Αξιολόγηση Θέματος:
  • 55 Ψήφοι - 2.73 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στόλος ΟΑΣΘ και γραμμές
(04-07-2012, 11:15 PM)GiannisB Έγραψε: όχι μόνο στο 19 αλλά και στο 52 έχει μπει μονό cityclass δεν θυμάμαι πιο και citelis το 290

τωρα με τις ζεστες εχει πολλα με βλαβες και ετσι αναγκαστικα δινει και μονα.
Επίσης μια άλλη παρατήρηση που έκανα σχετικά με τα λεωφορεία και της γραμμές είναι ότι σήμερα περίπου στις 12:10μ.μ. είδα στην τηλεματική να γράφει ότι στο 01 είναι το 305. Είναι η ίδια περίπτωση με το προηγούμενο;
(06-07-2012, 12:25 AM)K.S. Έγραψε: Επίσης μια άλλη παρατήρηση που έκανα σχετικά με τα λεωφορεία και της γραμμές είναι ότι σήμερα περίπου στις 12:10μ.μ. είδα στην τηλεματική να γράφει ότι στο 01 είναι το 305. Είναι η ίδια περίπτωση με το προηγούμενο;
Περιπου ετσι ειναι..Οπως τωρα τελευταια το 319 δουλευει για το 81...Επισης το 234 εχει ξαναδουλεψει για το 19...το χω και φωτο μαλιστα...
Σήμερα το πρωι πέτυχα το 738 πριν την Καρδία,να στρίβει στη γέφυρα για αεροδρόμιο(111 στην προμετωπίδα).Το απόγευμα το 735 ανηφόριζε έξω από το Χωριό της Ειρήνης(99 στην προμετωπίδα).Είναι λεωφορεία της γραμμής 27.Ασυνήθιστη η ύπαρξη τους εκεί.Επίσης το 740 (της ίδιας γραμμής) δούλευε το απόγευμα στη γραμμή 14.
(09-07-2012, 11:48 PM)charis Έγραψε: Σήμερα το πρωι πέτυχα το 738 πριν την Καρδία,να στρίβει στη γέφυρα για αεροδρόμιο(111 στην προμετωπίδα).Το απόγευμα το 735 ανηφόριζε έξω από το Χωριό της Ειρήνης(99 στην προμετωπίδα).Είναι λεωφορεία της γραμμής 27.Ασυνήθιστη η ύπαρξη τους εκεί.Επίσης το 740 (της ίδιας γραμμής) δούλευε το απόγευμα στη γραμμή 14.

οπως και το 749 το ειχα εγω και ανεβηκα την καρδια για δοκιμη και το 746 επισης το εβγαλα στο δρομο Μουδανιων και δεξια για αεροδρομιο και αυτο για δοκιμη.Το καθενα για διαφορετικο προβλημα
(09-07-2012, 11:56 PM)Giannis B10M Έγραψε: οπως και το 749 το ειχα εγω και ανεβηκα την καρδια για δοκιμη και το 746 επισης το εβγαλα στο δρομο Μουδανιων και δεξια για αεροδρομιο και αυτο για δοκιμη.Το καθενα για διαφορετικο προβλημα
το 746 εχω ακουσει οτι εχει καποιο μικρο θεματακι...επισης εχω ακουσει οτι το 891 εχει μεγαλο προβλημα και το παρακολουθουν οι ανθρωποι του φοινικα...
(10-07-2012, 09:25 AM)george-oasth Έγραψε: το 746 εχω ακουσει οτι εχει καποιο μικρο θεματακι...επισης εχω ακουσει οτι το 891 εχει μεγαλο προβλημα και το παρακολουθουν οι ανθρωποι του φοινικα...

θα σε πω για το 746 που εβγαλα για δοκιμη,ειχε δελτιο οτι δεν τραβαει και οτι σβηνει αλλα στην δοκιμη ειταν οκ και θα το στελναν σταυρουπολη.Το 891 το εδωσαν εχθες το πρωι να δουλεψει στο 5 αλλα μετα απο κανα δυο ωρες το ειδα ξαναηρθε μεσα,δεν ξερω γιατι.Δες και καποιες φοτο που ανεβασα
Να ρωτήσω κάτι.Στη Σταυρούπολη δε μπορούν να επισκευαστούν;Δεν αυξάνεται το κόστος με τις άσκοπες μετακινήσεις;Στο 746 που ήμουν μια μέρα,όταν ξεκινούσε,κολλούσε η πρώτη ταχύτητα,κόντευε να εκραγεί ο κινητήρας και να βγουν όλα τα πλαστικά μέσα,Μετά τραβούσε μια κλωτσιά το σασμαν και όλες οι υπόλοιπες ταχύτητες άλλαζαν ομαλότατα.Το 749 και 750 δούλευαν πολύ πιο ήσυχα,σε σημείο που να εντυπωσιάζομαι,που με φουλ κόσμο δεν τρελαινονταν στις υψηλές στροφες και στην επιστροφή μετά τη γέφυρα της Σταυρούπολης ήταν πολύ πιο γρήγορα απο άλλα B7LA.
(10-07-2012, 10:02 AM)Giannis B10M Έγραψε: θα σε πω για το 746 που εβγαλα για δοκιμη,ειχε δελτιο οτι δεν τραβαει και οτι σβηνει αλλα στην δοκιμη ειταν οκ και θα το στελναν σταυρουπολη.Το 891 το εδωσαν εχθες το πρωι να δουλεψει στο 5 αλλα μετα απο κανα δυο ωρες το ειδα ξαναηρθε μεσα,δεν ξερω γιατι.Δες και καποιες φοτο που ανεβασα
Εχω ακουσει οτι το 891 αντιμετωπιζει σοβαρο προβλημα...δεν ξερω τι ακριβως εχει..βασικα μου ειπαν,αλλα δεν πολυ καταλαβα εκεινη την ωρα...και το 890 ειχαν φερει για επισκευη και το εφτιαξαν αμεσως...το 746 ειναι ενταξει??

(10-07-2012, 04:53 PM)charis Έγραψε: Να ρωτήσω κάτι.Στη Σταυρούπολη δε μπορούν να επισκευαστούν;Δεν αυξάνεται το κόστος με τις άσκοπες μετακινήσεις;Στο 746 που ήμουν μια μέρα,όταν ξεκινούσε,κολλούσε η πρώτη ταχύτητα,κόντευε να εκραγεί ο κινητήρας και να βγουν όλα τα πλαστικά μέσα,Μετά τραβούσε μια κλωτσιά το σασμαν και όλες οι υπόλοιπες ταχύτητες άλλαζαν ομαλότατα.Το 749 και 750 δούλευαν πολύ πιο ήσυχα,σε σημείο που να εντυπωσιάζομαι,που με φουλ κόσμο δεν τρελαινονταν στις υψηλές στροφες και στην επιστροφή μετά τη γέφυρα της Σταυρούπολης ήταν πολύ πιο γρήγορα απο άλλα B7LA.
Μπορουν να επισκευαστουν και στην σταυρουπολη...αλλα μεσα στο αμαξοστασιο της σταυρουπολης δεν δουλευουν με τοσο "ζηλο" οπως δουλευουν οι τεχνιτες του φοινικα....το μονο συνεργειο που λειτουργει καλα εκει ειναι το συνεργειο της iveco...οι τεχνιτες του αμαξοστασιου σταυρουπολης ειναι πολυ πιο πισω απο τους τεχνιτες του φοινικα...
Για τους τεχνίτες των iveco δεν εχω αποψη,για τα cityclass ομως εχω αρνητικη.Χρησιμοποιώ το 84 σχεδόν καθημερινά και τα 356-357-358 μένουν σχεδόν κάθε βδομάδα,Έχουν παράδοση να μένουν 2 φορές τη βδομάδα,είτε στη μετεπιβίβαση της Σταυρούπολης και να μην εχουν λεωφορείο να στείλουν ,είτε μέσα στο Μελισσοχώρι.Τα b7r ήταν πιο αξιόπιστα,τουλάχιστον για εμάς που τα χρησιμοποιούμε για να πάμε στις δουλειές μας,έρχονταν στην ώρα τους.Μόνο σε κλιματισμό είναι καλύτερα τα iveco.


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 17 Επισκέπτης (ες)