Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(29-04-2018, 02:04 PM)Pavlos.S Έγραψε: 934 στο 78 (επιμετωπιδα 78) στην τηλεματικη εμφανίζεται στην γραμμή 8.Στην στάσεις έγραφε το 8,. Πέρασε το 78 δεν σταμάτησε και μετά μαύρο. Η τηλεματικη βαρεσε διάλυση, καιρό τωρα
Και το 939 στο 78 με επιμετωπιδα 78


Το 934 έχει ένα θέματακι με την τηλεματική. Ήταν μια μέρα στο 3 και στο εμφάνιζε 8 πάλι

(29-04-2018, 03:58 PM)george-oasth Έγραψε: Όλες οι διαδρομές θα περαστούν σταδιακά...Μιλάμε για ανανέωση δεδομένων στο κοντρολερ του εκάστοτε οχήματος

Φαντάζομαι θα τα περάσουν με προτεραιότητα. Παράδειγμα πρώτα στης γραμμής τα λεωφορεία και μετά στα υπόλοιπα και τέλος στο 12μ. Αντίστροφα και για το 20 και 57

Η αλλαγή αυτήν με το 78-78Ν σε Χ1 και Ν1 ήταν άσκοπη. Στην σελίδα του ΟΑΣΘ έγραφε από 1η Μάιου θα ισχύσουν αυτές οι δυο γραμμές
Δεν αρκεί.μονο να ξαναπέραστουν τα δεδομένα, αρκετές οθόνες στις στάσεις δεν λειτουργούν, σε άλλες λειτουργεί μόνο η μία πλευρα και σε άλλες απλά γράφει ΟΑΣΘ και κανενα διερχόμενο λεωφορείο. Επίσης σε μερικά εωφορεία η τηλεματικη είναι εντελώς σβηστή, όχι απλά δεν λέει τις στάσεις αλλά ούτε ημερομηνία και ώρα, οι οθόνες είναι νεκρές ( βλέπε 919)

Σαλονικιώτες, σας παρακολουθώ εδώ και καιρό σχετικά με τα προβλήματα που έχετε πλεον με τη συγκοινωνία σας. Καλώς ήλθατε στο club !

Mέχρι πρότινος είχατε συχνότητες που εμεις εδώ τις έχουμε ξεχάσει εδώ και χρόνια. Τηλεματική έχετε εδώ και μια δωδεκαετία όταν εμείς μέχρι πέρυσι ψάχναμε το λεωφορείο με τη μέδοθο του ...τσιγάρου (μόλις το ανάψεις, έρχεται). Πιό φθηνό εισιτήριο έχετε, μηχανήματα μέσα στα λεωφορεία (για να μην ψάχεις στη μέση του πουθενά) έχετε. Σύνδεση με τα ΚΤΕΛ έχετε άριστη (ενώ εμείς ένα λεωφορείο που καταλήγει μέσα στη βρώμα και στα πρεζόνια).

Από την άλλη, είχατε μια κρατική επιδότηση σχεδόν τριπλάσια από αυτή που αναλογικά έπαιρνε η Αθήνα. Τώρα που την φέρανε στα ίσα, λογικό να δημιουργούνται προβλήματα. Αλλα και πάλι, έχετε συγκοινωνία. Ελάτε από εδώ μια βόλτα, ειδικά Κυριακή, να δείτε τι εστί βερύκοκο.

Τον ΟΑΣΘ τον ζήλευα πάντα. Για το ότι έχετε ένα κυκλοφοριακό μπ@ρδέλο, δεν φταίει ο ΟΑΣΘ αλλά η δομή της πόλης, τα δίποδα που παρκάρουν όπου γουστάρουν καθώς και η παρωδία που λέγεται "έργα μετρό". Υπομονή, πιστεύω ότι είναι η πρώτη φορά που βάσιμα μπορεί κανείς να ελπίζει ότι θα τελειώσουν.
(29-04-2018, 04:40 PM)GiannisB Έγραψε: Το 934 έχει ένα θέματακι με την τηλεματική. Ήταν μια μέρα στο 3 και στο εμφάνιζε 8 πάλι


Φαντάζομαι θα τα περάσουν με προτεραιότητα. Παράδειγμα πρώτα στης γραμμής τα λεωφορεία και μετά στα υπόλοιπα και τέλος στο 12μ. Αντίστροφα και για το 20 και 57

Η αλλαγή αυτήν με το 78-78Ν σε Χ1 και Ν1 ήταν άσκοπη. Στην σελίδα του ΟΑΣΘ έγραφε από 1η Μάιου θα ισχύσουν αυτές οι δυο γραμμές
Φυσικά και θα δωθεί προτεραιότητα στα οχήματα της γραμμής...Αλλά θα περαστούν το ίδιο γρήγορα σε όλα τα οχήματα που διαθέτει ο οργανισμός....Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι ένα citaro στον φοίνικα είχε στην επιμετοπιδα 20 Μενεμένη-Αριστοτελους Big Grin
Το 912 προχθες στο 34 σε εντυπωσιακη κατασταση και εσωτερικα αλλα και εξωτερικα το ιδιο και για το 122 στο 58
(29-04-2018, 11:05 PM)george-oasth Έγραψε: Φυσικά και θα δωθεί προτεραιότητα στα οχήματα της γραμμής...Αλλά θα περαστούν το ίδιο γρήγορα σε όλα τα οχήματα που διαθέτει ο οργανισμός....Χαρακτηριστικά να αναφέρω ότι ένα citaro στον φοίνικα είχε στην επιμετοπιδα 20 Μενεμένη-Αριστοτελους Big Grin
Γιατί τα ξαναπερνανε όλα από την αρχή;

Η πρώτη αλλαγή στην ανακατανομή στόλου ήρθε...Έχει να κάνει με την τράμπα ανάμεσα στα οχήματα του 11 με του 28...
Όποτε το 28 παίρνει 387+ ενώ το 11 παίρνει τα 462+...Μένει να διευκρινιστεί αν τα 400αρια b7 θ βγαίνουν από φοίνικα

(30-04-2018, 12:03 AM)Pavlos.S Έγραψε: Γιατί τα ξαναπερνανε όλα από την αρχή;
Δεν τα περνάνε από την αρχή...Απλά είναι σαν ένα πακέτο δεδομένων...Το φτιάχνουν στον υπολογιστή εικονικά και μετά με καλώδιο στην ειδική υποδοχή του κοντρολερ,τα μεταφέρουν στο κοντρολερ

(29-04-2018, 11:22 PM)irisbus290 Έγραψε: Το 912 προχθες στο 34 σε εντυπωσιακη κατασταση και εσωτερικα αλλα και εξωτερικα το ιδιο και για το 122 στο 58
Το 122 είχε πάει για ανακατασκευή....Το 912 νομίζω και αυτό είχε περάσει από ελβο
(30-04-2018, 12:03 PM)george-oasth Έγραψε: Η πρώτη αλλαγή στην ανακατανομή στόλου ήρθε...Έχει να κάνει με την τράμπα ανάμεσα στα οχήματα του 11 με του 28...
Όποτε το 28 παίρνει 387+ ενώ το 11 παίρνει τα 462+...Μένει να διευκρινιστεί αν τα 400αρια b7 θ βγαίνουν από φοίνικα

Δεν τα περνάνε από την αρχή...Απλά είναι σαν ένα πακέτο δεδομένων...Το φτιάχνουν στον υπολογιστή εικονικά και μετά με καλώδιο στην ειδική υποδοχή του κοντρολερ,τα μεταφέρουν στο κοντρολερ

Το 122 είχε πάει για ανακατασκευή....Το 912 νομίζω και αυτό είχε περάσει από ελβο

Θα βγαίνει το 11 από Φοίνικα; Το 388 και 398 συνεχίζουν. Θα γίνουν και άλλες ανακατανομές μέσα στην εβδομάδα ;

Εγώ θα έκανα ένα φρεσκάρισμα στα 11μετρα και στα b7rle του Φοίνικα που είναι σε Μαύρο χάλι όπως και το 885

Και εγώ νόμιζα ότι πήγαιναν άνθρωποι από το αμαξοστάσιο στο κάθε λεωφορείο και υπήρχε ρύθμιση για την διαδρομή
776!! στο 52
216 στο 56
γνωριζει καποιος που αγνοειται ενα οχημα απο την γραμμη 22? τρια ειναι ολα κ ολα τα 2 ειναι σε χρηση και το ενα απο αυτα σημερα με βλαβη στην ανω πολη.οποτε αυτοι με ενα λεωφορειο πανε να τροποποιησουν την γραμμη για να καλυψει το κατηργημενο τμημα της γραμμης 23


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 13 Επισκέπτης (ες)