανονικά κάθε 50 λεπτά όπως κάθε μέρα...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(17-08-2020, 12:33 AM)MrVanHool Έγραψε: Το κενό στο Β στην δρομολόγηση του Κορμού Μενιδίου είναι αμελητέο (απλά γινόταν μόνο Α)

021, 026 δεν είχαν καν πρωινή βάρδια, Τ.ΚΗΦ με 2 αμάξια και με ένα αμάξι από 220/1 μέχρι το 230! 

Φυσικά 024, 712 δεν λειτούργησαν, ενώ 560 είχε κανονικά κάθε 50 λεπτά όπως κάθε μέρα...

Οντως, το καλύπτει εν μέρει το Α10. Κοίταξα μόνο μερικά από τα σημερινά δρομολόγια και δεν είδα ότι κάποιες γραμμές είχαν χειρότερο χάλι.

Τα 220 και 221 μοιράζονταν το ίδιο και μοναδικό λεωφορείο. Για κάθε 2 δρομολόγια του 220, έκανε κι ένα 221. Δηλαδή το 220 είχε συχνότητα 45-50 λεπτά και το 221 περίπου 90-100 λεπτά.
Απάντηση
Σήμερα το μεσημέρι, το 550 έμεινε με μόνο 4 οχήματα και συχνότητα που έφτανε τα 50 λεπτά. Το Α7 έμεινε μόνο με 2 και συχνότητα που έφτανε τα 65 λεπτά. Μιλάμε για κεντρικές γραμμές κιόλας...
Απάντηση
Από τη σύγκριση των προγραμμάτων δρομολογίων υπήρξε αύξηση δρομολογίων τις Καθημερινές στα 504 και 740 καθώς προστέθηκε ένα αμάξι σε κάθε γραμμή, ενώ τα ΣΚ καμία μεταβολή. Καμία αύξηση δρομολογίων στα προγράμματα των 220/1, 732, Α8 που δήθεν θα ενισχύονταν απλώς έχουν βγει όλες οι βάρδιες που στο 220/1 ήδη συνέβαινε σποραδικά. Μόνο στο 235 προστέθηκαν 2 βάρδιες (1 αυτοκίνητο) και υπάρχει σήμερα τουλάχιστον πλήρης δρομολόγηση. Στα υπόλοιπα προστέθηκε 1 λεωφορείο επιπλέον στα 242/250, τα οποία όμως λείπουν σήμερα, και μικροαλλαγές στην απογευματινή δρομολόγηση του 21 που τα 10'-15' έγιναν 11'-12'.
Απάντηση
Μετά απο περίπου 2 χρόνια φαίνεται πως μαλλον σήμερα το 237 θα βγάλει 5 αμαξια πρωι απόγευμα!
Απάντηση
Πώς μπορεί να δικαιολογηθεί κάτι τέτοιο για το Α7; Δηλαδή πάνω από ώρα κενό σε αιχμή;

  • 06:20     06:30     06:45     06:55    07:05     07:20     07:35    08:50  09:10     09:20     09:35     09:50  

Απάντηση
Σήμερα βλέπω τυχαίες γραμμές, που δεν επηρεάστηκαν από την πορεία:

Τρόλεϊ 14: Πάνω από 1 ώρα συχνότητα,
140: Ακόμα και 2 ώρες συχνότητα,
237: 1 ώρα,
411: 75 λεπτά,
051: 40 λεπτά.

Πολλές γραμμές κυκλοφορούν με το 1/3 των λεωφορείων. Τόσοι πολλοί οδηγοί θέλησαν να κάνουν απεργία, εν μέσω πανδημίας;
Απάντηση
Υπονοείς ότι υπάρχει οψιμο ενδιαφέρον, επειδή οι ίδιοι που σήμερα απεργούν δεν έβγαζαν μίλια όταν πήγαιναν στο αμαξοστάσιο και δεν είχαν να βγάλουν λεωφορείο; Όταν ο κόσμος ξεροστάλιαζε στις στάσεις ψάχνοντας στην τηλεματική να δει κάτι να έρχεται (υπάρχει και αρχείο στο forum για όσους τα ξεχνάνε) και τότε οι μόνες "πολιτικές εξελίξεις" ήταν μια επίσκεψη του Υφυπουργού σε ένα Α/Σ για το θεαθήναι; Και τώρα που κλείνουν μαγαζάκια, οι ίδιοι θυμήθηκαν να απεργήσουν;

Η μοίρα του καθενός είναι στα χέρια του. Το σίγουρο είναι ότι μόλις ολοκληρωθεί η παραχώρηση και πάνε αλλού τα οχήματα και βελτιωθεί κάπως (χρειάζονται αρκετές προσλήψεις και κυρίως οχήματα για να πούμε ότι όλα θα είναι πολύ καλύτερα απο πριν) η κατάσταση, κανείς δεν θα ασχολείται με το αν το λεωφορείο που τον πηγαίνει στη δουλειά, στη σχολή, στη βόλτα, στο σπίτι του είναι της ΕΘΕΛ, των ΟΣΥ, των ΚΤΕΛ ή όποιου άλλου μπει στη "μάχη".
Απάντηση
(15-10-2020, 02:28 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Υπονοείς ότι υπάρχει οψιμο ενδιαφέρον, επειδή οι ίδιοι που σήμερα απεργούν δεν έβγαζαν μίλια όταν πήγαιναν στο αμαξοστάσιο και δεν είχαν να βγάλουν λεωφορείο; Όταν ο κόσμος ξεροστάλιαζε στις στάσεις ψάχνοντας στην τηλεματική να δει κάτι να έρχεται (υπάρχει και αρχείο στο forum για όσους τα ξεχνάνε) και τότε οι μόνες "πολιτικές εξελίξεις" ήταν μια επίσκεψη του Υφυπουργού σε ένα Α/Σ για το θεαθήναι; Και τώρα που κλείνουν μαγαζάκια, οι ίδιοι θυμήθηκαν να απεργήσουν;

Η μοίρα του καθενός είναι στα χέρια του. Το σίγουρο είναι ότι μόλις ολοκληρωθεί η παραχώρηση και πάνε αλλού τα οχήματα και βελτιωθεί κάπως (χρειάζονται αρκετές προσλήψεις και κυρίως οχήματα για να πούμε ότι όλα θα είναι πολύ καλύτερα απο πριν) η κατάσταση, κανείς δεν θα ασχολείται με το αν το λεωφορείο που τον πηγαίνει στη δουλειά, στη σχολή, στη βόλτα, στο σπίτι του είναι της ΕΘΕΛ, των ΟΣΥ, των ΚΤΕΛ ή όποιου άλλου μπει στη "μάχη".

Αν και εν γένει είμαι άνθρωπος που απεχθάνεται τον (ελληνικό) συνδικαλισμό, εν τούτοις έχω να σημειώσω τα εξής :

- οι οδηγοί της ΟΣΥ όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουν κατέβει γενικά σε απεργία. Κάτι χαζοστάασεις και κάτι γενικές 24ωρες της ΓΣΕΕ.  

- για τα χάλια της εγκατάλειψης των αστικών συγκοινωνιών από το 2010 και μετά, ευθύνονται ΟΛΕΣ οι κυβερνήσεις. Πρώτα και κύρια η κατάπτυστη διαδικασία των μετατάξεων του 2011, όπου πήραν μάχιμο προσωπικό από τις ΔΕΚΟ των μεταφορών και το έκαναν "μουσειοφύλακες", Έπειτα η μεταβίβαση των ΔΕΚΟ στο "υπερταμείο" και η ΔΗΘΕΝ καραμέλα της απαγόρευσης προσλήψεων (θυμίζω ότι η Λαγκάρντ φώναζε ότι δεν μπορεί να μένει η Αθήνα χωρίς πετρέλαιο και χωρίς οδηγούς για τα λεωφορεία της, κόψτε λεφτά από αλλού)
Μετά ήρθε ο ΣΥΡΙΖΑ και αποτελείωσε ό,τι είχε μείνει όρθιο. Η τηλεματική μπήκε με τα χίλια βάσανα και αυτό ήταν. Κανένας νέος οδηγός, καμια συντήρηση. Νέα οχήματα χαλασμένα στα αμαξοστάσια. Ανταλλακτικά μηδέν. Φαγοπότι στην Πέτρου Ράλλη, "άρρωστος ο τεχνικός των A/C" και επι έξι μήνες δεν βγάζουμε λεωφορεία.

- η νέα κυβέρνηση που ανέλαβε το 2019, μπορούσε και όφειλε, άσχετα από τον κορωνοϊό, να προβεί σε άμεσες κινήσεις. Πρώτα απ' όλα να προσλάβει προσωπικό. Δεύτερον να κάνει απογραφή των οχημάτων και των αποθηκών ανταλλακτικών, ώστε να μπορέσει να επισκευάσει κατ' αρχήν τα οχήματα του 2010 που κάθονται.

- έπρεπε ήδη να έχει δρομολογηθεί η αντικατάσταση των παλαιών λεωφορείων.

Αντι για όλα αυτά, επέλεξαν τον "εύκολο" δρόμο του outsourcing. Έχουμε μέσα 60 νταλίκες Solaris να κάθονται χωρίς επισκευή, και φέραμε δανεικές από τα Χανιά. Έχουμε 200 Citelis εκ των οποίων δεν ξέρω πόσα είναι χαλασμένα. Από αυτά τα λεωοφεία, δεν μπορούσαν να επισκευάσουν;; Λεφτά υπήρχαν απ' ότι φαίνεται. Τα ΚΤΕΛ θα πάρουν 1,43€/οχηματοχιλιόμετρο. Για να δουλεύουν ΧΩΡΙΣ είσπραξη εισιτηρίων, ΧΩΡΙΣ τηλεματική, ΧΩΡΙΣ ανοιγόμενα παράθυρα.

Οι οδηγοί σε όλα αυτά, πού ακριβώς ευθύονται; Όλη μέρα κυκλοφορώ με τα ΜΜΜ. Τη δουλειά τους κάνουν οι άνθρωποι. Μόλις μπήκαν τα ΚΤΕΛ, αμέσως χαλάρωσαν οι υπηρεσίες στο Βοτανικό και βγήκαν έξω όλα τα οχήματα. Δεν θα μπορούσε να γίνει το ίδιο, αν τόσα χρόνια φρόντιζαν οι αρμόδιοι να έχουν επαρκές προσωπικό; Το ότι έλιωσαν 3000 οδηγοί στα δεδουλευμένα ρεπό και στις ανύπαρκτες άδειες, ποιός θα το δεί; Τώρα ήρθαν τα ΚΤΕΛ και όλα καλά ....
Εκεί άραγε, θα ελέγξει κανείς αν δουλεύουν οι οδηγοί τους τα προβλεπόμενα ωράρια, ή αν χτυπάνε 12 ωρα γιατί δεν έχουν ανθρώπους να βγάλουν "κατσαρές" ;;

Δεν έχει λογική να βρίζουμε τη δημόσια ΔΕΚΟ την ώρα που κάνουμε τα πάντα ώστε να είναι δυσλειτουργική. Πρόσληψη στα ΚΤΕΛ : σε δύο βδομάδες. Πρόσληψη στη ΔΕΚΟ : σε δύο χρόνια.  Μίσθωση λεωφορείου από τα ΚΤΕΛ : σε δυό βδομάδες. Προμήθεια λεωφορείου στη ΔΕΚΟ : τρία χρόνια. Ανταλλακτικό στα ΚΤΕΛ : αύριο το απόγευμα. Ανταλλακτικό στη ΔΕΚΟ : του χρόνου. Κόστος λειτουργίας στα ΚΤΕΛ : Πληρώνουμε αμέσως. Κόστος λειτουργίας στη ΔΕΚΟ : χρωστάμε επί χρόνια. Υπηρεσία στα ΚΤΕΛ : ο,τι να΄ναι αλλά είναι καλό. Υπηρεσία στη ΔΕΚΟ : πληρέστατη αλλα είναι το "μπ@ρδέλο το δημόσιο που όλοι κάθονται"
Απάντηση
Νομίζω ότι είναι αφελές να δαιμονοποιούμε και να αναζητούμε ευθύνες στον έναν και στον άλλο γιατί απλούστατα όλοι έχουν το μερίδιο τους. και προφανώς η κατάσταση δεν στράβωσε το 2010 αλλά πολύ πιο πριν, απλά μετά το 2010 η κρίση λειτούργησε σαν καταλύτης. Μην ξεχνάμε ότι και το 2004 απέτυχαν να αγοράσουν όλα τα λεωφορεία που ήθελαν παρά το γεγονός ότι υπήρχαν χρήματα, έστω δανεικά, με αποτέλεσμα να μείνουν οι δεινόσαυροι και τα ikarus έως το 2005. 
Ασφαλώς το πρόβλημα δεν είναι μόνο στις συγκοινωνίες, αλλά και σε κάθε δημόσια επιχείρηση, οι οποίες κατάφεραν όλα αυτά τα χρόνια να παρέχουν πολύ κακές υπηρεσίες και να γεννούν συνεχώς ελλείμματα που συσσωρεύονταν και που αποτέλεσαν πεδίο δράσης κάθε λογής επιτηδείων πολιτικών, συνδικαλιστών, λουφαδόρων, μιζαδόρων κλπ. Δεν θέλω να ισχυριστώ ότι η ιδιωτικοποίηση είναι καλή, αλλά είναι μια λύση στο αδιέξοδο που δημιουργήθηκε, αν και φοβάμαι ότι χωρίς συγκεκριμένο σχέδιο θα καταλήξει σε αδιέξοδο. Σε κάθε περίπτωση, είτε το θέλουμε είτε όχι, το μοντέλο της ιδιωτικοποίησης ακολουθείται σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνον στον τομέα των συγκοινωνιών. Η Ελλάδα και σ' αυτή την περίπτωση είναι ουραγός, όχι μόνον γιατί καθυστέρησε, αλλά και γιατί δεν τολμά να πάρει μια ξεκάθαρη στάση, δηλαδή είτε να εξυγιάνει τις συγκοινωνίες διατηρώντας τον δημόσιο χαρακτήρα τους, είτε να τις ιδιωτικοποιήσει μια και καλή, αλλά ψάχνει μεσοβέζικες λύσεις για να μην δυσαρεστηθεί κανένας.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)