Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
Αν δρομολογείται 12μετρο στο 52 τέτοια ώρα, τότε κλάφτα!!!
στη γραμμη 4 ειναι κομμενο ολη τη μερα το 696? η μονο απογευμα.. εχουν κοψει σε πολλες γραμμες δρομολογια ειδικα στη σταυρουπολη η πιο πολυ χτυπημενες γραμμες απο αποψη περικοπων.... αρθρωτα οχηματα δεν επαρκουν ξανα φτασανε σε επιπεδο εκτος ελεγχου.. το 32 με 3 μονα 676 485 571 ( αργοτερα το πηρε το 21) το 34 με 408 378 479 575 το 27 το 379 και 473 στο 19 659 στο 52 το 576.. ενα μεγαλο μπαχαλο η δρομολογηση πλεον λογω εληψεων... αφαντα τα οχηματα του 19 εκτος του 755 το 834 616 623 624 609 826 827 823 738 734 413 405 406 656 653 651 692 και πολλα πολλα αλλα δυστυχως
η γραμμη 4 εμεινε με ενα μονο λεωφορειο για ολες τις ημερες με το 697
(11-01-2015, 11:27 PM)GiannisB Έγραψε: Αυτό σαφώς και δεν το ξέρεις καλύτερα ή χειρότερα.

Χαίρομαι που μου επισημαίνεις τι ξέρω και τι δεν ξέρω...
Να σε ρωτήσω όμως κάτι, μπορώ να γράφω ότι νομίζω ή να ζητάω πρώτα την άδειά σου; Ή μήπως να το διασταυρώνω με τις δικές σου γνώσεις;

(11-01-2015, 11:27 PM)GiannisB Έγραψε: Το φρέναρε συνέχεια ο οδηγός και ο ήχος ειδικά όταν έφτανε σε μικρές ταχύτητες έτοιμο να σταματήσει ακουγόταν. Στα άλλα b7L δεν ακούγεται, αυτός ο ήχος.

Φυσιολογικό είναι, μην το κουράζουμε...
Σαφώς και μπορείς να γράφεις ότι θέλεις εσύ,εγώ και ο εκάστοτε εδώ μέσα. δημοκρατία έχουμε.

Για τα 696 και 697 δεν μπορουν να κάνουν ανταλλαγή με το 659 που κάθε τρεις και λίγο εμφανίζει πρόβλημα και με κάποιο άλλο προβληματικό λεωφορείο; Η να παίζουν σε γραμμές πχ 69,87,88,
(12-01-2015, 10:43 PM)"mitsos_neapolh Έγραψε: στη γραμμη 4 ειναι κομμενο ολη τη μερα το 696? η μονο απογευμα.. εχουν κοψει σε πολλες γραμμες δρομολογια ειδικα στη σταυρουπολη η πιο πολυ χτυπημενες γραμμες απο αποψη περικοπων.... αρθρωτα οχηματα δεν επαρκουν ξανα φτασανε σε επιπεδο εκτος ελεγχου.. το 32 με 3 μονα 676 485 571 ( αργοτερα το πηρε το 21) το 34 με 408 378 479 575 το 27 το 379 και 473 στο 19 659 στο 52 το 576.. ενα μεγαλο μπαχαλο η δρομολογηση πλεον λογω εληψεων... αφαντα τα οχηματα του 19 εκτος του 755 το 834 616 623 624 609 826 827 823 738 734 413 405 406 656 653 651 692 και πολλα πολλα αλλα δυστυχως
Το 756 εμφανιστηκε στο 12...Δεν προλαβα να το δω αν ηταν χτυπημενο καπου, γεγονος που θα δικαιολογουσε καποιο τρακαρισμα που ειχε...Θα επανελθω με περισσοτερες λεπτομερειες...
Να σου συμπληρωσω οτι πλεον εξαφανιστηκαν και τα 607,608,612,617(λειπει 1,5 χρονο),620,622,625
Στο 32 εχουν βαλει τις τελευταιες 2 βδομαδες να δουλεουν σταθερα το 730,731,732,733....Και 3 μερες μας δινουν και το 735...Σταθεροι οδηγοι δεν τα εχουν,αλλα γενικως γινετε ενα μπερδεμα με ολους τους οδηγους...σχεδον κανενας δεν εχει το δικο του οχημα πλεον...Για παραδειγμα ο οδηγος του 615 να βρεθει στο 614 και ο οδηγος του 614 να εχει το 730...

Μια ερωτηση που ηθελα να την κανω απο καιρο αλλα ξεχνουσα :p
Τα scania που βγαινουν εφεδρικα σε καποιες γραμμες γινετε να τα εχουν σταθεροι οδηγοι;;;Για παραδειγμα στο 28 βγαινουν σταθερα τα 570,574,576...
Ρωταω γιατι θυμαμαι οτι το 572 που εβγαινε στο 17 το ειχε παντα συγκεκριμενος οδηγος...Μαλιστα ειχα αναρωτηθει αν ποτε ο συγκεκριμενος ειχε οδηγησει κανα volvo.. Big Grin
Πλεον το 572 βγαινει στο 15...
σημερα ειδα το 738 και 752 στον φοινικα σε μια γωνια περιμενοντας την σειρα τους για επισκευη,παντως το 738 εχει μηνες εκει γιατι εχει σημειωση πριν βγει στην κινηση να περασει απο ηλεκτρονικους για να ρυθμισουν τα εκδοτικα με τις καινουριες τιμες
(11-01-2015, 10:04 PM)galatas_giorgos Έγραψε: Το 15 είχε τα Mercedes απο 809-815 και έμεις τα Pegaso, που για την εποχή τους πρέπει να ήταν αρκετά μπροστά μιας και ήταν χωρίς συμπλέκτη. Μετά τα Pegaso ερχόταν οτι να' ναι, υπήρχε μέρα που και τα 4 λεωφορεία της γραμμής ήταν διαφορετικά. 800άρι-200άρι-100άρι-700άρι. Είμαι σίγουρος πως καταλαβαίνεις για ποιά μοντέλα μιλάω. Οποιαδήποτε πληροφορία ευπρόσδεκτη!

Το 15 είχε τα 809-815 μέχρι που τα έκανε τράμπα με τα λεωφορεία του 57/58. Το 16 σύμφωνα με τα κιτάπια μου είχε τα 571-574 από τον Σεπτέμβριο του 1998 - άρα και τα πήρε καινούργια. Δυστυχώς όμως επειδή δεν έχω βγάλει άκρη ακόμη με τις έκτακτες δρομολογήσεις δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά για πόσο καιρό έμειναν στην γραμμή.

(13-01-2015, 02:00 PM)GiannisB Έγραψε: Σαφώς και μπορείς να γράφεις ότι θέλεις εσύ,εγώ και ο εκάστοτε εδώ μέσα. δημοκρατία έχουμε.

Ευχαριστώ που μου κάνεις την χάρη...

(13-01-2015, 02:00 PM)GiannisB Έγραψε: Για τα 696 και 697 δεν μπορουν να κάνουν ανταλλαγή με το 659 που κάθε τρεις και λίγο εμφανίζει πρόβλημα και με κάποιο άλλο προβληματικό λεωφορείο; Η να παίζουν σε γραμμές πχ 69,87,88,

Όχι, το 659 θα μείνει εκεί που βρίσκεται...
Επίσης τα λεωφορεία δεν "παίζουν", εργάζονται...

(14-01-2015, 07:26 PM)george-oasth Έγραψε: Μια ερωτηση που ηθελα να την κανω απο καιρο αλλα ξεχνουσα :p
Τα scania που βγαινουν εφεδρικα σε καποιες γραμμες γινετε να τα εχουν σταθεροι οδηγοι;;;Για παραδειγμα στο 28 βγαινουν σταθερα τα 570,574,576...
Ρωταω γιατι θυμαμαι οτι το 572 που εβγαινε στο 17 το ειχε παντα συγκεκριμενος οδηγος...Μαλιστα ειχα αναρωτηθει αν ποτε ο συγκεκριμενος ειχε οδηγησει κανα volvo.. Big Grin

Τα Scania τα οποία δεν είναι ακριβώς εφεδρικά βγαίνουν σε συγκεκριμένα ωράρια... Αν για παράδειγμα σήμερα το 570 κάνει στο 28 το 2802 ωράριο αυτό θα κάνει και αύριο (υπό κανονικές συνθήκες). Στην πράξη βέβαια αυτό ανατρέπεται είτε εξαιτίας απωλειών οχημάτων είτε εξαιτίας προσωπικών προτιμήσεων των οδηγών (σε συνεννόηση πάντοτε με τους σταθμάρχες).
(17-01-2015, 07:12 PM)garvanitis Έγραψε: Και βέβαια έχω και εγώ μια απορία...


Ή ΕΛΒΟ τι δουλειά μπορεί να έχει με το φρένο στάσης;

Δεν έχει; ποιος το συναρμολογεί όλα αυτά τα υλικά; Ταμπλό κτλ.; Αν θυμάμαι καλά, θέλω να με βοηθήσεις σε αυτό, είχε ειπωθεί ότι, στα b7l/LA και για τα b9L/LA αλλά πιο πολύ για τα πρώτα δεν λειτουργεί. Εξάλλου τις πιο πολλές φορές που έχω δει όλο χειρόφρενο βάζουν.

(17-01-2015, 05:24 PM)george-oasth Έγραψε: Σαν το citaro δεν το χουν...αυτο το κουμπι διπλα απο το τιμονι ειναι η επιγονατιση του οχηματος...αλλα δεν ξερω γιατι λειτουργει σαν χειροφρενο στασης και οχι σαν επιγονατιση...

Στα cityclass πατάνε ένα κουμπί τετράγωνο στο φανάρι για να ακινητοποιήσει το όχημα. Λίγο στο μετά μπερδεύτηκα. το ξανά πατάει ή πατάει το γκάζι σαν τα citaro;


Επίσης για τις πόρτες υπάρχει παρέμβαση να ανοίγουν κατευθείαν στα cityclass ακόμα και σε citaro όπως 776 και 786
στα citaro αλλο ειναι το κουμπι επιγωνατισεις και αλλο ειναι το κουμπι φρενου και επισεις εχει διακοπτη απελευθερωσεις πορτων και οταν το ενεργοποιησεις δεν δουλευει το κουμπι για να μενει φρεναριστο......οποιος θελει παραδιδω μαθηματα απο κοντα να σας φυγουν οι αποριες.......


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 14 Επισκέπτης (ες)