Αξιολόγηση Θέματος:
  • 37 Ψήφοι - 2.68 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αστικό ΚΤΕΛ Πατρών
Από όσο ξέρω - πιθανώς να μην είναι 100% ακριβή:
Όχι, αρθρωτά MAN δανεικά πήγαν από το ΚΤΕΛ Χανίων - Ρεθύμνης και έχουν επιστρέψει στην Κρήτη
Απάντηση
Ακριβώς όπως έγραψε ο vard_57.
Απάντηση
Έχει έρθει η αντικατάσταση του Νο56 το οποίο είναι ένα Citaro Fl..
Απάντηση
Το νέο Νο5 είναι το πρώην Νο724 της VBL/Luzern
https://autobusse.startbilder.de/bild/Sc...---nr.html

https://www.bus-bild.de/bild/bustypen~st...nr724.html
Απάντηση
(05-02-2021, 06:51 PM)patrinos Έγραψε: Έχει έρθει η αντικατάσταση του Νο56 το οποίο είναι ένα Citaro Fl..
Μωρέ Μπράβο!!
Απάντηση
Επίσης υπάρχει ένα integro χωρίς πινακίδες στο αμαξοστάσιο της ΕΑΛΠ..
Απάντηση
Το Νο76 είναι το νεότερο ηλικιακά αστικό λεωφορείο που κυκλοφορεί στην Πάτρα μοντέλο 2009.
Απάντηση
Σε πρόσφατο ΦΕΚ (Β 852, 04-03-2021) για την οικονομική ενίσχυση των ΚΤΕΛ ανά την χώρα στις τελευταίες σελίδες αναφέρεται ο αριθμός οχημάτων ανα ΚΤΕΛ και τα ποσά που αντιστοιχούν.. Στο αστικό της Πάτρας αναγράφει 120 λεωφορεία.. Οπότε το ημιαστικό citaro πρέπει να έχει αντικαταστήσει κάποιες από τα αρθρωτά που κόπηκαν. Είτε το 93, είτε το 97 είτε το 107..
Απάντηση
Σημερα κυκλοφόρησε το νέο Νο43 citaro πιθανόν FL.. Το Νο87 πουλήθηκε και πηγε στην ΕΑΛΠ..
Απάντηση
(19-03-2021, 11:58 PM)patrinos Έγραψε: Σημερα κυκλοφόρησε το νέο Νο43 citaro πιθανόν FL.. Το Νο87 πουλήθηκε και πηγε στην ΕΑΛΠ..
Το νέο Νο43 είναι citaro αλλά όχι facelift. Είναι με την παλιά  μούρη. Το είχα δει τις προάλλες στο αμαξοστάσιο που είχα περάσει μια βόλτα. Είχε και τις πινακίδες και κολλημένο στο παρμπρίζ του τον αριθμό 43.
Απάντηση


Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)