Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(01-11-2014, 10:59 PM)garvanitis Έγραψε: Ναι, ναι και ναι...

Βαλτα στον αερα.

Σύναψη:Το βάρος του οχήματος είναι ακριβώς το ίδιο +/- 5%. Η κλιμάκωση του σαζμάν είναι ακριβώς η ίδια (μια option έχει η ZF) με μόνη διαφορά το ότι το B7L έχει μειωτήρα στον στρόφαλο γιατί οι στροφές του υπερβαίνουν την μέγιστη ταχύτητα εισόδου του Ecomat. To perfomance range είναι για το μεν CityClass 1100-2100 στροφές για το δε Volvo 1800-3000 στροφές (κοκκινίζει!) Είναι εύκολα αντιληπτό γιατί το Volvo έχει πιο σταθερή ανάβαση από το Irisbus, 200 στροφές παραπάνω ωφέλιμη ζώνη (ή 20% αν προτιμάτε) ενώ η σύγκριση έχει γίνει με οδηγό του ΟΑΣΘ (μέλος του φόρουμ) στην ίδια γραμμή (58), τις ίδιες ώρες (και ανάλογο φορτίο) με μία ημέρα διαφορά. Φυσικά σαφώς και βγάζουν το δρομολόγιο εντός προγράμματος (σχεδόν πάντα πριν την προγραμματισμένη ώρα άφιξης). Αλλά το παράδειγμα του AGG300 (που δεν είναι και το πιο πετυχημένο υπερ18μετρο) τι το ήθελες; Ποια σύγκριση μπορεί να γίνει ανάμεσα σε ένα 19τονο 12μετρο με μια (προβληματική κατά την Hochbahn) 24μετρη σαύρα 32 τόνων;

Επειδη δεν το χω με τα τεχνικα των ΟΑΣΘητικων (και για αυτο ρωτησα περι των παντων) δεχομαι αυτο που λες. Οσο για το AGG300 εκει που θελω να καταληξω ειναι πως απο την στιγμη που το δρομολογιο βγαινει στην ωρα του γιατι ακριβως να μας ενδιαφερει αν ψοφαει το λεωφορειο η οχι. Μεσα μαζικης μεταφορας λεγονται, οχι αεροπορικης.

@ GiannisB

α) Ειναι AQUASONIC. το γραφει διπλα σε καθε ποστ μου, Q οχι G!
β) Το τελευταιο σου post με ανησυχει. Ειδικα το:

Σύναψη:Για την νομοθεσία μου την είχε πει ένας οδηγός, έχοντας συζήτηση για τις κατασκευές των Ελληνικών λεωφορείων. Με είχε βάλει κιόλας να δω ότι το υλικό δίπλα από το τιμόνι κιόλας, σαν τα χτυπάς πόρτα στο b7rle στο μαύρο και με λέει δεν κατασκευάστηκε σωστά και ούτε οι βίδες πρέπει να φαίνονται, έπρεπε να μπει υλικό που να τις καλύπτει. Ύστερα τον είχα πει για το 2005 τις παραλαβές τουλάχιστον έπρεπε να γίνει πιο αργά ο διαγωνισμός, για να πάρουν citaro2 και με λέει απαγορεύεται βάσει νόμου πρέπει να έχεις πάνω από τρεις μάρκες, γιατί αν πας και πάρεις 600 λεωφορεία από την mercedes θα παρθούν μίζες και έτσι φοβούνται.

Μηπως θα επρεπε να τα αναζητησεις μονος σου για να εισαι σιγουρος; Δεν εχεις ακουσει την ατακα του garvantis "απο οδηγο μην πιστευεις ποτε τιποτα"; (Η οποια παρεπιπτοντως ισχυει και στην δικη του περιπτωση τωρα που το σκεφτομαι Big Grin)

Οσο για το Αρκουδισιο θα πω μια μαγικη λεξη: ΦΡΕΟΝ.
(03-11-2014, 10:24 AM)AquaSonic Έγραψε: Βαλτα στον αερα.

Φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι ότι η γνώση τους είναι προϊόν εμπιστευτικής πληροφόρησης και από τη στιγμή που δεν δίνονται στη δημοσιότητα από τον ΟΑΣΘ δεν μπορώ να τα δημοσιοποιήσω εγώ. Τα συζητάμε κατ' ιδίαν και μάλιστα μόνο με ανθρώπους που εμπιστευόμαστε αλλά μέχρι εκεί.

(03-11-2014, 10:24 AM)AquaSonic Έγραψε: Επειδη δεν το χω με τα τεχνικα των ΟΑΣΘητικων (και για αυτο ρωτησα περι των παντων) δεχομαι αυτο που λες. Οσο για το AGG300 εκει που θελω να καταληξω ειναι πως απο την στιγμη που το δρομολογιο βγαινει στην ωρα του γιατι ακριβως να μας ενδιαφερει αν ψοφαει το λεωφορειο η οχι. Μεσα μαζικης μεταφορας λεγονται, οχι αεροπορικης.


Από κει και πέρα οπωσδήποτε το πρόγραμμα δρομολογίων βγαίνει με βάση το χρόνο που χρειάζεται το όχημα να βγάλει τη γραμμή συν κάποιος έξτρα χρόνος για πιθανά απρόοπτα. Και οπωσδήποτε το ζητούμενο είναι το κάθε όχημα να φτάνει σε εύλογο χρονικό διάστημα στον προορισμό του και όχι να κάνει κόντρες με τα υπόλοιπα λεωφορεία. Όπως επίσης κάνει στάσεις και όχι pit stops που σημαίνει ότι και ο νεκρός χρόνος σε αυτές δεν μπορεί να είναι καθορισμένος. Το θέμα είναι ότι σε καμία περίπτωση ο τύπος που αναφέρεται ως "τάφος" δεν είναι αργότερος από τους υπόλοιπους του στόλου - εκτός ίσως (αλλά και πάλι όχι τόσο) από την αρθρωτή εκδοχή του.

(03-11-2014, 10:24 AM)AquaSonic Έγραψε: Δεν εχεις ακουσει την ατακα του garvantis "απο οδηγο μην πιστευεις ποτε τιποτα"; (Η οποια παρεπιπτοντως ισχυει και στην δικη του περιπτωση τωρα που το σκεφτομαι Big Grin)

Οσο για το Αρκουδισιο θα πω μια μαγικη λεξη: ΦΡΕΟΝ.

Κυνηγός - Ψαράς - Οδηγός

Δεν έχεις άδικο, γι' αυτό φιλτράρουμε και διασταυρώνουμε τα πάντα... (βέβαια οφείλεις να παραδεχτείς πώς αν σου έλεγα κάποτε ότι κυκλοφορεί SS500 με μηχανή Mercedes ούτε εσύ θα το πίστευες - η πραγματικότητα ξεπερνά κάποιες φορές και την πιο απίθανη φαντασία).

Για το αρκουδίσιο θα σου ανταπαντήσω HISPACOLD.

(02-11-2014, 09:13 PM)GiannisB Έγραψε: Έχεις δίκιο γιατί αν πας και στείλεις σκάνια του ΟΑΣΘ στην Ρωσία Αγ.Πετρούπολη πχ μια χαρά θα την βγάλουν την ανηφόρα. Αν πάλι φέρεις λεωφορείο κατάλληλο στην Αφρική στην Ελλάδα, θα έχει θερμοκρασία κάτω από το επιτρεπτό όριο και από την μια ή θα πρέπει να το ζεστάνεις για να ανέβει ή θερμοκρασία ή στην προκειμένη περίπτωση δεν θα παίρνει καθόλου μπροστά.

Τα ίδια λεωφορεία που κυκλοφορούν στον Αρκτικό Κύκλο κυκλοφορούν και στην υποσαχάρια Αφρική. Τα Scania έχουν πολύ συγκεκριμένο πρόβλημα εξαιτίας μιας μετατροπής που έγινε κατά την κατασκευή τους για να ανταποκρίνονται στην ελληνική νομοθεσία. Τα καταφέρνουν μια χαρά να ανεβαίνουν το Δερβένι και την Καρδία, αν έχουν αρκετή ταχύτητα ώστε να έχουν μια καλή ροή αέρα στο ψυγείο και το τελευταίο έχει καθαρές τις κυψέλες του δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα - μάλιστα ανεβαίνουν καλύτερα απ' όλα τα άλλα!!!

(02-11-2014, 09:13 PM)GiannisB Έγραψε: Για το επικίνδυνο λεωφορείο, θεωρώ το ασυντήρητο αν δεν έχει φρένα δεν είναι είτε λεωφορείο είτε οποιοδήποτε όχημα; Τα ατυχήματα με τα βαρέα οχήματα έχουν πολλαπλασιαστεί φέτος.

Οπωσδήποτε ένα αυτοκίνητο χωρίς φρένα αλλά και λάστιχα είναι δυνάμει τροχαίο. Αλλά τέτοιο αυτοκίνητο ΔΕΝ βγαίνει στο δρόμο από τον ΟΑΣΘ. Υπενθυμίζω ότι εδώ αναφέρθηκε πρόσφατα ότι ένα λεωφορείο που γλυστρούσε στο βρεμμένο γύρισε άμεσα στο αμαξοστάσιο. Τα ατυχήματα με τα βαρέα οχήματα είναι όσα ήταν πάντοτε. Και είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό στο σύνολο. Βέβαια μην ξεχνάς ότι και τα βαρέα οδηγούνται από ανθρώπους - και οι άνθρωποι ενίοτε κάνουν και λάθη. Δες για παράδειγμα το τροχαίο στην Βέροια με την νταλίκα που ήταν καθαρά λάθος του οδηγού.

Και κάτι τελευταίο για τον Aquasonic αν και off topic:

Έχω αναφορά για "νέα" προμήθεια λεωφορείων από την BVG, κάτι B7LA και κάτι Citaro G από Ολλανδία και Στουτγάρδη αντίστοιχα. Είναι αριθμημένα στη σειρά 40χχ. Τι ξέρουμε; Επίσης πότε να περιμένουμε κάποια παρουσίαση του CityWide;

Last but not least: Από σένα ειδικά περίμενα ένα σχόλιο για τη συγγένεια του D7C με την KHD...
(04-11-2014, 03:04 AM)garvanitis Έγραψε: Φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι ότι η γνώση τους είναι προϊόν εμπιστευτικής πληροφόρησης και από τη στιγμή που δεν δίνονται στη δημοσιότητα από τον ΟΑΣΘ δεν μπορώ να τα δημοσιοποιήσω εγώ. Τα συζητάμε κατ' ιδίαν και μάλιστα μόνο με ανθρώπους που εμπιστευόμαστε αλλά μέχρι εκεί.

Το αντιλαμβανομαι. Μπορω ομως να συνεχισω να διαφωνω με αυτα που λες αφου δεν εχω χειροπιαστα στοιχεια. Και απο την ΕΘΕΛ μεσα λενε οτι η συντηρηση ειναι χαρα.

Σύναψη:Κυνηγός - Ψαράς - Οδηγός

Δεν έχεις άδικο, γι' αυτό φιλτράρουμε και διασταυρώνουμε τα πάντα... (βέβαια οφείλεις να παραδεχτείς πώς αν σου έλεγα κάποτε ότι κυκλοφορεί SS500 με μηχανή Mercedes ούτε εσύ θα το πίστευες - η πραγματικότητα ξεπερνά κάποιες φορές και την πιο απίθανη φαντασία).

Για το αρκουδίσιο θα σου ανταπαντήσω HISPACOLD.

Αν ο ΟΑΣΘ πηρε τα Hispacold (υποθετω λογω κοστους; ) και βγηκαν μαπα, πως μπορω να εμπιστευτω οτι δεν κανουν και θυσιες στην επισκευη των οχηματων; Και οι 2 ξερουμε οτι αλλο γνησιο ανταλλακτικο και αλλο ημιτασιον.

Σύναψη:Και κάτι τελευταίο για τον Aquasonic αν και off topic:

Έχω αναφορά για "νέα" προμήθεια λεωφορείων από την BVG, κάτι B7LA και κάτι Citaro G από Ολλανδία και Στουτγάρδη αντίστοιχα. Είναι αριθμημένα στη σειρά 40χχ. Τι ξέρουμε; Επίσης πότε να περιμένουμε κάποια παρουσίαση του CityWide;

Last but not least: Από σένα ειδικά περίμενα ένα σχόλιο για τη συγγένεια του D7C με την KHD...

Οταν θεσεις τα ερωτηματα στα καταλληλα θεματα θα παρεις και απαντηση!
(04-11-2014, 10:31 AM)AquaSonic Έγραψε: Το αντιλαμβανομαι. Μπορω ομως να συνεχισω να διαφωνω με αυτα που λες αφου δεν εχω χειροπιαστα στοιχεια. Και απο την ΕΘΕΛ μεσα λενε οτι η συντηρηση ειναι χαρα.

Αφού το αντιλαμβάνεσαι καταλαβαίνεις ότι αυτά τα στοιχεία που περιγράφω μόνο σε κατ' ιδίαν συνάντηση και μόνο για επίδειξη και όχι παραχώρηση μπορούν να διακινηθούν. Οι εμπιστευτικές πληροφορίες δε είναι προφορικές. Αξιόλογούνται με τη διασταύρωσή του και τον βαθμό αξιοπιστίας της πηγής.

(04-11-2014, 10:31 AM)AquaSonic Έγραψε: Αν ο ΟΑΣΘ πηρε τα Hispacold (υποθετω λογω κοστους; ) και βγηκαν μαπα, πως μπορω να εμπιστευτω οτι δεν κανουν και θυσιες στην επισκευη των οχηματων; Και οι 2 ξερουμε οτι αλλο γνησιο ανταλλακτικο και αλλο ημιτασιον.

Hispacold λόγω συνεργασίας με την ΕΛΒΟ αλλά και για την ομοιγένεια με τους Αλέκους και τα Scania ως προς τον τύπο...

(04-11-2014, 10:31 AM)AquaSonic Έγραψε: Οταν θεσεις τα ερωτηματα στα καταλληλα θεματα θα παρεις και απαντηση!

Έχουμε θέμα για την BVG και δεν το έχω πάρει χαμπάρι;
(04-11-2014, 02:00 PM)garvanitis Έγραψε: Αφού το αντιλαμβάνεσαι καταλαβαίνεις ότι αυτά τα στοιχεία που περιγράφω μόνο σε κατ' ιδίαν συνάντηση και μόνο για επίδειξη και όχι παραχώρηση μπορούν να διακινηθούν. Οι εμπιστευτικές πληροφορίες δε είναι προφορικές. Αξιόλογούνται με τη διασταύρωσή του και τον βαθμό αξιοπιστίας της πηγής.
πμ

Σύναψη:Hispacold λόγω συνεργασίας με την ΕΛΒΟ αλλά και για την ομοιγένεια με τους Αλέκους και τα Scania ως προς τον τύπο...
Με μειοδοτικο ηταν και επρεπε να παρουν Hispacold? Και στην τελικη, εγγυηση δεν ειχαν;

Σύναψη:Έχουμε θέμα για την BVG και δεν το έχω πάρει χαμπάρι;
Μπορεις να ανοιξεις ενα.
(03-11-2014, 10:24 AM)AquaSonic Έγραψε: Βαλτα στον αερα.
(04-11-2014, 02:00 PM)garvanitis Έγραψε: Αφού το αντιλαμβάνεσαι καταλαβαίνεις ότι αυτά τα στοιχεία που περιγράφω μόνο σε κατ' ιδίαν συνάντηση και μόνο για επίδειξη και όχι παραχώρηση μπορούν να διακινηθούν. Οι εμπιστευτικές πληροφορίες δε είναι προφορικές. Αξιόλογούνται με τη διασταύρωσή του και τον βαθμό αξιοπιστίας της πηγής.
Με φωτογραφία κάθε σελίδας αναφοράς δεν γίνεται; Ο ΟΑΣΘ όμως τι πρόβλημα θα έχει να δημοσιοποιηθούν αυτά τα στοιχεία με τις βλάβες; Δεν πρέπει να τα ξέρει ο εκάστοτε επιβάτης, τι συμβαίνει;

(03-11-2014, 10:24 AM)AquaSonic Έγραψε: α) Ειναι AQUASONIC. το γραφει διπλα σε καθε ποστ μου, Q οχι G!
Συγνώμη το διόρθωσα

(03-11-2014, 10:24 AM)AquaSonic Έγραψε: Μηπως θα επρεπε να τα αναζητησεις μονος σου για να εισαι σιγουρος; Δεν εχεις ακουσει την ατακα του garvantis "απο οδηγο μην πιστευεις ποτε τιποτα"; (Η οποια παρεπιπτοντως ισχυει και στην δικη του περιπτωση τωρα που το σκεφτομαι Big Grin)

Για την νομοθεσία πες ότι έχεις δίκιο, μπορεί να έκανε ένα λάθος ο άνθρωπος. Δεν είναι δικηγόρος, αλλά οδηγός. Για να διεξάγουμε μια έρευνα κατά την γνώμη μου, δεν πρέπει να αντλούμε από παντού πληροφορίες;

Α και κάτι που ξέχασα, ένα σενάριο να πω για το 659

(02-11-2014, 02:14 AM)george-oasth Έγραψε: Για το 659 άκουσα οτι βγήκε απο συνεργείο το απόγευμα της Παρασκευής και πηγε στο 52 για να το παρακολουθησουν...
.
(02-11-2014, 02:52 AM)garvanitis Έγραψε: Το 659 με ποια λογική το έστειλαν στο 52; Να παρακολουθήσουν τι; Πόσο γρήγορα σπάει μοτέρ. Τα 600αρια έχουν τελική σχέση διαφορικού ίδια με τα 700αρια και τα 200αρια, στα 80 δουλεύει στις 3000 στροφές, βαθιά μέσα στα κόκκινα...
(02-11-2014, 12:42 PM)george-oasth Έγραψε: Για το 659 ετσι με ειπαν.οτι βγηκε απο βλαβη και ηθελαν να το παρακολουθησουν στο 52...Παντως βλεπω σημερα οτι το ενσωματωσαν ξανα στο 56...

Είχα αναφέρει ότι είχε πρόβλημα με τις ταχύτητες. Δεν έπαιρνε την 3η. Μπας και είχε στρωθεί σε ίσιες γραμμές με σταματήματα, και έτσι αποφάσισαν να το στείλουν στο 52 για να δουν αν λύθηκε το πρόβλημα και τελικά για να επέστρεψε στο 56, πρέπει να λύθηκε. Αν έμενε στο 52 πιο εύκολα θα το μάζευε ο γερανός, αν στο 56 πιο δύσκολα, για αυτό το στείλανε στο 52;
(04-11-2014, 07:31 PM)GiannisB Έγραψε: Με φωτογραφία κάθε σελίδας αναφοράς δεν γίνεται; Ο ΟΑΣΘ όμως τι πρόβλημα θα έχει να δημοσιοποιηθούν αυτά τα στοιχεία με τις βλάβες; Δεν πρέπει να τα ξέρει ο εκάστοτε επιβάτης, τι συμβαίνει;
Οχι;

Σύναψη:Για την νομοθεσία πες ότι έχεις δίκιο, μπορεί να έκανε ένα λάθος ο άνθρωπος. Δεν είναι δικηγόρος, αλλά οδηγός. Για να διεξάγουμε μια έρευνα κατά την γνώμη μου, δεν πρέπει να αντλούμε από παντού πληροφορίες;

Nαι, πρεπει, επιβεβαιωσες μετα την νομοθεσια;
(04-11-2014, 03:48 PM)AquaSonic Έγραψε: πμ

Εσύ ειδικά έχεις άποψη από πρώτο χέρι, τόσο με πμ όσο και προσωπικά...

(04-11-2014, 03:48 PM)AquaSonic Έγραψε: Με μειοδοτικο ηταν και επρεπε να παρουν Hispacold? Και στην τελικη, εγγυηση δεν ειχαν;

Δεν είναι μόνο η περιορισμένη απόδοση του κλιματιστικού (που εδώ που τα λέμε βέβαια είναι επαρκές - λεωφορείο είναι και όχι reefer, αν έχει 40C έξω θα έχει μειωμένη απόδοση). Παίζουν σοβαρό ρόλο η μόνωση που έχει το αυτοκίνητο (κυρίως από κάτω όσο κι αν φαίνεται παράξενο) και οι απώλειες του ιδίου του οχήματος (πόρτες, παράθυρα, χρήση ή όχι κουρτινών κλπ). Βλάβες βγάζουν βέβαια, αλλά η συχνότερη είναι σχετικά απλή άσχετα αν το νεκρώνει, κόβουν εύκολα τους ιμάντες.

(04-11-2014, 03:48 PM)AquaSonic Έγραψε: Μπορεις να ανοιξεις ενα.

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ανόητο να ανοίγονται νέα θέματα για να δοθεί μια απάντηση πέντε σειρών και να καταλήγουν στην αφάνεια μετά... Την ίδια άποψη έχω και για τα θέματα "αχταρμάδες" (πχ. "Γενικές απορίες περί συγκοινωνιακών θεμάτων εξωτερικού"). Γνωρίζεις καλύτερα από όλους μας τα σχετικά περί BVG θέματα οπότε εφόσον κρίνεις ότι μπορεί να υποστηριχθεί σοβαρά ένα τόπικ περί της συγκεκριμένης εταιρίας και τα συγκοινωνιακά θέματα του Βερολίνου (εμένα θα με ενδιέφερε σίγουρα, δεν γνωρίζω όμως για τους υπόλοιπους) θα σου πρότεινα να το ανοίξεις εσύ απαντώντας μου εκεί.

(04-11-2014, 07:31 PM)GiannisB Έγραψε: Με φωτογραφία κάθε σελίδας αναφοράς δεν γίνεται; Ο ΟΑΣΘ όμως τι πρόβλημα θα έχει να δημοσιοποιηθούν αυτά τα στοιχεία με τις βλάβες; Δεν πρέπει να τα ξέρει ο εκάστοτε επιβάτης, τι συμβαίνει;

Ασφαλώς και όχι και δεν είναι καν η δουλειά του... Αλλά εδώ που τα λέμε, άντε και συνέβαινε κάτι τέτοιο, πες ότι τα δελτία βλαβών και οι επισκεύες είναι αναρτημένα στη σελίδα ή είναι στη διάθεση του κάθε επιβάτη επί του οχήματος, τι ακριβώς θα καταλάβει ο επιβάτης;
Για να το πάω και ένα βήμα παραπάνω για να το δεις και μόνος σου, μια από τις πιο συνηθισμένες βλάβες που αναφέρονται στα δελτία βλαβών των αρθρωτών είναι το "χτυπάει η υπερδίπλωση". Τι καταλαβαίνεις τώρα εσύ διαβάζοντας αυτό; Είναι σοβαρή βλάβη; Επισκευάζεται εύκολα; Είναι επικίνδυνο το λεωφορείο που την έχει;

(04-11-2014, 07:31 PM)GiannisB Έγραψε: Για την νομοθεσία πες ότι έχεις δίκιο, μπορεί να έκανε ένα λάθος ο άνθρωπος. Δεν είναι δικηγόρος, αλλά οδηγός. Για να διεξάγουμε μια έρευνα κατά την γνώμη μου, δεν πρέπει να αντλούμε από παντού πληροφορίες;

Το ότι αντλούμε από παντού πληροφορίες δεν σημαίνει ότι δεν τις φιλτράρουμε... Άσε που εκείνος που σου το είπε είτε έχει παρανοήσει κάποια κουβέντα που άκουσε σου είπε κάτι διαφορετικό από αυτό που έγραψες. Αυτό που ισχύει είναι το εξής:
Για ένα διαγωνισμό για οποιαδήποτε προμήθεια ή υπηρεσία απαιτούνται τουλάχιστον τρεις προσφορές. Αν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν συγκεντρωθούν τότε ο διαγωνισμός επαναπροκυρήσσεται και αν πάλι δεν συγκεντρωθούν αξιολογούνται οι υπάρχουσες και ανατίθεται η εργολαβία.

(04-11-2014, 07:31 PM)GiannisB Έγραψε: Α και κάτι που ξέχασα, ένα σενάριο να πω για το 659

Είχα αναφέρει ότι είχε πρόβλημα με τις ταχύτητες. Δεν έπαιρνε την 3η. Μπας και είχε στρωθεί σε ίσιες γραμμές με σταματήματα, και έτσι αποφάσισαν να το στείλουν στο 52 για να δουν αν λύθηκε το πρόβλημα και τελικά για να επέστρεψε στο 56, πρέπει να λύθηκε. Αν έμενε στο 52 πιο εύκολα θα το μάζευε ο γερανός, αν στο 56 πιο δύσκολα, για αυτό το στείλανε στο 52;

Η συνηθέστερη αιτία για την οποία μπορεί να μην παίρνει κάποια ταχύτητα είναι κάποια βλάβη στην πλακέτα της. Αυτή αλλάζει μέσα σε έλαχιστα λεπτά αν έχει κάποιο πρόβλημα ενώ αν η βλάβη οφείλεται σε βρωμιά συγκεντρωμένη στη φούσκα ή υγρασία καθαρίζεται οπότε και το αυτοκίνητο είναι έτοιμο. Αν είναι πιο σοβαρό το πρόβλημα τότε πρέπει να κατέβει το σαζμάν και να ανοιχτεί, εργασία που προϋποθέτει το λύσιμο του μισού αυτοκινήτου πίσω καθώς και το κατέβασμα της μηχανής. Αν ταυτόχρονα δεν υπάρχει και το απαιτούμενο ανταλλακτικό διαθέσιμο τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα γιατί για να το πάρεις από ένα άλλο λεωφορείο που έχει σοβαρή μεν αλλά διαφορετική βλάβη πρέπει να κάνεις την ίδια διαδικασία και σε εκείνο - και να την επαναλάβεις όταν έρθει το ανταλλακτικό. Αυτή όλη η ιστορία είναι πολλές εργατώρες οι οποίες θα μπορούσαν να διατεθούν σε άλλα λεωφορεία με λιγότερο χρονοβόρες βλάβες - ειδικά τώρα που το κάθε λεωφορείο είναι απαραίτητο.
Στο 52 με υποψία προβλήματος στο σαζμάν δεν υπήρχε περίπτωση να μπει με τίποτα, τυχαία έκτακτη δρομολόγηση για κάλυψη κενού ήταν. Αν έμενε εκεί με τις ταχύτητες που αναπτύσει στην εθνική θα μπορούσε να έχει καταστραφεί το σαζμάν του. Ο δε γερανός δεν έχει πρόβλημα να το μαζέψει οπουδήποτε. Εύλογο βέβαια ότι όσο πιο κοντά στον Φοίνικα βρίσκεται το αμάξι-"πτώμα" τόσο το καλύτερο, πιο γρήγορα θα φτάσει... Και κάτι ακόμα... Δεν μπορώ να θυμηθώ κάτι αν ήσουν στο συμβάν όταν έμεινε το 659 μπορείς να με βοηθήσεις. Όταν δεν έπαιρνε την 3η έκανε ακολουθία 1η-2η-4η-5η ή έπαιρνε μόνο 1η-2η; Γιατί αν επαναλαμβανόταν το πρόβλημα στο 52 στην μεν πρώτη περίπτωση θα "κρεμούσε" μεν ανάμεσα στη 2η και την 4η (ειδικά φορτωμένο θα γονάτιζε) αλλά μετά που θα "γέμιζε" την 4η δεν θα είχε πρόβλημα. Στην δεύτερη περίπτωση όμως, με "σκασμένη" 2η θα σερνόταν με max 25km/h με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό και για τα υπόλοιπα συστήματά του.

Κράτα και κάτι ακόμα: Δεν είναι η πιο σοφή επιλογή να κάνεις μετεπιβίβαση τον κόσμο από ένα λεωφορείο που έχει μείνει στη μέση της Ε.Ο.
(06-11-2014, 04:23 AM)garvanitis Έγραψε: Εσύ ειδικά έχεις άποψη από πρώτο χέρι, τόσο με πμ όσο και προσωπικά...

Aν εννοεις οτι εχω μπει σε λεωφορειο του ΟΑΣΘ ναι. Με αυτη την λογικη η γνωμη μου εχει την ιδια βαση με του ΓιαννηΒ οσο και με την δικια σου οσο δεν παραθετεις στοιχεια.

Σύναψη:Δεν είναι μόνο η περιορισμένη απόδοση του κλιματιστικού (που εδώ που τα λέμε βέβαια είναι επαρκές - λεωφορείο είναι και όχι reefer, αν έχει 40C έξω θα έχει μειωμένη απόδοση). Παίζουν σοβαρό ρόλο η μόνωση που έχει το αυτοκίνητο (κυρίως από κάτω όσο κι αν φαίνεται παράξενο) και οι απώλειες του ιδίου του οχήματος (πόρτες, παράθυρα, χρήση ή όχι κουρτινών κλπ). Βλάβες βγάζουν βέβαια, αλλά η συχνότερη είναι σχετικά απλή άσχετα αν το νεκρώνει, κόβουν εύκολα τους ιμάντες.

Βλαβες βγαζουν ολα τα A/C. Απο κει και περα ειναι καθαρα θεμα του οπερειτορ για το αμα θα τα φτιαξει η οχι. Οταν κοπει ο ιμαντας τοτε δεν εχει καθολου ψυξη οχι μειωμενη, και λογικα το λεωφορειο παει μεσα. Για να βγαζει μειωμενη ψυξη απο την τυπικη του σημαινει βλαβη, συνηθως δεν εχει Φρεον, που σημαινει διαρροη (λογικο οταν κοπανιεται ολοκληρο το οχημα συνεχεια), κατι που πρεπει να κοιταξει η επισκευαστικη βαση. Οσον αφορα την μονωση, ειναι στο χερι του οπερειτορ παλι να συμμαζεψει το οχημα, η να τα στειλει ομαδικως σουμπιτα στον κατασκευαστη πισω.
(06-11-2014, 11:23 AM)AquaSonic Έγραψε: Aν εννοεις οτι εχω μπει σε λεωφορειο του ΟΑΣΘ ναι. Με αυτη την λογικη η γνωμη μου εχει την ιδια βαση με του ΓιαννηΒ οσο και με την δικια σου οσο δεν παραθετεις στοιχεια.

Εννοώ ότι πέρα από αυτό έχεις από το παρελθόν αναλυτική ενημέρωση σχετικά με αυτά τα θέματα. Αλλά και πέρα από αυτό, το φυσιολογικό και λογικό είναι αυτό που περιγράφω, η σοβαρή και επισταμένη συντήρηση βάσει των οδηγιών του κατασκευαστή. Όποιος το αμφισβητεί είναι αυτός που καλείται να αποδείξει το αντίθετο. Στην κάθε περίπτωση βέβαια δεν πρόκειται να ρισκάρω την ροή της σχετικής πληροφόρησης προς το άτομό μου προκειμένου να πείσω τον οποιονδήποτε. Φαντάζομαι ότι γίνεται αντιληπτό αυτό...

(06-11-2014, 11:23 AM)AquaSonic Έγραψε: Βλαβες βγαζουν ολα τα A/C. Απο κει και περα ειναι καθαρα θεμα του οπερειτορ για το αμα θα τα φτιαξει η οχι. Οταν κοπει ο ιμαντας τοτε δεν εχει καθολου ψυξη οχι μειωμενη, και λογικα το λεωφορειο παει μεσα. Για να βγαζει μειωμενη ψυξη απο την τυπικη του σημαινει βλαβη, συνηθως δεν εχει Φρεον, που σημαινει διαρροη (λογικο οταν κοπανιεται ολοκληρο το οχημα συνεχεια), κατι που πρεπει να κοιταξει η επισκευαστικη βαση. Οσον αφορα την μονωση, ειναι στο χερι του οπερειτορ παλι να συμμαζεψει το οχημα, η να τα στειλει ομαδικως σουμπιτα στον κατασκευαστη πισω.

Ασφαλώς και βγάζουν βλάβες όλες οι κλιματιστικές μονάδες. Και φυσικά και επισκευάζονται. Δεδομένο επίσης είναι ότι δεν έχουν όλοι οι τύποι την ίδια αξιοπιστία. Από εκεί και πέρα, τα Hispacold δεν βγάζουν μειωμένη ψύξη, έχουν χαμηλότερη απόδοση εκ κατασκευής σε σχέση με τα Webasto των Irisbus ή των Konvekta των Citaro. Απλώς υπερκαλύπτουν τους όρους που πρέπει να πληρούν προκειμένου να πάρουν έγκριση τύπου. Κάθε Μάρτιο εως Μάιο όλα τα κλιματιστικά του συνόλου των οχημάτων του στόλου περνούν από προληπτική συντήρηση συνεπώς θέμα ανεπάρκειας φρέον δεν υφίσταται (με την εξαίρεση της μεταγενέστερης βλάβης η οποία είτε θα επισκευαστεί άμεσα είτε θα αποσυρθεί για τη σαιζόν το αυτοκίνητο). Σχετικά με τη μόνωση του δαπέδου από την στιγμή που είναι εντός των προδιαγραφών ταξινόμησης πάλι δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα ούτε για τον operator ούτε για τον κατασκευαστή.
Επειδή όμως το έχουμε παρακουράσει το θέμα οι διαφορές είναι μικρές σε σχέση με τους υπόλοιπους τύπους οχημάτων. Και - το κυριότερο - οι κύριες απώλειες έχουν να κάνουν με τη λειτουργία του οχήματος (άνοιγμα θυρών, ζέστη κινητήρα στα Volvo και Citaro 2006 που έχουν εσωτερικό κινητήρα και παρελκόμενα), κακή χρήση του controller από τους οδηγούς (το Hispacold στην ουσία είναι on/off με fan speed, δε ρυθμίζει θερμοκρασία) και βέβαια το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης ανήκει στους επιβάτες που σηκώνουν τα κουρτινάκια και ανοίγουν τα παράθυρα (αυτό αφορά τον κάθε τύπο λεωφορείου). Να μιλούσαμε για τους μαθουσάλες του 1997/8 που έβαλαν after market μονάδα το 2000/1 να πω ότι έχει κάποιο νόημα... Ούτε την υποδομή είχαν από κατασκευής για να δεχτούν την μονάδα (B10MA και Scania συχνά "γονατίζουν"), ούτε φιμέ τζάμια έχουν, ούτε το αμάξωμα έχει στηθεί έτσι ώστε να μπορεί να το υποστηρίξει (το ventilation όμως σε αυτά είναι εξαιρετικό, παράθυρα, καταπακτές και ηλεκτρικοί εξαεριστήρες οροφής).


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)