Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(07-06-2014, 12:16 AM)GiannisB Έγραψε: Πολλά περίεργα συμβαίνουν τώρα τελευταία, σήμερα το 251 στο 55 και μετά δώσαν κάποιο europolis, στο 27 ολοένα και περισσότερο 900αρια B9LA, στο 6 πλέον δεν έχω δει τώρα τελευταία citaro ενώ στο 5 πολύ citaro βλέπω. Και το όχημα που έχω καιρό να δω είναι το 652, άραγε τι να έχει πάθει;

Στο 55 σήμερα ήταν το 312 και το 314. Στο 6 σχεδόν καθημερινά μπαίνει και από κανένα citaro, στο 5 όντως τελευταία έχουν πυκνώσει τα citaro.
Ένα περίεργο που είδα σήμερα, το 653 ως 27 να φέρνει κόσμο από Ωραιόκαστρο στον τερματικό σταθμό Σταυρούπολης. Επίσης την άφιξη του 746 ως 27Α στον τερματικό σταθμό Σταυρούπολης στις 7 η ώρα το απόγευμα (δεν ξέρω από που ερχόταν, απλά το είδα να μπαίνει στο τέρμα).
Το 901 σήμερα δούλευε μέχρι τις 4 το απόγευμα για το 52, ενώ δυο ώρες μετά πήγε στο 78. 237 και 238 δούλευαν για 85-86.
(07-06-2014, 12:41 AM)damin26 Έγραψε: Στο 55 σήμερα ήταν το 312 και το 314. Στο 6 σχεδόν καθημερινά μπαίνει και από κανένα citaro, στο 5 όντως τελευταία έχουν πυκνώσει τα citaro.
Ένα περίεργο που είδα σήμερα, το 653 ως 27 να φέρνει κόσμο από Ωραιόκαστρο στον τερματικό σταθμό Σταυρούπολης. Επίσης την άφιξη του 746 ως 27Α στον τερματικό σταθμό Σταυρούπολης στις 7 η ώρα το απόγευμα (δεν ξέρω από που ερχόταν, απλά το είδα να μπαίνει στο τέρμα).
Το 901 σήμερα δούλευε μέχρι τις 4 το απόγευμα για το 52, ενώ δυο ώρες μετά πήγε στο 78. 237 και 238 δούλευαν για 85-86.

Το 653 για να γεμίσει καύσιμα πήγε, δεν έφταναν τα καύσιμα μέχρι τον Σταθμό να πάει, σε αυτήν την περίπτωση πληκτρολογούν 27 για να φαίνεται ότι πάει αμαξοστάσιο, να μην πάει άδειο το λεωφορείο και ταλαιπωρηθεί ο κόσμος, αλλά εκείνην την στιγμή όταν γίνεται το 56/27 το δρομολόγιο γίνεται μεγάλος συνωστισμός. Ο οδηγός λέει συνέχεια πάω τέρμα Σταυρούπολης και ο κόσμος ρωτάει αν περνάει από κανένα συγκεκριμένο σημείο. Αυτό το πράγμα από πέρισυ το καλοκαίρι γινόταν, και αναρωτιόμουν, μέχρι μια μέρα με έτυχε και έμαθα.

Το 27Α δεν έχει δρομολόγιο το απόγευμα. Έχει ένα δρομολόγιο το πρωί και πηγαίνει μέχρι ένα σημείο πάνω στο Ωραιόκαστρο και γυρνάει.

900αρι στο 52 πως και δώσανε; θα σφίξαν τα ζωνάρια για αυτό
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
Επίσης και citelis πλεον δεν μπαινει ευκολα στο 38...
ούτε και στο 51 εύκολα citelis μπαίνει. Σήμερα στο 6 είδα B9LA 800αρι και αντίθετα στο 10 b7LA to 701 και 835, στο 66 το 494 ,στο 11 το 251 και στο 56 το 691 και 695. Στο 64 πολύ b7l πέφτει
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
(07-06-2014, 05:11 PM)george-oasth Έγραψε: Επίσης και citelis πλεον δεν μπαινει ευκολα στο 38...

Σχεδόν καθημερινό φαινόμενο είναι ένα citelis τουλάχιστον στο 38. Σήμερα για παράδειγμα έχει ένα 500άρι. Το 502 συγκεκριμένα.
Η κατάσταση είναι χάλια στα λεωφορεία, από κλιματισμό. Συγκεκριμένα εχθές στο 226 στο 56 κατά τις μια η ώρα το μεσημέρι, είχε κλιματισμό αλλά μετρίου ποιότητος αέρα στο σιγανό, και μετά κατά τις 6 το απόγευμα δεν είχε καθόλου. Είχε ανέβει και ένα νηπιαγωγείο για να παν τα παιδάκια στο nouvelle, λέει η νηπιαγωγός στον οδηγό βάλτε κλιματισμό, και αυτός απαντάει το λεωφορείο δεν έχει κλιματισμό. Απογοητεύτηκα, και λέω αποκλείεται να βρίσκομαι μέσα σε cityclass. Στο 3 κλιματισμό είχαν μόνο τα δυο 900αρια που είχαν χθες, στο 33,78 το είχαν ανοιχτό και σε 10,14 και πολλές άλλες γραμμές δεν τον είχαν. Συνήθως τέτοια εποχή τον ανοίγουν, για ποιον λόγο δεν το ανοίγουν, υπάρχει συγκεκριμένη εντολή από γραφεία;
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!
(14-06-2014, 05:41 PM)GiannisB Έγραψε: Η κατάσταση είναι χάλια στα λεωφορεία, από κλιματισμό. Συγκεκριμένα εχθές στο 226 στο 56 κατά τις μια η ώρα το μεσημέρι, είχε κλιματισμό αλλά μετρίου ποιότητος αέρα στο σιγανό, και μετά κατά τις 6 το απόγευμα δεν είχε καθόλου. Είχε ανέβει και ένα νηπιαγωγείο για να παν τα παιδάκια στο nouvelle, λέει η νηπιαγωγός στον οδηγό βάλτε κλιματισμό, και αυτός απαντάει το λεωφορείο δεν έχει κλιματισμό. Απογοητεύτηκα, και λέω αποκλείεται να βρίσκομαι μέσα σε cityclass. Στο 3 κλιματισμό είχαν μόνο τα δυο 900αρια που είχαν χθες, στο 33,78 το είχαν ανοιχτό και σε 10,14 και πολλές άλλες γραμμές δεν τον είχαν. Συνήθως τέτοια εποχή τον ανοίγουν, για ποιον λόγο δεν το ανοίγουν, υπάρχει συγκεκριμένη εντολή από γραφεία;

Το είχα ρωτήσει αυτό πριν δύο χρόνια σε οδηγό ότι δηλαδή κάποια λεωφορεία έχουν κλιματισμό και κάποια όχι. Μου απάντησε αυτό γίνεται γιατί η συντήρηση του κλιματισμού στα λεωφορεία δεν είναι εφικτό να γίνει σε όλα μαζί ταυτόχρονα, λίγα λίγα κάθε μέρα περνούν από το συνεργείο. Μέχρι να γίνει η απαραίτητη συντήρηση - απολύμανση στον κλιματισμό του λεωφορείου, υπάρχει εντολή να μην ενεργοποιηθεί.
Άρχισαν πάλι (ελπίζω όχι σε τόσο εκτεταμένο βαθμό όσο το χειμώνα...Angry) οι guest εμφανίσεις 12μετρων σε 34 (το 287) και 32 (το 236).
Γίνεται να αγοράσει ο ΟΑΣΘ 100 Citaro και 100 Volvo 7700 ή ζητάω πολλά;
(23-06-2014, 09:05 PM)O530lover Έγραψε: Άρχισαν πάλι (ελπίζω όχι σε τόσο εκτεταμένο βαθμό όσο το χειμώνα...Angry) οι guest εμφανίσεις 12μετρων σε 34 (το 287) και 32 (το 236).

Ναι οντως...την ημερα που ηταν το 236 στο 32 ηταν και το 278...παντως μετα το μεσημερι που σχολαν καποια οχηματα του 52 τα στελνουν επειγοντως σε 32 και 34...
Σημερα ειναι το 222 στο 32 και το 672 στο 34

Εγω παντως παρατηρω οτι πολλα b9l του 12 εχουν προβληματα..Καμια σχεση με τα 800αρια του 14...Καθε μερα το 12 εχει πολλα ξενα οχηματα...και 600αρια μπλε,και απο το 34 b7l...Επισης πολυ συχνα βλεπω να εμφανιζονται τα b9l στο 27 τα απογευματα
Για εμενα θα επρεπε να τα κοβουν απο το 19...Γιατι το 19 μπορει να υποστηριξει 12 μετρα πιο πολυ απ'οτι το 32 και 34...

Ακουω συνεχεια για το 56 που μερικα οχηματα κατεβαινουν για καυσιμα στο αμαξοστασιο,και αφηνουν κοσμο προκειμενου να παρουν το 27...και γινετε μια μικρη ταλαιπωρια...Η ερωτηση μου ειναι η εξης..Δεν μπορουν να βαλουν cityclass στην γραμμη,προκειμενου να μην υπαρχει πολυ συχνα το θεμα με τα καυσιμα;;Για παραδειγμα ας βαλουν τα b7l του 56 στο 29,και του 29 να τα δωσουν στο 56
Τα cityclass τα 200αρια τα τελευταία δυο χρόνια, με έχουν απογοητεύσει με τον κλιματισμό, ειδικά τα οχήματα του 81-89 και 38, είναι θέμα συντήρησης;

Το 464 σήμερα στο 56, εμφάνισε πρόβλημα με τον κλιματισμό. Αν κατάλαβα καλά, ο αέρας πήγαινε μπροστά όλος στον οδηγό, ακουγόταν άσχημα λες και ξεφούσκωνε λάστιχο, και η εκκίνηση ήταν αργή με αποτέλεσμα να μην σταματάει ο οδηγός σε όλες τις στάσεις και τους κατέβαζε συνέχεια στην επόμενη, και όταν τον έλεγες στάση δεν άκουγε.Μάλλον εξαιτίας του θορύβου.

Σήμερα πολλές καραμπόλες. Έχουμε και gest εμφανίσεις αρθρωτών σε γραμμές με 12μ στο 69.

119,544,631,793:69 το τελευταίο κομμένο 100% από το 2
882:3
611,802,828:12
582:21
601 και κάποιο 900αρι b9LA:27
222:32
401:43
277:45
423,464:56
361:64
Μην πειράζετε τα Citaro από το 56, αλλιώς  Whip
ΠΡΟΣ ΟΑΣΘ:  Τα 931-945 να πάνε σε 27 και 32 ΑΜΕΣΑ!!


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 4 Επισκέπτης (ες)