Αξιολόγηση Θέματος:
  • 13 Ψήφοι - 2.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόγραμμα Δρομολογίων
Άλλαξαν νομίζω τα δρομολόγια του 821 το Σάββατο!
Ουσιαστικά πλέον θα έχει ένα όχημα όλη μέρα και όχι 2-1-2-1 που ήταν μέχρι το τελευταίο χειμερινό. Δηλαδή είχε Σάββατα χειμερινού το πρόγραμμα που είχε καθημερινές θερινών αλλά τώρα πάει! Ένα όχημα όλη μέρα. Τις υπόλοιπες μέρες δεν άλλαξε κάτι. Καθημερινές 2 όλη μέρα και Κυριακή 1 που σχολάει στις 22:00.
Απάντηση
Και μετά τις καταστροφικες πλημμύρες στην Μάνδρα, το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ, αποφάσισε την τροποποίηση των Τ.ΘΡΙ, έως ότου αποκατασταθουν οι ζημιές στην πόλη της Μάνδρας, που θα πάρουν καιρό..
Και έρχεται ο ΟΑΣΑ στην Τηλεματική, με τις προσωρινες 817 και 863 και με εξαφανισμενο εντελώς το 861, μια που η Παλιά Εθνική Οδός Αθηνών - Θηβών, στο ύψος της Αγιας Σωτήρας, έχει καταστραφεί ολοσχερως..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(26-11-2017, 10:07 PM)MrVanHool Έγραψε: Και μετά τις καταστροφικες πλημμύρες στην Μάνδρα, το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ, αποφάσισε την τροποποίηση των Τ.ΘΡΙ, έως ότου αποκατασταθουν οι ζημιές στην πόλη της Μάνδρας, που θα πάρουν καιρό..
Και έρχεται ο ΟΑΣΑ στην Τηλεματική, με τις προσωρινες 817 και 863 και με εξαφανισμενο εντελώς το 861, μια που η Παλιά Εθνική Οδός Αθηνών - Θηβών, στο ύψος της Αγιας Σωτήρας, έχει καταστραφεί ολοσχερως..

Δηλαδή ΟΑΣΑ και ΟΣΥ με τον Δήμο Μάνδρας και την Τροχαία δε μπόρεσαν να συνεννοηθούν για να καθορίσουν μία προσωρινή διαδρομή των λεωφορείων και το έκανε το Συνδικάτο; Και δε μιλάμε για κάτι παροδικό, όπως λες, αφού το 861 πρακτικά δεν έχει λόγο ύπαρξης μέχρι να αποκατασταθεί το οδικό δίκτυο στην ΠΕΟ Αθηνών-Θηβών ενώ και μέσα στη Μάνδρα τα πράγματα δεν είναι πολύ καλύτερα, αφού η Β. Κοροπούλη είναι σχεδόν αδιάβατη, καθώς υπάρχουν μπάζα, συνεργεία που δουλεύουν και κυρίως ένας δρόμος γεμάτος λάσπη.
Απάντηση
(27-11-2017, 01:46 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δηλαδή ΟΑΣΑ και ΟΣΥ με τον Δήμο Μάνδρας και την Τροχαία δε μπόρεσαν να συνεννοηθούν για να καθορίσουν μία προσωρινή διαδρομή των λεωφορείων και το έκανε το Συνδικάτο; Και δε μιλάμε για κάτι παροδικό, όπως λες, αφού το 861 πρακτικά δεν έχει λόγο ύπαρξης μέχρι να αποκατασταθεί το οδικό δίκτυο στην ΠΕΟ Αθηνών-Θηβών ενώ και μέσα στη Μάνδρα τα πράγματα δεν είναι πολύ καλύτερα, αφού η Β. Κοροπούλη είναι σχεδόν αδιάβατη, καθώς υπάρχουν μπάζα, συνεργεία που δουλεύουν και κυρίως ένας δρόμος γεμάτος λάσπη.
Η κατάσταση στην Μάνδρα είναι πολύ χειρότερη ακόμα και σήμερα, απ'οτι φαίνεται. Η Β.Κοροπουλη είναι σκαμμενη, με τρύπες σε πολλά σημεία, ενώ στην ίδια κατάσταση είναι και η Αγίας Αικατερίνης και όλος ο δρόμος μέχρι την πλατεία στο σχολείο με τις "ταβέρνες" της Μάνδρας.
Εγώ θυμάμαι πρόπερσι όταν κατέρρευσε η γέφυρα της Λάμπρου Κατσωνη, που ο ΟΑΣΑ έσπευσε αμέσως να βγάλει δελτίο τύπου για την διακοπή λειτουργίας του 024 και λίγες μέρες αργότερα για να βρει λύση, για μια γραμμή που δεν την χρησιμοποιεί σχεδόν κανείς..

Και εδώ, ενώ εδώ και τόσες μέρες, τα λεωφορεία δεν φτάνουν στην Μάνδρα (την Τετάρτη εκείνη μάλιστα, λειτουργούσε μόνο το 864, πρακτικως) και ενώ μιλάμε για μια περιοχή που δοκιμάστηκε τόσο άσχημα, ο ΟΑΣΑ αφαντος..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Απάντηση
(27-11-2017, 09:12 PM)MrVanHool Έγραψε: Η κατάσταση στην Μάνδρα είναι πολύ χειρότερη ακόμα και σήμερα, απ'οτι φαίνεται. Η Β.Κοροπουλη είναι σκαμμενη, με τρύπες σε πολλά σημεία, ενώ στην ίδια κατάσταση είναι και η Αγίας Αικατερίνης και όλος ο δρόμος μέχρι την πλατεία στο σχολείο με τις "ταβέρνες" της Μάνδρας.
Εγώ θυμάμαι πρόπερσι όταν κατέρρευσε η γέφυρα της Λάμπρου Κατσωνη, που ο ΟΑΣΑ έσπευσε αμέσως να βγάλει δελτίο τύπου για την διακοπή λειτουργίας του 024 και λίγες μέρες αργότερα για να βρει λύση, για μια γραμμή που δεν την χρησιμοποιεί σχεδόν κανείς..

Και εδώ, ενώ εδώ και τόσες μέρες, τα λεωφορεία δεν φτάνουν στην Μάνδρα (την Τετάρτη εκείνη μάλιστα, λειτουργούσε μόνο το 864, πρακτικως) και ενώ μιλάμε για μια περιοχή που δοκιμάστηκε τόσο άσχημα, ο ΟΑΣΑ αφαντος..

Η αδιαφορία του ΟΑΣΑ για τη Μάνδρα είναι εμφανής και μόνο από το φωτογραφικό καρέ που δείχνει τον Μαρινάκη να περπατάει στην Κοροπούλη το Σάββατο 25/11, δέκα ολόκληρες ημέρες μετά το τραγικό πρωινό, και πίσω του να βρίσκεται ο ετοιμόρροπος στύλος της τηλεματικής παρατημένος στη στάση στην Πλατεία της Μάνδρας. Μάλλον έχει στη Μετσόβου είναι αγχωμένοι για να κυλάνε όλα καλά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και κανένας δε σκέφτηκε να πάει να μαζέψει ότι τους άνηκε και το κατέστρεψε ο χείμαρρος.

Πάντως εν αντιθέσει με την περίπτωση της Λ. Κατσώνη στους Αγ. Αναργύρους που υπήρχε εναλλακτική (η διαδρομή του Γ10), αυτή τη στιγμή ένα λεωφορείο μπορεί να φτάσει στη Μάνδρα μέσω της Στρ. Ρόκκα, αλλά τουλάχιστον από την Κοροπούλη είναι αδύνατον να επιστρέψει (την εικόνα που περιγράφεις την είδα με τη μάτια μου την Παρασκευή και είναι πραγματικά απερίγραπτη και συνάμα οδυνηρή). Και προφανώς τη στιγμή που δεν έχει ολοκληρωθεί καν η απομάκρυνση των ερειπίων, δε νομίζω πως αναμένεται άμεσα να επανέλθουν τα λεωφορεία εντός της Μάνδρας.
Απάντηση
Σε εφαρμογή από σήμερα η νέα διαδρομή της γραμμής 876 (Ελευσίνα - Στ. Αιγάλεω) και καταργήθηκε ο κορμός Α16 (Πλ. Κουμουνδούρου - Ελευσίνα). Από πλευράς συχνότητας, το εναλλάξ 10-15' που είχαν στο πρόγραμμα καθημερινής οι δύο γραμμές, έγινε 20-25'. Χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές τα προγράμματα Σαββάτου και Κυριακής.

Στα ενδιαφέροντα:
- Δρομολόγιο στις 5:00 όλες τις ημέρες θα εκτελείται από τη Μάνδρα (ΤΕ-817/863), όπως ίσχυε και με το Α16.
- Δρομολόγιο στις 5:00 όλες τις ημέρες και από Πλ. Κουμουνδούρου προς Ελευσίνα.
- Δύο βραδινά δρομολόγια (22:40, 23:05/23:15) θα επεκτείνονται έως το Αμαξ. Βοτανικού και μάλλον θα είναι και αυτά που θα εκτελούν τη διαδρομή του 865 (στον προγραμματισμό της αναφέρεται πλέον ως εξαίρεση ότι εκτελούνται απο Αμαξ. Βοτανικού προς Μάνδρα).
- Παραμένει το 24:00 από Ελευσίνα όλες τις ημέρες, όμως θα τερματίζει στον Εσταυρωμένο (ποιο το νόημα αφού δε θα προλαβαίνει το Μετρό?).
Απάντηση
Tα δρομολογια του αεροδρομιου (οι γραμμες Χ ) το καλοκαιρι «πυκνωνουν» ή αραιωνουν δρομολογια??
Απάντηση
(01-05-2018, 07:18 PM)panahs Έγραψε: Tα δρομολογια του αεροδρομιου (οι γραμμες Χ ) το καλοκαιρι «πυκνωνουν» ή αραιωνουν δρομολογια??

Από Ιούνιο πυκνώνουν (εκτός Χ97 που παραμένει ίδιο).
Απάντηση
(01-05-2018, 11:18 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Σε εφαρμογή από σήμερα η νέα διαδρομή της γραμμής 876 (Ελευσίνα - Στ. Αιγάλεω) και καταργήθηκε ο κορμός Α16 (Πλ. Κουμουνδούρου - Ελευσίνα). Από πλευράς συχνότητας, το εναλλάξ 10-15' που είχαν στο πρόγραμμα καθημερινής οι δύο γραμμές, έγινε 20-25'. Χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές τα προγράμματα Σαββάτου και Κυριακής.

Στα ενδιαφέροντα:
- Δρομολόγιο στις 5:00 όλες τις ημέρες θα εκτελείται από τη Μάνδρα (ΤΕ-817/863), όπως ίσχυε και με το Α16.
- Δρομολόγιο στις 5:00 όλες τις ημέρες και από Πλ. Κουμουνδούρου προς Ελευσίνα.
- Δύο βραδινά δρομολόγια (22:40, 23:05/23:15) θα επεκτείνονται έως το Αμαξ. Βοτανικού και μάλλον θα είναι και αυτά που θα εκτελούν τη διαδρομή του 865 (στον προγραμματισμό της αναφέρεται πλέον ως εξαίρεση ότι εκτελούνται απο Αμαξ. Βοτανικού προς Μάνδρα).
- Παραμένει το 24:00 από Ελευσίνα όλες τις ημέρες, όμως θα τερματίζει στον Εσταυρωμένο (ποιο το νόημα αφού δε θα προλαβαίνει το Μετρό?).
Το δρομολόγιο των 05:00 από Μάνδρα θα τερματίζει Κουμουνδούρου ή Αιγάλεω; Επίσης αν τα βραδινά ήταν αυτά που θα εκτελούν το 865 (που απ' ότι είδα συνεχίζει να λειτουργεί) δε θα ήταν πιο λογικό η επέκταση να ήταν μέχρι Κουμουνδούρου και όχι Αμαξοστάσιο; Ειδάλλως θα μπορούσαν να τα κάνουν κυκλικά στο Βοτανικό και να πουν ότι στην επιστροφή θα κάνουν και τη διαδρομή του 865, αλλά έτσι θα έπρεπε να καταργηθεί το 865, κάτι που όπως είδαμε δε συνέβη! Πιο λογικό μου φαίνεται να είναι απλά τα σχολασμενα από Ελευσίνα προς το Αμαξοστάσιο (αν και είναι πρώτη φορά που θα το δούμε αυτό σε λεωφορείο) και το 865 να εκτελείται από τα οχήματα του Γ16!
Απάντηση
Τα δρομολόγια του 865 θα ξεκινουν απο Αμαξ. Βοτανικου εχει αστερακι στο ωραριο
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)