Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
#21
Γιατι το λες αυτο Γιαννη; θεωρω πως εχει κανει αρκετα καλες επιλογες στα λεωφορεια του με επικεφαλης του τα Mercedes-Benz citaro που ειναι τα top στον ΟΑΣΘ κατα την αποψη μου.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

#22
(28-02-2011, 01:02 AM)Konstantinos MercedesBenz Έγραψε: Γιατι το λες αυτο Γιαννη; θεωρω πως εχει κανει αρκετα καλες επιλογες στα λεωφορεια του με επικεφαλης του τα Mercedes-Benz citaro που ειναι τα top στον ΟΑΣΘ κατα την αποψη μου.

Τα μόνα καλά λεωφορεία που επέλεξε ο ΟΑΣΘ είναι τα Mercedes Benz Citaro , Sprinter και τα irisbus cityclass όλα τα άλλα πάνε κατευθείαν για απόσυρση.
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
#23
Τι καλο εχει ακριβως το Citaro? Το οτι τρια οχηματα σωθηκαν κυριολεκτικα την τελευταια στιγμη απο το να γινουν καρβουνο? Για το Cityclass δεν θα μιλησω, το μονο που αξιζει πανω του ειναι ο κινητηρας του... Τα Volvo ειναι σε - πολυ - γενικες γραμμες καλα αν και αδικουνται καταφορα απο την καροτσα τους...
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
#24
(03-03-2011, 08:59 PM)dimitris84 Έγραψε: Τι καλο εχει ακριβως το Citaro? Το οτι τρια οχηματα σωθηκαν κυριολεκτικα την τελευταια στιγμη απο το να γινουν καρβουνο? Για το Cityclass δεν θα μιλησω, το μονο που αξιζει πανω του ειναι ο κινητηρας του... Τα Volvo ειναι σε - πολυ - γενικες γραμμες καλα αν και αδικουνται καταφορα απο την καροτσα τους...

Τα citaro έχουν 1ον καλή γερή μηχανή
2ον είναι τα γρήγοροτερα λεωφορεία του ΟΑΣΘ
3ον είναι αναπαυτικά και ευρύχωρα
4ον έχουν καλή κλιματιστική μονάδα
αυτά παρομοίως για τα irisbus cityclass, volvo B9L/LA

Τα volvo b7L 1ον είναι άβολα και δεν μπορείς να καθήσεις καλά
2ον είναι αργά και ειδικά αν έχει κίνηση οχ οχ αρχίζεις και κοιμάσαι.
3ον όταν βρέχει μπαίνουν νέρα στα παράθυρα και από το εσωτερικό τους.
Αν έχεις υποστεί σε γραμμή που να έχει b7L θα καταλάβεις π.χ από το Ωραιόκαστρο που το χρησιμοποιώ μέχρι τον Ν.Σ.Σ 45 λεπτά κάνω ενώ με τα irisbus cityclass 30 λεπτά.
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
#25
Αστικο λεωφορειο ειναι, δεν βαζει κοντρες στο δρομο. Τα ΕΛΒΟ ΟΛΑ βαζουν νερα και εχουν σοβαρα θεματα δομης αμαξωματος (ενας συναδελφος μου απο την Αγγλια απορουσε πως ταξινομηθηκαν). Οι θεσεις ειναι ιδιες σε Β7 και Β9. Οσο για το Citaro την επομενη φορα που θα παρει φωτια σου ευχομαι να μην εισαι μεσα... Φυσικα δεν μπορει να μιλαμε για αξιοπιστο οχημα οταν εχει τοσο βαρυ ιστορικο βλαβων (σαζμαν, θερμοστατες, αναφλεξεις κλπ.)
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...
#26
(03-03-2011, 09:26 PM)dimitris84 Έγραψε: Αστικο λεωφορειο ειναι, δεν βαζει κοντρες στο δρομο. Τα ΕΛΒΟ ΟΛΑ βαζουν νερα και εχουν σοβαρα θεματα δομης αμαξωματος (ενας συναδελφος μου απο την Αγγλια απορουσε πως ταξινομηθηκαν). Οι θεσεις ειναι ιδιες σε Β7 και Β9. Οσο για το Citaro την επομενη φορα που θα παρει φωτια σου ευχομαι να μην εισαι μεσα... Φυσικα δεν μπορει να μιλαμε για αξιοπιστο οχημα οταν εχει τοσο βαρυ ιστορικο βλαβων (σαζμαν, θερμοστατες, αναφλεξεις κλπ.)

ενώ τα b7L καλύτερα είναι για αυτό στα κοντά στα ΤΕΙ της Σίνδου πήρε ένα έβγαζε καπνούς από το πίσω μέρος. Όσον αναφορά για αυτό αστικό λεωφορείο είναι το ξέρω δεν βάζει κόντρες αλλά για κάνε την διαδρομή που σου έγραψα παραπάνω ή και παρόμοια θα καταλάβεις πολλά. Όταν αναφέρω ότι τα b7L ότι μπαίνουν νερά από το παράθυρω εννοώ όταν βρέχει ή για παράδειγμα όταν ρίχνουν στα παράθυρα νέρο επειδή γύρω από το παράθυρο έχουν ένα ελαστιχό πράγμα.
http://www.youtube.com/watch?v=aJ9rxd7S-5w
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
#27
Ωραιο το βιντεακι και απανταει απο μονο του.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Εικόνα: Mercedes_Amg_Logo_4.jpg]

#28
(07-03-2011, 11:28 PM)Konstantinos MercedesBenz Έγραψε: Ωραιο το βιντεακι και απανταει απο μονο του.

Ευχαριστώ ρε φίλε κανένα citaro δεν θα μπορούσε να βρίσκοταν σε τέτοια κατάσταση.
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ 1ον Δεν θέλουμε τα b7l  στο 56, λόγω του κλιματισμού που δεν είναι καλός και άλλων ελαττωμάτων. Θέλουμε καλύτερα λεωφορεία στο 56.
2ον Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
#29
(03-03-2011, 09:42 PM)GiannisB Έγραψε: ενώ τα b7L καλύτερα είναι για αυτό στα κοντά στα ΤΕΙ της Σίνδου πήρε ένα έβγαζε καπνούς από το πίσω μέρος. Όσον αναφορά για αυτό αστικό λεωφορείο είναι το ξέρω δεν βάζει κόντρες αλλά για κάνε την διαδρομή που σου έγραψα παραπάνω ή και παρόμοια θα καταλάβεις πολλά. Όταν αναφέρω ότι τα b7L ότι μπαίνουν νερά από το παράθυρω εννοώ όταν βρέχει ή για παράδειγμα όταν ρίχνουν στα παράθυρα νέρο επειδή γύρω από το παράθυρο έχουν ένα ελαστιχό πράγμα.
http://www.youtube.com/watch?v=aJ9rxd7S-5w

Δεν ειναι τιποτα αυτο ρε παιδια . Εμεινε απο τουρμπινα το παθαινουν συχνα αυτο και τα δικα μας . Πλακα εχει ο κοπανος με το βυτιο πηρε τον πυροσβεστηρα αλλα το βυτιο το ειχε κοντα στο λεωφορειο . Αν οντως ειχε παρει φωτια θα ψηνανε ανθρωπινα σουβλακια !!!!!!! ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ !!!!!
#30
(08-03-2011, 08:13 PM)GiannisB Έγραψε: Ευχαριστώ ρε φίλε κανένα citaro δεν θα μπορούσε να βρίσκοταν σε τέτοια κατάσταση.

Πραγματι, αν ηταν Citaro θα ηταν σε τετοια κατασταση...

http://www.youtube.com/watch?v=ajGZv6KBi...ure=fvwrel

ισως παλι σε τετοια...

http://www.youtube.com/watch?v=SUznCdDcjmM



Φυσικα οτι το Volvo δεν εχει παρει φωτια δεν χρειαζεται να σου το εξηγησω, προλαβε ο προλαλησας παραπανω (dora), απλα θα σου πω οτι αν καιγοταν ο καπνος θα ηταν μαυρος και δεν θα εβγαινε απο την εξατμιση αλλα απο παντου.

Dora, το βυτιο κουβαλαει πετρελαιο και αν δεν ερθει σε επαφη με τη φλογα ή με ιδιαιτερα υψηλη θερμοκρασια δεν εχει κινδυνο. Στη διαγνωση εισαι μεσα, τα ιδια μας εκαναν συχνα και τα Β7TL επανω, αλλα για τους απιστους θα ψαξω τροπο να βαλω στο χερι το Δελτιο Βλαβων του αυτοκινητου.

GiannisB, εαν θελεις σωνει και ντε να βρεις ΕΛΒΟ που πηρε φωτια, υπαρχει ενα, το 861 περσι στη γραμμη 31. Για τα δε Cityclass που τα θεωρεις καλα οχηματα, ψαξε να βρεις το 381.

Βεβαια για να μην αρχισουν τοσο να χαιρονται κατω στην Αθηνα...

http://www.youtube.com/watch?v=W3VDdklpRNY
Της κοντης (...) οι τριχες της φταινε...


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 6 Επισκέπτης (ες)